0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P11C CVT6

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 08:48, Pěkné auto
Pěkná recenze, i když místy dost nekritická - ale zase, když je spokojenost, není co hanět, že )) Jinak Primera je velmi zdařilé auto a myslím dost nedoceněna na trhu, někteří majitelé jiných vozů by se asi divili...Osobně mám též japonce (Hondu Civic 5D) a jsem spokojen.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 09:13, CVT? hmm....
No, ja by som asi radsej volil klasiku - 5 stupnovy manual, bohvie jake muchy sa na CVT objavia za dalsich 50 000 km...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 09:25, sedadla
ahoj ty sedadla-teda u řidiče se nedá nastavit výškově?to by určitě bylo větší mínus.a co volant ten jde?jinak osobně další auto asi do automatu půjdu - hlavně po ránu cestou do práce a ve městě by mě to bodlo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 10:42, RE: sedadla
petr napisał:
ahoj ty sedadla-teda u řidiče se nedá nastavit výškově?to by určitě bylo větší mínus.a co volant ten jde?jinak osobně další auto asi do automatu půjdu - hlavně po ránu cestou do práce a ve městě by mě to bodlo.
Primera samozřejmě výškově stavitelný sedadlo má a volant taky i když jenom v jedné ose (u P11C/144 si nejsem jistej jestli má horizont. i vertikální štelování, ale P11 má jenom jednu osu), ale autor měl na mysli určitě celkový posaz v autě, ten je ale typický pro japonský káry.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 10:51, CVT
Spíše jsem čekal, že se autor rozepíše trochu více o převodovce CVT. Primeru mam taky a o CVT přemýšlím stále víc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 11:46, RE: CVT
bestdrifter napisał:
Spíše jsem čekal, že se autor rozepíše trochu více o převodovce CVT. Primeru mam taky a o CVT přemýšlím stále víc.
Tak to mas pravdu, tiez bych sa rad dozvedel viac. Volaco je sice pisane na auto.cz, ale skusenosti su skusenosti....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 11:47, RE: sedadla + osobní zkušenosti
bestdrifter napisał:
Primera samozřejmě výškově stavitelný sedadlo má a volant taky i když jenom v jedné ose (u P11C/144 si nejsem jistej jestli má horizont. i vertikální štelování, ale P11 má jenom jednu osu), ale autor měl na mysli určitě celkový posaz v autě, ten je ale typický pro japonský káry.
Protože jsme měli možnost vyzkoušet posaz v P11 i P10, tak subjektivně se mi mnohem lépe sedí ve starší P10. Sedadla jsou o dost pohodlnější a mají lepší tvar. V P11 na místě spolujezdce měl člověk dokonce tendenci sjíždět dopředu. Při přesednutí z P10 do novější P11 jsme měli pocit, že jsme v autě o třídu níž. Mně třeba P11/P11c moc nenadchla (ani designem výjma P11 GT) , tužší řazení, velký poloměr otáčení, materiály v interiéru jsou tvrdší a více rezonují na našich nekvalitních cestách. Podvozek mi přišel sportovnější a lépe držel u P10, ale každému se líbí a vyhovuje něco jiného. Jinak P11 i P11c mnoha lidem dost rezne pod kapotou a daleko rychleji odcházejí příčná horní ramena přední nápravy než u P10. Často zlobí brzdy, které rády zatuhnou, nebo se projevují nepříjemným pískáním. Xenony by mohly být účinnější, ve srovnání s jinými značkami aut patří mezi slabší . Co se na druhou stranu hodně zlepšilo je bezpečnost, i když na dnešní dobu jsou i v základních výbavách japonských vozů různé systémy pro bezpečnost posádky daleko převašující zmíněnou P11c. Rozhodně jsme od novějšich modelů Primery čekali víc, takže jsem přešli k Mazdě a to je úplně o něčem jiném. Nejen design a pohodlí, ale i daleko propracovanější technika a vyšší kvalita použitých materiálů. Po spojení Nissanu s Renaultem to bylo definitivní sbohem .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 11:57, RE: sedadla + osobní zkušenosti
The best napisał:
Protože jsme měli možnost vyzkoušet posaz v P11 i P10, tak subjektivně se mi mnohem lépe sedí ve starší P10. Sedadla jsou o dost pohodlnější a mají lepší tvar. V P11 na místě spolujezdce měl člověk dokonce tendenci sjíždět dopředu. Při přesednutí z P10 do novější P11 jsme měli pocit, že jsme v autě o třídu níž. Mně třeba P11/P11c moc nenadchla (ani designem výjma P11 GT) , tužší řazení, velký poloměr otáčení, materiály v interiéru jsou tvrdší a více rezonují na našich nekvalitních cestách. Podv...
