0
powrót
 

diskuze k tématu: Mazda 626 GF

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.03.2007 08:12, 626
bezproblémové auto - spokojený majitel. škoda, že mazda neměla nějaké poruchy:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.03.2007 08:36, aha
hmm, tak zrovna ten podvozek pro duchodce:) jinak dobry dobry, Audi je lepsi asi tak:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.03.2007 10:33, 626
taky jsem měl mazdu 626 - perfektní svezení s rozumnou spotřebou, těch max 8 litrů byl u mě dlouhodobý průměr.
brzdy ale nebyly žádný zázrak a ruční brzda v tomhle autě je neštěstí, podvozek není dělaný na žádnou rally, ale pohodovou svižnou jízdu a tomu odpovídá i výkon motoru (na octavky vždycky stačil)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.03.2007 10:49, RE: 626
anon napisał:
taky jsem měl mazdu 626 - perfektní svezení s rozumnou spotřebou, těch max 8 litrů byl u mě dlouhodobý průměr.
brzdy ale nebyly žádný zázrak a ruční brzda v tomhle autě je neštěstí, podvozek není dělaný na žádnou rally, ale pohodovou svižnou jízdu a tomu odpovídá i výkon motoru (na octavky vždycky stačil)
Mozna na 1.6 SR nebo SDi 50kW
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.03.2007 11:23, RE: 626
David napisał:
Mozna na 1.6 SR nebo SDi 50kW
David David, nuda čo? Zober si svoj model Octávky ktorý ti kúpil ocko na vianoce a chod sa hrajkať...brum brum.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.03.2007 11:39, RE: 626
anonym napisał:
David David, nuda čo? Zober si svoj model Octávky ktorý ti kúpil ocko na vianoce a chod sa hrajkať...brum brum.
se podepis priste..v cem jezdis ty? vsadil bych se, ze nemas ani tu mazdu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.03.2007 17:03, RE: 626
David napisał:
se podepis priste..v cem jezdis ty? vsadil bych se, ze nemas ani tu mazdu
Kdyby nebyl David kokot,věděl by,že Oktávka nikdy neměla a nemá motor SDi o 50 kW (ten totiž neexistuje) ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.03.2007 18:45, RE: 626
stenly napisał:
Kdyby nebyl David kokot,věděl by,že Oktávka nikdy neměla a nemá motor SDi o 50 kW (ten totiž neexistuje) ))
Nevím, jestli je Mr. David kokot, ale SDI s 50 KW Octávia měla. Ve Fabii měl tenhle motor 47 kW.

Když jsem měl onehdy své auto na servisní kontrole, měl jsem právě tuto Octavii jako náhradní auto .... v obsazení jen řidičem se to dá přežít, ale velkým a jediným plusem je spotřeba ...3,8 - 4,5, po Praze max. za 5 ltr ...

Jinak Mazda je fajn .. když jsem byl ještě chudý student, měl jsem MAZDU 323F z r. 1997, 1.8 (moc jich není, většina je 1.5) a byl jsem maximálně spokojenej .... akorát ruční brzda byla také pochybných kvalit stejně jako popisuje autor této recenze .... a trošku papala olej, ale s lepším benzínovým motorem jsem zatím nejel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.03.2007 22:51, vykon
Tak podle mne je 2,0 z roku 2001 s vykonem jen 115 koni je dost slaby na tak velke auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.03.2007 14:24, RE: 626
stenly napisał:
Kdyby nebyl David kokot,věděl by,že Oktávka nikdy neměla a nemá motor SDi o 50 kW (ten totiž neexistuje) ))
Tak ten motor existuje......felicia mela 47kW a octavia 50kW blbe
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.03.2007 17:16, RE: vykon
seryj napisał:
Tak podle mne je 2,0 z roku 2001 s vykonem jen 115 koni je dost slaby na tak velke auto.
Já mám Mazdu 626 Combi, r.v. 1999, motor 1.8 16V, výkon 66 KW, jsme čtyřčlenná rodina a jede v pohodě. Na závodění to není, ale je to takový tahoun a rodinný mazal. Měl jsem předtím asi 16 aut různých značek, ale na Mazdu si nemůžu stěžovat, máme jí tři roky a bez problémů. Ruční brzdy jsou běžné nemoci u Mazdy. Naše další auto příští rok bude buď Mazda 6, nebo Tribute 2.0
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.03.2007 11:50, RE: vykon
seryj napisał:
Tak podle mne je 2,0 z roku 2001 s vykonem jen 115 koni je dost slaby na tak velke auto.
Máš pravdu,výkon není na dnešní měřítka z 2,0 nic moc,ale motor vydrží bez problémů 500.000km,málo žere a má dobře posazenej krouťák. Když jsem línej,stačí řadit 1,3,5
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.03.2007 19:36, RE: vykon
Martin napisał:
Máš pravdu,výkon není na dnešní měřítka z 2,0 nic moc,ale motor vydrží bez problémů 500.000km,málo žere a má dobře posazenej krouťák. Když jsem línej,stačí řadit 1,3,5
No nemusíme chodit daleko, on to koncern VW taky zrovna neřešil s tím benzínovým motorem. Myslím, že až příliš dlouho. Byl na tom výkonově zrovna tak, ale na rozdíl od Mazdy byl pěkně prochlastaný. (vlastní zkušenost.) U té Mazdy je to spíše o tom krouťáku, který je od spoda a výrobci to asi tak chtěli. Není to zrovna o tom, že by Mazda neuměla vyrábět silné benzínové motory.

