anonym napisał:
M-B MORAVIA OSTRAVA - po příchodu do autosalonu najdu vlevo schované oddělení servisu. Zde je asi 5 zaměstanců, 2 jsou přijímací technici, jeden tam nosil nějaké papíry zbývající byli 2 kancl baby. Nebyl přede mnou nikdo. Sedím tam asi 15 min, všichni na mě koukají, nikdo se ani neobtěžoval zeptat zda něco potřebuji. Švitoří mezi sebou jak byli na oběd buchtičky s krémem a co budou dělat o víkendu, jak Smart ve 110 sejmul svodila a nic mu nebylo atd!!! Připadalo mi to jak nějaká školní přestávka...
Milí účastníci diskuse, ať už anonymní nebo se jménem, milý pane Zdenku z Opavy!
K tématu M-B MORAVIA OSTRAVA
Předně … nikdo se necítí být obtěžován a nikdo se nemusí stydět za nic, co píše v chatu.
Jmenuji se Gerhard Sulzbacher
a jako majitel společnosti Mercedes-Moravia Ostrava zde píšu za celý náš tým.
Se zájmem jsme se seznámili s Vašimi zkušenostmi týkajícími se Vašich osobních vozidel značky Mercedes-Benz a Vašimi zážitky v naší firmě v Ostravě, ale také jinde.
Je správné říci nám, co Vám vadí nebo co Vás zlobí, a je jedno, zda to uděláte na internetu, nebo nám to řeknete přímo do očí, což by asi bylo rychlejší a jednodušší a my bychom tak dostali příležitost, okamžitě se postarat o to, abyste byl spokojen.
To, co jste o nás napsal, jsme samozřejmě vzali velmi vážně, diskutovali jsme o tom v týmu a přemýšleli, co můžeme dělat lépe.
Víme, že ještě můžeme udělat mnohé. Na rozdíl od západoevropských firem jsme ještě mladí a je jistě třeba dohnat některé nedostatky.
Jste našim zákazníkem, … a my bychom byli rádi, aby to tak zůstalo, … a nebo možná, abyste se znovu naším zákazníkem stal, … a je jedno, kde jste koupil svůj Mercedes, nebo jak starý je.
Doporučuji Vám proto, abyste v sobě v budoucnu nehromadil žádný hněv. Chceme od Vás osobně a pokud možno ihned vědět, co z Vašeho pohledu dnes ještě děláme špatně, abychom pak právě toto mohli zítra udělat správně, a k tomu je nutný právě Váš věcný a kritický názor. Přijďte nás tedy navštívit, jste u nás vždy srdečně vítán.
Dveře vedení našeho zákaznického servisu: p. Pavel Musil servis@mbcms.cz, nebo vedení společnosti: p. Richard Kováč mercedes@mbcms.cz v Ostravě jsou pro Vás stále otevřené.
Ale jsou zde již také pozitiva, o kterých můžeme informovat, a my také již dnes nabízíme některé výhody, které například na západě všude nenajdete tak snadno.
Například otvírací doba v servise od 06:00 do 21:00 v Ostravě, v Olomouci je servis užitkových vozů otevřen dokonce průběžně 24 hodin denně a zakrátko tomu tak bude i v Ostravě. Poradenský servis našich prodejců je zákazníkům k dispozici i o víkendu.
Díky novostavbě servisu pro nákladní vozidla v Ostravě se drasticky zlepší také kapacita servisu osobních vozidel a čekací lhůty našich zákazníků s osobními vozidly se výrazně zkrátí. Pracovní podmínky našich pracovníků se podstatně zlepší. A příšerný chaos, který donedávna vládl na parkovišti, bude od prosince 07 minulostí.
M-B provádí v každém čtvrtletí anketu ke spokojenosti zákazníků, a nás vždy těší, že se obě naše firmy vyskytují v horní třetině české stupnice spokojenosti.
Můžeme tedy bohudík ukázat také spokojené zákazníky, což často slýchám při osobních rozhovorech.
Na veletrhu v Brně v roce 2006 vyznamenala Česká hospodářská komora pracovníky naší firmy v Olomouci za mimořádně rozsáhlé vědomosti a mimořádné služby prvním místem v soutěži Autoservis roku 2006.
Pro Vaši informaci, pouze letos investujeme do školení našich pracovníků 1,2 milionů Kč, navíc se téměř 20 % zaplacené pracovní doby ztrácí ve dnech, kdy probíhají školení… Jen školení jednoho plně certifikovaného diagnostického technika nás stojí cca 700.000,- Kč … promiňte nám prosím, že tedy nemůžeme patřit k těm nejlevnějším.
… Můžete si ale být jistý, že tito dobře vyškolení pracovníci jsou si velmi dobře vědomi důležitosti našich zákazníků i toho, že nikdo jiný, než naši zákazníci nezaplatí jejich budoucí plat.
Arogance ???… Po mnohých pozorováních našich pracovníků při jejich každodenní práci jsem osobně tak negativní chování ještě nezjistil a není mi ani známá žádná stížnost zákazníka na takové chování, … opravdu, … kvůli něčemu takovému bych se velmi zlobil… Naopak, vždy se cítím velmi dobře, když sleduji naše kolegy při každodenním jednání se zákazníky a každý den vidím, že odvádí také velmi mnoho dobré práce.
. … Aroganci považuji za známku hlouposti, … takové lidi u nás nezaměstnáváme, a kdybychom u nás někoho takového našli, bylo by takové chování okamžitým KO kritériem.
… musím teď bohužel skončit, jinak bude můj dopis ještě delší, než ten od pana Zdenka z Opavy.
Stručně řečeno. … Žijeme z peněz našich zákazníků, to ví skutečně každý z nás.
Postavili jsme se výzvě a nechceme Vám nabídnou nějaký, …. ale chceme Vám již brzy nabídnout ten nejlepší servis značky Mercedes v České republice. Budeme proto dělat všechno, abychom vyhověli Vašim vysokým nárokům a abyste se Vy a Váš Mercedes u nás cítili dobře!
Stále proto investujeme nejen do vzdělání, ale mnoho peněz také do provozu, jen tento rok více než 50 milionů Kč, a příští rok budeme pokračovat stejně.
Je tu dobrá vůle celého našeho týmu a jak vidíte, pracujeme stále na tom, abychom byli lepší.
Dejte nám ještě trochu času, nešetřete ale prosím ani v budoucnu konstruktivní kritikou, potřebujeme Vaše vstupní informace.
Vašemu podnětu ke snížení dílenských tarifů pro starší vozidla MB jsme porozuměli a budeme jej obratem realizovat, … děkujeme.
Vážení účastníci diskuze na toto téma … těšilo by mě, poznat Vás příště při osobním rozhovoru, bez ohledu na to, zda se jménem nebo anonymně. To platí zvláště pro pana Zdenka, ale také pro pana MUDr. Dušana Malenčíka, který měl mrzutosti s jinými firmami, ale snad budeme umět dále pomoci i jemu.
S přátelským pozdravem !
Gerhard Sulzbacher
sulzbacher@mbcms.cz
www.mercedes-moravia.cz