0
powrót
 

diskuze k tématu: Kia Ceed - zkušenosti po 15 tis. km.

kategorie zaszeregowania tematu: korejská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 12:26, RE: Inu, zajímavá recenze, ale na nezajeté auto
Šakal napisał:
Je to tak! Korea jde pořád dopředu a to je celkem dobře, otázka je však, jeslti taky ta cena bude pořád příznivá. V současné době je kvalita zatím na solidní úrovni, ale například na Octávii ještě nemá a to říkám i jako příznivec jap. automobilů a škodovku moc nemusím Uvidíme, jestli jak poleze kvalita nahoru, jestli nepoleze razantně nahoru i cena. Já mám v současné době staršího Avensise, je to moc fajn auto,spolehlivé, jízní vlastnosti taky pěkné, ale ceny těch aut jsou taky pěkně vysoko....
Aniz bych byl zarputilim zastancem kterekoliv znacky vozu, tak v cem konkretne nema cee'd na octavku? Co hodnotite?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 12:36, RE: Pěkné auto
anonym napisał:
Jeste upresnim. Mel jsem na mysli klasicky CEED s 1.4, zadny kombik (SW).
Zkoušel jsem ho asi hodinu. Po městě plně dostačující výkon i pro svižnější jízdu. Na dálnici je to již horší, ale pokud jezdítě předpisově nebude ani s 1,4 problém držet 130 i v kopcích(D5 Loděnice-->Rudná). Na rozdíl od dieslu se samozřejmě musí více točit. Na to, že je to jen 1,4 mě mile překvapil. Nicméně já půjdu do crdi najezdím cca 50 tis/rok převážně po dálnicích(jeden již máme)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 12:55, RE: vykon a pruznost motoru
mikes napisał:
Ten motor 1.6CRDi vypada dobre, ale nekde jsem videl srovnani s 1.9TDi 77kw (tusim golf) a i kdyz je slabsi a tezsi, tak byl pri zrychleni 0-100 stejny (ten motor byl ale v Hyundai i30, jedna se o stejny motor) ale v pruznosti dost tezce zaostaval, bylo to zrychleni 60-100kmh na 4.kvalt a 80-120kmh na 5. kvalt. Nevite nekdo jestli je tomu u Kia jinak?
PS. odborne poznamky o zvukovem hluku TDi pro tentokrat vynechte, děkuji, zajimaji me jen fakta tykajici se zrychleni
Dobrý den.
Nechci, aby to vyznělo jako reklama na konkurencni server, ale porovnání Kia Ceed, vs. Skoda Octavia vs. neco od VW najdete na serveru auto.cz. Clanek je stary par tydnu. Motoricky z nej lepe vysla Kia Ceed.
Petr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 13:00, RE: CEED SW nema 5 hviezdiciek v NCAP
anonym napisał:
ale dostal 4, takze si to opravte...
Pokud vím, tak Cee'd je prvnía možná na dlouho poslední korejské auto s 5 hvězdama, v podstatě stejný Hyundai i30 má pouze 4.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 13:21, CENA Ceed versus Octavia II.
Ceed je při pořízení výrazně levnější než obdobná O2. Jenže Octavia "drží" svou cenu a to zejména naftové verze. Takže při zpětném odprodeji se velká část peněz vrátí zpět což u korejce po 4-5letech provozu nelze říc ani omylem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 13:47, RE: CENA Ceed versus Octavia II.
anonym napisał:
Ceed je při pořízení výrazně levnější než obdobná O2. Jenže Octavia "drží" svou cenu a to zejména naftové verze. Takže při zpětném odprodeji se velká část peněz vrátí zpět což u korejce po 4-5letech provozu nelze říc ani omylem.
