0
powrót
 

diskuze k tématu: Mazda 323f 1.5i po 85835km

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, ostatní, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.05.2006 09:04,
Nevím který chytrák psal tuhle recenzi ale potřeboval bych vysvětlit kde se na tomhle motoru ( 1.5 Z5) nacházejí hydraulické zdvihátka ventilů ?Pokud vím tak tento motor hydraulické zdvihátka ventilů nemá. Má klasické spolehlivé hrníčkové zdvihátka s vyměnnými podložkami. Moje mazda má najeto 240 tis. a vůle mám v pořádku. Dle svojeho auta bych také tuto mazdu typoval tak na 250tis km. Auto mě vživotě nezradilo a můžu ho doporučit. Ve 235 ticících jsem měnil přední ložiska. S těma oknama a táhlama stabilizátorů máte pravdu ale cena táhel je uspokojivá a okna se dají přežít.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.05.2006 12:35, RE: bez předmětu
rumis napisał:
Nevím který chytrák psal tuhle recenzi ale potřeboval bych vysvětlit kde se na tomhle motoru ( 1.5 Z5) nacházejí hydraulické zdvihátka ventilů ?Pokud vím tak tento motor hydraulické zdvihátka ventilů nemá. Má klasické spolehlivé hrníčkové zdvihátka s vyměnnými podložkami. Moje mazda má najeto 240 tis. a vůle mám v pořádku. Dle svojeho auta bych také tuto mazdu typoval tak na 250tis km. Auto mě vživotě nezradilo a můžu ho doporučit. Ve 235 ticících jsem měnil přední ložiska. S těma oknama a táhla...
Přesně tak, ještě dodám, že rozvodový řeťez je doživotní a ne na 100.000km...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.05.2006 13:35, RE: bez předmětu
MD napisał:
Přesně tak, ještě dodám, že rozvodový řeťez je doživotní a ne na 100.000km...
Mazda nemá řezět, ale řemen ! Ten se mění po max. 100 000 km. Řetěz má Nissan Primera.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.05.2006 14:04, RE: bez předmětu
rumis napisał:
Nevím který chytrák psal tuhle recenzi ale potřeboval bych vysvětlit kde se na tomhle motoru ( 1.5 Z5) nacházejí hydraulické zdvihátka ventilů ?Pokud vím tak tento motor hydraulické zdvihátka ventilů nemá. Má klasické spolehlivé hrníčkové zdvihátka s vyměnnými podložkami. Moje mazda má najeto 240 tis. a vůle mám v pořádku. Dle svojeho auta bych také tuto mazdu typoval tak na 250tis km. Auto mě vživotě nezradilo a můžu ho doporučit. Ve 235 ticících jsem měnil přední ložiska. S těma oknama a táhla...
Předem děkuji za označení chytrák... Benzínová patnáctistovka z Mazdy 323F (BA) má hydraulická zdvihátka ventilů, stejně jako předchozí model (BG - 1,6i).
Hydraulická zdvihátka ventilů trpí se zanášejí nepravidelnou výměnou oleje.


reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.05.2006 14:07, RE: bez předmětu
MD napisał:
Přesně tak, ještě dodám, že rozvodový řeťez je doživotní a ne na 100.000km...
Předepsaná výměna rozvodového řemene je každých 90.000 km, max. 100.000 km. Řemen může vydržet i 150.000 km, ale při jeho roztrhnutí riskujete velké poškození motoru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.05.2006 14:55, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com napisał:
Předem děkuji za označení chytrák... Benzínová patnáctistovka z Mazdy 323F (BA) má hydraulická zdvihátka ventilů, stejně jako předchozí model (BG - 1,6i).
Hydraulická zdvihátka ventilů trpí se zanášejí nepravidelnou výměnou oleje.


