anonym napisał:
Proti Toyotě nic nemám. Tatínek dříve vyměňoval u naší Cariny čas od času vždy jen klíčky - když koupil novou. Avšak 2.0D4D není žádný tichounký motor s příjemnou charakteristikou, není to žádné TD- TD-TDi, ale na trhu jsou lepší naftové agregáty, s tím se smiřte! Jen s hodně velkou nadsázkou lze Avensis přirovnat k pětkovému bmw (Čtyřválec dvoulitr Toyota a řadový šestiválec třílitr bmw srovnávat nebudeme, že ano?). Již samotná konstrukce, pojetí a zaměření auta je ZCELA odlišné. Ne toh...
KYLIE: Ale notak povznes se, pomysli si svoje, a aspoň formálně prosím uznej že Toyoťácký 2.0 D4D byl ve své době a ve své třídě naprosto příjemný motor!!! Na tom trvám nebo nejdu spát
Samozřejmě že 530D je jinde. Za prvé je tam napsané že s nadsázkou, za druhé jsem myslel spíš samotný motor a jeho projev. Oba jsou prostě špica. Tvé 2.7HDI v té době totiž bylo max na papíře víš. S C6 2.7HDI jsem nejel ani neseděl, ale dle německých testů co si pamatuju to celkem žralo a jízda žádný zázrak, rozložení hmotnosti PN, ZN taky nic moc. Ale vzhledově se mi na tom líbí ten předek
Co se týče X6 tak já na senzory a kameru (mj. za příplatky) kašlu. Auto budeš mít zastříkané od bláta - sněhu, děti spoluobčanů nalepí žvýkačku atd. Prostě mě elektronické machrovinky neberou, PC je doma, nemusí být i na cestě. V mobilu mít icq taky nemusím. Jo jsem konzervativní morous beru a nevadí mi to
Čím je v autě víc takových nesmylů, tím se prodražuje (třeba 3,5 vs 1,9 mil Kč) A na stará kolena bude furt něco odcházet. Mi stačí aby auto bylo 1) velké tj nad 5m 2) silné tj nad 300HP + konzistentní char 3)stabilní, bezpečné a tiché 4) automat, okna v elektrice a mlhovky. Víc opravdu nepotřebuju !!! Airmaticy na péra, ABS, ESP, Airbagy, distronic co ti začne brzdit když předjíždíš a nalepíš se na předchozího, nějaké board computery s milion menu, vakuově se dovírající dveře, kamery, parkovací systémy, vyhřívané sedadla a volant, všecko stavitelné atd, K čemu? Stejně to nepužiješ, aspoň já ne. Já si chci auto řídit sám a sám musím poznat co snese a co by už nemuselo. Proto jsem řidič a ne opice za tlačítky a drátky. Když v zimě v zatáčce dám víc než minimum plynu, tak se mi to má přetočit (zadokolka) protože jsem udělal chybu a musím ji umět taky zkorigovat. Ne že se rozbliká přístrojovka jak vánoční stromeček a je po všem. Dyť i blbou milion zónovou klimu zapnu jednou za 3 týdny ať se profoukne, ne že ji potřebuju jako tak. O masážích či odvětrávání nemluvě. Auto má sloužit a být prodlouženou rukou, ne abych cosik hledal a mačkal. Když jde vidět ven dozadu z R-R Phantom, S-klasse lang ale i Range Rover nebo LandCruiser 80 tak bych to nemohl chtít po X6 ??? Ono víš couvat kdesi na vesnici v úplné tmě, v travnatém svahu, v dešti na zrcátka, v cizím dvorku, plném křoví a rezavýh trubek není moc ono
(občas vezu svatbu a nevěsty bydlí vždy na konci světa grr). Ale beru, je ten zadek na image a vypadá to hezky to jj. Jizdní vlastnosti ano, na SUV ! Takový sedan 745iL e65 je prostě jinde, to máš marné. Si všichni majitelé Q7, ML, GL, R-R Sport myslí že lepší než sedan a podle toho jezdí. Někdy to pak nevyjde a na vině je vždycky někdo jiný. Náledí (v zimě nečekaná věc) , špatná viditelnost, nebo kdo sem tu zatáčku dal já ji nečekal atd. Jen nikdy ne oni. Prostě X6 je SUV ano. To máš marné, nepleť si ho s M6 !!! Máš výše těžiště, jiné reakce, odpory atd. Byť je velmi lehké a obratné a stabilní a před jízdními vlastnostmi se klaním. Ty koneckonců BMW vždy umělo. V jednom se ale shodnem
Raději X6 než Cayenne. U něj se mi zas líbí když je vnitřek v medové kůži, tak ten volant a ty budíky. Navíc to má krásnou barvu zvuku, byť volume brutálně max. Jinak Cayenn nemusím
Benzínový V8 je báječná věc (hned poté co Bůh vynalezl ženu, rozuměj sex) Ale ten je vhodný do sedanu. Tiché, lehké, při rychlé jizdě žádné velké opory takže spotřeba se dá. Kdežto do SUV se hodí (bohužel) víc ta nafta. Hrubé auto, drsný zvuk, třeba překonat velké odpory, tu by benzín žral a žral, takže tady je 35D nebo 420cdi na místě. Ano materiály - tobě se líbí dvěřní výplně? Otevři si dveře a podívej se na spodní část výplní - jak PET láhev. Sáhni si na páčku od blinkrů, tu pod ní na tempomat a na nastevní volantu, hm? Horší než rukojeť zubního kartáčku! Promiň od auta za dvě mega jsem čekal víc
Nehodnotíme Logan, ale auto s velkým A. Jisté očekávání a nároky považuju za oprávněné. Ono ti výrobci to taky zkouší co zákazník snese víš, kdyby chtěli tak je to o něčem jiném. A v čem nejlepším? Tu se neshodnem, auta jsou jako ženy. Já ukážu tuhle blondýnku v šatičkách, ty mávneš rukou pche barbína, kdežto já řeknu omyl, miss universe. Pak ukážeš na ty na tu s krátkými vlasy, já řeknu pche mužatka, ty řekneš omyl, olympijská vítězka. Takže tak, každému se líbí jiná. Asi BMW 760iL , M-B S-600lang, M-B SLR, Bentley Continental, Volvo VN 770 ...ale R-R Phantom a Veyron stááále vytrvale unikají, bohužel
Já nejsem gurmán jak ty, na mě je Citrón moc kyselý, byť je elegantní. Já sladkého medového Medvídka (Pů), My už jsme se spolu narodili, máme hvězdičku na kapotě, tu největši modelovou řadu s delším rozvorem, pod kapotou právě benzínová V8, od minulého týdne máme nové vzduchové filtry, geometrii, tlumiče (17tis Kč/ks) takže teď se jezdí heeezky
...ale v Gruzii že je Méďa+Vláďa = máš bod hihi