0
powrót
 

diskuze k tématu: Kvalita servisů Mercedes-Benz v ČR?

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.11.2007 14:25, RE: Mercedes Olomouc
anonym napisał:
Máte někdo zkušenost se servisem, popř. prodejem v Mercedesu Olomouc?
Olomouc = Ostrava, to je úplně stejné. Servis špatný, prodej průměrný. Pokud jezdíš do toho olomouckého a máš starší model tak se rovnou ptej na Milana, to je na ty auta mezi zaměstnanci takový jednooký král.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.11.2007 15:20, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ja si mindraky nelecim ja se Vam smeji, jen za tu cenu co zaplatim za mercedesa asi 1,5 mio jsem mel strechu, takze me osobni priority jsou nekde jinde, nez jezdit v mercedesu a bydlet v panelakovem 3+1 s regulovanym najmem. Pekny den
tak ja bych to bral, klidne i 2+1 s regulovanym najmem a k tomu nejake starsi C-Classe...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.11.2007 15:47, arogance?
Jak se může proboha příijímací technik autorizovaného servisu prestižní značky dívat na jakéhokoli svého klienta skrz prsty, když sám pobírá plat ve výši zhruba 25tis Kč, a tudíž se jen stěží během svého jakkoli dlouhého života ocitne ve stejné situaci, jako jeho klient - majitel vozu značky Mercedes?
To nebude ani tak o aroganci, jako spíš o zabedněnosti a finančně-sociální zakomplexovanosti toho konkrétního pracovníka, který se patrně řídí pracovní filozofií "přece těm zazobancům nebudu lézt do prdele".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.11.2007 17:38, MB Hosek motor Brno
Měl jsem 7 let Vito, v servisu jsem nechal minimálně polovinu hodnoty auta.Když mě ale technik po výměně homokloubu a následném rozhození geometrie na můj dotaz,jak mě to mohli takhle předat odpověděl abych si potočil volant když mě auto jede do příkopy,tak jsem raději změnil značku.Mám VW a Porsche Brno je servis neporovnatelný!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.11.2007 19:07, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Krasne se to cte, i pres male dusevni disbalance prispivatelu (leceni mindraku). K tem servisum se vyjadrovat snad nemusim, pracuji jako vsichni dokola. Aspon to vidite nikdo nic neumi a jen se vas snazi okrast, stejne jako vy. A ze vas ignoruji? Asi proto, ze jste pri vstupu nepozdravili . Hmm si myslite, ze s mercedesem jste nadlidi? Cervena legitka do strany v supliku, bile ponozky s cervenym sakem a igelitka plna milionu. Prosim vas kdo by se vam mel klanet? A ze jezdite v aute s hvezdou,...
ty jsi normální idiot...sedni do své škody Fobie 1,2 HTP-hovno to pojede a odjeď do nejbližší sběrny surovin...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.11.2007 00:27, Řekl bych, že problém je zejména u velkých servisů.
Jakmile se z toho stane "fabrika", nedá se to asi uhlídat. Nejlepší jsou menší rodinné firmy. Udělal jsem tuhle zkušenost u Renaultu, místo do Ďáblic jsem raději jezdil 30 km za Prahu k panu Peckovi do Dobříše. Podobně to řeším i minulých 10 let s Mercedesy. Trochu nevýhodou bývá absence skladu náhradních dílů, takže někdy se musí počkat o den déle. Často vám ale na rozdíl od velkých servisů součástku opraví, a nikoli pouze vymění! Ono také záleží na tom, s jakou závadou člověk do servisu jede. Mám kolegu, který jezdil s E500 do servisu se závadami typu ".. když otevřu levé přední a pravé zadní dveře, nefunguje mi bluetooth" apod. Co s tím asi tak můžou ti mechanici dělat? Dnešní moderní auta jsou dost složitá zařízení, na která už nestačí jen umět točit šroubovákem, spíše to začíná být práce pro inženýry.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.11.2007 09:09, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Krasne se to cte, i pres male dusevni disbalance prispivatelu (leceni mindraku). K tem servisum se vyjadrovat snad nemusim, pracuji jako vsichni dokola. Aspon to vidite nikdo nic neumi a jen se vas snazi okrast, stejne jako vy. A ze vas ignoruji? Asi proto, ze jste pri vstupu nepozdravili . Hmm si myslite, ze s mercedesem jste nadlidi? Cervena legitka do strany v supliku, bile ponozky s cervenym sakem a igelitka plna milionu. Prosim vas kdo by se vam mel klanet? A ze jezdite v aute s hvezdou,...
z tebe je citit mindrak a ne z tech prispevku a to co jsi napsal, o tobe rika docela dost