Nemám rád věčné srovnávání s Octavií a tato auta mi nijak neleží v žaludku, spíš jsou mi ukradená, ale kámoš se vsadil a se svou M323F v 1,8i to natřel TDIčku jako nic. Je to prostě o tom, že nafťák musí víc řadit a tak nestíhal. Navíc uměl na rozdíl od toho paka v Octavě jezdit)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.03.2007 21:53, RE: vykon
Šakal napisał:
No nemusíme chodit daleko, on to koncern VW taky zrovna neřešil s tím benzínovým motorem. Myslím, že až příliš dlouho. Byl na tom výkonově zrovna tak, ale na rozdíl od Mazdy byl pěkně prochlastaný. (vlastní zkušenost.) U té Mazdy je to spíše o tom krouťáku, který je od spoda a výrobci to asi tak chtěli. Není to zrovna o tom, že by Mazda neuměla vyrábět silné benzínové motory.

Nemám rád věčné srovnávání s Octavií a tato auta mi nijak neleží v žaludku, spíš jsou mi ukradená, ale kámoš se vsadil...
Ono to není jen o maximálním výkonu a dokonce ani o maximální hodnotě kroutícího momentu. Důležitý je celkový průběh těchto hodnot. Subjektivně mohu říci, že se 626ka jeví relativně silnější, než by člověk dle papírové hodnoty výkonu čekal. Oproti papírově stejně silným (ba i mírně výknějším) 1,8 či dokonce 1,6 je rozdíl jasně zřetelný. Mimochodem, ve verzi GT je tentýž motor naladěn na 100kw.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.03.2007 22:02, RE: vykon
Šakal napisał:
No nemusíme chodit daleko, on to koncern VW taky zrovna neřešil s tím benzínovým motorem. Myslím, že až příliš dlouho. Byl na tom výkonově zrovna tak, ale na rozdíl od Mazdy byl pěkně prochlastaný. (vlastní zkušenost.) U té Mazdy je to spíše o tom krouťáku, který je od spoda a výrobci to asi tak chtěli. Není to zrovna o tom, že by Mazda neuměla vyrábět silné benzínové motory.

