0
powrót
 

diskuze k tématu: Naftařská arogance podle Martina Vaculíka

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.10.2008 10:35, RE: To už dávno neplatí!
fenix napisał:
OMV vozí palivo z Rakouska v cisternách. Ostatní "běžné" čerpací stanice berou PHM na výdejních terminálech ČEPRO a je jedno jestli to je Shell, Slovnaft, ...
Na výdejní terminály se PHM tlačí produktovody z rafinerek nebo skladů, takže kvalita je absolutně stejná. Pokud to někoho zajímá, tak na stránkách www.ceproas.cz je produktovodní síť.
Obecně jsou větší problémy s kvalitou nafty než benzínů.
Dle mého osobního názoru je absolutně zbytečné připlácet za "rádoby" kvalitu.
Zítra jsem v rafiné...
No nevim. Pravda, moje zkušenost je z roku 1995. Tehdy jsem sluzebne jezdil naftu (Praha, Brno, Bratislava, ... ) a kolega doporucil brat naftu u OMV. To byl, panecku, rozdil. Auto nesrovnatelne lepe jelo, spotreba super, tichy motor (u atmosferickeho 2 litru). To ale trvalo cca 1 rok, pak utrum. Udajne platilo, ze v pocatecni fazi se skutecne dovazela nafta (zejmena na jizni Moravu a na Slovensko) z Rakouska (Linec?). Po nejake dobe zrejme zacali brat naftu z cepra a veskere vyse popsane prednosti byly ty tam. Dnes by mne vice zajimal stav u benzinu. S benzinem Shell V Power mam zkusenost pozitivni. Zajimaly by mne v tomto smeru zkusenosti i ostatnich - zda muj dojem neni subjektivni.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.10.2008 18:03, RE: Nafta Shell
karlos napisał:
Ani se nedivím že se Shell brání.. Osobně znám spoustu lidí kteří tankovali Shell naftu, po přečtení MF dnes jezdí k Benzině.
V celý republice myslím Shell zaznamenal velký pokles prodeje nafty, zatímco Benzina nárůst.
Nejsem člověk, který si dělá úsudek na základě něčí zkušenosti, takže o čem nic nevím, k tomu se nevyjadřuji. K naftě na Shellu jen toto: Tankuji na pumpě ONO (čili no name) Auto mi jezdí na jejich naftu normálně a cenový rozdíl je 3,- Kč na L. Když vezmu na Shellu, tak nevidím žádný rozdíl, kromě toho, že zaplatím sakra víc peněz. Já fakt kašlu na čistící účinky nafaty, já chci jezdit za málo peněz a aby mi motor pěkně brumlal a to se děje i na no name pumpě. Jo a pro ty škarohlídy: Asi jste fakt nikdy nejeli v moderních turbodiselech, protože byste tohle nikdy netvrdili! Dneska už nejezdí jen kouřící a hlučná TDI)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.10.2008 20:56, RE: Bravo Vaculík!
donald napisał:
Po delší době tu na tipcars opět máme Vaculíka a stojí to za to. Pánové a dámo, jistě víte, že teď tento Novinář pracuje pro nás a musíme ho nejen morálně podpořit. Pokud prohraje, prohrajeme všichni. Shell u mne definitivně skončil, dostal se na úroveň společností nabízející rychlý prachy nebo nádobí za desítky tisíc.
Můžeme mít k panu redaktorovi lecjaké výhrady, ale poctivost mu rozhodně nechybí a nepřipusťme, aby na ni dojel.
