0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P11 a chvála majitele při 257 tis. Km.

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.07.2012 12:53, kvalitní čtení
To je zase recenze jako .....hlavně jsem se dozvěděl, že pán je tak skvělý řidič a tak si nic nemusí dokazovat, až si miláčka nabořil )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.07.2012 13:22, Poškození
Předpokládám, že když pisatel to auto naboural, tak to bylo z boku nebo na předek. Dovolím si tedy tvrdit, že to, že mi někdo odře kufr už je relativně marginální záležitostí, tedy pokud se ta paní při tom parkování do toho auta netrefila tak dokonale, že měl majitel zadní sedadla položená na předních. Další věc co mě zaráží (ale podotýkám, že Nissana jsem nikdy neměl, kromě pracovního Leafa, ale to je něco jiného), je motorek stěračů, pisatel píše, že na 1 a 2 rychlost motorek nevrací. Asi si kupuju blbá auta, ale do dneška jsem měl pouze auta kde motorek stěračů měl jen 2 rychlosti + cyklovač. Takže pokud ta Primera nemá 3 rychlosti stěračů, tak ten motor vlastně zlobí pokaždé když se zapne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.07.2012 13:31, Proč Yaris?
Mě zase zaráží, že pokud byl s vozem majitel tak spokojený a ještě uvádí, jaký má skvělý poměr cena výkon, že se neohlíží po nějakém o něco mladším exempláři. Toyotu Yaris tedy nepovažuji za adekvátní náhradu. Jo možná tak jen v porovnání spotřeby, ale na 20 tkm/rok bych si asi tenisák nekoupil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.07.2012 13:52, spotřeba
Tak to je fajn, s 2,0 benzínem dlouhodobý průměr 6,5 a pán chce jít do něčeho méně žeroucího. Za kolik bude jezdit to Punto, za 5,5 když dobře . A fakt to stojí za to?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.07.2012 14:35, RE: spotřeba
Alda napisał:
Tak to je fajn, s 2,0 benzínem dlouhodobý průměr 6,5 a pán chce jít do něčeho méně žeroucího. Za kolik bude jezdit to Punto, za 5,5 když dobře . A fakt to stojí za to?
Před dávnými léty jsem jezdíval (u prodejce Nissanu) vším, co tam mělo kola...Primera P10, P10 verze GT, P 11...Dvoulitr v benzínu míval spotřebu kolem 8, GT verze (na dnešní dobu docela nevelkých 110 kW) kolem 10-11...

Těm 6,5 se docela usmívám, "méně žeroucí" Punto si vezme 6. Pán zjevně přesedl do starší Primery ze škodověnky či něčeho podobného (to se nikoho nechci dotknout, chraňbůh) a ve svém svatém nadšení poměrně letitým Japoncem píše podobné ódy...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.07.2012 14:39, RE: spotřeba
Wolodyjowski napisał:
Před dávnými léty jsem jezdíval (u prodejce Nissanu) vším, co tam mělo kola...Primera P10, P10 verze GT, P 11...Dvoulitr v benzínu míval spotřebu kolem 8, GT verze (na dnešní dobu docela nevelkých 110 kW) kolem 10-11...

