0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Primera 2.0 GTe - jak jezdí po 267 tis. km?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 06:59, pro rodinu super
Stáří 15let, bezpečnost žádná, poloshnilé......není to přesný popis snu každého otce od rodiny?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 07:43, RE: pro rodinu super
Renda28 napisał:
Stáří 15let, bezpečnost žádná, poloshnilé......není to přesný popis snu každého otce od rodiny?
Ne každé auto je po 15-ti letech shnilé - dost záleží na údržbě, i když bojovat se rzí je někdy téměř nemožné. Na to byly vyhlášené tou dobou ale jiné značky. Ve chvíli kdy má někdo dost omezený rozpočet na koupi auta, je to rozhodně lepší volba než Felicie a další auta v podobné cenové kategorii. Takže sen otce rodiny asi ne, ale kolik lidí si dokáže své sny plnit ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 07:46, A na závěr...
opět nechybí přitroublá poznámka o "napráskání frajerům v TDíčkách". Někdo holt nedospěje ani ve 41 letech. Jinak pokud motor točí na pětku při 130 km/h nějakých 3200 ot., tak mi to nepřipadá jako nějak moc krátká převodovka. Můj accord i-VTEC točí za stejných podmínek cca 3900 ot.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 07:58, RE: A na závěr...
A4 napisał:
opět nechybí přitroublá poznámka o "napráskání frajerům v TDíčkách". Někdo holt nedospěje ani ve 41 letech. Jinak pokud motor točí na pětku při 130 km/h nějakých 3200 ot., tak mi to nepřipadá jako nějak moc krátká převodovka. Můj accord i-VTEC točí za stejných podmínek cca 3900 ot.
presne 3200 odkazuje na dost dlhe prevody a musim povedat, ze u japonca a takto stareho tomu neverim, skor by som zozral 4200...
a to tie TDI tak ludia zavidia? Ja viem, ze je to peckovy motor o tom ziadna ale preco si kazdy honi triko, ked so 160 konovym benzinom predbehne 90 konovy dizel? Hlavicka v poriadku?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 08:05, není mu spíš 21?
podle recenze jsem nevěřil, že to psal 41 letý člověk. Motor má 110kw co vím, což mi přijde málo i na tacho 240kmh. A ty otáčky při 130kmh 3200ot, to má být krátce zpřevodované? To dnes točí takové benzíny na 6ku. No nevím. Hodnocení jako skvělého auta pro rodinu mi přijde taky mimo mísu. Zázrak se nekonal, další "oddechová" recenze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 08:06, RE: A na závěr...
nstar napisał:
presne 3200 odkazuje na dost dlhe prevody a musim povedat, ze u japonca a takto stareho tomu neverim, skor by som zozral 4200...
a to tie TDI tak ludia zavidia? Ja viem, ze je to peckovy motor o tom ziadna ale preco si kazdy honi triko, ked so 160 konovym benzinom predbehne 90 konovy dizel? Hlavicka v poriadku?
Ono vůbec chlubit se tím, že jsem někoho předjel je trochu trapné, pokud nejde přímo o závody. Já mám sporťáka, nemám problém předjet kohokoliv, ale to přece není o rychlosti, ale o zážitku z řízení, ne ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 08:25, Archív?
Tak předně. Píše se rok 2011 a rok výroby vozidla je 1990, což dělá 21 let. Majitel ho má 6 let, přičemž ho koupil v roce 2000, jako ojeté. Recenze se 5 let válela někde na Tipcars.
Převodovka je skutečně spíše dlouhá než krátká, protože 3200 rpm při 130 km/h by mnozí majitelé benzínových aut mohli závidět.
Jinak Primery i Almery byly známé svému sklonu k rezavění, takže lze považovat za zázrak, že se na autě objevila až po 16-ti letech. Možná se majitel nedíval na úplně správná místa.
Primery bývaly velmi ceněné vozy pro svoji spolehlivost a jízdní vlastnosti, nicméně ta doba už je nenávratně pryč. Ale ani Primery nebyly úplně prosty závad. Jedna nepříjemná bylo ukroucení výstupního hřídele z převodovky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 08:31, RE: není mu spíš 21?
Tomi napisał:
podle recenze jsem nevěřil, že to psal 41 letý člověk. Motor má 110kw co vím, což mi přijde málo i na tacho 240kmh. A ty otáčky při 130kmh 3200ot, to má být krátce zpřevodované? To dnes točí takové benzíny na 6ku. No nevím. Hodnocení jako skvělého auta pro rodinu mi přijde taky mimo mísu. Zázrak se nekonal, další "oddechová" recenze.