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.11.2007 09:31, RE: Řekl bych, že problém je zejména u velkých servisů.
anonym napisał:
Jakmile se z toho stane "fabrika", nedá se to asi uhlídat. Nejlepší jsou menší rodinné firmy. Udělal jsem tuhle zkušenost u Renaultu, místo do Ďáblic jsem raději jezdil 30 km za Prahu k panu Peckovi do Dobříše. Podobně to řeším i minulých 10 let s Mercedesy. Trochu nevýhodou bývá absence skladu náhradních dílů, takže někdy se musí počkat o den déle. Často vám ale na rozdíl od velkých servisů součástku opraví, a nikoli pouze vymění! Ono také záleží na tom, s jakou závadou člověk do servisu jede. ...
Znám taky jednoho, jel s novým vozem do servisu "něco se ozývá v zadních dveřích" pravil, mechanik vyndal z přihrádky skleněnou kuličku, kterou tam zapomněl synek a bylo po ozývání.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.11.2007 12:46, RE: bez předmětu
anonym napisał:
ty jsi normální idiot...sedni do své škody Fobie 1,2 HTP-hovno to pojede a odjeď do nejbližší sběrny surovin...
a trefena husa .............
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.11.2007 12:47, RE: bez předmětu
anonym napisał:
z tebe je citit mindrak a ne z tech prispevku a to co jsi napsal, o tobe rika docela dost
a dalsi husa .............. pred panelakem mb a .........
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.11.2007 12:56, RE: Řekl bych, že problém je zejména u velkých servisů.
anonym napisał:
Jakmile se z toho stane "fabrika", nedá se to asi uhlídat. Nejlepší jsou menší rodinné firmy. Udělal jsem tuhle zkušenost u Renaultu, místo do Ďáblic jsem raději jezdil 30 km za Prahu k panu Peckovi do Dobříše. Podobně to řeším i minulých 10 let s Mercedesy. Trochu nevýhodou bývá absence skladu náhradních dílů, takže někdy se musí počkat o den déle. Často vám ale na rozdíl od velkých servisů součástku opraví, a nikoli pouze vymění! Ono také záleží na tom, s jakou závadou člověk do servisu jede. ...
Pan Pecka z Dobříše?? Ten mě jednou tušim pomohl i s Favoritem:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.11.2007 12:59, RE: Řekl bych, že problém je zejména u velkých servisů.
anonym napisał:
Jakmile se z toho stane "fabrika", nedá se to asi uhlídat. Nejlepší jsou menší rodinné firmy. Udělal jsem tuhle zkušenost u Renaultu, místo do Ďáblic jsem raději jezdil 30 km za Prahu k panu Peckovi do Dobříše. Podobně to řeším i minulých 10 let s Mercedesy. Trochu nevýhodou bývá absence skladu náhradních dílů, takže někdy se musí počkat o den déle. Často vám ale na rozdíl od velkých servisů součástku opraví, a nikoli pouze vymění! Ono také záleží na tom, s jakou závadou člověk do servisu jede. ...
práce pro inzenyry to neni.....Mercedes nemá zakladni veci slozitejsi nez treba octavie. pokud ma servis vybaveni, tak to dokaze kazdy mechanik. Co me stve je jedna vec, praskne zarovka v palubni desce a je vsechno v prde** a jezdim s tmavym budikem, protoze tato oprava atakuje 9.000.-
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.11.2007 13:34,
Toto dopadlo. Od pyšného majitele zánovního největšího modelu Mercedes-Benz, který nehledí na 5 tKč, ale mete do Němec pro pocit slevy, aby koupil dráž než v ČR. Po spokojeného majitele Favoritu. Mimochodem co to znamená největšího modelu? Actros nebo Maybach?
R. Král
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.11.2007 13:54, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Toto dopadlo. Od pyšného majitele zánovního největšího modelu Mercedes-Benz, který nehledí na 5 tKč, ale mete do Němec pro pocit slevy, aby koupil dráž než v ČR. Po spokojeného majitele Favoritu. Mimochodem co to znamená největšího modelu? Actros nebo Maybach?
R. Král
Bavíme se tu o značce Mercedes, jejich osobních vozech a ne koncernu Daimler. Takže nech Actrose i Maybach v klidu spát...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.11.2007 15:57, mb service
zakoupili jsme si MB C220 CDI v Drazdanech. potrebovali jsme si zakoupiti zimni pneumatiky, ale ouha, u Hoska bychom zaplatili tolik penez, ze jsme jeli do Drazdan si tyto koupiti, za service a koupi zimniho, plneho, obleceni jsme oproti Hoskovi usetrili plnych Kc 40000.00!!!!! Neuveritelne, ale na normalni service jezdime do Drazdan, je to znacne levnejsi a mame duveru v drazdanskou MB, jsme s jejich sluzbami a cenovymi relacemi plne spokojeni. Nas navrh, dump ceske MB dealery a vypravte se do Germany, usetrite a nebudete zklamani.
