0
powrót
 

diskuze k tématu: Lexus RX 450h - hybrid ve velkém stylu

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.09.2009 12:45, Už zase Grrrr.
Toužíte po komfortním prémiovém crossoveru, který je přívětivý k přírodě a nechcete slevit z vysokých nároků? Pořiďte si Hummera.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.09.2009 16:50, RE: Už zase Grrrr.
David V napisał:
Toužíte po komfortním prémiovém crossoveru, který je přívětivý k přírodě a nechcete slevit z vysokých nároků? Pořiďte si Hummera.
Myslím, že prvním Crossoverem byla Š120, protože byla velmi vhodná i pro polní a lesní cesty. Navíc náhon na zadní kola svědčí o tom, že to byla čistokrevná prémiovka. Dokonce i motor vzadu ve stylu Porsche. Se zahrádkou na střeše se dala převézt i rakev pro tchýni. Navíc praxí ověřená životnost je kolem 25 let ;)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.09.2009 16:53, Fotografie
Slečna na fotkách se k danému vozu příliš nehodí. S vozidlem musí jezdit drobná blondýna. Navíc musí být za oknem cedulka ZTP ;)
Ne teď vážně - fotografie jsou pohodové a slečna se k vozu hodí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.09.2009 19:16, RE: Fotografie
rohYpnol napisał:
Slečna na fotkách se k danému vozu příliš nehodí. S vozidlem musí jezdit drobná blondýna. Navíc musí být za oknem cedulka ZTP ;)
Ne teď vážně - fotografie jsou pohodové a slečna se k vozu hodí.
Díky, přetlumočím
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.09.2009 09:54, Hrubka
Pozdravujte ode mne korektora a opravte si prosím "Druhý elektromotor o výkonu 50 kW je umístěn v zadní části a slouží pro pohon všech kol, přičemž není mechanicky závisl_í_ na přední nápravě.".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.09.2009 11:26, RE: Už zase Grrrr.
rohYpnol napisał:
Myslím, že prvním Crossoverem byla Š120, protože byla velmi vhodná i pro polní a lesní cesty. Navíc náhon na zadní kola svědčí o tom, že to byla čistokrevná prémiovka. Dokonce i motor vzadu ve stylu Porsche. Se zahrádkou na střeše se dala převézt i rakev pro tchýni. Navíc praxí ověřená životnost je kolem 25 let ;)
A to ještě neříkáš, že Š105/120 byla už jako nová veterán, navíc to byl pořádný "hybrid", měla kufr vpředu i vzadu a přední deformační zóna závisela na tom, jak dobře byla nafouklá rezerva...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.09.2009 13:09, RE: Hrubka
brk. napisał:
Pozdravujte ode mne korektora a opravte si prosím "Druhý elektromotor o výkonu 50 kW je umístěn v zadní části a slouží pro pohon všech kol, přičemž není mechanicky závisl_í_ na přední nápravě.".
Díky pozorný čtenáři. Opraveno.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.