0
powrót
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz Vito - negativní zkušenost majitele

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 00:19,
mám známého, jezdí s tou velkou dodávkou (tuším sprinter asi) a zkušenosti úplně stejné..hold snižování výrobních nákladů má své jasné dopady.a mercedes, stejně jako wagen těží z dobré pověsti svých starších výrobků
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 00:21, gauneři
Autíčkáři jsou prostě gauneři......jeden vedle druhého. Je to rok a půl zpátky, co jsem koupil BMW 730D 2005....tedy už dávno po záruce. Servisuju ho u kluka v garáži co má diagnostiku a za dobu co ho mám jsem na autorizováném servisu ušetřil minimálně 50 000.... Možná se mi budete smát a na hlášky typu proč jsis to kupoval když na to nemáš jsem připravený. Ale mnohem raději své vydělané peníze dám někomu, kdo si je opravdu zaslouží. A brát si 1600 za hodinu jako origo BMW, to by semnou mlátila hamba o sloupy pouličního osvětlení.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 00:34, odevzdej prachy a vypadni
V tomto státě si servisy nemůžou k těm německým či rakouským ani čuchnout. Tady se to jen vše ojebává a tam si to nedovolí, známej dělá v rakousku v mercedesu už od revoluce a to se prostě nedá s českem srovnat, nehledě na levnější náhradní díly a rychlé dodávky, protože centrální sklad je ve Vídni odkud se to vozí i do čr.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 06:59, Kvalita
Tady v ČR se to ojebává hlavně proto, že těm skoro autům nikdo nerozumí.
Šikovnýho automechanika aby člověk pohledal. A když už nějaký šikovný je, než aby šel pracovat do "značkovýho" za pár šupů, otevře si vlastní servis, klidně i doma v garáži a má o zákazníky postaráno. V značkových servisech jsou většinou kluci po vyučení, kteří tomu nerozumí. Vidím to u Škodovky a u MB to nebude jiné. Za těch pár let co jezdím s auty do značkovýho, jen aby nepropadla záruka, to tam vidím. Lidi se tam střídají jak na běžícím páse, nikdo dlouho nevydrží. Na výměně oleje nic nezkazí, ale nedejbože, když chcete po někom nějaký řemeslo. Nastříkat nárazník tak aby to poznat nebylo? Prostě nemožné!
Bylo mi řečeno že to NEJDE a že mi to líp neudělá nikdo! Přitom vím, že to je nesmysl. Nedokážou ani trefit odstín, přitom k tomu mají techniku a o potečený barvě ani nemluvě. A mech. opravy se řeší tím, že se mění celé komplety a zkouší se, co by to mohlo být! Na záruku mi to je jedno, ale novýho půl motoru, kvůli jednomu ložisku, bych platit nechtěl!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 07:38, motortec
Jó panové a to jste ještě nebyli v Motortecu v Brně (fiat, alfa lancia), tam se dějí věci.. Ten v Břeclavi skrachoval a s jejich přístupem a znalostmi se vůbec nedivím. Takové bandě zlodějské bych nesvěřil už ani tu výměnu oleje, ale to je na delší diskuzi a já na rozdíl od nich musím jít makat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 07:51, jgfjfgj
mel jsem MB nekolik let a po katastrofalni poruchovosti jiz nikdy vice! Mercedes skoncil vyrabet kvalitni auta kolem roku 1993. Nyni mam japonce ne z duvodu ze by v servisu byli profesionalni ale z prosteho duvodu: s japonskym benzinovym autem jej prakticky nemusite navstevovat...
Dnes si MB koupi pouze trouba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 08:38, RE: jgfjfgj
anonym napisał:
mel jsem MB nekolik let a po katastrofalni poruchovosti jiz nikdy vice! Mercedes skoncil vyrabet kvalitni auta kolem roku 1993. Nyni mam japonce ne z duvodu ze by v servisu byli profesionalni ale z prosteho duvodu: s japonskym benzinovym autem jej prakticky nemusite navstevovat...
Dnes si MB koupi pouze trouba.
