0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojetá Kia Cee´d – co od ní lze očekávat?

kategorie zaszeregowania tematu: korejská vozidla
Falco
ilość wystąpień55
data registracji09.05.2007
Sobota 03.05.2014 09:18, RE: Re:
driver111 napisał:
Vlk1: Nechci nějak snižovat kvality vozu Kia Ceed, ale chtěl bych vidět, jak tě maník s Alfou 159 s mototrem 2,4 JTD (píšeš 2,5 ten není) nemohl setřást. Auto s 94 kW (260Nm) vs 154 kW (400). To je mi záhadou a jsou 2 varianty, buď si totální šílenec a jdeš na limit vozu v zatáčkách, kde dotyčný s Alfou zachoval rozum, nebo naopak to byl šofér alfy, který se rozhodně nechtěl honit a jen tě škádlil, protože to je naprosto nereálné, aby se tě nezbavil. svez se někdy s tou Alfou...


Naprosto souhlasím. Ještě se dělalo i s 147 kW.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Poniedziałek 05.05.2014 12:31, 2.4jtd
Osobne si nemyslim, ze je to uplne nerealne, aj ked nemam skusenost s alfou 159 s tymto motorom. Viezol som sa z 1.9jtd, a to bolo dost slabe. 2.4 som mal moznost skusit na lancii thesis, a to manual aj automat. Musim povedat, ze oproti mojej c5 103kw to nebol skoro ziadny rozdiel. Mozno v pouzivanych otackach. To auto je velmi tazke, asi preto to tak bolo. A alfa romeo s 2.4jtd vazi 1680 kg. Kia vazi 1263, co je obrovsky rozdiel. Ked k tomu priratame, ze na naftaku treba neustale hadzat nejaku rychlost, aby bol v pasme najlepsich otacok, je to celkom realne. Jazda na nafte sa pocitovo zda rychla, pretoze tam v tych nizkych otackach vykon vzdy je. Ale ked pride na meranie rychlosti proti benzinu, nema podla mna velke sance. Ked samozrejme neratame nelogicke meranie novinarov typu za ako rychlo sa dostane z 80-120 na 6 prevodovy stupen.
reagować
kubesak
ilość wystąpień29
data registracji23.09.2013
Poniedziałek 05.05.2014 13:59, RE: 2.4jtd
Citroenak napisał:
Osobne si nemyslim, ze je to uplne nerealne, aj ked nemam skusenost s alfou 159 s tymto motorom. Viezol som sa z 1.9jtd, a to bolo dost slabe. 2.4 som mal moznost skusit na lancii thesis, a to manual aj automat. Musim povedat, ze oproti mojej c5 103kw to nebol skoro ziadny rozdiel. Mozno v pouzivanych otackach. To auto je velmi tazke, asi preto to tak bolo. A alfa romeo s 2.4jtd vazi 1680 kg. Kia vazi 1263, co je obrovsky rozdiel. Ked k tomu priratame, ze na naftaku treba neustale hadzat nejaku rychlost, aby bol v pasme najlepsich otacok, je to celkom realne. Jazda na nafte sa pocitovo zda rychla, pretoze tam v tych nizkych otackach vykon vzdy je. Ale ked pride na meranie rychlosti proti benzinu, nema podla mna velke sance. Ked samozrejme neratame nelogicke meranie novinarov typu za ako rychlo sa dostane z 80-120 na 6 prevodovy stupen.


K tomu mám následující postřeh: Tenhle motor jsem měl ve 156tce s o něco míň koni s krouťákem 385 NM. 156 byla lehčí, každopádně ten motor jak ve 156 tak ve 159 opravdu jede (pokud je vše v pořádku). Pokud jsem měl chuť na to šlapat a závodit v rámci zdravého rozumu, tak nebylo moc aut, který by stačily. S tou kiou si to umím představit tak, že řidič, aby stačil Alfě by opravdu musel vypnout mozek a tam, kde bych já nepředjížděl, protože nejsem prase, by on jel naprosto na krev. V přímce nemá na tenhle motor ani náhodou a pak už je to jen o pudu sebezáchovi (jinak doma provozuju japonce s podobným výkonem jako kia, akorát váží tunu a vím, co to auto dokáže.) Tož tak.

reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Poniedziałek 05.05.2014 14:05, RE: 2.4jtd
Citroenak napisał:
Osobne si nemyslim, ze je to uplne nerealne, aj ked nemam skusenost s alfou 159 s tymto motorom. Viezol som sa z 1.9jtd, a to bolo dost slabe. 2.4 som mal moznost skusit na lancii thesis, a to manual aj automat. Musim povedat, ze oproti mojej c5 103kw to nebol skoro ziadny rozdiel. Mozno v pouzivanych otackach. To auto je velmi tazke, asi preto to tak bolo. A alfa romeo s 2.4jtd vazi 1680 kg. Kia vazi 1263, co je obrovsky rozdiel. Ked k tomu priratame, ze na naftaku treba neustale hadzat nejaku rychlost, aby bol v pasme najlepsich otacok, je to celkom realne. Jazda na nafte sa pocitovo zda rychla, pretoze tam v tych nizkych otackach vykon vzdy je. Ale ked pride na meranie rychlosti proti benzinu, nema podla mna velke sance. Ked samozrejme neratame nelogicke meranie novinarov typu za ako rychlo sa dostane z 80-120 na 6 prevodovy stupen.


Já naopak souhlasím s dvěma kolegy nad tebou. Alfa (a 159 zvlášť) není jen o výkonu motoru (byť ten je u 2,4 JTD více než dostatečný), ale hlavně o podvozku. Ceed je průměrné rodinné auto nižší stření třídy, kdežto Alfa 159 představuje v jízdních vlastnostech vrchol střední třídy (ani vyzdvihované Mondeo na ni nemá). U Alfy 159 jsem musel hodně přehodnotit názor nato, co je reálně bezpečná nájezdová rychlost do zatáčky a musím přiznat, že kdyby vedle mě tehdy neseděl majitel a neustále neříkal přidej, zrychli, neboj se,....rozhodně bych se sám do takových rychlostí v zatáčkách nepustil. Těžko potom hodnotit, zda jsi byl po přesednutí z C5 vůbec schopen tu 159 správně použít a dostat z ní její potenciál. Osobně se přiznám, že bez jejího majitele na sedadle spolujezdce bych se tehdy možnostem, které 159 má, ani zdaleka nepřiblížil.
PS: 1,9 JTD může mít u 159 výkon jen 88kw (nebo také 110kw) - nevím, kterou verzí jsi jel, ale ani jedna zázraky nesvede.
reagować
vlk1
ilość wystąpień19
data registracji11.11.2010
Wtorek 13.05.2014 07:49, Omluva-byla to jiná alfa
Tak jsem sem po dlouhé době zase zavítal. Nedalo mi to a napsal jsem kamošovi, co to má za auto. Tak se omlouvám. Spletl jsem si to.
Má údajně skoro 10 let starou Alfu a to tuto Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V. Ta má údajně pouze 110kw.
V Alfách se nějak nevyznám a tak jsem to spletl. Nicméně o to stejně nejde. Jde o to, že Ceed v 1,6 je na nižší střední docela slušné auto stejně jako Octavka, kterých je ojetých mnohem větší výběr. Osobně už půjdu u dalšího auta o třídu výš a tuto nechám v rodině jako druhé auto na doježdění.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.