typek napisał:
Nějak mi tedy uniká smysl malých přeplňovaných kubatur. Že by někoho tak rajcovaly zvýšené provozní náklady na opravy a snížená životnost těchto agregátů plynoucí z jejich zvýšeného namáhání? Jinak zde oproti dvoulitru, třebas Hondy, skutečně nevidím žádný propastný rozdíl ve spotřebě tedy ani v produkco CO2, což býval nejsilnější argument. Copak na to zelení?
Zelení jezdí zásadně s pírkem na plynovém pedálu a tedy na spodní hranici spotřeby. Těch 150 koní jim pak je ale k .... však víme.
Samozřejmě, že takové motory budou mít vyšší servisní náklady plynoucí z větší konstrukční složitosti, ale spotřeba na papíře vypadá dobře, ne? Ekosocialistická EU klade výrobcům omezení, kterým se jen snaží vyhovět, aby to nemuseli zavřít. Jak bláhové je přesvědčení některých konzumentů o tom, že s takovou "nadupanou technikou" přicházejí právě kvůli nám, řidičům.