Nechci se zastávat ani jednoho, ale po pěti letech v tom nebude rozdíl 200 tisíc jak mezi pořizovacími náklady na nová auta. To je zcestný argument. I kdyby se Octavia prodala za 250 tisíc, tak by na Kia zbylo jen 50 tisíc?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 13:50,
Pouze můj názor: 1) Marketingoví pracovníci odvádějí u Škodovky výbornou práci, protože přesvědčují lidi ( a ti jim to žerou), že je Octávka to nejlepší, co si mohou v nižší střední střídě koupit. Nezpochybňuji kvalitu Škodovky, ale za jaké peníze? Je určitě dost zarážející, že je u nás Octávka za dražší peníze než v okolních státech (kde je i mnohdy vyšší životní úroveň). Možná někteří netušíte, ale podívejte se na konkurenční server - autorevue.cz a možnostech koupit třeba RS Octavii u nás a v Německu a zjistíte, že je tam v přepočtu zhruba o 200 000Kč lacnější. Rizika? Téměř žádná. Jak je to možné? Že by marže? Kšeft? Zisk? ..........
2) Dnes už jsou auta +-na stejné úrovni, rozdíly jen v detailech. Jde jen o to, jestli máte štěstí na výběr, jestli to není páteční kus apod. Jsem přesvědčen, že to je skoro jedno, jestli se jedná o Octavii nebo Ceed. Jde o konkrétní kus, který může být a nemusí být poruchový.
3) Mít ty prachy a neváhám, jdu taky do Kie. Kvalita stejná, jízdní vlastnosti solidní, design se dá a diesel dobrý. Prostě Škodovce nedám vydělat, ani ojeté. Za lepší prachy je tolik pěkných a kvalitních aut...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 14:02, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Pouze můj názor: 1) Marketingoví pracovníci odvádějí u Škodovky výbornou práci, protože přesvědčují lidi ( a ti jim to žerou), že je Octávka to nejlepší, co si mohou v nižší střední střídě koupit. Nezpochybňuji kvalitu Škodovky, ale za jaké peníze? Je určitě dost zarážející, že je u nás Octávka za dražší peníze než v okolních státech (kde je i mnohdy vyšší životní úroveň). Možná někteří netušíte, ale podívejte se na konkurenční server - autorevue.cz a možnostech koupit třeba RS Octavii u nás a ...
ad 1) Vzdyt sis odpovedel sam. Vynikajici marketing, obrovsky podil na trhu, lide neznajici konkurenci, vira v "levne nahradni dily a servis",... Cena se netvori podle kupni sily, ale podle nabidky a poptavky, takze u skodovky je z vyse uvedenych duvodu zcela samozrejme vyssi v Cesku nez v Nemecku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 14:02, RE: vykon a pruznost motoru
anonym napisał:
Dobrý den.
Nechci, aby to vyznělo jako reklama na konkurencni server, ale porovnání Kia Ceed, vs. Skoda Octavia vs. neco od VW najdete na serveru auto.cz. Clanek je stary par tydnu. Motoricky z nej lepe vysla Kia Ceed.
Petr
Ten clanek znam, ale to na co se ptam v nem uvedeno neni. Pod clankem jsou hodnoty zrychleni 0-100kmh ale pruznost nikde, krome tvrzeni v textu, ze podvozek nestiha motoru u Kia a u Skody ze je to naopak, coz moc vypovidajici neni.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 14:15, RE: bez předmětu
anonym napisał:
ad 1) Vzdyt sis odpovedel sam. Vynikajici marketing, obrovsky podil na trhu, lide neznajici konkurenci, vira v "levne nahradni dily a servis",... Cena se netvori podle kupni sily, ale podle nabidky a poptavky, takze u skodovky je z vyse uvedenych duvodu zcela samozrejme vyssi v Cesku nez v Nemecku.