Těm 6,5 se docela usmívám, "méně žeroucí" Punto si vezme 6. Pán zjevně přesedl do starší Primery ze škodověnky či něčeho podobného (to se nikoho nechci dotknout, chraňbůh) a ve svém svatém nadšení poměrně letitým Japoncem píše podobné ódy...
ono je jezdit a jezdit. já měl dlouhodobej průměr s třílitrovou Maximou A32 v manuálu 8.9. a dodnes na ní vzpomínám, bylo to naprosto blbuvzdorné, prakticky nezničitelné auto, s minimem elektroniky a fantastickým motorem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.07.2012 14:55, RE: spotřeba
Alda napisał:
Tak to je fajn, s 2,0 benzínem dlouhodobý průměr 6,5 a pán chce jít do něčeho méně žeroucího. Za kolik bude jezdit to Punto, za 5,5 když dobře . A fakt to stojí za to?
Ještě zapomněl dodat, že 1,2 bude mít nižší povinné ručení, to mne vžydcky taky rozesměje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.07.2012 16:28, RE: spotřeba
Alda napisał:
Ještě zapomněl dodat, že 1,2 bude mít nižší povinné ručení, to mne vžydcky taky rozesměje.
Celý je to psaný jak mezi dvěma pivama v kempu u rybníka, když prší... Pán chce něco méně žeroucího, takže asi fichtla. 650,- káčé za POV/čtvrtletí je super, já platím 1320,- za rok (2,2l), ale hotovej z toho nejsem. A ujet v zatáčce feldě s p11, na to je třeba fakt umění...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.07.2012 16:29, RE: kvalitní čtení
Pavlik napisał:
To je zase recenze jako .....hlavně jsem se dozvěděl, že pán je tak skvělý řidič a tak si nic nemusí dokazovat, až si miláčka nabořil )
No, nemusí si nic dokazovat, ale přece jen ho těší, že v zatáčce to natřel vytuněné Feldě. )))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.07.2012 16:36, Poslední dobou jsou tu recenze
jak psané mezi dvěma zastávkami tramvaje (pro Brňáky - šaliny). To je opět o ničem. Skwěle to jede, natře to Feldě, nemusí si nic dokazovat, na povinném ručení ušetří oproti autům s V6 celkem částku odpovídající jedné nádrži paliva za celý rok a koupí si radši Yarise nebo Punto, protože ty jsou lepší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.07.2012 16:38,
Primeru P11 2.0 sem dva roky vlastnil. Moje realna spotreba byla nejcasteji 7 - 7,5l/100km. Skutecne ma dlouhou prevodovku, coz ma za nasledek naprostou lenost v nizsich otackach. Motor predvadi co umi az od 4 tisic vejs, do te doby je takovy nijaky.
Spolehlivost byla skutecne vynikajici, ceny dilu lidske (napr. homokineticky kloub Japanparts - 1200kc, slavne praskajici poloosy lze poridit za 2000kc ). Ta moje byla verze SRi, coz znamena GT podvozek (a i sedacky, akorat nebyly polokozene ale celohadrove) jenz vam da vedet o kazdem prejetem vajglu. Na bezne jezdeni po typicky ceskych silnicich uz to bylo zkratka prilis tvrde. Na kostkach vam rozvrzany interier ukazal zac je toho loket. Velka skoda je, ze zacinaji pekne hnit.
Vzpominam na nej v dobrem, i pres svoje chyby to byl skvely vuz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2012 00:42, RE: Proč Yaris?
David V napisał:
Mě zase zaráží, že pokud byl s vozem majitel tak spokojený a ještě uvádí, jaký má skvělý poměr cena výkon, že se neohlíží po nějakém o něco mladším exempláři. Toyotu Yaris tedy nepovažuji za adekvátní náhradu. Jo možná tak jen v porovnání spotřeby, ale na 20 tkm/rok bych si asi tenisák nekoupil.
Nevím kolik přesně najede. Ale pokud někdo bude naproti předjíždět, bude hrozit srážka a skočím do pole a bude tam zrovna strom. Tak radši budu sedět v 5* Yarisu než v 3* Primeře, která navíc bude přiměřeně shnilá, takže bude mít spíš hvězdy 2 (hmotnost aut je podobná). Jinak v současném počasí doporučuji spíš jezdit na kole. Je to mnohem větší zábava než ta nuda v autě. Pořídil jsem nedávno kolo od brněnské firmy Pells a oproti původní Esce je to fakt rozdíl Na každodenní cestu 24 km se těším. 21 km cesta v autě byla spíš utrpení, vzhledem k počtu aut v Praze. Bez ohledu jestli jedu v Yarisu nebo Mazdě 6.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2012 10:15, RE: Proč Yaris?
Petr S napisał:
Nevím kolik přesně najede. Ale pokud někdo bude naproti předjíždět, bude hrozit srážka a skočím do pole a bude tam zrovna strom. Tak radši budu sedět v 5* Yarisu než v 3* Primeře, která navíc bude přiměřeně shnilá, takže bude mít spíš hvězdy 2 (hmotnost aut je podobná). Jinak v současném počasí doporučuji spíš jezdit na kole. Je to mnohem větší zábava než ta nuda v autě. Pořídil jsem nedávno kolo od brněnské firmy Pells a oproti původní Esce je to fakt rozdíl Na každodenní cestu 24 km se těš...
Hm, dobrý. Z toho jednoznačně plyne závěr, že kolo je bezpečnější než Yaris. A protože z vlastní zkušenosti vím, že jakékoliv auto je bezpečnější než kolo, postačí Primera. Hlava XXII
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2012 12:55, RE: spotřeba
Wolodyjowski napisał:
Před dávnými léty jsem jezdíval (u prodejce Nissanu) vším, co tam mělo kola...Primera P10, P10 verze GT, P 11...Dvoulitr v benzínu míval spotřebu kolem 8, GT verze (na dnešní dobu docela nevelkých 110 kW) kolem 10-11...