Pán co píše o mechanicích v aut. servisech má naprostou pravdu.Mám možnost srovnání v nejmen. autoriz. servisech Honda a Škoda,mladí kluci leví jako šavle,na co šáhnou zkurví!!!Jak mnozí opovrhují garažovými mechaniky,tak jejich práce,teda pokud se chtějí uživit je úplně o něčem jiným.Nejhorší je klempírna a lakovna!!!Hrůza a děs,neumí ani vyklepat dveře,jenom vše vyměnit!!!Ono je to o tom,kdo by chtěl dělat za 12.000,-kč čistého,kdo umí tak začne dělat na sebe,kdo je lempl dělá v aut. servise!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 08:56, RE: jgfjfgj
anonym napisał:
Pán co píše o mechanicích v aut. servisech má naprostou pravdu.Mám možnost srovnání v nejmen. autoriz. servisech Honda a Škoda,mladí kluci leví jako šavle,na co šáhnou zkurví!!!Jak mnozí opovrhují garažovými mechaniky,tak jejich práce,teda pokud se chtějí uživit je úplně o něčem jiným.Nejhorší je klempírna a lakovna!!!Hrůza a děs,neumí ani vyklepat dveře,jenom vše vyměnit!!!Ono je to o tom,kdo by chtěl dělat za 12.000,-kč čistého,kdo umí tak začne dělat na sebe,kdo je lempl dělá v aut. servise!!
Prosimvás, v dnešní době pozinkovaných plechů se už nic nevyklepává. Skutečně kvalitní opravu zaručíte jenom výměnou za nový díl a třeba v Německu se auta ani jinak neopravují.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 09:01, EURO garantie
anonym napisał:
Prosimvás, v dnešní době pozinkovaných plechů se už nic nevyklepává. Skutečně kvalitní opravu zaručíte jenom výměnou za nový díl a třeba v Německu se auta ani jinak neopravují.
Moc by mně zajímalo, jak je to s tou eurogarancí, kterou všichni deklarujou. V brněnském renocaru mi řekl, že mi uznají jen zákonnou garanci, nikoliv prodlouženou eurogaranci, kterou jsem dostal při koupi rok starého bavoráku. jinak nechápu, proč se tak kroutí - ty záruční opravy snad platí fabrika, ne? Z jejich kapsy to snad nejde...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 09:27, RE: EURO garantie
anonym napisał:
Moc by mně zajímalo, jak je to s tou eurogarancí, kterou všichni deklarujou. V brněnském renocaru mi řekl, že mi uznají jen zákonnou garanci, nikoliv prodlouženou eurogaranci, kterou jsem dostal při koupi rok starého bavoráku. jinak nechápu, proč se tak kroutí - ty záruční opravy snad platí fabrika, ne? Z jejich kapsy to snad nejde...
To je pravda,nikdo nechce,aby vyklepávali blatník,ale dobrý klempíř musí umět štaufovat atd..,když se je na to zeptáš,tak ani neví co to je!!A všechno taky nejde vyměnit,něco se rovná!!Aspoň v ČR se vše opravuje, na západě se to polepí a prodá na východ,tam se většinou větší havárie neopavují!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 10:36, RE: gauneři
anonym napisał:
Autíčkáři jsou prostě gauneři......jeden vedle druhého. Je to rok a půl zpátky, co jsem koupil BMW 730D 2005....tedy už dávno po záruce. Servisuju ho u kluka v garáži co má diagnostiku a za dobu co ho mám jsem na autorizováném servisu ušetřil minimálně 50 000.... Možná se mi budete smát a na hlášky typu proč jsis to kupoval když na to nemáš jsem připravený. Ale mnohem raději své vydělané peníze dám někomu, kdo si je opravdu zaslouží. A brát si 1600 za hodinu jako origo BMW, to by semnou mlátila ...
Rok a půl staré auto už bylo po záruce?! Kolik tam měl už nalítáno?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 11:58, RE: gauneři
watchtower napisał:
Rok a půl staré auto už bylo po záruce?! Kolik tam měl už nalítáno?
U BMW kilometry nehrají roli, bylo to právě po záruce, proto to auto prodal. Záruka byla normálně dva roky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 13:32, RE: jgfjfgj
anonym napisał:
Prosimvás, v dnešní době pozinkovaných plechů se už nic nevyklepává. Skutečně kvalitní opravu zaručíte jenom výměnou za nový díl a třeba v Německu se auta ani jinak neopravují.
koroserie se ponořují vcelku do zinkovací lázně a jakékoliv rozebírání a výměny dílů jim škodí více než přiměřené opravy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 13:40, RE: EURO garantie
anonym napisał:
To je pravda,nikdo nechce,aby vyklepávali blatník,ale dobrý klempíř musí umět štaufovat atd..,když se je na to zeptáš,tak ani neví co to je!!A všechno taky nejde vyměnit,něco se rovná!!Aspoň v ČR se vše opravuje, na západě se to polepí a prodá na východ,tam se většinou větší havárie neopavují!!
