0
powrót
 

diskuze k tématu: Zánovní Kia Rio a zkušenosti uživatele

kategorie zaszeregowania tematu: korejská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.06.2008 13:38, RE: Praha x zbytek ČR
anonym napisał:
myslite ze mimopražští lidé uvažuji jinak? myslim si spis opak kdyz vyjedu za Prahu tak je mnohem castejsi pripad kdy je videt i 5-ticlenou rodinu napr v novem matizu nez aby si koupili starsi rodinny vuz.
Je vseobecny nesmysl koupit si nove auto tot muj nazor. 1-3 roky stare za temer polovicni cenu at uz je to jakkakoliv znacka = idelani volba.
Jinak co se tyce Ceedu tak ho zatim nemuzem ani chvali ani hanit jako RIO pac pripadne problemy mohou prijit.
Koupit volítanej zablešenej pelech po nějakym řidiči idiotovi = ideální volba. Ušetřim ať to stojí co to stojí. To ti přeju.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.06.2008 14:13, RE: Naivka
anonym napisał:
no nevim.... ale jsou to jeho penize a je to ciste jeho vec, co s nima dela - nikoliv Vase - to az si zas budete hrat na Vseveda.

Vase predsudky jsou na muj vkus docela prizemni - a dost ubohe. rozhodne nesvedci o tom, ze byste mel jakoukoliv intelektualni uroven.

P.S. homo economicus se na skolach nevyucuje - prekvapuje me, ze pri takove znalosti vyuky ekonomie v Pze toto nevite

Key
Jeho věc je to byla svým způsobem jen do doby, než uveřejnil článek.
To nejsou předsudky, ale realita Keychale.
Sám víš prd a na druhé to svádíš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.06.2008 14:41, Ale no tak
To auto z toho nevyšlo zase tak špatně. Odřená lišta jde na úkor dealera, vrzající rádio nejspíš taky, protože ho tam montovalo nějaké pako poté, co si ho majitel připlatil. No a ten softvér - to asi nevyřešili u dodavatele, patrně se do Evropy zatoulala verze určená jinam. Je jen průserem servisu, když to nebyli schopni odhalit, protože taková věc se nestala určitě poprvé a to by někdo musel číst informační bulletiny. Takže vlastně auto je OK, ale servisu se nechce servisovat. Počet návštěv je pak zavádějící údaj, když se to řeší díky neschopnosti "servismanů" opakovaně. Jak už psal někdo přede mnou je potřeba se o tom bavit v showrroomu před příslušným obecenstvem a patřičně zvyšovat hlas, aby se potenciální kupci ohlíželi, co se děje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.06.2008 15:37, korejec je hnus
náš student chtěl za málo peněz hodně muziky, jako každý druhý čech na to jednou umřete. Pán bude asi student ekonomie tak si to propočítal, ale nedošlo mu že za kvalitu se platí. To nová kia za 300tis pozhodně není!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.06.2008 15:39, RE: xXx
anonym napisał:
Jen me prekvapuje, ze navzdory tolika /a myslim si, ze zasadnim zavadam / hodnoti majitel auto velice kladne.
5 x v servisu za 11 000 km by byl pro me dostatecnej duvod se auta rychle zbavit.Celkem bych rekl, ze tech 11 tis natocil jen cestovanim do nej.
Jistě, odřená lišta, špatně usazený rádio a neschopnost nahrát správný software. Za to opravdu může výrobce auta.

Kvalita některých servisů děsivá. Apropo problém s kolísáním otáček se v zimě vyskytuje u mnoha vozů Hyundai a Kia se stejným motorem, tedy benzín 1,4 71 kW. Problém celkem známý, jde o chybu SW a řeší se obohacením směsi o 5% při studeném startu. Bohužel někdy je to neschopnost servisu.