měl si jít do hondy , byl bys víc nadčen než z mazdy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 12:05, RE: sedadla + osobní zkušenosti
The best napisał:
Protože jsme měli možnost vyzkoušet posaz v P11 i P10, tak subjektivně se mi mnohem lépe sedí ve starší P10. Sedadla jsou o dost pohodlnější a mají lepší tvar. V P11 na místě spolujezdce měl člověk dokonce tendenci sjíždět dopředu. Při přesednutí z P10 do novější P11 jsme měli pocit, že jsme v autě o třídu níž. Mně třeba P11/P11c moc nenadchla (ani designem výjma P11 GT) , tužší řazení, velký poloměr otáčení, materiály v interiéru jsou tvrdší a více rezonují na našich nekvalitních cestách. Podv...
Mě spíš připadá, že jste měli kliku na špatnej kus u tý P11, např. u mě nic co píšeš se nevysklytlo, ačkoliv by k tomu mohla být větší pravděpodobnost, protože auto bylo rozstřelený. Nikde nic nevrže, ramena sice odcházej, ale to je stará známá nemoc všech Primer i P10. Sedadla nemůžu srovnávat, protože jsem v P10 neseděl, ale podle fotek mi to připadá, že nemůžou mít tak dobrý boční vedení jak u P11. Rozhodně teda nemůžu říct, že by byl byť jenom náznak nějakého sjíždění ze sedačky u spolujezdce. Pak jestli ti připadaj plasty v interiéru tvrdý, tak doporučuji sedni si do nějakého německého vozu, třeba do Oktávky a uvidíš co to jsou tvrdé laciné plasty. Dále srovnáváš dnešní bezpečnostní prvky u japonských vozů kontra P11C, zřejmě jsi zapomněl, že P11C se už pár let nevyrábí a vývoj jde dopředu hrozně rychle, jestliže srovnáváš, tak jedině se stejnou třídou a ročníkem a tam bezpečnost rozhodně žádné jiné vozy daleko nepřevyšují. Jo a pozdravuj Doris!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 12:19, Poslední model?
Jo a mimochodem autorovi by někdo měl prozradit existenci Primery P12 , protože o ní zřejmě neví, když svůj vůz označuje za poslední model po faceliftu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 12:25, na h.......
automat je pro jednonohy neni nad to radit sajtrpakou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 12:46, RE: na h.......
pola napisał:
automat je pro jednonohy neni nad to radit sajtrpakou.
Polo kolik km ročně najedeš? A kolik po městě?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 13:16, RE: Pěkné auto
Borik2 napisał:
Pěkná recenze, i když místy dost nekritická - ale zase, když je spokojenost, není co hanět, že )) Jinak Primera je velmi zdařilé auto a myslím dost nedoceněna na trhu, někteří majitelé jiných vozů by se asi divili...Osobně mám též japonce (Hondu Civic 5D) a jsem spokojen.
15 tis. za dva roky, to není moc. To najezdím víc na kole.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 14:00, RE: sedadla + osobní zkušenosti
bestdrifter napisał:
Mě spíš připadá, že jste měli kliku na špatnej kus u tý P11, např. u mě nic co píšeš se nevysklytlo, ačkoliv by k tomu mohla být větší pravděpodobnost, protože auto bylo rozstřelený. Nikde nic nevrže, ramena sice odcházej, ale to je stará známá nemoc všech Primer i P10. Sedadla nemůžu srovnávat, protože jsem v P10 neseděl, ale podle fotek mi to připadá, že nemůžou mít tak dobrý boční vedení jak u P11. Rozhodně teda nemůžu říct, že by byl byť jenom náznak nějakého sjíždění ze sedačky u spolujezdc...
