Fanda napisał:
Giorgio napisał:
driver111 napisał:
Zvirak napisał:
Fanda napisał:
Koukni se na forum majitelů Fiata Stilo a zjistíš,že elektriku řeší především.
Tak tos mě pobavil!!Elektrika se sere u všech aut naprosto fatálně, protože se řeší na fórech všech značek !!! :D :Dna ten výplod o elektrice fiatu je třeba snad mozková dysfunkce (nemyslím to na nikoho osobně)
To víš, jak to není škodovka, tak se Fandovi nezavděčíš
a ještě mohl přidat hlášku - auta od F nebrat, tím by to završil, on prostě jezdí škodovkou a nikdy nic jinýho si nekoupí, protože se na foru píše....
Majitelé fabií asi totiž nikdy na fórech neřešili, že jim co 2 měsíce praskne žárovka v předních světlech. :D
Oni ale majitelé Fiatu Stilo neřeší blbosti jako je žárovka,ale především řídící jednotku a věci s ní související. Často několik servisů,včetně značkových nevědí co s tím.Přečtěte si to. Stilo mi bylo vždy lhostejné,ale kdybych se sám nepřesvědčil co to dokáže,tak bych snad ani nevěřil,že je to možné.
Sám ses, Fando, nepřesvědčil o ničem. Mám ve svém blízkém okolí dvě stila, jedno z nich má najeto přes 315 tisíc km (z toho téměř 300 náročné "dělnické" služby v úklidové firmě) a příležitostně ho osobně používám jako "náklaďák". Řídicí jednotka na něm sice nyní hází hlášku "check engine", ale to proto, že se katalyzátor limitně přiblížil své životnosti, což není závada, ale opotřebení a ŘJ tedy funguje správně, když na takový stav upozorní. Jiný problém s ŘJ není. A ostatně auto jako takové taky problémy nevykazuje mimo opotřebení úměrné způsobu předchozího drsného zacházení. Stilo určitě není etalonem nesmrtelné ojetiny, ale v nízkých cenových hladinách je to výborná volba - i když při výběru potřebuješ trochu štěstí (viz "capslock").
Za život jsem vystřídal volant asi 6 fabií první a druhé generace s HTP, 1.4 TDI, 1.4 MPI a 1.4 16V různých specifikací a kdybych si měl dneska vybrat domů jediné auto za pár peněz, tak při volbě mezi stilem a fabií je prostě fabka nonsens (nenabídne ani takové pohodlí, ani takový prostor, ani takovou bezpečnost jako stilo - a nesouhlasím ani s tím, že by byla provozně levnější, spolehlivější nebo výrazně lépe udělaná - do jedničky mj. zatékalo přes origo el. šíbr, praskaly žárovky, zkratovalo se rádio, ve dvojce s 1.4 16V zase byla třeba chatrná převodovka). Posledních 20 let jsou obyčejná auta kvalitativně srovnatelná. Když máš smůlu na kus, tak máš prostě smůlu.