Vas GF
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.11.2007 16:08, RE: mb service
anonym napisał:
zakoupili jsme si MB C220 CDI v Drazdanech. potrebovali jsme si zakoupiti zimni pneumatiky, ale ouha, u Hoska bychom zaplatili tolik penez, ze jsme jeli do Drazdan si tyto koupiti, za service a koupi zimniho, plneho, obleceni jsme oproti Hoskovi usetrili plnych Kc 40000.00!!!!! Neuveritelne, ale na normalni service jezdime do Drazdan, je to znacne levnejsi a mame duveru v drazdanskou MB, jsme s jejich sluzbami a cenovymi relacemi plne spokojeni. Nas navrh, dump ceske MB dealery a vypravte se do ...
Jestli jste ušetřili tolik moc peněz tak máte určitě kurz 1:1. Gratuluji. Jinak rozměr nejčastěji používaných pneu pro C 220 CDI W203 je 205/55 R 16. Průměrná cena kvalitní pneumatiky činí cca 4.500, - Kč. Kde je nesmyslná úspora 40.000, -Kč. Pokud nemáte C 220 CDI stonožku. Jinak doplňky MB máte možnost objednat na internetu a nemusíte utrácet za cestu.
Z. Novák
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.11.2007 19:56, RE: Řekl bych, že problém je zejména u velkých servisů.
anonym napisał:
práce pro inzenyry to neni.....Mercedes nemá zakladni veci slozitejsi nez treba octavie. pokud ma servis vybaveni, tak to dokaze kazdy mechanik. Co me stve je jedna vec, praskne zarovka v palubni desce a je vsechno v prde** a jezdim s tmavym budikem, protoze tato oprava atakuje 9.000.-
Tak si ohni dva dráty od kola, aby vznikl asi 5 mm háček, vlevo a vpravo zahákni pod tachometr a pořádně zatáhni. Vyleze ti celý budík a všechny žárovky jsou zezadu na bajonet dobře přístupné. Jsou tam dva druhy, ty větší má každá Mototechna, ty menší jenom Mercedes, ty ale vydrží mnohem déle. Tmavý budík potřebuje tu větší 12V a 3W žárovku bez soklu, jsou tam dvě, tak vyměň raději obě.
V dnešním Mercedesu není hřídel od převodovky, jako ve W124.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.11.2007 20:03, RE: mb service
anonym napisał:
Jestli jste ušetřili tolik moc peněz tak máte určitě kurz 1:1. Gratuluji. Jinak rozměr nejčastěji používaných pneu pro C 220 CDI W203 je 205/55 R 16. Průměrná cena kvalitní pneumatiky činí cca 4.500, - Kč. Kde je nesmyslná úspora 40.000, -Kč. Pokud nemáte C 220 CDI stonožku. Jinak doplňky MB máte možnost objednat na internetu a nemusíte utrácet za cestu.
Z. Novák
je to pravda, jak celá kola, tak i pneu se nejlevněji nakoupí na Ebay. Problém pro Čechy je jenom mít někoho, kdo má na tomto serveru registrované konto, jako třeba já. Koupil jsem vloni za 150 Euro kompletní sadu zimních pneu Michelin Alpine Pilote na moji masařku včetně disků u firmy v Mnichově. Lidé, kteří si koupí auto na ocelových discích, po 3 tisících mění na elektrony, aby mohli konkurovat sousedovi. A to je moje chvíle. Budu na těch kolech jezdit nejméně 3 roky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.11.2007 20:11, Pražské MB servisy jsou dealeři
a ne seriózní obchodníci. Když mi před několika lety v lázních Kundratice u Osečné kradli mého W124, poničili zámek tak, že jsem v něm ten původní klíč zalomil. Správa lázní zavolala MB servis, prý z Prahy, ti přijeli, zámek odvrtali a nahradili provizorním s universálním klíčem. Ten vymontovaný mi odmítli vydat, prý musí být u MB analyzován. O rok později jsem do těch lázní jel opět, což byla velká chyba. Hned druhý den mi auto ukradli a odjeli zřejmě s originálním klíčem, protože jsem si v Německu nechal ten provizorní zase předělat.
Tak si dělám celou dobu myšlenky, kde na ten zalomený originální klíč asi přišli?
Český MB-Servis mně určitě neuvidí, pokud to nebude v nouzi. V Německu jsou zástupci MB obchodníci a ne dealeři.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.12.2007 16:06, RE: situace je špatná :-(
anonym napisał:
M-B MORAVIA OSTRAVA - po příchodu do autosalonu najdu vlevo schované oddělení servisu. Zde je asi 5 zaměstanců, 2 jsou přijímací technici, jeden tam nosil nějaké papíry zbývající byli 2 kancl baby. Nebyl přede mnou nikdo. Sedím tam asi 15 min, všichni na mě koukají, nikdo se ani neobtěžoval zeptat zda něco potřebuji. Švitoří mezi sebou jak byli na oběd buchtičky s krémem a co budou dělat o víkendu, jak Smart ve 110 sejmul svodila a nic mu nebylo atd!!! Připadalo mi to jak nějaká školní přestávka...
Milí účastníci diskuse, ať už anonymní nebo se jménem, milý pane Zdenku z Opavy!