Měl jsem víc štěstí než rozumu, že když jsem sháněl dodávku a rozhodoval se mezi VW(Transporter) a Fordem (Transit) a tajně pošilhával po MB Vito tak jsem nakonec koupil Toyotu Hiace 2,4TD.Servisuju sám případně u známého v malém neznačkovém servisu.Ujel jsem s ní za 5 let 150.000km a to měla již 85.000 od předchozího majitele a když nepočítám spotřební díly (tlumiče,kotouče,destičky,rozvodový řemen ,filtry,oleje atd.) tak jediné dvě závady byly prasklé táhlo otvírání nádrže a obroušené uhlíky na ventilátoru rozvodu vzduchu.A právě ten malý servis mi jen vyměnil uhlíky, ve značkovém by asi měnili celý ventilátor.O Toyotě Hiace se nikde nepíše, asi není proč asi s ní nejsou problémy.Tak jsem jednu malou recenzi napsal, snad ji tady časem uveřejní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 13:56, Schade
Taky mám jednu story: hodil jsem Octu na roční prohlídku do autorizovanýho servisu, druhej den večer si pro ní jdu, shodou okolností měla po cestu kolem přítelka, tak jsem jí vzal s sebou. Kouknu na fakturu, zaplatím, kouknu ve tmě na auto a odjíždímě. Ani jsme nevyjeli z areálu servisu a přítelka si všimla rozbitýho předního skla v pravém dolním rohu. Takže hned zase zpátky reklamovat. Hádání trvalo asi hodinu, několikrát mě chtěli vykopnout, že už zavíraj... už pomalu začalo docházet na keci kolem ČOIky a nakonec chybu uznali a dali nový okno. Prostě jsou to jelita, někomu údajně upadlo kladivo na sklo... autorizovanej servis. Takže pokud si chcete ušetřit nervy, nejezdetě do ***** Škoda Karlovarská - Praha.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 15:42, MB Vito je skvělé auto
Dobrý den, řeknu vám, měl jsem již 4 Vita a když opomenu to úplně první r.v.1997 tak báječná auta. Hlavně po roce 2000 šla kvalita rychle nahoru. V prosinci jsem si koupil 115 Cdi a nemůžu si ho vynachválit. Vito je skvělé auto, může se narazit na špatný kus ale takhle to je u každé značky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 16:07, servisy v CZ je shit
Pokud chcete udržet Medvěda v OK stavu, tak zásadně nejezdit do tuzemských M-B servisů !!! Kdybych tu sepsal své zážitky, tak to na druhý den nechají ze Stuttgartu všecko zavřít. Servisovat zásadně v něměcku a když už ne, tak nakoupit u M-B jen origo díly a udělat si to sám. Nejhorší je : 1) fa Rene z Hradce 2) Moravia Ostrava+Olomouc. ...Naopak Chodov se celkem snaží.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 17:26, Rakovník
Nemáte někdo zkušenosti se servisem v Rakovníku?
Slyšel jsem na ně nějaké "chvalozpěvy", tak ještě jestli se
mají opravdu čím chlubit!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 19:59, RE: odevzdej prachy a vypadni
anonym napisał:
V tomto státě si servisy nemůžou k těm německým či rakouským ani čuchnout. Tady se to jen vše ojebává a tam si to nedovolí, známej dělá v rakousku v mercedesu už od revoluce a to se prostě nedá s českem srovnat, nehledě na levnější náhradní díly a rychlé dodávky, protože centrální sklad je ve Vídni odkud se to vozí i do čr.
plácáte nesmysly... z Vídně se do ČR žádné díly nevozí, sklad je v Norimberku a rychlost dodání po ČR je na vyjímky srovnatelná s Německem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 20:13, RE: EURO garantie
anonym napisał:
Měl jsem víc štěstí než rozumu, že když jsem sháněl dodávku a rozhodoval se mezi VW(Transporter) a Fordem (Transit) a tajně pošilhával po MB Vito tak jsem nakonec koupil Toyotu Hiace 2,4TD.Servisuju sám případně u známého v malém neznačkovém servisu.Ujel jsem s ní za 5 let 150.000km a to měla již 85.000 od předchozího majitele a když nepočítám spotřební díly (tlumiče,kotouče,destičky,rozvodový řemen ,filtry,oleje atd.) tak jediné dvě závady byly prasklé táhlo otvírání nádrže a obroušené uhlíky ...
Taky ji mám najeto 155 kromě spotřebního materiálu se měnila jen překousaná hadička od kuny. Je pravda, že Vito jede lépe, ale za ty problémy to nestojí.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.