eonwe napisał:
Propánajána, to je česky??? No nic.
Mám 185 cm a sposezem jsem neměl problém.
Jízdní vlastnosti nejsou dány stářím konstrukce náprav, ale v případě Ruma tím, že zadní náprava z první Octavie a má širší rozchod než přední z fabie, což je dost neobvyklé, ale efekt je ten, že to auto sedí jak přibitý. Ruma nevlastním, jen jsem ho na nějaký čas sedlal.
1,2 TSI jsem ještě nezkoušel, ale vzhledem k reakcím těch, kteří zkušenosti měli a vůbec vlastnostem malých turbobenzínů to bude pro Ruma prémio...
Ano, je to Česky (do pravopisu se ve svém zájmu nepouštějte, sám máte v příspěvku problém s dělením vět) pokud máte problém s pochopením obsahu, je to čistě Váš problém.
To, že auto sedí jako přibitý absolutně nic nevypovídá o kvalitě a pohodlí podvozku. Spíše to vypovídá o tom, že Roomster je složen z částí, které ostatní automobilky archivují maximálně v náhradních dílech, díky marketingu VW však kupující takového sprasku ještě rád uvěří, že jde o hi-tech. Komunikativní podvozek nemá Roomster ani náhodou. Roomsterův podozek se dá definovat slovy : tvrdej jak Štolverk. Slabší jedinci, kteří to přeženou v zatáčce budou konfontováni z okamžitou ztrátou kontroly řízení z důvodů kombinace čtyř faktorů: měkká péra + tvrdé tlumiče z fabie na předku = hovno trakce na mokru, šotolině a hrbaté silnici + zadní širší vlečené nápravy. Jednou jsem v tom zkoušel trať (Room. 1.6), kterou jezdím astrou v kombíku (1,6 77kW) a nestačil se divit, co za kozu Roomster je (zadek prapodivně odskakoval podobně, jako O2 - znalí ví). Auto prostě působí dobře na suché zatáčkovité silnici, ale na hraně nedá vědět, co se bude dít v další tisícině vteřiny. Další věc je, že bytostně nesnáší příčné nerovnosti. Kdo šetří na zubaři pozná, jak mu drží plomby.
Downsizing u malých pleček je cestou do pekel. Lidi si to koupí a budou mít pár měsíců dobrej pocit jak to lepšejc táhne, jak to málo žere, ale při jakékoli ztrátě periferie takto vybaveného motoru zažijí tornádo v kapse (už se těším na tyhle střepy v bazarech, to budou jiný starosti, než že, tady to trošku kvete, tady mlátí čep). Raději větší obsah s o litrem větší spotřebou, než dělat oslíčka otřes se automobilce.
Označení malé rodinné auto je označení mini MPV, do které roomster nepatří ani šířkou zadní nápravy. Nic o počtu členů rodiny tato kategorie nevypovídá, je to jen blábolení různých PR mluvků jak různá auta používat. Nic víc, nic míň.
Blábolení? Takže chcete říct, že Roomster nemá menší kufr jako fabie 2 (nemluvím o ložné ploše, ta je taktéž lépe využitelná u Fabie)? Vy na argument, který obsahuje čísla reagujete slovy o blábolu??