PetrT napisał:
Zdeny to že si technik je sice hezké, ale nijak ti to nedává důvod označovat ostatní za hnupy a hlupáky. ten kluk co jsem psal o jeho CX 7 je třeba hudebník, takže u motoru ocení víc zvuk než konstrukci.Mimochodem, TSI pár mám a žádné extra problémy s tím nejsou. A to se k tomu zdaleka nikdo nechová jako ty. Další multivan bude také TSI a jestli výrobce bude doporučovat LL klidně tak budu jezdit. Ty 3 roky to vydrží a potom už je to fuk.
Nikoho jsem adresně hlupákem nenazvaů. To za prvé.Za druhé, v dnešní době obzvláště, když je trh plný nejrůznějších šmejdů, si člověk racionálně uvažující, než vyplázne 750 tisíc za CX7 (nebo kolik stojí), zjistí maximum ze všech možných zdrojů. Aspň já to tedy tak dělám. Nevydělávám málo, ale přesto bych si NIKDY netroufnul neobeznámit se stak chloustivou věcí, jako je auto a jít ho koupit naslep. OK, když to někdo udělá a koupí, aniž by si přečetl něco z té "druhé strany", je to jeho válka. Já takový nejsem a o autech jsem si vždy aspoň něco přečetl-od toho je dnes internet a řada klubů. Na všech se dočteš, jak se dané auto chová, co vyžaduje a jak se o něj starta a věř, právě olej je nikdy nekončící téma. Zadřených aut je plný internet a bazary. A pročpak asi? Protože jen podovdník - sorry, jiný název mě nenapadá- dá na trh auto, kde předepíše interval až 2 roky nebo klidně i 50tkm. A ten, kdo tomuhle v dnešní době kvalitnícho všeho uvěří, ten je právě ten hlupák, o kterém jsem pasl, ale nikoho adresně nenazval. Je zajímavé, že právě seriozní výrobci uvádí ve své příručce k autu doporučené oleje a interval, který nikdy nepřekročí 15tkm. A ti, co chtějí udělat pro motor maximum, se k němu nejne tak chovají, ale ho i tak servisují. Ale sorry, pohoršovat se nad 3 tisícemi korun jednou za rok za výměnu oleje.... Snad radši ani nebudu komentovat. kdo to nechápu, pak šíří poplašné zprávy.
Zpátky k tématu CX-7. Líbivé auto. Ale tím to hasne. Crossover nebo snad SUV, či jak se to klasifikuje se zvýšeným podvozkem na širokých gumách. K čemu?: Pidikufr? Jak je využitelný. Relativně užraný motor do těžkého auta na benzín??? Pohon 4x4? Jaký? K čemu? Kvalita - pochybná - snad mimo motoru.
Znám lepší kandidáty, kteří si na nic nehrají a svoji práci odvedou daleko lépe, než CX-7 včetně terénu a troufám si tvrdit, že až bude CX7 v prachu dějin, protože ji sežere rez, tak dotyčná nejmenovaná značka bude stále vesele brázdit silnice. Je to zrovna tak nesmyslná kombinace, jako Audi Q7 nebo BMW X5 či dokonce X6. Nechápu význam těchto aut. Ale nic proti ničemu, jak říkal pan Werich.