Těm 6,5 se docela usmívám, "méně žeroucí" Punto si vezme 6. Pán zjevně přesedl do starší Primery ze škodověnky či něčeho podobného (to se nikoho nechci dotknout, chraňbůh) a ve svém svatém nadšení poměrně letitým Japoncem píše podobné ódy...
Spousta lidí průměrnou spotřebu bere jen podle palubního PC a neobtěžuje se spočítat spotřebu plná - plná. To je potom možné všechno. Pro příklad letos C-Max TDCi 100kW do Chorvatska v pěti plně naložený za 5.8 dle PP. Po přepočítání podle tankování už reálnějších ale "ošklivějších" 6.8.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2012 15:36, Otáčky/spotřeba
Moje Primera P11C 2.0i r.v. 1999 96kW při 4000ot./min jede tachometrových 150km/h (139km/h dle GPS).
Pokud má autor v jiné verzi jinou převodovku, tak mu docela závidím. Já bych rozhodně uvítal delší převody.
Mě se nejmenší spotřeba povedla cestou do Itálie 6,89l, vždy výpočtem při tankování po víčko. Běžně jezdím 7,3-8l. Palubní PC mi udává víc.
A jak se píše jinde, tlumiče verze Sport rozhodně nejsou naladěné na české silnice
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2012 00:45, RE: Proč Yaris?
David V napisał:
Hm, dobrý. Z toho jednoznačně plyne závěr, že kolo je bezpečnější než Yaris. A protože z vlastní zkušenosti vím, že jakékoliv auto je bezpečnější než kolo, postačí Primera. Hlava XXII
Když s tou Primerou budeš jezdit převážně po cykloztezkách rychlostma do 30 km/h, tak souhlas že bude bezpečnější než kolo Autem se jezdí jinde a jinak rychle, takže to těžko porovnávat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2012 16:53, RE: Proč Yaris?
Petr S napisał:
Když s tou Primerou budeš jezdit převážně po cykloztezkách rychlostma do 30 km/h, tak souhlas že bude bezpečnější než kolo Autem se jezdí jinde a jinak rychle, takže to těžko porovnávat.
porovnávat velmi lehko. Jelikož máš nové Pells, tak běžná rychlost po dovince je kolem 30 kh/h. Deformační zóny - tvoje tělesná schránka. Ochrana? Helma (pokud máš rozum).
Riziko, že tě někdo přehlédne na silnici (cyklostezka není všude...) maximální (motorka aspoň svítí a je aspoň trochu větší...

Primera, možná se 3* NCAP je ve srovnání s kolem zóna bezpečí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2012 16:56, RE: Proč Yaris?
rohYpnol napisał:
porovnávat velmi lehko. Jelikož máš nové Pells, tak běžná rychlost po dovince je kolem 30 kh/h. Deformační zóny - tvoje tělesná schránka. Ochrana? Helma (pokud máš rozum).
Riziko, že tě někdo přehlédne na silnici (cyklostezka není všude...) maximální (motorka aspoň svítí a je aspoň trochu větší...

Primera, možná se 3* NCAP je ve srovnání s kolem zóna bezpečí.
oprava km/h
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2012 18:42, RE: Proč Yaris?
rohYpnol napisał:
oprava km/h
Ale jo, přesvědčils mě. Na tom kole jezdím primárně kvůli zábavě a to jsem psal i v tom původním příspěvku.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.