Je mu spíše 18,5. A k té maximálce.... Měl jsem kdysi Vectru A 2.0 85Kw 1100 Kg. Na jednom mírném a dlouhém dálničním klesání na D1 se mi podařilo po dlouhé přípravě (už před tím klesáním vysoká rychlost) položit ručičku otáčkoměru úplně mimo stupnici....už si nepamatuju přesně jestli visela dolů nebo jak to bylo...ale přešla hodně přes 220 km/h. Takže reálná rychlost mohla být klidně nějakých 210 - 215 Km. To byly ty Oplovské koně. Ty se násobí dvěma, narozdíl od amerických, které se dělí třema. Jinak u mého současného auta (neoblíbená italská značka) které váží 1220kg a má 106 Kw v benzínu, tak jsem jel v tom samém dálničním klesání podle GPS 217 Km. Tacho asi 230 Km. A auto by ještě kousek popojelo ale musel jsem uhnout kokotí blondýně v SUV....já jel rychle jak hovado a ona se kolem mě jen mihla a frnkla za obzor....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 09:52, RE: není mu spíš 21?
gablenz napisał:
Je mu spíše 18,5. A k té maximálce.... Měl jsem kdysi Vectru A 2.0 85Kw 1100 Kg. Na jednom mírném a dlouhém dálničním klesání na D1 se mi podařilo po dlouhé přípravě (už před tím klesáním vysoká rychlost) položit ručičku otáčkoměru úplně mimo stupnici....už si nepamatuju přesně jestli visela dolů nebo jak to bylo...ale přešla hodně přes 220 km/h. Takže reálná rychlost mohla být klidně nějakých 210 - 215 Km. To byly ty Oplovské koně. Ty se násobí dvěma, narozdíl od amerických, které se dělí třema...
to je naprosto zkreslující. To klesání je totiž zásadní, ikdyž je malé (což na dálnici obvykle je jen mírné, za to relativně dlouhé). S Felicií, která po rovině jede tacho 150-155, jsem taky na klesání vytáhl 175-180. což je cca o 25kmh víc než je reálně na rovině. Takže Primera se 110kw ve stavu nového motoru spíš nepojede tacho 240. Tím spíš, když má megadlouhou 5ku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 10:37, RE: Archív?
David V napisał:
Tak předně. Píše se rok 2011 a rok výroby vozidla je 1990, což dělá 21 let. Majitel ho má 6 let, přičemž ho koupil v roce 2000, jako ojeté. Recenze se 5 let válela někde na Tipcars.
Převodovka je skutečně spíše dlouhá než krátká, protože 3200 rpm při 130 km/h by mnozí majitelé benzínových aut mohli závidět.
Jinak Primery i Almery byly známé svému sklonu k rezavění, takže lze považovat za zázrak, že se na autě objevila až po 16-ti letech. Možná se majitel nedíval na úplně správná místa.
Primer...
Pozorný čtenář je problémem většiny místních redaktorů. Sám bych to přehlédl, že podle informací v článku je to pět let stará recenze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 13:11, RE: není mu spíš 21?
gablenz napisał:
Je mu spíše 18,5. A k té maximálce.... Měl jsem kdysi Vectru A 2.0 85Kw 1100 Kg. Na jednom mírném a dlouhém dálničním klesání na D1 se mi podařilo po dlouhé přípravě (už před tím klesáním vysoká rychlost) položit ručičku otáčkoměru úplně mimo stupnici....už si nepamatuju přesně jestli visela dolů nebo jak to bylo...ale přešla hodně přes 220 km/h. Takže reálná rychlost mohla být klidně nějakých 210 - 215 Km. To byly ty Oplovské koně. Ty se násobí dvěma, narozdíl od amerických, které se dělí třema...
Že kokotí blondýna v SUV
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 13:22, RE: A na závěr...
Riccardo napisał:
Ono vůbec chlubit se tím, že jsem někoho předjel je trochu trapné, pokud nejde přímo o závody. Já mám sporťáka, nemám problém předjet kohokoliv, ale to přece není o rychlosti, ale o zážitku z řízení, ne ?
"Chlubit se tím, že jsem někoho předjel je trochu trapné."
