0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan NV 200 - jak slouží prvních 28000 km?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.01.2012 10:47, VN200 vs kombi
pěkná recenze.

Čeká mě koupě nového auta, tedy spíše mám na mysli ojetiny a nejvíc z uživatelského i praktického hlediska přemýšlím nad prostorným kombi,zatim to vyhrává Ford Mondeo v benzínu 1.8, od r.2004, ale koketuji i s myšlemkou právě nad Nissanem NV 200 a to v benzínu, aby se mohl předělat na LPG.
Spolu s ním uvažuji i nad Doblem, Scudem,Partnerem,R.Kangem ap. nakonec čeká se na novou Dacii
http://www.novinky.cz/auto/255381-dacia-ukazala-prvni-fotky-noveho-modelu-lodgy.html
a ta by mohla možná kompromis mezi kombi a mini dodávkoou vyřešit...

Nemám rodinu ani firmu,ale velké auto skýtá velké možnosti, nehledě na to , že jsem rybář a vášnivý motorkář, takže výhody takové menší dodávky jsou jasné, ale právě z uživatelského hlediska, komfortu a použitelnosti v každodenním městském provozu je to, co mě nutí na NV200 radši zapomenout...

Pokud má někdo s NV200 osobní zkušenost, mohl by napsat, zda lze takové auto bez nějakého velkého omezení používat denně v městském provozu a jak moc velký je rozdíl v komfortu a pocitu z auta, oproti klasickému kombi?
Děkuji Marek
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.01.2012 17:30, RE: VN200 vs kombi
mari1300 napisał:
pěkná recenze.

Čeká mě koupě nového auta, tedy spíše mám na mysli ojetiny a nejvíc z uživatelského i praktického hlediska přemýšlím nad prostorným kombi,zatim to vyhrává Ford Mondeo v benzínu 1.8, od r.2004, ale koketuji i s myšlemkou právě nad Nissanem NV 200 a to v benzínu, aby se mohl předělat na LPG.
Spolu s ním uvažuji i nad Doblem, Scudem,Partnerem,R.Kangem ap. nakonec čeká se na novou Dacii
http://www.novinky.cz/auto/255381-dacia-ukazala-prvni-fotky-noveho-modelu-lodgy.html
a ta ...
Za mne jednoznačně ojeté VW Caddy. Měl jsem i Renaulta pikapa ještě naštěstí 1,9D a ikdyž motorově překvapivě skvělý, ale časem strašná koroze a nelogická elektrika a dodělej si sám. Naopak jsem si zvyknul na trošku vyšší posaz, osobáka dal otci a už bych se do něj nevrátil. Pro klidné ježdění s věcmi ideál. Ceny Caddy přijatelné a vůči užitné hodnotě výborné. Mám model 2004- ještě v SDI 51kW a na normální ježdění bohatě stačí, karoserie dobrý pozink, výborná praktičnost 1,8m na délku 1,1m vstup jinak 1,3m na výšku-v krátké verzi, nezničitelnost oproti Touranu. Spotřeba dlouhodobě 5,6l/100km , najeto 360000 a jen spotřební opravy. V benzínu co pár Caddy znám, už docela žere a pružnost nic moc. Zatím jsme v rodině dva, SDI v neprosklené verzi a křídlovými dveřmi mi bohatě stačí, používám ji ji do práce i soukromě. Motorku teda nemám ale dvě kola v pohodě, půl palety cementu-800 kilo nosnost, nebo 3 sporáky na délku. Používáme ji i s kámošem-taky vášnivý rybář na cesty s prutama paráda. Cesty po Chorvatsku a když neseženete náhodou ubytování, v klidu se v ní vyspíte, nebo při cestě vzadu najíte. V předu náprava GolfV, vzadu tlumiče s pery. Vydržela srážku s velkým kancem v devadesátce na výbornou, scéna jako s krabicemi v BESIPU, kdy jsem myslel, že mi chybí půlka auta, takže bezpečnost taky dobře spočítána. Dal bych si jen pozor na stav ramen a silentbloků-jsou uloženy v hliníku a kontrolu při koupi vstřikovačů-sice SDI ale PD vstřikovače. Ramena stojí pakatel a PD vstřikovače i po 360000 kilometrech drží. Nezná poruchy jako setrvačník, turbo, DPF atd..Neznám lepší kombinaci auta pro osobní využití a současně jako dodávky pro odvoz čehokoli. A to mám i větší dodávky. Sám přemýšlím, že si ji nechám a dokoupím-až bude rodina ještě jednu ojetou, prosklenou, ve verzi Life nebo kombi. Na dnešní poměry, kdy jsou auta vymýšlená a dělaná v krizi, se tohle ještě povedlo na výtečnou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.01.2012 17:38, RE: VN200 vs kombi
kamil321 napisał:
Za mne jednoznačně ojeté VW Caddy. Měl jsem i Renaulta pikapa ještě naštěstí 1,9D a ikdyž motorově překvapivě skvělý, ale časem strašná koroze a nelogická elektrika a dodělej si sám. Naopak jsem si zvyknul na trošku vyšší posaz, osobáka dal otci a už bych se do něj nevrátil. Pro klidné ježdění s věcmi ideál. Ceny Caddy přijatelné a vůči užitné hodnotě výborné. Mám model 2004- ještě v SDI 51kW a na normální ježdění bohatě stačí, karoserie dobrý pozink, výborná praktičnost 1,8m na délku 1,1m vstup...
zapomněl jsem dodat, že mne to láká si koupit to druhé Caddy buď zas v SDI nebo sehnat docela hojně osvědčenou 1,9 TDI 77kW. Jestli ten rozdíl pružnosti stojí za to....taky těžké rozhodování:o)) Takže držím palce...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.01.2012 19:13, RE: VN200 vs kombi
kamil321 napisał:
zapomněl jsem dodat, že mne to láká si koupit to druhé Caddy buď zas v SDI nebo sehnat docela hojně osvědčenou 1,9 TDI 77kW. Jestli ten rozdíl pružnosti stojí za to....taky těžké rozhodování:o)) Takže držím palce...
děkuji za tip, ale já mám zájem pouze o auto v benzinu a to do objemu 1.8 , které bude vhodné na přestavbu na LPG.
Shodou náhod jsem se ale dozvěděl, že vyhlédnuté Mondeo používá benzín. motory zcela nevhodné pro přestavbu na LPG, z důvodu zaklepávání ventil. sedel, protože údajně tento motor nemá možnost štelování ventilových vůlí, což tedy slyším prvně a vůbec jsem nevěděl, že se takové motory vůbec vyrábí, takže jsem zase na začátku...