Pane Petře zkuste si ten motor rozebrat, 1.5 nemá a nikdy neměla hydraulická zdvíhátka, má jen podložky. Zdvíhátka má jen 1.8 a 2.0 V6 motor.......
Píšete o něčem o čem nevíte ! :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.05.2006 15:41, RE: bez předmětu
Luger - www.mazda-fast.com napisał:
Pane Petře zkuste si ten motor rozebrat, 1.5 nemá a nikdy neměla hydraulická zdvíhátka, má jen podložky. Zdvíhátka má jen 1.8 a 2.0 V6 motor.......
Píšete o něčem o čem nevíte ! :)
A měls to hrníčkové zdvihátko rozebrané že seš si tak jistej že nemá hydraulický vymezovač vůle? Já ty motory neznám, ale nezdá se mi že by to neměly, když se vůle nedají nastavovat...
Měli byste se teda dohodnout, jestli to má nebo nemá ty hydroštely
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.05.2006 16:06, RE: bez předmětu
Ivoss napisał:
A měls to hrníčkové zdvihátko rozebrané že seš si tak jistej že nemá hydraulický vymezovač vůle? Já ty motory neznám, ale nezdá se mi že by to neměly, když se vůle nedají nastavovat...
Měli byste se teda dohodnout, jestli to má nebo nemá ty hydroštely
Nevíte někdo jestli mají Mazdy téhle generace pozinkovanou karosérii?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.05.2006 17:13, RE: bez předmětu
Ivoss napisał:
A měls to hrníčkové zdvihátko rozebrané že seš si tak jistej že nemá hydraulický vymezovač vůle? Já ty motory neznám, ale nezdá se mi že by to neměly, když se vůle nedají nastavovat...
Měli byste se teda dohodnout, jestli to má nebo nemá ty hydroštely
Nemají, mají jen podložky kterými vůli nastavíš "natvrdo". Pár 1.5 jsem rozebraných viděl. Na V6 jsem měnil zdvíhátka před měsícem takže rozdíl znám :)
Opravdu to hydroštely nemá, dá se ověřit zavoláním do jakéhokoli servisu nebo kouknout do aplikačních katalogů, 1.5 tam logicky nenajdeš, jen 1.8 a 2.0 V6.
Pokud v motoru něco cvaká jsou to max. ventily, rádo se vyrazí třeba jejich sedlo z hlavy.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.05.2006 17:41, RE: bez předmětu
Luger - www.mazda-fast.com napisał:
Pane Petře zkuste si ten motor rozebrat, 1.5 nemá a nikdy neměla hydraulická zdvíhátka, má jen podložky. Zdvíhátka má jen 1.8 a 2.0 V6 motor.......
Píšete o něčem o čem nevíte ! :)
Už jsem začal řesit tuto problematiku v klubu..., H+H mi potvrdil že hydraulická zdvihátka 1.5 v BAčku jsou, navíc mechanik v autoservisu mi tvrdí to samé, tak ted nevim. Byl jsem presvedcen, ze tam jsou .-)

A osobně se přiznávám, že tento motor jsem rozebraný neměl, jen 1.6
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.05.2006 19:05, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com napisał:
Už jsem začal řesit tuto problematiku v klubu..., H+H mi potvrdil že hydraulická zdvihátka 1.5 v BAčku jsou, navíc mechanik v autoservisu mi tvrdí to samé, tak ted nevim. Byl jsem presvedcen, ze tam jsou .-)