"Já mám sporťáka a nemám problém předjet kohokoliv"
))))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 13:46, Je to nevděčné
Psát sem nějaké recenze, ačkoliv jsem to jedenkrát (bez kritiky diskutujících) kdysi dávno udělal je trošku nevděčné. Ten kdo se autům nevěnuje a má ho pouze jako sluhu je schopen napsat recenzi pro něj dostačující na pár řádků a ihned to tu slízne.
Naopak někdo kdo do toho dá i něco víc si spíše zajde na mojeauto nebo na nějakej klubovej web kde se pak dá dalekosáhle diskutovat upravovat doplňovat fota atd. Tady to za tři dny zmizí a málokdo si myslím že se tu hrabe v nějakých análech aby něco doplnil do diskuze.
Toť dle mého názoru celý problém
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 14:08, RE: Je to nevděčné
Renda28 napisał:
Psát sem nějaké recenze, ačkoliv jsem to jedenkrát (bez kritiky diskutujících) kdysi dávno udělal je trošku nevděčné. Ten kdo se autům nevěnuje a má ho pouze jako sluhu je schopen napsat recenzi pro něj dostačující na pár řádků a ihned to tu slízne.
Naopak někdo kdo do toho dá i něco víc si spíše zajde na mojeauto nebo na nějakej klubovej web kde se pak dá dalekosáhle diskutovat upravovat doplňovat fota atd. Tady to za tři dny zmizí a málokdo si myslím že se tu hrabe v nějakých análech aby něco...
Jo, ale zase není třeba to tak prožívat... tak se zasmějem a život jde dál.... Nicméně některé recenze, jako Sharan z tohoto týdne zasluhují zapsat do zlatého fondu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 14:19, RE: A na závěr...
nstar napisał:
presne 3200 odkazuje na dost dlhe prevody a musim povedat, ze u japonca a takto stareho tomu neverim, skor by som zozral 4200...
a to tie TDI tak ludia zavidia? Ja viem, ze je to peckovy motor o tom ziadna ale preco si kazdy honi triko, ked so 160 konovym benzinom predbehne 90 konovy dizel? Hlavicka v poriadku?
ona ta poznámka je velice trefná, odpovídá totiž realitě. frajírci v oktách či golfech tdi jsou prostě skutečnost, stejně jako to že po ´´načipování´´ jsou z nich dravci co si dávají k svačině třílitrové benzíny. nevadí že se 100 metrů za nimi nedá jet, že mají mastný flek na zadním nárazníku, hlavně že se předhánějí v tom, za jak málo jim to jezdí a jak rychle-rychleji-nejrychleji. a často se k nim řadí řidiči firemních flotil, zhusta vybaveni stejným náčiním, jen o něco novějším. ale o to větší prasata a ´´páni silnic´´ jsou.
a pro čobolíka nstara, 4200 na pětku při 130ti točí možná litr nebo dvanáctka, nikoli vrcholný japonský dvoulitr, byť dvacet let starý.
já osobně tdi nikomu nezávidím, jenže mám na autě bílou perleť a ty mastné svinstva z tdi-magorů jdou blbě dolů.
a taky mám děti. a vím že to, co jde za humus z jedné dvoulitrové nafty, nepřebije ani deset benzínových osmiválců.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 14:49, RE: A na závěr...
Riccardo napisał:
Ono vůbec chlubit se tím, že jsem někoho předjel je trochu trapné, pokud nejde přímo o závody. Já mám sporťáka, nemám problém předjet kohokoliv, ale to přece není o rychlosti, ale o zážitku z řízení, ne ?
Asi tak,nedávno jsem dal do pucu Lotus Esprit,ten úplně v pohodě ujede i policejním Passatům,maximálka je skoro 340km/h.Nikdy jsem to,ale nezkoušel a zkoušet nebudu,auto ma být o tom,že mě baví s ním jezdit a ne,že s tím předjedu koho chci
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 14:55, RE: není mu spíš 21?
Tomi napisał:
podle recenze jsem nevěřil, že to psal 41 letý člověk. Motor má 110kw co vím, což mi přijde málo i na tacho 240kmh. A ty otáčky při 130kmh 3200ot, to má být krátce zpřevodované? To dnes točí takové benzíny na 6ku. No nevím. Hodnocení jako skvělého auta pro rodinu mi přijde taky mimo mísu. Zázrak se nekonal, další "oddechová" recenze.
