0
powrót
 

diskuze k tématu: Lancia Kappa 2.0

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 15.07.2007 14:48, RE: Lancia KAppa
Martin napisał:
Tenhle typ lancie vlastnil i prezident Václav Havel,dokonce asi před dvěma lety ho jeden autobazar nabízel.
Má dobrý vkus
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 15.07.2007 14:53, RE: Lancia Kappa
bruno napisał:
Má někdo zkušenost s motorem 2.0 20V bez turba?jak je spolehlivý?
Taky by mě to zajímalo,začíná se mě velice zamlouvat
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.03.2009 13:23, Pěkná kokotina!
No, nevím nevím co si mám myslet. Jednou se dočtu, že není nic robustnějšího než 2.0T 151 Kw. Že má nadstandartní dimenzaci mechaniky a všelijaké další úpravy motoru a podruhé se dočtu, že prý to je ten fiaťácký starý dvoulitr z Cromy. Tak fakt nevím nevím nevím. Hraje si tu někdo na odborníka? Jinak já v tom jel a po jízdě se tomu kouřilo z turba jak o život. Ale jízda byla o.k. Dokonce bycj neřekl, že je ten motor tak nekulturní a horší než 162Kw. Byl o.k.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 08:56, RE: Kappa
PV napisał:
Auto vypadá pěkně a je neokoukané. Benzín má, ale asi velkou spotřebu. Má někdo zkušenost s naftovým motorem ? Za kolik jezdí ? Co spolehlivost ?
Zdravím,

Jako dlouholetý majitel mohu Kappu doporučit. Svezení (než vám zničí české silnice tlumiče) je jak na obláčku, prostorem a konfortem se Kappě málo co vyrovná a má-li být řeč o němcích, tak opravdu jen prémiové kusy. Obvzláště v dnešní kdy je cena jak za skůtr, si můžete dovolit koupit prakticky jakoukoliv vyjetinu a rok s ní jezdit.
NÁHRADNÍ DÍLY - většinou pasují z fiatů a dají se sehnat za hubičku, ale musíte znát italofilního mechanika
MOTOR - no rozhodne ne naftu. 1,9 se snad ani nedělala a 2,4jtd žere jak neurvalá a výkonem i projevem je horší než nejslabší benzíny. Zato dvoulitr pětivál, to je něco nádherného. I po těch letech mi italské koně zůstávají pod kapotou a zrychlení i maximálka odpovídají (ba jsou lepší) než tovární hodnoty. Turbo opravdu není potřeba (přecijen po tolika letech už je to riziko) protože i základ dokáže s Kapou pěkně zacvičit. Blázínci v Mazde 323F se asi budou hodně divit, a z nějakého důvodu Kappa nedá spát Oktávkářům. Spoutřeba ... 10l/100km s klimou a vášní pro ten ZVUK kdy se otáčky přederou přez 3 ... 4 000 otáček. Musím uznat že to bylo mé první "silné" auto a první měsíce jsem se na silnici příliš vzorně nechoval. V naší kotlině snad není nikdo do by sáhl po velmi raritních třílitrech, která sice i EKO jezdí za 12L ale jsou opravdu děsivě silné. Třeba 3,2 v novém audi TT me rychlostní záležitost, je to jako vrcholový běžec,ale benzíny v Kappě to je rozzuřenej rváč v uličce za barem.

Prostě kupujte ty auta, jsou skvělá (ale pozor na starší rořníky) vyměňte hadičky, opečovávejte lak, hlídejte si tlumiče a silembloky, pokud hodně jezdíte dálky, nainstalujte LPG, kufr je obrovský. Neexistuje žádný takový konfort v této cenové kategorii, ba ani do 200000kč.
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.