K tématu M-B MORAVIA OSTRAVA

Předně … nikdo se necítí být obtěžován a nikdo se nemusí stydět za nic, co píše v chatu.

Jmenuji se Gerhard Sulzbacher
a jako majitel společnosti Mercedes-Moravia Ostrava zde píšu za celý náš tým.

Se zájmem jsme se seznámili s Vašimi zkušenostmi týkajícími se Vašich osobních vozidel značky Mercedes-Benz a Vašimi zážitky v naší firmě v Ostravě, ale také jinde.

Je správné říci nám, co Vám vadí nebo co Vás zlobí, a je jedno, zda to uděláte na internetu, nebo nám to řeknete přímo do očí, což by asi bylo rychlejší a jednodušší a my bychom tak dostali příležitost, okamžitě se postarat o to, abyste byl spokojen.

To, co jste o nás napsal, jsme samozřejmě vzali velmi vážně, diskutovali jsme o tom v týmu a přemýšleli, co můžeme dělat lépe.
Víme, že ještě můžeme udělat mnohé. Na rozdíl od západoevropských firem jsme ještě mladí a je jistě třeba dohnat některé nedostatky.
Jste našim zákazníkem, … a my bychom byli rádi, aby to tak zůstalo, … a nebo možná, abyste se znovu naším zákazníkem stal, … a je jedno, kde jste koupil svůj Mercedes, nebo jak starý je.

Doporučuji Vám proto, abyste v sobě v budoucnu nehromadil žádný hněv. Chceme od Vás osobně a pokud možno ihned vědět, co z Vašeho pohledu dnes ještě děláme špatně, abychom pak právě toto mohli zítra udělat správně, a k tomu je nutný právě Váš věcný a kritický názor. Přijďte nás tedy navštívit, jste u nás vždy srdečně vítán.
Dveře vedení našeho zákaznického servisu: p. Pavel Musil servis@mbcms.cz, nebo vedení společnosti: p. Richard Kováč mercedes@mbcms.cz v Ostravě jsou pro Vás stále otevřené.

Ale jsou zde již také pozitiva, o kterých můžeme informovat, a my také již dnes nabízíme některé výhody, které například na západě všude nenajdete tak snadno.