Přesně - např. Pilsner Urqell volume 12 stojí (ve stejném řetězci) v D o 3,- Kč/lahev méně, než v CZ. O dumpingu asi nemůže být řeč, navíc doprava... Ne nadarmo je Š Auto nejziskovější z VW. Což o to, já jim to přeju, proto to dělaj, že jo, ale mě ta "předraženost" fakt spolehlivě odradí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 14:21, RE: Pěkné auto
anonym napisał:
Zkoušel jsem ho asi hodinu. Po městě plně dostačující výkon i pro svižnější jízdu. Na dálnici je to již horší, ale pokud jezdítě předpisově nebude ani s 1,4 problém držet 130 i v kopcích(D5 Loděnice-->Rudná). Na rozdíl od dieslu se samozřejmě musí více točit. Na to, že je to jen 1,4 mě mile překvapil. Nicméně já půjdu do crdi najezdím cca 50 tis/rok převážně po dálnicích(jeden již máme)
A jen tak mimochodem, že by tomu dieselu slušel šestikvalt, zvlášť na dálnici? Při nájezdu 50 tisíc ročně bych šel taky do nafty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 14:23, RE: Pěkné auto
Banjo napisał:
A jen tak mimochodem, že by tomu dieselu slušel šestikvalt, zvlášť na dálnici? Při nájezdu 50 tisíc ročně bych šel taky do nafty.
Bohuzel sestikvalt je pouze u 2L CRDi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 14:32, RE: mé subaru impreza je velikostně podobné a žere stále 10l benzínu
anonym napisał:
nafta patri do kamen
benzin do zapalovacu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 15:21, RE: Pěkné auto
anonym napisał:
Docela se mi líbí. Je pravda, že za tu cenu nekoupíte pomalu ani slušně vybavenou Fábii. Zaujalo mě, že Vám dealer Škody byl ochoten dát slevu 10 % (což by při ceně 680 tis. představovalo téměř 70 tis. Kč) Já mám spíše zkušenosti, že na Octavie nechtějí dávat slevy žádné (nebo jen minimální - a zejména pokud chcete auto v naftě.) Abych se přiznal, taky do budoucna uvažuji o stejné verzi Ceeda jako máte Vy. Přiznám se, že bych sice raději třeba Octavii Combi, ale ceníkový rozdíl za podobně vybav...
Na O2 s 1,8 TSI v době,kdy ten motor začínal rovných 100 tis dole,takže 620tis.Dokoupit nešlo nic, 17"kola,hlavové vaky,park.snzor,snížený podvozek o 2 cm,xenony,duální klima... ocstávky na naftu též. Mne spíš zaujalo"Jako správný Čech jsem zamířil...." to nechápu.Osobně jsem tu Octávku nevzal a koupil hůř vybaveného a dražšího japonce, ale holt jsem chtěl naftu, byť TSI je paráda.A TDI nechci.

No a cedík je dobrý,klidně,dokonce kritika zadních dveří majitele-podle mne je to jednak vychytávka ala Alfa, ale především praktická věc při nakládání.Bezva věc. Skvělé auto!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 15:25, RE: vykon a pruznost motoru
mikes napisał:
Ten clanek znam, ale to na co se ptam v nem uvedeno neni. Pod clankem jsou hodnoty zrychleni 0-100kmh ale pruznost nikde, krome tvrzeni v textu, ze podvozek nestiha motoru u Kia a u Skody ze je to naopak, coz moc vypovidajici neni.
Tak jsem se spletl. Na auto.cz je pouze recenze v duelu dvou aut. Vecer se podivam doma, kdyz najdu, myslim ze v nekterem SM nebo nekde jinde bylo srovnnani i s VW? kdyz najdu, prectu a napisu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 15:29, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Pouze můj názor: 1) Marketingoví pracovníci odvádějí u Škodovky výbornou práci, protože přesvědčují lidi ( a ti jim to žerou), že je Octávka to nejlepší, co si mohou v nižší střední střídě koupit. Nezpochybňuji kvalitu Škodovky, ale za jaké peníze? Je určitě dost zarážející, že je u nás Octávka za dražší peníze než v okolních státech (kde je i mnohdy vyšší životní úroveň). Možná někteří netušíte, ale podívejte se na konkurenční server - autorevue.cz a možnostech koupit třeba RS Octavii u nás a ...
