0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Galaxy 1.9 TDI - jaký je stav po 220 tis.km?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.03.2011 18:30, RE: Úroveň
jarmill napisał:
dagošku a nejsi náhodou naivní ty? myslet si, že 14 letý auto má běžně 440tis km?? 30tis ročně každý ze 14 let věku? proč jako?
možná tak první tři roky (a i tom můžem diskutovat), ale pak si takový auto koupí táta od čtyř dětí, co pracuje v místě bydliště a nebo dojíždí do práce třeba yarískem a na galaxy najede třeba 15tis ročně, no a máme tu 255tis km za 14 let - vidíš v tom problém?naivitu?
nehledě na to, že pro průměrného tátu od čtyř dětí, co má třeba ještě manželku na mateřské(asi nepla...
Ok, takže u konkrétního "recenzovaného" kusu, kterému ve 120tkm začala rachotit převodovka, šlo o:
a) náhodný vadný výrobek
b) běžné opotřebení, odpovídající deklarovanému nájezdu a stáří vozu
c) jiná varianta - stočené km, v našich končinách ojedinělý a zřídka se vyskytující úkaz.

Nebo ještě jiná varianta? Prosím o fundované odpovědi a názory, třeba jako argumenty výše. Děkuji mnohokrát.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.03.2011 18:33, RE: díly podvozku
olda napisał:
do těch tyček stabilizátoru a čepů je lepší místo stokorun investovat nějakej tisíc a koupit kvalitní díly.Pak to není třeba měnit každej rok...
Na podvozku je opotřebených dílů samozřejmě víc. Jelikož vše souvisí se vším, tak selekcí výměn (podle finanční náročnosti), se snižuje trvanlivost celku jako takového.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.03.2011 14:05, RE: Úroveň
Pepe napisał:
Ok, takže u konkrétního "recenzovaného" kusu, kterému ve 120tkm začala rachotit převodovka, šlo o:
a) náhodný vadný výrobek
b) běžné opotřebení, odpovídající deklarovanému nájezdu a stáří vozu
c) jiná varianta - stočené km, v našich končinách ojedinělý a zřídka se vyskytující úkaz.

Nebo ještě jiná varianta? Prosím o fundované odpovědi a názory, třeba jako argumenty výše. Děkuji mnohokrát.
to je otázka výkladu pojmů - nikde nikdo neříká, že rachotila a už vůbec ne při 120tis km - buďme přesnější - je tam - při 130 000km začala být v malých otáčkách hlučná....
A můžem to rozebrat - co to je hlučná, jak hlučná, proč jen v malých otáčkách, byla to skutečně převodovka...nemáme dost informací, neznáme recenzenta (jeho schopnosti identifikovat správně problém), neznáme dané konkrétní auto, nevíme jakým způsobem a kým a za jakých podmínek bylo auto předtím používáno, zda-li nedošlo k úniku oleje z převodovky...nevíme skoro nic
vyvodit z tohoto minima informací zrovna to, jak se snaží Pepe podsouvat, že auto mělo najeto mnohem víc je silně neprofesionální, amatérské až naivní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.03.2011 18:08, RE: Úroveň
jarmill napisał:
to je otázka výkladu pojmů - nikde nikdo neříká, že rachotila a už vůbec ne při 120tis km - buďme přesnější - je tam - při 130 000km začala být v malých otáčkách hlučná....
A můžem to rozebrat - co to je hlučná, jak hlučná, proč jen v malých otáčkách, byla to skutečně převodovka...nemáme dost informací, neznáme recenzenta (jeho schopnosti identifikovat správně problém), neznáme dané konkrétní auto, nevíme jakým způsobem a kým a za jakých podmínek bylo auto předtím používáno, zda-li nedošlo k ú...
"nemáme dost informací, neznáme recenzenta (jeho schopnosti identifikovat správně problém), neznáme dané konkrétní auto, nevíme jakým způsobem a kým a za jakých podmínek bylo auto předtím používáno, zda-li nedošlo k úniku oleje z převodovky...nevíme skoro nic".

Víme jen to, že stav km odpovídá, a ten, kdo se odváží pochybovat je neprofesionální až naivní.

Nepíšete manuály pro autobazary jak bulíkovat kavky? Jestli ne, tak to stojí za zvážení - v tomhle byste se určitě našel...

