Tomi napisał:
já zas mám kamaráda,kterého potkalo s tímhle motorem snad všechno co mohlo.Po 2 kompletní generálce se na to vysr...Takže ten asi stejný názor nesdílí.Nemyslím si,že někdo bude mít štěstí jako ty na perfektní kus.U Primery nemusíš mít štěstí na kus,většina je dobrá,spíš seš smolař když vybereš špatnou.
Jo a Mondeo kombi s 1.8td , že by mělo 1400kg???to si nemyslím,věřil bych tak 1600-1700kg,beru podle exmojí Nubiry kombi 1685kg celkově.
Jak rikam, nikdy bych si neporidil TD protoze vim, co dokaze lidem pridelat za starosti, ale byla to nabidka od kamarada a takova rychlovka, ber nebo nech bejt. A kdyz vam reknu, ze to auto mam za 20 tis a ten clovek predemnou udelal komplet nove kotouce, desticky, rozvody, alternator, starter, zimni gumy Barum, novy zadni narazni (bohuzel sedivy a ne v barve vozu, avsak nema vliv na jezdeni, casem necham striknout), tlumice ve vybornem stavu, auto bylo v minulosti jen lehce havarovane tak si myslim, ze jsem neprohloupil. Ano muzu mit problemy s motorem, ale toto auto na bazarech stoji 30 tis a vic a musel bych nechat delat rozvody, olej, brzdy nejspis, casem ten alternator asi taky, gumy bych asi tezko dostal nove, i kdyz dostal jsem jen zimni :( A auto jinak po celou dobu udrzovane. Ale uznavam, ze povest fordova naftaku je spatna. Nedavno me zastavil na krizovatce clovek v novejsim Mondeu kombi model 1996 a novejsi. Stejny motor jen ta nova verze 66kw. A ptal se, taky se ti to tak ser..? rekl jsem ze ne, ze mam 300 tis a na motor neni temer sahnuto...on rikal: ja to koupil prave z nemecka, uz jsem v motoru za 20 tis a snad uz ted bude vse ok. Podotykam, ze jeho auto bylo jak kdyby sjelo z vyrobni linky, proto jsem se divil, ze mel s tim motorem takove problemy. Jinak mondeo ma opravdu vahu okolo 1400 kg, ale to je pohotovostni, ne maximalni. Maximalni zatizeni mam nekde okolo 1700 kg tim si nejsem jisty, ale auto vcetne vsech naplni bez cestujicich vazi 1400, rekl bych ze podobne jako ta vase Nubira.