Podnikání je především o zisku. Takže co tu řešíš? 20 let si tu můžeš koupit co chceš,je to každého věc.Osobně je mi jedno,co kdo má, natož auto.Občas mne nějaké zaujme,testnu a někdy i nějaké koupím,tak co dva roky další. Ani mi nevadí, jestli to auto má milion jiných lidí. Má, a co?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 17:02, RE: Inu, zajímavá recenze, ale na nezajeté auto
anonym napisał:
Aniz bych byl zarputilim zastancem kterekoliv znacky vozu, tak v cem konkretne nema cee'd na octavku? Co hodnotite?
No já to myslím, v takové té mechanické bytelnosti, ať už je to podvozek, řízení, nebo převodovka. Dále odhlučnění od podvozku, ale i od motoru. Toto je ale jev, který ani japonci nemají úplně vychytaný, vím o čem píšu. Jinak bych věřil tomu, že co se spolehlivosti týče, tak tam je to v phodě. Jak se tady píše, počkejme, jak ty Ceedy budou fungovat za 10 let.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 17:53, RE: Inu, zajímavá recenze, ale na nezajeté auto
Šakal napisał:
No já to myslím, v takové té mechanické bytelnosti, ať už je to podvozek, řízení, nebo převodovka. Dále odhlučnění od podvozku, ale i od motoru. Toto je ale jev, který ani japonci nemají úplně vychytaný, vím o čem píšu. Jinak bych věřil tomu, že co se spolehlivosti týče, tak tam je to v phodě. Jak se tady píše, počkejme, jak ty Ceedy budou fungovat za 10 let.
Moc se mi teda nezda lepsi odhlucneni motoru octavie oproti cee'du. Ani ten podvozek nechapu. Muzete trochu lepe specifikovat?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 18:25, cena O2
v nemecku v tdi s komou za 16700 euro coz je cca 425tis .. to je dobracena .. kia se na nemecky ceny O2 nečape .. na cesky ceny jo ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.03.2008 19:01, RE: Inu, zajímavá recenze, ale na nezajeté auto
anonym napisał:
Moc se mi teda nezda lepsi odhlucneni motoru octavie oproti cee'du. Ani ten podvozek nechapu. Muzete trochu lepe specifikovat?
No Vy to nechápete, protože TDI je samo o sobě dost hlučné, ale pokud by tento motor byl v Ceedu, tak byste teprve slyšel, co je to hluk. CR je daleko tišší a proto i v Ceedu se zdá být proti Octávii daleko větší akustická pohoda. Srovnat to můžete, když se svzete v Oktávii s motorem 1,6i a v Ceedu s motorem 1,6 v benzínu. Uvidíte, že když se ten benzínový motor v Ceedu víc vytočí, tak bude hlučnější, než ten v Oktávii. Hluk od podvozku vysvětlovat snad nemusím a pokud ano, tak už nevím jak.Je to prostě poznat, svezte se a porovnejte sám. A na závěr: Mrzí mně, že zrovna já - fanda japonských a korejských aut, tady musím vysvětlovat někomu, že škodovka ještě pořád má v některých oblastech navrch. Já bych si škodovku taky nekoupil, je předražená a má zase jiné nevýhody, ale vždycky se prostě snažím o maximální objektivitu a to o čem píšu, tak prostě vidím po zkušenostech s těmito vozy. Jasně, někdo na to nemusí mít stejný názor, ale já to prostě takhle hodnotím. Na druhou stranu kdybyste se mně zeptal, co bych si koupil, tak Vám odpovím, že třeba zánovní japonské auto, prtože ještě pořád jsou trochu dál než korejci. To je ale můj názor, já nelpím na novém autě, někdo zase ano, ale pro mně je ta vůně novoty strašně drahá, to ty prachy reději roztočím jinak
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.