A s tím Jarmil(l)em: co se stane, hodím-li do hejna hus klacek? Jestlipak není prodej ojetin Vaším denním chlebem?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.03.2011 18:49, RE: Úroveň
Pepe napisał:
"nemáme dost informací, neznáme recenzenta (jeho schopnosti identifikovat správně problém), neznáme dané konkrétní auto, nevíme jakým způsobem a kým a za jakých podmínek bylo auto předtím používáno, zda-li nedošlo k úniku oleje z převodovky...nevíme skoro nic".

Víme jen to, že stav km odpovídá, a ten, kdo se odváží pochybovat je neprofesionální až naivní.

Nepíšete manuály pro autobazary jak bulíkovat kavky? Jestli ne, tak to stojí za zvážení - v tomhle byste se určitě našel...

A s tím ...
Prosím o fundované odpovědi a názory, třeba jako argumenty výše. Děkuji mnohokrát
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.03.2011 20:55, RE: Úroveň
jarmill napisał:
Prosím o fundované odpovědi a názory, třeba jako argumenty výše. Děkuji mnohokrát
Není zač. Odpověď je v nezodpovězených otázkách. Nestačí jen umět číst, je třeba taky občas pracovat s textem a snažit se mu porozumět.

Nicméně: ano, už jsem skálopevně přesvědčen, že uvedený stav vozu je úměrný stavu tachometru, dokonce se kloním k velmi pravděpodobné teorii, že byl tachometr upraven spíše směrem nahoru.
Tak snad se ten byznys s autama rozjede, když je tak hezky. Hodně zdaru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.03.2011 07:57, RE: Úroveň
Pepe napisał:
Není zač. Odpověď je v nezodpovězených otázkách. Nestačí jen umět číst, je třeba taky občas pracovat s textem a snažit se mu porozumět.

Nicméně: ano, už jsem skálopevně přesvědčen, že uvedený stav vozu je úměrný stavu tachometru, dokonce se kloním k velmi pravděpodobné teorii, že byl tachometr upraven spíše směrem nahoru.
Tak snad se ten byznys s autama rozjede, když je tak hezky. Hodně zdaru.
no hlavně že tys můj text pochopil dokonale Pepíčku, nejhorší jsou ti co jsou hloupě přesvědčení o svojí pravdě a mají uplně nulové argumenty, navíc nechápou texty ostatních a k tomu ještě přidávají to, že si myslí, že naopak ostaní nechápou je a k tomu všemu na základě téměř nulových informací mylně vyvozují nějaké závěry - třeba jako, že jám mám byznys s auty a v podstatě ani je nenapadne jiná varianta, třeba že pracuji na statistickém úřadě a prostě jen vím co se z jakých vstupních dat dá získat a co ne- kdybys to nepochopil - píšu o tobě
a protože už vím, že máš problémy s chápáním tak raději polopatě - já nikde nenapsal, že auto mělo při koupi skutečně 120tis km, jen to, že na základě informací, které máme nemůže nikdo tvrdit jestli to pravda je nebo ne, takže je zbytečný o tom diskutovat, takže asi tak - to tys ale nepochopil viď Pepíšku....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.03.2011 17:01, RE: Úroveň
dagošek napisał:
Mě připadne hodně naivní si myslet,že 14.letý galaxy v naftě má 240.tis,normální průměrné nestočené KM je tak o 200.tis více,zajímá mě kdy ta naivita ohledně Km u nás v čechách skončí!!!
připadne mě,že čím starší auto tím má méně Km,za 3-4 roky mají tak 100 až 150.tis a za 10.let mají stejně,zajímavé počty,asi samí staří doktoři!!!
Mám Galaxy rv 98. Jezdím s ním 14tis km ročně. Nikam daleko, ale mám prostě 3 děti a auto jsem kupoval kvůli prostoru. Teď mám naježděno 240 tisíc (12 let v provozu). Takže ne všechno musí být stočené.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.04.2011 11:31, RE: díly podvozku
olda napisał:
do těch tyček stabilizátoru a čepů je lepší místo stokorun investovat nějakej tisíc a koupit kvalitní díly.Pak to není třeba měnit každej rok...
tak tak - ale nejsou potřeba tisíce. Za pár stovek se dají pořídit ZESÍLENÉ MEYLE. Mám je na Galaxy a pohodička (viz. www.mjauto.cz)
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.