anonym napisał:
To je pravda,nikdo nechce,aby vyklepávali blatník,ale dobrý klempíř musí umět štaufovat atd..,když se je na to zeptáš,tak ani neví co to je!!A všechno taky nejde vyměnit,něco se rovná!!Aspoň v ČR se vše opravuje, na západě se to polepí a prodá na východ,tam se většinou větší havárie neopavují!!
Měl jsem víc štěstí než rozumu, že když jsem sháněl dodávku a rozhodoval se mezi VW(Transporter) a Fordem (Transit) a tajně pošilhával po MB Vito tak jsem nakonec koupil Toyotu Hiace 2,4TD.Servisuju sám případně u známého v malém neznačkovém servisu.Ujel jsem s ní za 5 let 150.000km a to měla již 85.000 od předchozího majitele a když nepočítám spotřební díly (tlumiče,kotouče,destičky,rozvodový řemen ,filtry,oleje atd.) tak jediné dvě závady byly prasklé táhlo otvírání nádrže a obroušené uhlíky na ventilátoru rozvodu vzduchu.A právě ten malý servis mi jen vyměnil uhlíky, ve značkovém by asi měnili celý ventilátor.O Toyotě Hiace se nikde nepíše, asi není proč asi s ní nejsou problémy.Tak jsem jednu malou recenzi napsal, snad ji tady časem uveřejní.