Jsem majitelem Ria s motorem 1,5 CRDi a po více než 20 tis. km nemám jedinou závadu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.06.2008 15:45, RE: Naivka
anonym napisał:
Neurážel bych někoho, jenom pro to, že si koupil nové auto....on si zedník těžko koupí nové auto....ale to je v pořádku. Jinak Kiu RIU nebo jak se ten křáp skloňuje, bych si nekoupil ani kdybych byl nucenej pod palbou..takovej vrzající, řvoucí /v případě diesel pohonu/ a hnusně vypadající auto...pfuj.
Jel jsi v tom? Asi ne CD.emente.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.06.2008 16:04, RE: korejec je hnus
anonym napisał:
náš student chtěl za málo peněz hodně muziky, jako každý druhý čech na to jednou umřete. Pán bude asi student ekonomie tak si to propočítal, ale nedošlo mu že za kvalitu se platí. To nová kia za 300tis pozhodně není!!!!!
ano, za tu cenu si mohl koupit Fabii Classic s HTP a dírou před spolujezdcem....holt za kvalitu se musí platit
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.06.2008 19:18, RIO 2007 1.5 CRDi
Jsem také majitelem RIa ovšem naftové verze a s autem jsem naprosto spokojen - se službami prodejce i servisu však nikoliv trable začali už předáním auta (auto nebylo v dohodnutý čas připraveno k převzetí, nestihli domontovat tažné zařízení a také jej nezapsali do TP jak bylo původně dohodnuto), přes garanční prohlídky kde jsem byl spokojen pouze v jednom dnes již zavřeném servisu a zkusil jsem vystřídat ještě dva další (první nedodržel termín předání vozu po garančce o dvě hodiny, druhý se mi pokusil naúčtovat věci, které do auta nedali). Za první rok mě stihli už také třikrát nabourat, dvě opravy ok, ale u třetí se jim nějak nepodařilo trefit barvu laku asi o dvacet odstínů, lakýrník byl machr.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.06.2008 19:22, RE: korejec je hnus
anonym napisał:
náš student chtěl za málo peněz hodně muziky, jako každý druhý čech na to jednou umřete. Pán bude asi student ekonomie tak si to propočítal, ale nedošlo mu že za kvalitu se platí. To nová kia za 300tis pozhodně není!!!!!
To auto ma uplne v pohode, koneckoncu na nem jeste nic nenajel. Znam mnohem horsi story mnohem drazsich aut. To ze si dotycny necha srat na hlavu je jeho problem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.06.2008 19:56, RE: Servis
Borik2 napisał:
Bohužel, valná většina značkových servisů u nás má nevalnou úroveň. A to napříč všemi značkami.
Tak nové auto bych si nekoupil už kvůli tomu, že bych s tím musel do takových servisů jezdit. mara
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.06.2008 20:06, RE: Naivka
anonym napisał:
No nebral bych toho zedníka doslovně...vůbec nepochybuji, že si šikovný zední vydělá více /jelikož skoro žádné daně/ než třeba nějaký inženýr....
No tak ja ti dam malicko priklad se zednikem - stryc dela zednika v Nemecku uz dost dlouho, je dost dobrej a docela slusne mu za to lidi platej - a jezdi v ne zrovna levnem Mercedesu... A ze to neni je prvni ani posledni Mercedes.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.06.2008 21:06,
to nesouhlasim, koupil sem ojetýho superba a původně sem chtěl jezdit na garančky do obyč. servisu ale poprvé sem zajel do značkového a už sem tam zůstal..... Ochotně vše vyřešili, odvoz na jiné místo a dovoz auta na smluvené místo po servisu je samozřejmé.... Samozřejmé je také, že si za to nechají zaplatit ale ta pohoda za to stojí... Předchozí skušenost s renaultem nemam moc dobrou, spíše průměr...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.06.2008 21:53, ACC brno
Nejhorší servis všech servisu ACC Brno Slatina. Celá naše firemní flotila o počtu 11 aut od nich odešla (Fabia, Octavia II). Děs a hrůza. Hlavně přijímací technik (jmeno mi vypadlo, ale vypadá jako David Koller z Lucie) je dost pako!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.06.2008 22:11, RE: korejec je hnus
anonym napisał:
ano, za tu cenu si mohl koupit Fabii Classic s HTP a dírou před spolujezdcem....holt za kvalitu se musí platit
doporučil bych se podívat po nějakých akcích...např. VW Polo za 279 tisíc vč. 6 airbagů a klimatizace a orig. rádia s CD, navíc je to německé auto, což je kvalitativně o něčem jiném....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.06.2008 06:34, RE: Praha x zbytek ČR
anonym napisał:
Koupit volítanej zablešenej pelech po nějakym řidiči idiotovi = ideální volba. Ušetřim ať to stojí co to stojí. To ti přeju.
Muj posledni vuz bmw 330i kupovany jako 2,5roku stary. v plny vybave 48tkm najeto. PC 1,4mil cena po 2,5 letech 550tis. Prvni majitel 65 letej malir. Blechy nemel. Preju ti taky abys mel stale na nove a nemusel si uvazovat jako ja
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.06.2008 07:07, RE: xXx
anonym napisał:
Jistě, odřená lišta, špatně usazený rádio a neschopnost nahrát správný software. Za to opravdu může výrobce auta.

