Pavel napisał:
Lybra je skutečně nástupcem Dedry, nikoliv Kappy jak je uvedeno v článku. Motor 1.9 JTD časem trochu posílil, nejprve na 81 a pak na 85 kW. Jinak o autě jenom to dobré. Slušná mechanická odolnost (snad jenom přední ramena-nová stojí cca 2.500Kč/kus), skvělá antikorozní ochrana, bohatá výbava, živé a úsporné motory (s žádným nešlápnete vedle). Mechanické komponenty jsou shodné s Fiatem Marea,Brava, motor 1.8 pohází z Coupe,Barchetta, takže cokoliv sehnat není problém. Horší situace může nastat v ...
No to se autorovi článku moc nepovedlo...Taky by se mu asi nelíbilo, kdyby někde napsali, že Octvia II nahradila model Superb... Kappa skutečně byla nahrazená Thesis. Italové do roku cca 1995 dělali auta kratší a ovladatelnější než Němci,a le zato širší. Délka na porovnání aut ve třídě bohužel není jediným parametrem a k tomu všemu je to parametr dost nepřesný a zavádějící (viz právě ta Octávka - déplka jak auto střední třídy, motory z nižší střední, šířka sotva jak současné Punto)
P.S. Nechápu to žehrání an náhradní díly... Všechny běžné náhradní díly seženete za stejné peníze a ve stejném množství jako třeba na mazdu 323. A co se týká karosářských dílů seženou se taky,ale nevím, kdo by to opravoval, pokud by autům nerozuměl. To se nevyplatí u žádného auta. A kdo se auty zabývá, tak si ty díly bez problémů sežene...