Například otvírací doba v servise od 06:00 do 21:00 v Ostravě, v Olomouci je servis užitkových vozů otevřen dokonce průběžně 24 hodin denně a zakrátko tomu tak bude i v Ostravě. Poradenský servis našich prodejců je zákazníkům k dispozici i o víkendu.

Díky novostavbě servisu pro nákladní vozidla v Ostravě se drasticky zlepší také kapacita servisu osobních vozidel a čekací lhůty našich zákazníků s osobními vozidly se výrazně zkrátí. Pracovní podmínky našich pracovníků se podstatně zlepší. A příšerný chaos, který donedávna vládl na parkovišti, bude od prosince 07 minulostí.

M-B provádí v každém čtvrtletí anketu ke spokojenosti zákazníků, a nás vždy těší, že se obě naše firmy vyskytují v horní třetině české stupnice spokojenosti.
Můžeme tedy bohudík ukázat také spokojené zákazníky, což často slýchám při osobních rozhovorech.
Na veletrhu v Brně v roce 2006 vyznamenala Česká hospodářská komora pracovníky naší firmy v Olomouci za mimořádně rozsáhlé vědomosti a mimořádné služby prvním místem v soutěži Autoservis roku 2006.

Pro Vaši informaci, pouze letos investujeme do školení našich pracovníků 1,2 milionů Kč, navíc se téměř 20 % zaplacené pracovní doby ztrácí ve dnech, kdy probíhají školení… Jen školení jednoho plně certifikovaného diagnostického technika nás stojí cca 700.000,- Kč … promiňte nám prosím, že tedy nemůžeme patřit k těm nejlevnějším.

… Můžete si ale být jistý, že tito dobře vyškolení pracovníci jsou si velmi dobře vědomi důležitosti našich zákazníků i toho, že nikdo jiný, než naši zákazníci nezaplatí jejich budoucí plat.

Arogance ???… Po mnohých pozorováních našich pracovníků při jejich každodenní práci jsem osobně tak negativní chování ještě nezjistil a není mi ani známá žádná stížnost zákazníka na takové chování, … opravdu, … kvůli něčemu takovému bych se velmi zlobil… Naopak, vždy se cítím velmi dobře, když sleduji naše kolegy při každodenním jednání se zákazníky a každý den vidím, že odvádí také velmi mnoho dobré práce.

. … Aroganci považuji za známku hlouposti, … takové lidi u nás nezaměstnáváme, a kdybychom u nás někoho takového našli, bylo by takové chování okamžitým KO kritériem.

… musím teď bohužel skončit, jinak bude můj dopis ještě delší, než ten od pana Zdenka z Opavy.

Stručně řečeno. … Žijeme z peněz našich zákazníků, to ví skutečně každý z nás.
Postavili jsme se výzvě a nechceme Vám nabídnou nějaký, …. ale chceme Vám již brzy nabídnout ten nejlepší servis značky Mercedes v České republice. Budeme proto dělat všechno, abychom vyhověli Vašim vysokým nárokům a abyste se Vy a Váš Mercedes u nás cítili dobře!

Stále proto investujeme nejen do vzdělání, ale mnoho peněz také do provozu, jen tento rok více než 50 milionů Kč, a příští rok budeme pokračovat stejně.

Je tu dobrá vůle celého našeho týmu a jak vidíte, pracujeme stále na tom, abychom byli lepší.

Dejte nám ještě trochu času, nešetřete ale prosím ani v budoucnu konstruktivní kritikou, potřebujeme Vaše vstupní informace.

Vašemu podnětu ke snížení dílenských tarifů pro starší vozidla MB jsme porozuměli a budeme jej obratem realizovat, … děkujeme.

Vážení účastníci diskuze na toto téma … těšilo by mě, poznat Vás příště při osobním rozhovoru, bez ohledu na to, zda se jménem nebo anonymně. To platí zvláště pro pana Zdenka, ale také pro pana MUDr. Dušana Malenčíka, který měl mrzutosti s jinými firmami, ale snad budeme umět dále pomoci i jemu.



S přátelským pozdravem !

Gerhard Sulzbacher

sulzbacher@mbcms.cz

www.mercedes-moravia.cz
reagować
1 2 3


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.