A osobně se přiznávám, že tento motor jsem rozebraný neměl, jen 1.6
Doporučuju kontaktovat třeba McSpeedyho ten se s tím nazlobil s tím motorem..... :))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.05.2006 19:06, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Doporučuju kontaktovat třeba McSpeedyho ten se s tím nazlobil s tím motorem..... :))
Jinak BG měly hydroštely všechny, opravdu snad jediná BA 1.5 resp. tento motor je nemá (a to je dobře ! )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.05.2006 21:55, RE: bez předmětu
Luger - www.mazda-fast.com napisał:
Pane Petře zkuste si ten motor rozebrat, 1.5 nemá a nikdy neměla hydraulická zdvíhátka, má jen podložky. Zdvíhátka má jen 1.8 a 2.0 V6 motor.......
Píšete o něčem o čem nevíte ! :)
Po pravdě jsem kdysi zvažoval koupi tohoto efka a v Mazde jsem se bavil s mechanikem a rikal mi, že 1,8 nema zdvihatka. Koukam co hlava, to jiny nazor. Jinak doma jsme meli mazdu 626, mela najeto 230tism km a byla podstatne zachovalejsi nez ta na fotkach, byt se jedna o levnejsi model. Tipuji, ze tato ma najeto taky hodne pres 250tis km. Jinak Mazdy jsou skvely auta, spolehlivy, kvlaitni, komfortni.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.05.2006 09:50, RE: bez předmětu
Vojtěch napisał:
Po pravdě jsem kdysi zvažoval koupi tohoto efka a v Mazde jsem se bavil s mechanikem a rikal mi, že 1,8 nema zdvihatka. Koukam co hlava, to jiny nazor. Jinak doma jsme meli mazdu 626, mela najeto 230tism km a byla podstatne zachovalejsi nez ta na fotkach, byt se jedna o levnejsi model. Tipuji, ze tato ma najeto taky hodne pres 250tis km. Jinak Mazdy jsou skvely auta, spolehlivy, kvlaitni, komfortni.
A v čem jsou rozdíly? když jeden motor má, jíná nemá hydr. stavítka.
v údržbě? ve spolehlivosti?
díky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.05.2006 10:11, RE: bez předmětu
filip napisał:
A v čem jsou rozdíly? když jeden motor má, jíná nemá hydr. stavítka.
v údržbě? ve spolehlivosti?
díky
Hydroštely jsou o dost dražší než podložka která je jen "obyčejně" vysoustružená, nezničí se když dáš moc řídkej olej atd. Cena podložky 10Kč, hydroštel neseženeš pod cca 600 z druhovýroby, originál u Mazdy stojí okolo 2500,- - a třeba v 1.5 a 1.8 jich máš 16 !! Doporučená výměna hydroštelů je cca 100tkm (ale nikdo to vzhledem k ceně nedělá).

Na druhou stranu hydroštel kterej je v pořádku vymezuje daleko přesněji a dokáže "reagovat".

Proto se na 1.5 nedávali, bylo to "ekonomické" autíčko s levným provozem. Na V6 jsou hydroštely pro jeho "sportovní" založení. Podle mě jsou i na 1.8 ale ten jsem otevřený ještě neměl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.05.2006 15:14, LUGER
Luger - www.mazda-fast.com napisał:
Hydroštely jsou o dost dražší než podložka která je jen "obyčejně" vysoustružená, nezničí se když dáš moc řídkej olej atd. Cena podložky 10Kč, hydroštel neseženeš pod cca 600 z druhovýroby, originál u Mazdy stojí okolo 2500,- - a třeba v 1.5 a 1.8 jich máš 16 !! Doporučená výměna hydroštelů je cca 100tkm (ale nikdo to vzhledem k ceně nedělá).

Na druhou stranu hydroštel kterej je v pořádku vymezuje daleko přesněji a dokáže "reagovat".

Proto se na 1.5 nedávali, bylo to "ekonomické" autíčko s lev...
Luger tak píšeš prvně že 1,5 jich má několik a na konci, že je nemá vůbec tak jak?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.05.2006 15:15, RE: LUGER
Luger napisał:
Luger tak píšeš prvně že 1,5 jich má několik a na konci, že je nemá vůbec tak jak?
Sory neumím se podepsat tam kam mám tak to předtím je ode mne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.05.2006 16:45, RE: LUGER
Pepe napisał:
Sory neumím se podepsat tam kam mám tak to předtím je ode mne.
Luger chtel zrejme napsat , ze v 1.6 a 1.8 jich mas 16
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.05.2006 21:02, RE: LUGER
mura napisał:
Luger chtel zrejme napsat , ze v 1.6 a 1.8 jich mas 16
16ventilů = 16zdvíhátek
tak to bylo myšleno a jestli je vůle vymezována podložkama nebo hydroštelama je celkem fuk jde o to že jich je 16 :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.05.2006 21:02, RE: LUGER
mura napisał:
Luger chtel zrejme napsat , ze v 1.6 a 1.8 jich mas 16
16ventilů = 16zdvíhátek
tak to bylo myšleno a jestli je vůle vymezována podložkama nebo hydroštelama je celkem fuk jde o to že jich je 16 :)
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.