Zdravím vás zo Slovenska. Pán Vaculík mi píše priamo zo srdca. Rok a pol som chodil trasu Taliansko - Slovensko ( 840km). Tankujem zásadne iba na shellke a zistil som podobné veci: Slovenská Shell Power Diesel :- slabší ťah, väčšia dymivosť, mänšia maximálka(195-200km/h). Rakúska nafta Shell Power Diesell :- hlavne LACNEJŠIA, super ťah, lepší štart, maximálka aj 215kh/h. Mám 1.9TDI čipnutá.To isté aj Citroen 1.5D ( ten sa išiel roztrhať) a felda 1.9D. Napísal som aj do Shellu ale odpísali mi rozprávky o norme nafty a jedinečnej prísade DTL. Ale prečo je horšia ako rakúska mi neodpovedali. Takže aj Slovenská Shell Power Diesel je na PRT.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 04:30, RE: Bravo Vaculík!
donald napisał:
Po delší době tu na tipcars opět máme Vaculíka a stojí to za to. Pánové a dámo, jistě víte, že teď tento Novinář pracuje pro nás a musíme ho nejen morálně podpořit. Pokud prohraje, prohrajeme všichni. Shell u mne definitivně skončil, dostal se na úroveň společností nabízející rychlý prachy nebo nádobí za desítky tisíc.
Můžeme mít k panu redaktorovi lecjaké výhrady, ale poctivost mu rozhodně nechybí a nepřipusťme, aby na ni dojel.
Jo pan Vaculík je dobrý autor a nikdy se nebál jít proti proudu když bylo třeba, proto jsem mu vždy fandil a budu nadále Shell aféra je trapná a jasně ukazuje české prostředí. Pak se divíme, že se nám zápaďáci smějí a pořád nás neberou jako plnoprávné členy EU.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 07:57, RE: To už dávno neplatí!
fenix napisał:
OMV vozí palivo z Rakouska v cisternách. Ostatní "běžné" čerpací stanice berou PHM na výdejních terminálech ČEPRO a je jedno jestli to je Shell, Slovnaft, ...
Na výdejní terminály se PHM tlačí produktovody z rafinerek nebo skladů, takže kvalita je absolutně stejná. Pokud to někoho zajímá, tak na stránkách www.ceproas.cz je produktovodní síť.
Obecně jsou větší problémy s kvalitou nafty než benzínů.
Dle mého osobního názoru je absolutně zbytečné připlácet za "rádoby" kvalitu.
Zítra jsem v rafiné...
Naprostej souhlas,konečně někdo,kdo předkládá fakta a ne dohady,naftu kupuji pro firmu v cisternách už 15 let,akorát ty kvóty pro ČR ve Swechatu,diesel u Shellu je marketingový tah,dívím se těm týpkům s kšiltovkou,co porovnávají výkony různých naft,když je to jedna nafta a pro ty remcaly - jednou tam biosložka je a po druhé ne,to záleží na tom , jak se v Čepru vyspí,takže výkon různých naft se řádově v minimálních % liší u všech pump podle toho,jak to Čepro namíchalo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 08:01, RE: Bravo Vaculík!
mcaco napisał:
Zdravím vás zo Slovenska. Pán Vaculík mi píše priamo zo srdca. Rok a pol som chodil trasu Taliansko - Slovensko ( 840km). Tankujem zásadne iba na shellke a zistil som podobné veci: Slovenská Shell Power Diesel :- slabší ťah, väčšia dymivosť, mänšia maximálka(195-200km/h). Rakúska nafta Shell Power Diesell :- hlavne LACNEJŠIA, super ťah, lepší štart, maximálka aj 215kh/h. Mám 1.9TDI čipnutá.To isté aj Citroen 1.5D ( ten sa išiel roztrhať) a felda 1.9D. Napísal som aj do Shellu ale odpísali mi roz...
Oni tam žádný přísady nedávají , to by přišlo draho , v Čepru stojí na stejný lávce jako ostatní cisterny,kdo je blbej,tak ať platí , to je ten pravej kapitalismus!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 16:45, To už vím nějakou dobu
To je zajímavé, že asi před 2 měsíci jsem se rozhodl, po dlouholetém ježdění na Shell, přejít na Benzinu. Moje zkušenosti byly takové, že je to úplně jedno, že jde vpodstatě jenom o marketing. Teď jezdím na Benzinu, tankuju levněji a na výkonu to poznat nejde.
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.