anonym napisał:
Mam ho 3 roky nalitano pres 120T km. Zadnej sperk, tichej dric. Souhlas s predcasnym opotrebenim Spojky a lozisek.. S 2,5 se muzete vetsine ridicu smat do zpetneho zrcatka. Znovu uz si ho nekoupim, protoze jdu do Lexusu, ale pokud nekdo vaha kvuli asociaci se znackou Kia, budtev klidu, tohle auto za to stalo.
Za 40 let venku jsme vystridali radu americkych a japonskych aut. Ted do penze jsme si nechali uz jen manzelky Magentis 2.4 litru, ctyrvalec, automatic. Za 4 roky (najeto 98 tisic km) absolutne zadna zavada (mimo obcasne vymeny zarovek, a odlupovani laku na plastickych klikach, vcera jsme vymenili remeny). Takove vybaveni a komfort jsou srovnatelne jen s top modely americkych a japonskych vozu, za ktere zaplatite nejmene o 10+ tisic dolaru vice. Mozna pro severni Ameriku je delaji vic nacancane (mame zlatou s bezovym interierem, plus nejake extra veci venku). Odpich fantasticky, akorat kdyz chcete nekoho predjet ve 140 tak musite trochu vice slapnout na plyn (je to pomalejsi). Na dalnici je spotreba kolem 6.7 litru pri 110-120 km/hod, pri 140-160 o 25% vice (plus pekne pokuty). Auto je tak tiche, ze ani nepoznate ze jedete 160km/hod (v Ontariu za 50 pres limit zaplatite 10 tisic dolaru, plus vam zabavi auto i ridicak).
Magentis mohu vrele doporucit.