0
powrót
 

diskuze k tématu: Vybrat Mazdu3 nebo větší Premacy?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 21.04.2008 08:36, rada
Já bych na vašem místě uvažoval i o dieselové variantě Mazdy Premacy. Před 2 lety jsem si ji pořídil v slabší verzi (66 kw) z r. 2000 s cca 115000 najetých km. Od té doby jsem najezdil cca 50000 km - převážně Praha a okolí, občas dálka. Za negativa považuji - trochu traktorový zvuk jako u většiny dieslů starší konstrukce, vyšší povinné ručení - jedná se o dvoulitr. Z hlediska provozu v podstatě není moc co vytknout. Auto je téměř úplně bez závad - občas žárovka, teď pravděpodobně stabilizační tyčka (1600 kč ve značkové prodejně). Jinak žádný úbytek kapalin - krom paliva, žádné loužička pod autem. Bezproblémové starty, spotřeba, cca 6 - 6,5 l nafty podle způsobu jízdy.Vyzkoušených 160 km/hod. na dálnici. Není to sice žádný divoch při rozjezdech (taky je to vyšší vozidlo s větší váhou - cca 1500 kg), ale zato potěší velkou stabilitou, dobrým výhledem (vyšší posez), pohodlím, jistotou v zatáčkách, špičkovýma brzdama a ze sedadel nebolí záda (jako v německých autech - mám odzkoušeno) ani po sebedelší jízdě. Za klad považuji taky variabilní uspořádání zadních sedadel, obří kufr, a plnohodnotná poměrně komfortní zadní sedadla. Ve své třídě tento model patří i po letech k nejméně závadovým a k absolutní špičce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 21.04.2008 09:47, rada
Dobry den, vzhledem k tomu, ze najezdite rocne kolem 10tkm, volil bych urcite benzinovy motor. Pisete, ze jezdite do prace, moc daleko to asi mit nebudete (kdyz je rocni najezd 10tkm), takze by to pro diesel znamenaly caste studene starty a dojezdy do vzdalenosti, kdy se motor jeste ani poradne nezahreje. A co se tyce volby M3 nebo Premacy, kazdopadne M3 je novejsi platforma, sportovne ladeny podvozek, vyborny motor 1.6. Kufrem neoslni, mistem uvnitr pomerne ano. Nicmene ani 15lety teenager nema vzadu s posezem problem. Zkuste si rict, kolik bagaze na dovolenou s sebou tahate, nicmene i to se da resit rakvi na strese, popr. se hodne vleze pod nohy za sedadlo spolujezdce, kde jeste tri roky bude sedavat dite v sedacce atd. Ja osobne bych ve Vasem pripade volil M3.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 21.04.2008 10:37, rada
Tak volil bych variantu M3 a 1,6 benzín. Prostě ideální kombinace všeho co se na trhu pohybuje. Slušná spotřeba, slušná pojistka, dobré jak jízdní tak i dynamické vlastnosti. Premacy je už starší konstrukce.
Jak psal Majki, prostě M3 by měla být vaše volba.
Jenom bych chtěl vyvrátit mýtus ohledně ohřevu naftového motoru - Mazda u svého 2.0 MZR-CD to vyřešila Webastem a motor je v zimě zahřátý rychleji, tak jak benzín.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 21.04.2008 10:40, rada
mám zkušenost s Premacy DiTD 74 kW ve výbavě celebration. Mají ji rodiče od novoty. Je to bezproblémové auto s relativně velkým vnitřním prostorem a variabilitou, se kterou se Mazda 3 nemůže rovnat. Otec má dlouhodobou spotřebu kolem 5,5-6,5 litrů v provozu 50/50 město-venkov. Objem kufru je pod zadní plato cca 440 litrů (nevím přesně) ale samozřejmě větší výška premacy dává možnost využít komplet prostor za zadními sedadly, čímž se zvětší o dalších 30%. Navíc má integrované střešní lyžiny, takže zbývá dokoupit jen příčníky. PREMACY má oproti M 3 výhody ve "vychytávkách" v interiéru. Např. každé ze zadních sedadel lze samostatně vyjmout nebo vyjmout jen prostřední a dvě krajní posunout blíž do středu-více prostoru. Dále se každé opěradlo zvlášť dá polohovat, obrovská výhoda třeba právě pro děti...když usnou jen jim sklopíte opěradlo a je to... pak také je opěradlo sedadla spolujezdce sklopit do tvaru jakéhosi stolku -výhoda při převážení dlouhých předmětů....motoricky souhlasím, že je diesel hlučnější, ale výkonově je v pohodě. Nechali jsme tam asi po roce užívání dát chip, takže výkon cca 90kW a problémy zatím (po 7letech) žádné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 21.04.2008 12:28, rada
Volil bych M 3, je určitě bezpečnější než Premacy (až 8 aeirbagů), bezpečnější konstrukce s pohlcením energie nárazu a je o dost modernější. O vzhledu ani nemluvím. Je fakt, že má asi menší kufr, ale pokud to bude hatchback, tak to není tak podstatný. Cenově, ale do 200 až 250000 se asi nevejdete. Corolla Verso je zase již MPV, je větší, ale taky dražší, tam počítejte dost nad 300000,-Kč. Yaris Verso je malý vůz se zvětšeným kufrem, ale jinak má vše jako malý vůz, tzn. krátký rozvor, lehký, cítíte každou malou díru na silnici - výborný na ježdění po městě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 21.04.2008 16:42, rada
Pří deklarovaném nájezdu a stylu užívání vám doporučuji benzín. Jinak co se týká vozidel porovnáváte nesrovnatelné modely. První je potřeba rozhodnout jak velký vůz chcete a teprve potom volit značku a výbavu.