Pokud vím,o něco mladší Accord (4. generace) měl s motorem 2.3 výkon 116kw a maximálku měl 216km/h,dost pochybuji,že by Primera se 110kw zvládla 240km/h
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 15:07, RE: A na závěr...
tomaskrtek napisał:
ona ta poznámka je velice trefná, odpovídá totiž realitě. frajírci v oktách či golfech tdi jsou prostě skutečnost, stejně jako to že po ´´načipování´´ jsou z nich dravci co si dávají k svačině třílitrové benzíny. nevadí že se 100 metrů za nimi nedá jet, že mají mastný flek na zadním nárazníku, hlavně že se předhánějí v tom, za jak málo jim to jezdí a jak rychle-rychleji-nejrychleji. a často se k nim řadí řidiči firemních flotil, zhusta vybaveni stejným náčiním, jen o něco novějším. ale o to větš...
pocuvaj ma krtko, ja som napisal, ze by som skor uveril 4200, co u japoncov prave byva zvykom mat kratke prevodovky, ktore si nerozumeju s dialnicou ale netvrdim to na isto, to si si mohol vsimnut a nie rypat...
...vidim ale, ze mas psychicky problem s TDI, zeby ta tvoje biela perlet boli vyhodene peniaze?
Nechapem toto skatulkovanie, kto ma tdi je magor? Trpis komplexom menejcennosti? Zato ze ta obehne TDI? Tak mu nezavadzaj...samoska sam neznasam tuzerov a podobnych magorov ale priklad z dneska, idem na Fabii nie TDI ani HTP, za dedinou chcem predbiehat magora v Logane MCV, ktory ani nahodou nepojde rychlejsie ako 7O (bez zjavneho dovodu). Takze smerovka, pozriem za seba, dam plny plyn aby som trosku ziskal a uz sa vyklanam do vedlajsieho pruhu, vtom som si ale vsimol, ze asi tridsatrocny tupec cumi do spataku a caka na mna aby mi mohol dupnut na brzdu...takze ja na brzdy nechapem jeho dementnost - nespravil som nic co by bolo neregulerne, mal som ho v pazi ale toto ma tak nasralo, ze som mal chut mu natasat...samoska zeby som to neurobil...takze znovu predbieham a on vidim ako podradi ked som vedla neho a zacne turovat loganku, esteze sa posral zo zatacky inak by som ho asi ozaj zastavil...mne je suma fuk kto v com jazdi ci TDI HTP,DCI, V12, len proste zi a nechaj zit. Isiel som v ramci firmy a nemal som chut ani cas plachtit, kvoli dementovi 70, takze som si dovolil obiehat....esteze to nebola biela perlet bpo by som bol za debila s vyholenou hlavou:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 15:34, RE: A na závěr...
nstar napisał:
pocuvaj ma krtko, ja som napisal, ze by som skor uveril 4200, co u japoncov prave byva zvykom mat kratke prevodovky, ktore si nerozumeju s dialnicou ale netvrdim to na isto, to si si mohol vsimnut a nie rypat...
...vidim ale, ze mas psychicky problem s TDI, zeby ta tvoje biela perlet boli vyhodene peniaze?
Nechapem toto skatulkovanie, kto ma tdi je magor? Trpis komplexom menejcennosti? Zato ze ta obehne TDI? Tak mu nezavadzaj...samoska sam neznasam tuzerov a podobnych magorov ale priklad z dn...
Rozumím Ti, kvůli takovým vemenům v Loganu mám silný auto. Když se někdo táhne a rozhodnu se ho předjet, tak je mi často jeho motorizace předjížděného buřt. Dám za 3 a zadupnu plyn a je mi fuk, že jsem započal předjížděcí manévr v 70-ce a dokončuju ho ve 130-ce, protože mi na to vemeno šláplo a chce závodit. Já to tam mám celkem hned.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 15:43, RE: není mu spíš 21?
Rover623 napisał:
Pokud vím,o něco mladší Accord (4. generace) měl s motorem 2.3 výkon 116kw a maximálku měl 216km/h,dost pochybuji,že by Primera se 110kw zvládla 240km/h
Nezaměňovat maximální povolenou konstrukční rychlost s tou, kterou umožňuje výkon motoru. Výkon motoru obvykle zvládne vyšší rychlost, než je psaná v techničáku, jako maximálka.)
Ovšem tato honba za maximálkama je mi skrytá. S žádným ze svých aut jsem neměl nikdy potřebu zkoušet, co to dá. Nikomu by to neprospělo. Když se mě někdo zeptá, kolik to jede, řeknu údaj z techničáku.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.