Ano, je to možné, že jsme trefili na špatný kus, nicméně není to jediná P11, se kterou jsme jezdili a měli takové dojmy. Soused si koupil také P11 (1998), ale TD a je hodně zklamán, velmi často řeší problémy nejen s motorem, vůz začíná korodovat, zlobí elektroinstalace. I naše P11 začínala korodovat pod kapotou a v prolisku pro zadní SPZ. V P10 se nikdy nestalo, že by se třeba vypálily žárovky během 3 let (zpravidla se měnily kvůli silnější intenzitě za nové), v P11 skoro každý rok byly 2 - 3 spálené. Hodně výborných a propracovaných věcí z P10 bylo u novější P11 nahrazeno levnými náhražkami, třeba když vzpomenu na tu krabatějící samolepku na B sloupcích u P11 nebo obyčejný pogumovaný prut antény na střeše, místo el. ovládané. Ta zmizela už i u posledních modelů P10, které měly motory a převodovky vyrobené v Holandsku. Podle fotek ty sedadla vypadají dobře, boční vedení u GT je super, pocitově mi to však přišlo jak již bylo napsáno. Tvrdost plastů byla myšlena ve srovnání se starší generaci Primery ( už třeba jen ta odporná madla dveří ze dvou kusů tvrdých plastů uvnitř P11). Německá auta včetně Škodovky, mně nikdy příliš neoslovily avšak designově jsou na tom lépe než Nissan (v porovnání třeba s A4, VW Passat II.). Tam mi vadí i značná tvrdost sedadel, ale na druhou stranu si nemyslím, že se v německých autech jedná o lacinné plasty. Právě naopak, tam je jejich zpracování na hodně vysoké úrovni. Problémy s plasty měl třeba Nissan, který sice uměl dobré Offroady, ale to co bylo v pohodě u těchto aut, se už netěšilo takové přízni u klasických osobáků. Právě toto se týkalo tvrdosti použitých materiálů v interiéru, které byly často kritizovány. Co se týče té bezpečnostní výbavy, je samozřejmé, že vývoj jde stále kupředu. Ovšem, když jsme srovnávali Primeru P11c z konce výroby (myslím 2002) a Mazdu 6 z téhož roku, tak je tam docela rozdíl. A nejen v bezpečnostní výbavě. Oba auta patří do stejného segmentu, ale pocitově je Mazda o stupeň výš. Prostor, pohodlí, vyspělost motorů (Nissan končil u dvoulitru se 103kW u P11c, turbo diesel byl zastaralý a slabý), daleko lepší řazení převodových stupňů atd..... I spolehlivost Nissanů šla rapidně dolů, ze všech japonců myslím nejvíc. Je to vidět i na prodejnosti nových vozů. Mazda, Honda, Toyota a i německá auta už Nissan dnes hodně předčí ve spolehlivosti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 14:33, RE: sedadla + osobní zkušenosti
The best napisał:
Ano, je to možné, že jsme trefili na špatný kus, nicméně není to jediná P11, se kterou jsme jezdili a měli takové dojmy. Soused si koupil také P11 (1998), ale TD a je hodně zklamán, velmi často řeší problémy nejen s motorem, vůz začíná korodovat, zlobí elektroinstalace. I naše P11 začínala korodovat pod kapotou a v prolisku pro zadní SPZ. V P10 se nikdy nestalo, že by se třeba vypálily žárovky během 3 let (zpravidla se měnily kvůli silnější intenzitě za nové), v P11 skoro každý rok byly 2 - 3 s...