Nemám rád věčné srovnávání s Octavií a tato auta mi nijak neleží v žaludku, spíš jsou mi ukradená, ale kámoš se vsadil...
mazdy maji na svuj objem podprůměrné výkony ale jinak si myslím že motory jsou moderní a kvalitní.A to srovnání s nějakým TDi-zátah je zátah a výkon je výkon-to jsou dvě rozdílné věci a proto nemůže octa1 se svými 66 nebo 81 KW ujet běžnému 16V dvoulitru benzínu (např100KW).Ten až dostane svoje otáčky tak ujede.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.03.2007 22:18, RE: vykon
bruno napisał:
mazdy maji na svuj objem podprůměrné výkony ale jinak si myslím že motory jsou moderní a kvalitní.A to srovnání s nějakým TDi-zátah je zátah a výkon je výkon-to jsou dvě rozdílné věci a proto nemůže octa1 se svými 66 nebo 81 KW ujet běžnému 16V dvoulitru benzínu (např100KW).Ten až dostane svoje otáčky tak ujede.
Ty mazdy maji spise podprmerne jen papirove hodnoty, oni opravdu ve skutecnosti jedou lepe, nez co maji napsano na papire. Vyborne bylo jednou srovnani Hondy accord s jinym autem, ktery mel papirove lepsi kroutak i maximalni vykon, ale presto honda mela lepsi zrychleni i pruznost motoru i presto ze obe papirove hodnoty byli slabsi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.03.2007 23:06, M626 1997
Měl jsem 626 2.0 85kW GF , ale r.v. 1997, najel jsem s ní 230.000 km, bez jediného problému - původní výfuk, tlumiče (i když jsem je 2x chtěl měnit - v AutoPalace mě přesvědčili, že to ale nepotřebují), 1x měněná spojka a brzdy, jinak vše původní a naprosto bez poruchy. Jediné, co se po 180.000 km objevilo byla větší spotřeba oleje, zpočátku cca 0,3l / 1000 km, než jsem ji prodal tak to bylo cca 0.8l / 1000 km. Pak jsem přesedlal na Zafiru a to byl děs a hrůza..... Ani Superb nebyl zdaleka tak kvalitní, Mazda je prostě spolehlivější....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.03.2007 23:56, RE: vykon
JSte napisał:
Ono to není jen o maximálním výkonu a dokonce ani o maximální hodnotě kroutícího momentu. Důležitý je celkový průběh těchto hodnot. Subjektivně mohu říci, že se 626ka jeví relativně silnější, než by člověk dle papírové hodnoty výkonu čekal. Oproti papírově stejně silným (ba i mírně výknějším) 1,8 či dokonce 1,6 je rozdíl jasně zřetelný. Mimochodem, ve verzi GT je tentýž motor naladěn na 100kw.
Uvedená "zkušenost" mě moc nenadchla, připadá mi, že vůz příliš nevystihuje. Jak motor, tak i podvozek rozhodně není špatný, ale celkově je laděný jako pohodlný rodinný vůz, takže bych zrovna nevyzdvihoval sprtovní jízdní vlastnosti. Také řazení mi nepřipadá zrovna super přesné. Já mám tento vůz v provedení kombi, což (mimo prodlouženého rozvoru) znamená tužší odpružení a paradoxně tak oproti hatchbacku sportovnější jízdní vlastnosti. Spolu s pneu 205/50 R16 (Michelin) jezdí vůz k mé spokojenosti. Po přezutí na zimní 195/60 R15 to již není žádná velká sláva. Možná to vypadá, že vůz hodnotím přísně, ale já jej vnímám posazený o kategorii výše než např. Škoda Oktavia (jinak nic proti ní). Naopak řada pozitiv vozu v článku chybí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.03.2007 00:06, RE: vykon
JSte napisał:
Uvedená "zkušenost" mě moc nenadchla, připadá mi, že vůz příliš nevystihuje. Jak motor, tak i podvozek rozhodně není špatný, ale celkově je laděný jako pohodlný rodinný vůz, takže bych zrovna nevyzdvihoval sprtovní jízdní vlastnosti. Také řazení mi nepřipadá zrovna super přesné. Já mám tento vůz v provedení kombi, což (mimo prodlouženého rozvoru) znamená tužší odpružení a paradoxně tak oproti hatchbacku sportovnější jízdní vlastnosti. Spolu s pneu 205/50 R16 (Michelin) jezdí vůz k mé spokojenos...
Jezdím spíše rychleji, žádný eko režim. Na dálkových cestách mám spotřebu kolem 7L, po Praze (se zapnutou automatickou klimou, i v zimě) asi 9 až 11L. (To srovnání po městě je trochu ošidné, záleží kolik času člověk jede a kolik prostojí v kolonách.)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.03.2007 12:00, MAZDA
V rodině jsme měli Mazd několik (Jeden člen rodiny měl na ně dobrej zdroj v Rakousku a tak je měli u nás všichni). Byly to modely 323 a 626 z roku 1993-1998. Se všemy auty byly víceméně stejné problémy. Rezavý výfuk, cvakající poloosy, hučící ložiska, cvakající ventily (samoštely), zvlněné kotouče a nadměrná spotřeba oleje. A tyhle problémy měly všechny do jedný. Já sám jsem měl Mazdy 2, 323 r.v. 93 1,3 16 V 55 KW a 323 F r.v. 1996 1,8 16 V 84 KW. Řekl bych, že ta starší byla spolehlivější. Efko mělo výbornej motor, ale to věčný cvakání a spotřeba oleje 1 L na 1000 km, byly k vzteku. A to bylo auto koupený v ČR, celou dobu servisovaný v Mazdě a mělo najeto poctivejch 130 tis. Švagr má 1,5 a motor jde jak hodinky. Asi kus od kusu.......Jo a ještě jedna věc mě na mazdách štvala. Ve 130 na dálnici hluk v interiéru.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.