Nejprve si projděte bazary a zkuste v každém posadi a povozit se.
Ja si takhle sedl do Zafiry a už jsem nechtěl nic jiného než kompaktní MPV.
(C-Max)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 21.04.2008 20:52, rada
Já doporučuji jednoznačně M3. s motorem 1,6. Mám ji již více než tři roky a úplná spokojenost. Za celá ta léta mám najeto už 700 000 km včetně mnoha německých značek ( VW, OPEl , BMW) a M3 je spolehlivá , kvalitně zpracovaná no prostě super auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 09:16, rada
Dobrý den, osobně bych volil mazdu 3. Máme ji v rodině práě s motorem 1.6 a je to perfektní auto, kromě zpracování interiéru nabízí skvělou dynamiku už z nízkých otáček, podvozek na úrovni etalonu třídy-fordu fokus a podle mě i dynamický design. Na druhou stranu je dynamika vykoupena trochu vyšší spotřebou kvůli kratšímu zpřevodování a podvozek není zas až tak komfortní. Sportovně založený řidič s ní bude velice spokojen. Jinak se nám vyskytly drobné problémy. Slabší koroze napadající podvozek je známá i u větší mazdy 6, potrápily nás i přeždímané kabely odovládání otevírání víka kufru. S trojkou jsme velice spokojeni, ale jak říkám, spíše pro dynamické řidiče. Navíc musím zmínit poměrně vyšší ceny ojetin, protože jako nová se 3ka prodávala více než o 100 tis dráž neš srovnatelně vybavený focus, takže ani výběr mezi ojetinami není takový. Zkuste se podívat na stránky opelu, Astra klassic dostala akční ceny...nové 5 dv. auto by vás vyšlo na 310 tis i s klimatizací, dálkovým centrálem atd. Výhody nového auta asi nemusím popisovat. Navíc motor 1.4 (66kw ) klidnému řidiči více než postačí. Slušná dynamika i spotřeba. Opely nemají tu nejepší pověst kvůli kvalitě, ale věřte že astra G je na tom velice dobře. Samozřejmě jsou i jiná nová auta kolem tříset tisíc, která by Vám mohla vyhovět. Kdybyste chtěl skonzultovat, tak nabízím mail Brap@centrum.cz . Mám slušný přehled a hlavně jsem nastranný autonadšenec. Přeji šťastnou ruku
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 18:02, rada
Měl jsem v životě mnoho aut,malých i děla 150 Hp. Jezdil jsem asi 75 000 ročně. Na důchod jsem si koupil novou Hondu City jako předváděčku, motor 1,339, tedy nízká daň, spotřeba v průměru 5,2, dá se jet i za 4,2 ale i za 7. Kufr 500 litrů jako Octávka. Po roce mohu říct , že jsem nadmíru spokojen, nad 130 km/hod to sice hučí, ale to by se jezdit nemělo. Jako předváděčka to stále stojí těch 329 900.-Kč včetně klima , stačí si jen prohlédnout stránky Hondy - dealeři- předváděcí vozidla. Z druhé ruky se dá na Tipcaru koupit i za těch 250 000.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.04.2008 18:51, rada
Rozhodně při tomto nájezdu volit benzín. Bezpečnější bude M3-modernější konstrukce. Co se vzhledu týče, to je na Vás. Ale hlavně v benzínu. I tak bude problém s cenovým limitem. zkuste mrknout sem:http://www.autoscout24.de/
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.04.2008 15:23, rada
Subjektivne bych volil urcite Mazdu 3. Spise bych se take vratil k Yarisovi 1.0. Mam ji uplne novou(11/2007) v 5D a musim uznat, ze rodinu tim odvezu v pohode na vylet, na hrbitov, na nakupy... trochu akorat problem dovolena - ve dvou klidne i jizni Italie s konecnou spotrebou 3.8, ale ve ctyrech bych si to netroufl nikam dal nez CR. Cena je ale vyssi nez 250tis (cca 330), ale zase na leasing umi vykouzlit 5% RPSN (a mají i nasmlouvane levnejsi POV), coz me presvedcilo, ze nove auto nemusi byt vzdy hnedka prodelecna investice. Prevazne jezdim mesto (Plzen) za cca 5.5 coz proste je krasne... Navic parkovani je mnohem jednodussi (mam i senzory)...Mazda 3 je 100%ne vyborny vuz, ale hospodarnejsi a praktictejsi do mesta je rozhodne Yaris.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.04.2008 06:11,