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.01.2012 19:42, RE: VN200 vs kombi
mari1300 napisał:
děkuji za tip, ale já mám zájem pouze o auto v benzinu a to do objemu 1.8 , které bude vhodné na přestavbu na LPG.
Shodou náhod jsem se ale dozvěděl, že vyhlédnuté Mondeo používá benzín. motory zcela nevhodné pro přestavbu na LPG, z důvodu zaklepávání ventil. sedel, protože údajně tento motor nemá možnost štelování ventilových vůlí, což tedy slyším prvně a vůbec jsem nevěděl, že se takové motory vůbec vyrábí, takže jsem zase na začátku...

Mám fordí 1.6i 74kw a zde je to řešeno výměnnými podložkami, které se vyrábí v odstupňovaných tloušťkách snad po setině mm. Ovšem jedna stojí tuším pětikilo. Váš motor to bude mít možná stejně. Já mám též lpg, vybod sem se na kontrolu a po 100tis. se mi podpálily ventily. Oprava á 20tis,. kč, ale jezdim dál a servisman mi tam přidal pár setin vůle navíc, kvůli tomu lpg, takže další oprava hlavy by mohla přijít později než ve 200tis. km. Ale je fakt že jsem to občas hnal v letnim vedru přes německo po dálnici a vyšší teplota při spalování lpg prý právě těm ventilům moc dobře nedělá. Tož asi tak, když si budete hlídat ventily, možná Vám bude lpg sloužit dobře i ve fordu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.01.2012 19:55, RE: VN200 vs kombi
ivan2 napisał:
Mám fordí 1.6i 74kw a zde je to řešeno výměnnými podložkami, které se vyrábí v odstupňovaných tloušťkách snad po setině mm. Ovšem jedna stojí tuším pětikilo. Váš motor to bude mít možná stejně. Já mám též lpg, vybod sem se na kontrolu a po 100tis. se mi podpálily ventily. Oprava á 20tis,. kč, ale jezdim dál a servisman mi tam přidal pár setin vůle navíc, kvůli tomu lpg, takže další oprava hlavy by mohla přijít později než ve 200tis. km. Ale je fakt že jsem to občas hnal v letnim vedru přes němec...
no právě že mi bylo zděleno, že nemají ani ty podložky a motor je konstruován tak, že tyto tolerance mají zřejmě přežít životnost motoru s ohledem na ostatní díly, což se mi ale zdá dost divný...

