0
powrót
 

diskuze k tématu: Mazda SKYACTIV - inovace proti proudu

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.07.2011 08:47, Zní to pěkně
Jaké nejnižší oktanové číslo bude potřeba do toho nového motoru při tak velkém kompresním poměru?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.07.2011 13:17, Nejen Mazda
ale minimálně snad i Toyota a Hyundai zatím nepřipravují malé turbo benzíny ne?<br>
<br>
Už někdo vlastně vyhodnotil reálnou úsporu paliva down-size motorů s turbem oproti moderním stejně výkonným atmosférám (na velkém vzorku reálných aut)? Tipnul bych si že spotřeba bude srovnatelná, spíš horší u turbo motorů. Zkrátka efekt snížení emisí CO2 se zřejmě nekoná. Zato jsou výrobní náklady větší a auta potenciálně poruchovější = při koupi ojetiny víc věcí na co si dávat bacha.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.07.2011 17:49, RE: Zní to pěkně
David V napisał:
Jaké nejnižší oktanové číslo bude potřeba do toho nového motoru při tak velkém kompresním poměru?
Měl by to být stále natural 95.
http://www.autorevue.cz/motory-mazda-skyactiv--nevyslapanou-cestou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.07.2011 17:53, RE: Nejen Mazda
Petr S napisał:
ale minimálně snad i Toyota a Hyundai zatím nepřipravují malé turbo benzíny ne?<br>
<br>
Už někdo vlastně vyhodnotil reálnou úsporu paliva down-size motorů s turbem oproti moderním stejně výkonným atmosférám (na velkém vzorku reálných aut)? Tipnul bych si že spotřeba bude srovnatelná, spíš horší u turbo motorů. Zkrátka efekt snížení emisí CO2 se zřejmě nekoná. Zato jsou výrobní náklady větší a auta potenciálně poruchovější = při koupi ojetiny víc věcí na co si dávat bacha.
Teoreticky je u menšího objemu šance na nižší spotřebu v případě menšího zatížení, tedy v městském provozu by to mohlo být lepší. Problém je, že ty malé turbomotory mají slušný krouťák od nižších otáček a lepší zátah je návykový, načež uživatel jezdí svižněji než s klasickým motorem a pak má spotřebu stejnou nebo i vyšší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 14.07.2011 08:51, RE: Zní to pěkně
David V napisał:
Jaké nejnižší oktanové číslo bude potřeba do toho nového motoru při tak velkém kompresním poměru?
Doopravdy bude stačit Natural 95, alespoň lidé z Mazdy to tvrdí.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.