filip napisał:
A v čem jsou rozdíly? když jeden motor má, jíná nemá hydr. stavítka.
v údržbě? ve spolehlivosti?
díky
Hydroštely jsou o dost dražší než podložka která je jen "obyčejně" vysoustružená, nezničí se když dáš moc řídkej olej atd. Cena podložky 10Kč, hydroštel neseženeš pod cca 600 z druhovýroby, originál u Mazdy stojí okolo 2500,- - a třeba v 1.5 a 1.8 jich máš 16 !! Doporučená výměna hydroštelů je cca 100tkm (ale nikdo to vzhledem k ceně nedělá).
Na druhou stranu hydroštel kterej je v pořádku vymezuje daleko přesněji a dokáže "reagovat".
Proto se na 1.5 nedávali, bylo to "ekonomické" autíčko s levným provozem. Na V6 jsou hydroštely pro jeho "sportovní" založení. Podle mě jsou i na 1.8 ale ten jsem otevřený ještě neměl.