anonym napisał:
nevím jak mnoho zde diskutujících, ale já ji mám v garáži. Koupil jsem ji manželce. Dal jsem ji na vybranou Yaris, Grande Punto, Mazda 2. Ešče jsem viděl něco i jiného ale z téhle trojice si takto vybrala. Ve Škodovce jsem nebyl ani u dealera. Podle mně dělaj v Boleslavi vše proto aby se Fabia neprodávala. Škoda, hodně jim totiž fandím, na Škodovkách jsem vyrostl 120,Fávo, Felda, ale dál už to nešlo a OII nepotřebuji.
Škoda je, že krecenzi se přistaví vždy nadupaný model, který si smrtelník obvy...
Mno uprimne, teda cumim :). Razeni ti prijde normalni? A v jakych jinych autech jezdis, BMW? Kdyz to srovnam s jinymi, cenove podobnymi, tak je razeni spicka. Lepe odhlucneny motor? Projel jsem tech aut furu a pokud opet neberu nejakou lepsi stredni tridu, tak tahle M2 ma motor odhlucneny sakra dobre. Za studena je hlcunejsi, ale to dela koncovka vyfuku Sebring (seriove ve vsech vybavach), po zahrati se zklidni a jak pise autor clanku, o motoru pri beznych otackach clovek doslova nevi a rika to spousta lidi, ktere svezu nebo si sednou za volant a projedou se. JAsne, kdyz ji clovek vytoci, ozve se klasicka Mazdacka syrovost, kterou se Mazda snazi hrat na sportovnejsi notu (vlastnici M6 2.0 MZR vi, o cem mluvim ;)). Ja jsem s ni maximalne spokojeny, mam vybavu TE, jedine, co mi chybi, je ten palubak a ukazatel venkovni teploty, ale da se s tim zit. Je radost s tim autem jezdit, tesim se vzdy na vikendy, kdy vyjedu za mesto a prohanim ji po klikaticich, parada...