Ráďa napisał:
Já jsem z počátku na Kylie 100% věřil ! Ale je pravdou, že v poslední době s taky všímám že má veelmi dobrý všeobecný přehled. Některé ženy autům opravdu dobře rozumí to jj všecka čest ! Ale mají nastudované to své oblíbené (např TT) do nejmenšího detajlu a potom hrubý přehled o příbuzných (R8, A8, Q7). Ale o M-B či BMW neví nic. Kylie je člověk, co se chytá na všech frontách. A ještě detajlnější znalosti o tom (což je zajímavé) co tu kdo kdy kde plácl. Osobně bych to na přihřátého neviděl. S...
Vím zcela jistě že jsem holčička, ale to nevadí. Nepletu-li se je i v maličkém česku několik profesionálek o autech píšících a důvodně se domnívám, že jejich znalosti a přehled budou ještě výrazně vyšší než mé.
Ano nejsem nadšená, že automobilka "ručně šité boty" používá páčku blikačů z Fiesty a nijak mne netěší, že i v ikoně 911 se kabinou plast rozlézá. Na druhou stranu u automobilu dám daleko více na kvalitní podvozek se sofistikovaným zavěšením kol a vyjímečný motor, než na to zda výrobce ušetřil pár korun na výplni dveří či materiálu palubní desky. Ono to má totiž přímou souvislost. Stojí-li vedle sebe dva vozy stejné kategorie, kde jeden nadchne perfektně zpracovanou kabinou - MUSEL výrobce ušetřit někde jinde. A ví proč tak činí, neb většina neznalých kupujících dá na "slaboduchý" test v čemsi jako je český SM a nadšena kvalitním zpracováním, plasty palubní desky a kufrem zvícím jámy pekelné, sází na stůl své těžce našetřené statisíce. Opačným příkladem je například nová C5 s nejlepším možným uchycením kol přední nápravy, sofistikovaný nadstandardním odpružení H III+, ve spojení například s motorem 2.2 HDi s dvěma turby plně vykrývajícími celý rozsah točivého momentu motoru a pro sametový chod vybaveného dvěma vyvažovacími hřídeli. O excelentní pětihvězdičkové bezpečnosti mimo jiné zajištěné devíti airbagy nemluvě. Je toto auto králem prodejních žebříčků? Ne, tomu vládne již notně zastaralý, konstrukčně výrazně jednodušší a výrobně levnější vůz s některými jednadvacátého století až nedůstojnými pohonnými jednotkami.
A i když místním obyvatelů, kterým chybí desítky let "souvislostí" vývoje kapitalismu příjdou auta jako Porsche 911 či BMW X6 drahá, i jejich výrobce musí šetřit, protože vývoj neskutečně drahý je a já prostě raději špičkový motor a podvozek, než palubní desku - která stejně má na provoz vozu a jízdní vlastnosti naprosto nulový vliv.
Kdo chce kvalitu komplexní, pro toho tu je Rolls Royce (a možná Bristol). A co já vím, stejné je to i v jiných oborech, někdo nabízí zajímavý výrobek, někdo nabízí zajímavý obal, zajímavý výrobek a obal v jednom = VELKÁ cena.
Také s sebou už delší dobu vozím dvoje dveře navíc (ta co obklopují zadní sedačku) a nějak nevím, možná přišla nebo se alespoň blíží doba na "kupku". Na zadním sedadle vozím někoho tak možná jednou do roka a automobil s dvěma dveřmi bude v praxi jen lepší (mám na mysli tuhost karoserie). Missky nesleduji, CL 63 AMG by nemuselo být špatné, cena špatná však je naprosto zcela určitě a jednoznačně!
Mercedes S 320 CDi znám, má ho kolega. Z každého detailu je cítit .... peníze, já mám peníze .... což, nemyslím nijak zle, proto si ho asi také koupil. Hříšně si dovolím tvrdit, že v kultuře chodu ta "levná" 2.7HDi V6 v C6 mercedesímu motoru konkuruje a úspěšně. Ostatně styl jízdy drahého mercedesu a levného citroënu C6 není až tak odlišný!
V závěru svého příspěvku přecházíš (zřejmě vlivem čtvrté hodiny ranní) do jazyka kterému nerozumím, takže až se probudíš:
Pěkný den Kylie