Prostě si myslim, že sis koupil verkl, což se samozřejmě může stát i u tak kvalitních vozů jako je Nissan Primera, stal jsi se zaujatým, a podle toho ted soudíš ostatní P11. O sousedovic TD jsem už taky něco slyšel a to bude asi ještě horší rumpál než byl ten tvůj. Znám se se spoustou majitelů P11 a věř mi, že u nikoho se žádný takový problémy nevyskytly v takový míře jako u tebe. To co píšeš o interieru je jenom tvůj pocit, prostě každej má jinej vkus, někomu přijde naprosto dostatečný a líbivý to madlo dveří z odporného plastu, jinej se spokojí s koženkovou bužírkou.Ještě by mě zajímalo jestli jsi na to přišel sám, že se do P11 dávali lacinější díly než do starýho předcházejícího modelu P10, protože takovoudle strategii by neudělali snad ani někde v Indii, to že například el. anténu u P10 nahradil v P11 pogumovaný drát je spíš o takovym jako kroku s dobou, spíš by mě zajímalo jaký auto v tý době bude mít ještě teleskopickou, byť el. ovládanou anténu, asi jich moc nebude, že? Taky to že všecky japonský auta a i německý dnes o hodně převyšujou kvalitativně Nissan nevim kdes vzal. Zřejmě zas poznatek odvozený od tvojí a sousedovic P11, ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 14:39, skoda x nissan
bestdrifter napisał:
Prostě si myslim, že sis koupil verkl, což se samozřejmě může stát i u tak kvalitních vozů jako je Nissan Primera, stal jsi se zaujatým, a podle toho ted soudíš ostatní P11. O sousedovic TD jsem už taky něco slyšel a to bude asi ještě horší rumpál než byl ten tvůj. Znám se se spoustou majitelů P11 a věř mi, že u nikoho se žádný takový problémy nevyskytly v takový míře jako u tebe. To co píšeš o interieru je jenom tvůj pocit, prostě každej má jinej vkus, někomu přijde naprosto dostatečný a líbivý...
jak autor recenze na zacatku pise ze si nemohl nevsimnout sporu mezi skodovkari a nissanisty tak to je podle me spor umely vyvolavany pouze jednim clovekem ze slovenska ze ano....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 14:51, RE: skoda x nissan
pola napisał:
jak autor recenze na zacatku pise ze si nemohl nevsimnout sporu mezi skodovkari a nissanisty tak to je podle me spor umely vyvolavany pouze jednim clovekem ze slovenska ze ano....
To je jasný, Nissan je preca ďaleko lapšie ak Schadewagen
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 15:13, RE: skoda x nissan
pola napisał:
jak autor recenze na zacatku pise ze si nemohl nevsimnout sporu mezi skodovkari a nissanisty tak to je podle me spor umely vyvolavany pouze jednim clovekem ze slovenska ze ano....
Bud rad ze je tu obcas aspon vzruso a nie len nejake nudne reakcie typu "jo, je to supr ." atd. Adrenalin na cestach i na diskusii, o tom to je. :)))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 16:36, RE: sedadla + osobní zkušenosti
The best napisał:
Ano, je to možné, že jsme trefili na špatný kus, nicméně není to jediná P11, se kterou jsme jezdili a měli takové dojmy. Soused si koupil také P11 (1998), ale TD a je hodně zklamán, velmi často řeší problémy nejen s motorem, vůz začíná korodovat, zlobí elektroinstalace. I naše P11 začínala korodovat pod kapotou a v prolisku pro zadní SPZ. V P10 se nikdy nestalo, že by se třeba vypálily žárovky během 3 let (zpravidla se měnily kvůli silnější intenzitě za nové), v P11 skoro každý rok byly 2 - 3 s...
A jak je to teda s Doris Obrucovou? Opravdu prednasi studentum na vysoke skole a ma dlouhe hnede vlasy, ktere si rada cese?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 16:51, Automat
Ten automat bych asi nevolil, jezdím v práci s Volvem XC70 s automatem domnívám se stejných vlastností jako popisuje ator a nejde mi to pod čumák. Při standardní jízdě je vše v pohodě a káždý ocení pohodlíčko. Problém začíná při sportovní jízdě v zatáčkách, jsem zvyklý si před zatáčkou podřadit aby motor byl ve správných otáčkách až budu v zatáčce přidávat a to u automatu nejde, řadí až když v zatáčce přidám plyn a to se drobným spožděním které se projevý vynášením vozu a vadí. Pokud si zvolím sekvenční řazení, tak je problém skoro stejný, sice mám správný převodový stupeň, ale při brždění automat jakoby vyřadí, pak se potýkám se stejným problémem zpoždění při sešlápnutí plynu. Ještě drobnost ke sporu Škodovek proti Nisanům, můj názor, rád bych koupil starší Octavii protože jsen čech, ale vlastním Nisana P10, protože jsem ušetřil hodně peněz za které mi vlastenectví nestojí.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.