anonym napisał:
Tohle se moc dobře četlo, děkuji. Je dobré vidět, že jsou ještě pořád lidi, kteří k nákupu auta přistupují "lidsky" - nehoní se za litry zavazadlového prostoru, smíří se s tím, že daní za nové auto je holt ztráta hodnoty, nepotřebují třílitrové turbo a náhon 4x4 aby měli pocit, že řídí auto...
Snad jen si nejsem jistý tim, jestli by i normální člověk, který nemá osobní známost s prodejcem, mohl řešit nákup auta maily, telefonem a scannerem.
No a samotné autíčko - co dodat, je prostě pěkné a přej...
Taky jsem nad tim uvazoval, zda je mozne to resit "vzdalene" a nedavno se mi ozval pan, ktery takto koupil auto pro dceru, takze asi prece jen se nove technologie probijeji blize k nam a nakup se takto zjednodusuje, neni potreba porad nekam behat a vyrizovat.
Samozrejme, ze bych se radeji videl v takove CX-7, ale jednak na ni nemam a druhak bych ji opravdu momentalne vubec nevyuzil...jednou, az bude rodina a bude poteba velke auto, tak holt clovek koupi velke auto :).