Naprosto souhlasím. Jen tak pro info: Jeden pán tady od nás loni přivezl nádherného Multivana T4, úplně v plné palbě, vše originál VW atd. nebudu se o výbavě rozepisovat. Každopádně stav T4ky A1, najeto něco kolem 200tkm komplet doložených a opravdu auto vypadá jak kdyby sjelo z linky, motor 2,5TDi 111kW 4x4 ale za 425.000,-
Takže fakt si ty auta drží cenu neskutečně!!
Na dopravu osob je lepší než multivan u T4 caravella. U T5 už je caravella jen oplastovaný transporter, ale u T4 je to vlastně multivan s lepšíma sedačkama. Zadní sedadla u multivana T4 jsou strašně měkká, vždyt je to taky postel. Křesla v druhé řadě zase zabírají dost místa, i když vypadají skvěle. Caravella se výjmečně dá sehnat se šoupačkama na obou stranách.
Pro převoz dětí v sedačce jednoznačně caravella, bude i levnější. TDI R5 v T4 najede v klidu milion, velkého nájezdu bych se nebál. 4x4 u T4 je skvělé.
U T5 je caravella už hodně ořezaná, je to vážně velký rozdíl oproti multivanu. Prakticky jiné auto. Zase se ale dá sehnat s velmi dobrým 1,9 TDI a jezdí hodně úsporně. Pozor, multivan s výbavou startline je caravella se sedadlama z multivanu. Má jinou zadní nápravu a zcela jinu elektriku.
Viano nevím, několik jsem jich už v zimě právě multivanem tahal z parkoviště. A čtyřkolku mají špatnou.