Systém s podložkama znám, motorky to tak mají běžně(jsem motorkář) a můžu říct, že je to pěkná pakárna,šíleně pracný a drahý, chtěl bych pouze motor s hydroštelama, věděl by někdo o nějakém???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.01.2012 21:02, RE: VN200 vs kombi
mari1300 napisał:
no právě že mi bylo zděleno, že nemají ani ty podložky a motor je konstruován tak, že tyto tolerance mají zřejmě přežít životnost motoru s ohledem na ostatní díly, což se mi ale zdá dost divný...

Systém s podložkama znám, motorky to tak mají běžně(jsem motorkář) a můžu říct, že je to pěkná pakárna,šíleně pracný a drahý, chtěl bych pouze motor s hydroštelama, věděl by někdo o nějakém???
Věděl, to co má (snad ještě?) zdejší David V. - mondeo II 2.5 6V . Zrovna nedávno jsme jeden opravdu pěkný kousek přivezli z němec za 5000€. Ale jsem dost zvědavej na spotřebu, zatím to vypadá že pod deset se tomu moc nechce, holt automat to trochu kazí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.01.2012 21:21, RE: VN200 vs kombi
ivan2 napisał:
Věděl, to co má (snad ještě?) zdejší David V. - mondeo II 2.5 6V . Zrovna nedávno jsme jeden opravdu pěkný kousek přivezli z němec za 5000€. Ale jsem dost zvědavej na spotřebu, zatím to vypadá že pod deset se tomu moc nechce, holt automat to trochu kazí.
Najel jsem skoro 30 tisíc a jsem pod 9 l/100km. Normální jízda s občasným předjetím, kdy se koníčci proběhnou, stejně jako serpentiny mě moc nenechávají na pokoji . Okresky 100 km/h dálnice 130-150 (většinou 130). Poměr je tak 20% Brno a 80% mimo město. V Brně 11 a na státní lze i pod 8. Mám 2 rekordy. Hodonín- Velká n. Veličkou-Uherský brod-Velká n. Veličkou-Brno za 7,6 a Brno-Jevíčko-Brno za 7,5 (bez ploužení, ale bez předjíždění). Mám teda manuál.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.01.2012 21:32, RE: VN200 vs kombi
David V napisał:
Najel jsem skoro 30 tisíc a jsem pod 9 l/100km. Normální jízda s občasným předjetím, kdy se koníčci proběhnou, stejně jako serpentiny mě moc nenechávají na pokoji . Okresky 100 km/h dálnice 130-150 (většinou 130). Poměr je tak 20% Brno a 80% mimo město. V Brně 11 a na státní lze i pod 8. Mám 2 rekordy. Hodonín- Velká n. Veličkou-Uherský brod-Velká n. Veličkou-Brno za 7,6 a Brno-Jevíčko-Brno za 7,5 (bez ploužení, ale bez předjíždění). Mám teda manuál.
Já mam automat a ještě kombi, tak to bude tak tipuju o 1-2 litry víc, no když budu jezdit pod 10, budu spokojenej. Taky to v 95% nehrotím. Zatím jsem jel jen 20km, ani jsem nestačil zjistit kde se nuluje počítač, je to nějak jinak než u focuse.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.01.2012 22:25, RE: VN200 vs kombi
mari1300 napisał:
pěkná recenze.