Premacy vypadá vevnitř hrozně. Něco jako naše bývalá H. Shuttle. Kombinace barev interiéru tak okolo r. 1990...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.04.2008 06:23, Miron
Já ji vlastním a zdá se mi být velice příjemná. Navenek nenápadná, vynikající jízdní vlastnosti, komfortní sedadla ze kterých nebolí záda ani při sebedelší jízdě, špičková kvalita jako u každé Mazdy. Přitom se nekrade. Pokud bych si vybíral já, vybral bych si z těchto dvou aut Premacy. Je podstatně větší s variabilním uspořádáním zadních sedadel, posez je vyšší, a má mnohem větší kufr. Otázkou je, k jakému účelu a pro koho má auto sloužit. V každém případě, ať si zájemce vybere novější M3 anebo Premacy, ani v jednom případě neprohloupí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.04.2008 08:58, ?
Například v základní verzi nenaleznete rádio s kazetou, natož s CD mechanikou, to je snad lepší nebo ne....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.04.2008 09:25, RE: ?
anonym napisał:
Například v základní verzi nenaleznete rádio s kazetou, natož s CD mechanikou, to je snad lepší nebo ne....
Rádio auto nedělá. To by stačilo namontovat do trabanta hifi soustavu a měl by jste auto nejvyšší třídy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.04.2008 10:29, RE: ?
anonym napisał:
Například v základní verzi nenaleznete rádio s kazetou, natož s CD mechanikou, to je snad lepší nebo ne....
Natož-znamená,že ani to ne. Prostě nic.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.04.2008 10:45, Pov. pojištění
Nechápu,proč lidi mají obavu z pov. pojištění vozidla,když je na trhu pojišťoven dost a jsou mezi nimi velké rozlíly.Stačí jen porovnat ceny na netu např. čs. poj. a čsob.mazda vyrábí stále kvalitní auta,která si na nic nehrajou např. Rooster atd. a ceny dílů jsou dnes všude stejné i když nemají logo značky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.04.2008 16:04, RE: ?
anonym napisał:
Natož-znamená,že ani to ne. Prostě nic.
V základní verzi Mazdy3 bylo vždy rádio. Později přidali rádio s CD. MP3 potažmo USB řeší adaptér za 3500 Kč. Nehledě na možnost dokoupit CD/MP3 nebo 6CD/MP3 modul, potažmo kazetový či minidisk modul.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.04.2008 16:23, Čtvrt milionu
Minulý týden jsem koupil za čtvrt milionu Mazdu 3 sedan. 4 roky stará, od autorizovaného servisu/dovozce Mazdy, tachometr nepřetočený. Perfektní stav.
Takže, dá se.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.04.2008 18:03, RE: Čtvrt milionu
anonym napisał:
Minulý týden jsem koupil za čtvrt milionu Mazdu 3 sedan. 4 roky stará, od autorizovaného servisu/dovozce Mazdy, tachometr nepřetočený. Perfektní stav.
Takže, dá se.
Kup Astru H 1.6 16V. Pohodlná, tichá, bezpečná, komfortní a dobře drží stopu. Motor má výkon 77 kw, při 130 toci okolo 3500, beze si 6,5-7l a narozdil od mazdy nic nevrze, od podvozku je ticho až do dálničního limitu, kdy setrošku zacne ozyvat sum vetru (oproti focusu nebo mazde 3 o polovinu mene). Vzadu mista dost. S plně obsazenou jezdim trasy Praha - Brno (komb. 7,0lna 100) ale auto nesetrim a konst. rychlost drzim na 140km/h....kdyz i v kopci seslapnu plyn auto tahne do 170 docela svizne..po rovine v Nemecku jsem se dostal na 200km,/h, ani pri teto rychlosti nebyl v aute zadmny velky hluk a slo krasne udrzet ve stope. (vynikajici rizeni a zpetna vazba)
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.