Poniedziałek 21.06.2010 20:26,
rada
Mám SLK 230 kompressor (manuál) a ML 320 (automat). SLK 230 k, je malé žihadlo 142 kW s autom pekne zamáva, kto sa viezol, vie o čom to je. Je to malé a vrtké auto. Ani v dnešnej dobe veľa áut nestíha. Spotreba 120 - 130 km/h po dialnici 7,5 l/100, extrémne rýchla jazda 160 km/h po okreskách a 250 po dialnici 13,5 l/100 km. (napríklad Fabia 1.2 HTP má pri 130 km/h 8 l/100, pri 150 km/h 13l/100 km a ide ju rozdrapiť). Celkovo mám na SLK priemer 9,5 l/100 km, svižné tempo (110 km/h mimo mesto, 150 - 160 km/h po dialnici - ideálne cestovné tempo).
ML 320, automat, priemer 11,5 l/100, predpisovo do 10 l / 100 km, svižnejšie tempo 12 - 13l/100 km. Čo sa týka zríchlenia oproti SLK slabota. Oproti bežným autám dynamické auto, bez väčších námah zrýchľuje. Ideálne na dlhé cesty. SLK je 4-valec, pekný zvuk, ale na ML 6-válec nemá. Ten zvuk je famózny v nízkych a stredných otáčkach, SLK má krástny zvuk v stredných a vysokých otáčkach. ČO sa týka spoľahlivosti SLK - 1 malá porucha za 7 rokov (chybná váha vzduchu, stačilo len nadstaviť, momentálne 190 tis.km), ML (čidlo, relé, servo, auto má 250t.km). Jazdil som aj CLK 320 automat a musím povedať, že to k charakteru auta plne sedelo. Ja osobne by som volil CLK 320 automat (manuál sa nevyrábal), alebo CLK 230 manuál (automat berie dosť výkonu, jazdil som aj SLK 230 k. automat). Automat má svoje čaro. 240 by som nebral, veľká spotreba a žiadny výkon. Al osobne by som rozmýšľal nad CLK 270 CDI, 170 koní, 5-válec, veľmy dobrý motor, až sa naň zabúda, má svoje muchy, ale keď sa oň dobre stará tak je to špička napr.: E270 CDI v max 230 km/h, spotreba pri 90km/h 4,5 l/100, kombinovaná spotreba 7,5 l/100 (veľmy svižné tempo).
reagować