Čeká mě koupě nového auta, tedy spíše mám na mysli ojetiny a nejvíc z uživatelského i praktického hlediska přemýšlím nad prostorným kombi,zatim to vyhrává Ford Mondeo v benzínu 1.8, od r.2004, ale koketuji i s myšlemkou právě nad Nissanem NV 200 a to v benzínu, aby se mohl předělat na LPG.
Spolu s ním uvažuji i nad Doblem, Scudem,Partnerem,R.Kangem ap. nakonec čeká se na novou Dacii
http://www.novinky.cz/auto/255381-dacia-ukazala-prvni-fotky-noveho-modelu-lodgy.html
a ta ...
No, mám zkušenost se starší verzí nv200, a sice s nissanem serena 2.0, ročník 2000. Je samozřejmě technicky zastaralé, relativně jednoduché auto, vyrábělo se 1992-2001. Velká většina diskutérů zde, by si o něj neopřela ani kolo, ale co se týče vnitřního uspořádání, je to bez debat malý velký vůz: na plochu menší než fabie kombi se vejde až 8 lidí, podle verze, a ještě něco do kufru (asi 350l). Kufr se dá zvětšit vyklopením sedadel do boku, pak zbyde prostor pro 5 lidí a mega kurf, o kterém se všem kombíkům asi nesní. Auto je krátké, relativně úzké s malými převisy a vysokým posedem pro posádku, což přispívá k perfektnímu přehledu pro řidiče. Má výborný rejd, parkování a jízda ve městě je hračka. Chystám se napsat recenzi, kterou sem určitě dám
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.01.2012 23:53, RE: VN200 vs kombi
ivan2 napisał:
Já mam automat a ještě kombi, tak to bude tak tipuju o 1-2 litry víc, no když budu jezdit pod 10, budu spokojenej. Taky to v 95% nehrotím. Zatím jsem jel jen 20km, ani jsem nestačil zjistit kde se nuluje počítač, je to nějak jinak než u focuse.
Na tacho je vlevo u displaye PP tlačítko na přepínání metrických a imperiálních jednotek (teda já ho tam ve své verzi z roku 2001 mám). To stačí na požadovaném parametru pro nulování cca 3 s podržet. Dneska už bych se automatu taky nebránil (ovšem kombi ano ), ale k automatu bych chtěl víc koní, aspoň 200.
A Abych se vyjádřil k článku: článek zajímavý, ale tyhle kredence mi nic neříkají a u obsahu motoru jsem jen nevěřícně lapal po dechu, co vidím za číslo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.01.2012 09:38, RE: VN200 vs kombi
David V napisał:
Na tacho je vlevo u displaye PP tlačítko na přepínání metrických a imperiálních jednotek (teda já ho tam ve své verzi z roku 2001 mám). To stačí na požadovaném parametru pro nulování cca 3 s podržet. Dneska už bych se automatu taky nebránil (ovšem kombi ano ), ale k automatu bych chtěl víc koní, aspoň 200.
A Abych se vyjádřil k článku: článek zajímavý, ale tyhle kredence mi nic neříkají a u obsahu motoru jsem jen nevěřícně lapal po dechu, co vidím za číslo.
tohle auto-Nissan NV200-vyhrálo tendr na taxíky pro New York. od příštího roku mají nahradit všechno co tam jezdí. jedinej rozdíl je že budou s dvoulitrem. takže asi má něco do sebe. překvapila mě spotřeba kterou pán uvádí, příjemně.
píšeš že by ses dnes nebránil automatu, já po více jak čtyřech letech kontinuálního ježdění s AT bych ho už nechtěl. bohužel auta co mám v hledáčku jako nástupce FXka jsou pouze automaty, takže mám smolíka. osobně bych řekl že ubírá tak 30% výkonu, takže když jsem před FX měl Maximu tak jejích 200k bylo pocitově silnější a rychlejší než 280k v FXku. kdyby se dělal rozumnej velkej sedan s (minimálně) třílitrem v manuálu tak asi neváhám. bohužel takovej není. snad jen pětka BMW a nějaký korejec. BMW nebude v manuálu čtyřkolka a korejské napodobeniny nemusím (snad jen Samsung Motors který patří Nissanu).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.01.2012 15:01, RE: VN200 vs kombi
mari1300 napisał:
pěkná recenze.