Kvalita některých servisů děsivá. Apropo problém s kolísáním otáček se v zimě vyskytuje u mnoha vozů Hyundai a Kia se stejným motorem, tedy benzín 1,4 71 kW. Problém celkem známý, jde o chybu SW a řeší se obohacením směsi o 5% při studeném startu. Bohužel někdy je to neschopnost servisu.

Jsem majitelem Ria s motorem 1,5 CRDi a po více než 20 tis. km nemám jedinou závadu.
Myslím že nějaké problémy se SW měl i Ceed, a tuším že nějakou dobu trvalo, než nový dovezli do Čech. Čili tady může být závada i u výrobce. Ale ten zbytek jde na vrub servisu - pán tam byl 5x, ale z toho jednou kvůli té špatné montáži rádia, a zbývající návštěvy souvisely s tím SW (z čehož by normální byly 2 návštěvy - jednou to ohlásí, podruhé až servis zavloá, že SW mají).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.06.2008 09:32, RE: Servis
Borik2 napisał:
Bohužel, valná většina značkových servisů u nás má nevalnou úroveň. A to napříč všemi značkami.
Souhlas. Jezdím do Mazdy v Brně a je to úplně stejný. Předražený a a přístup k zákazníkovi taky nic moc. To když člověk auto kupuje, tak se můžou přetrhnout.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.06.2008 10:03, RE: Naivka
watchtower napisał:
Jeho věc je to byla svým způsobem jen do doby, než uveřejnil článek.
To nejsou předsudky, ale realita Keychale.
Sám víš prd a na druhé to svádíš.
z meho uhlu pohledu - i tak je to jeho vec. penize byly jeho a jak je utrati je ciste jeho vec do ktere komukoliv jinemu je tak maximalne velky kulovy. a to se tyka i tebe lasko :o).

priznavam, ze me stale prekvapuje tvoje sebejistota.....nebo spise nafoukanost a nizkocelost. kazdopadne konec konverzace, casu uz jsem s tebou ztratil dost

Key
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.06.2008 13:51, RE: JUSTL
anonym napisał:
...bych se styděl jezdit v takové plečce...hnusnější auto na našich silnicích těžko natrefíš....
Jezdi si dal autobusem a nezavid...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.06.2008 17:04, RE: xXx
anonym napisał:
Jen me prekvapuje, ze navzdory tolika /a myslim si, ze zasadnim zavadam / hodnoti majitel auto velice kladne.
5 x v servisu za 11 000 km by byl pro me dostatecnej duvod se auta rychle zbavit.Celkem bych rekl, ze tech 11 tis natocil jen cestovanim do nej.
kolisanie otacok teraz u motorov 1,4 pre Hyundai / Kia odstranuju na pockanie, cca pol hodina

ostatne zavady su uprimne povedane malichernosti. Uz aj tato generacia Ria urobila obrovsky pokrok, teraz davaju zaruku v dlzke 5 rokov. Ponukane motorizacie 1,4 (71kW), 1,5CRDi (81kW) a 1,6 CVVT (82kW) su v tejto triede malo obvykle.. pozrite sa co sa montuje do konkurencie.. pozrite si vybavu za dane peniaze a nakoniec si zhodnotte cena/co za to dostanete...

a pridavam sa k nazorom, ze je to chyba majitela.. ak nie je spokojny v servise, tak proste ojde do druheho, len v Brne su 2 autorizovane KIA servisy

pre hnidopichov, KIU nemam
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.