Zdeny60 napisał:
Ba naopak, v dnešní době CNC a jiných vyspělejších technologií (roboty) by se vůbec nemělo hovořit o nějakém slícování dílů a pod, ale takové věci, že po 3 letech hnijí zadní lemy, nebo rpaskají kryty světel a nebo že motor "vyrábí" olej, to jsou dle mého skromného názoru fatální věci. Jestli má auto plasty měkké či tvrdé? To nemá na nic vlic, já teda aspoň za jízdy platsy neošahávám.
Mně spíše vady kvalita laku (po pár umytích v myččce je to jako po 6 letech služebního provozu s jnými auty), ž...
No Zdeny60 má koukám ve všem jasno, Mazda je prostě automobilový odpad.<br>
Mám Mazdu 6 rok výroby 2002, tedy hned z kraje výroby. A z toho co povídáš mám trochu problém jen s těmi lemy, ale jen drobné puchýřky na cca 1x3 cm ploše. Auto má ale už 9 let, tak mi to jako tragedie nepřijde. Dost záleží jestli lemy někdo řešil v rámci svolávačky.<br>
K článku, pokud dá středně velké MPV 0-100 za 11 sekund, tak mi to přijde adekvátní. Ten diesel na tom bude asi podobně.<br>
Ke spotřebě. Zaznamenávám ji na spritmonitor.de, takže podle dotankování a po víc než 3 letech mám dlouhodobou spotřebu lehce přes 7,9. Jedná se o 2,0L 104kw benzín, kombi, 5ti kvalt. Asi tady tomu šlapali redaktoři trochu víc na krk.