Čeká mě koupě nového auta, tedy spíše mám na mysli ojetiny a nejvíc z uživatelského i praktického hlediska přemýšlím nad prostorným kombi,zatim to vyhrává Ford Mondeo v benzínu 1.8, od r.2004, ale koketuji i s myšlemkou právě nad Nissanem NV 200 a to v benzínu, aby se mohl předělat na LPG.
Spolu s ním uvažuji i nad Doblem, Scudem,Partnerem,R.Kangem ap. nakonec čeká se na novou Dacii
http://www.novinky.cz/auto/255381-dacia-ukazala-prvni-fotky-noveho-modelu-lodgy.html
a ta ...
Takisto mám objednaný Nissan NV 200 s motorom 1,6 a 5 miestnu verziu. Takisto som sa rozhodoval medzi citroen/peugeot jumpy fiat a pod. LAe ked som si pozrel príplatky oproti nissanu tak voľb bola jasná . napr. u peugeotu príplatok za manuálnu klimatizáciu 1700Euro!!!!!! V nissane 500Euro. okrem iného príplatok 2000Euro za zadné krídlové dvere u Nissanu základ.takže bolo jasno.Absolvoval som skúšobnú jazdu avšak na 1,5dci bolo to no skoro ako osobák čiže na dodávku dosť slušné.
Zaujímalo by ma či ste dokupovali iba predné zásterky alebo aj zadné prípadne kttoré sú dôležitejšie kvôli ochrane karosérií od kamienkov? Ročný nájazd sa u mňa bude pohybovať okolo 40 000 km a preto idem do LPG.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 28.01.2012 12:34, NV 200
jarokukla napisał:
Takisto mám objednaný Nissan NV 200 s motorom 1,6 a 5 miestnu verziu. Takisto som sa rozhodoval medzi citroen/peugeot jumpy fiat a pod. LAe ked som si pozrel príplatky oproti nissanu tak voľb bola jasná . napr. u peugeotu príplatok za manuálnu klimatizáciu 1700Euro!!!!!! V nissane 500Euro. okrem iného príplatok 2000Euro za zadné krídlové dvere u Nissanu základ.takže bolo jasno.Absolvoval som skúšobnú jazdu avšak na 1,5dci bolo to no skoro ako osobák čiže na dodávku dosť slušné.
Zaujímalo by ma č...
docela by mě zajímalo srovnání s dieslovou verzí, hlavně ve smyslu agility agregátu,vnitřního hluku v kabině a spotřebou...

Neměl by někdo zkušenost, nebo odkaz na srovnávací test???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.05.2012 03:23, RE: VN200 vs kombi
mari1300 napisał:
pěkná recenze.

Čeká mě koupě nového auta, tedy spíše mám na mysli ojetiny a nejvíc z uživatelského i praktického hlediska přemýšlím nad prostorným kombi,zatim to vyhrává Ford Mondeo v benzínu 1.8, od r.2004, ale koketuji i s myšlemkou právě nad Nissanem NV 200 a to v benzínu, aby se mohl předělat na LPG.
Spolu s ním uvažuji i nad Doblem, Scudem,Partnerem,R.Kangem ap. nakonec čeká se na novou Dacii
http://www.novinky.cz/auto/255381-dacia-ukazala-prvni-fotky-noveho-modelu-lodgy.html
a ta ...
LPG

Tád bych ,ajitele tohoto auta upozornil, že toto vozidlo nelze na LPG předělat, neboť ta 1,6 benzín má přímé vstřikování paliva, takže na tento typ neexisatuje přestavbová sada !! Nevím, kdo mu takovou hloupost nakukal, že to lze předělat na LPG... některé vozy s přímým vstřikem jdou, ale jde jen o pár modelů a to hlavně u německých aut, a jedne Mazdy.....

ML
reagować
mari1300
ilość wystąpień31
data registracji09.10.2011
Środa 19.12.2012 23:20, Nissan NV200 LPG?
Je tu někdo, kdo má u tohoto auta již nainstalováno LPG???

Rozhoduji se mezi benzínem a dieslem...
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.