0
powrót
 

diskuze k tématu: Kia Carnival nebo Peugeot 807

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, francouzská vozidla, korejská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.04.2015 09:51, Kia Carnival nebo Peugeot 807
Dobrý den, protože čekáme do rodiny třetí přírustek, potřebujeme větší auto. Stávající Laguna kombi 1. generace je sice (navzdory všeobecnému mínění) spolehlivá a taky relativně prostorná, ovšem dostat do ní tři autosedačky je značný problém. Uvažujeme tedy konkrétně o vozidlech Kia Carnival nebo Peugeot 807 (Citroen C8, Lancia Phedra nebo Fiat Ulysse), oboje ročník minimálně 2005. Jde nám o prostornost, 7 místné provedení, spolehlivost a praktičnost. Sportovní vlastnosti a vzhled jsou spíše až na posledním místě. V případě těchto vozidel preferuji naftu, LPG jsme vyloučili úplně. Rád bych znal Váš názor na tyto vozidla, co se právě spolehlivosti a provozních nákladů týká. V případě naftových motorů u Peugeotu se přikláním k motoru 2.2HDi, dvoulitr mi přijde na takové auto slabý. Děkuji za odpověď.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Niedziela 05.04.2015 11:12, RE: Kia Carnival nebo Peugeot 807
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, protože čekáme do rodiny třetí přírustek, potřebujeme větší auto. Stávající Laguna kombi 1. generace je sice (navzdory všeobecnému mínění) spolehlivá a taky relativně prostorná, ovšem dostat do ní tři autosedačky je značný problém. Uvažujeme tedy konkrétně o vozidlech Kia Carnival nebo Peugeot 807 (Citroen C8, Lancia Phedra nebo Fiat Ulysse), oboje ročník minimálně 2005. Jde nám o prostornost, 7 místné provedení, spolehlivost a praktičnost. Sportovní vlastnosti a vzhled jsou spíše až na posledním místě. V případě těchto vozidel preferuji naftu, LPG jsme vyloučili úplně. Rád bych znal Váš názor na tyto vozidla, co se právě spolehlivosti a provozních nákladů týká. V případě naftových motorů u Peugeotu se přikláním k motoru 2.2HDi, dvoulitr mi přijde na takové auto slabý. Děkuji za odpověď.

Kia nebrat, o fatálních problémech použité nafty jsou popsány desítky stránek. Lancia je černý kůň uvedené trojice, díky tomu že je lehce exotická bývá nejlevnější a s největší výbavou. prakticky všechna nabízená vozidla budou v naftě, jen jednou jsem u Lancie viděl třílitrový benzín, ten by stál za úvahu v případě zplynování které ale zavrhujete. pežotí nafta není špatná volba.
reagować
Michal 22
ilość wystąpień51
data registracji09.10.2008
Poniedziałek 06.04.2015 19:46, RE: Kia Carnival nebo Peugeot 807
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, protože čekáme do rodiny třetí přírustek, potřebujeme větší auto. Stávající Laguna kombi 1. generace je sice (navzdory všeobecnému mínění) spolehlivá a taky relativně prostorná, ovšem dostat do ní tři autosedačky je značný problém. Uvažujeme tedy konkrétně o vozidlech Kia Carnival nebo Peugeot 807 (Citroen C8, Lancia Phedra nebo Fiat Ulysse), oboje ročník minimálně 2005. Jde nám o prostornost, 7 místné provedení, spolehlivost a praktičnost. Sportovní vlastnosti a vzhled jsou spíše až na posledním místě. V případě těchto vozidel preferuji naftu, LPG jsme vyloučili úplně. Rád bych znal Váš názor na tyto vozidla, co se právě spolehlivosti a provozních nákladů týká. V případě naftových motorů u Peugeotu se přikláním k motoru 2.2HDi, dvoulitr mi přijde na takové auto slabý. Děkuji za odpověď.


Předřečník již zhodnotil Kiu Carnival. Podle toho, co jsem četl, tam každý motor není žádný zázrak.
U čtyřčat patří 2,2 HDI k těm méně spolehlivým motorům. U dieslu je větší jistota s 2,0 HDI, ale konkrétní kód nevím, to vyčtete v Peugeot-fóru. Nevím, jaký je váš nájezd a způsob použití, ale pro typický rozvoz dětí, výlety, atd. do nějakých 15.000 km ročně bych volil 2,2 16V benzín. Dlouhodobá spotřeba do 9 litrů (dálková na výletech klidně pod 8) by snad měla jít financovat a odměnou bude absence fatálních závad s cenovkou 40.000,- Kč. Ne že by se náhodou neobjevilo již nepotřebné auto po provedeném velkém servisu, ale takové štěstí není zcela běžné. A za cenu repase vstřikování u dieslu je v podstatě generálka benzínu Ale aby ten benzín nebyl zase tak snadný. Je tu jisté riziko vysoké spotřeby oleje, což u koupi prostě nepoznáte. Dále se může stát, že třeba výfuk nebude dostupný v druhovýrobě, protože na tak málo prodaných benzínových kusů se prostě nevyplatí vyrábět a držet skladem.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 06.04.2015 20:35, kia
Ted zrovna řeší známá na Slovensku problém s motorem u Carnivalu a cena opravy u auta z r. 2010 je zatím odhadována na 5000eur. To auto je jistota neúspěchu.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Wtorek 07.04.2015 08:31, RE: Kia Carnival nebo Peugeot 807
Michal 22 napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, protože čekáme do rodiny třetí přírustek, potřebujeme větší auto. Stávající Laguna kombi 1. generace je sice (navzdory všeobecnému mínění) spolehlivá a taky relativně prostorná, ovšem dostat do ní tři autosedačky je značný problém. Uvažujeme tedy konkrétně o vozidlech Kia Carnival nebo Peugeot 807 (Citroen C8, Lancia Phedra nebo Fiat Ulysse), oboje ročník minimálně 2005. Jde nám o prostornost, 7 místné provedení, spolehlivost a praktičnost. Sportovní vlastnosti a vzhled jsou spíše až na posledním místě. V případě těchto vozidel preferuji naftu, LPG jsme vyloučili úplně. Rád bych znal Váš názor na tyto vozidla, co se právě spolehlivosti a provozních nákladů týká. V případě naftových motorů u Peugeotu se přikláním k motoru 2.2HDi, dvoulitr mi přijde na takové auto slabý. Děkuji za odpověď.
Předřečník již zhodnotil Kiu Carnival. Podle toho, co jsem četl, tam každý motor není žádný zázrak.U čtyřčat patří 2,2 HDI k těm méně spolehlivým motorům. U dieslu je větší jistota s 2,0 HDI, ale konkrétní kód nevím, to vyčtete v Peugeot-fóru. Nevím, jaký je váš nájezd a způsob použití, ale pro typický rozvoz dětí, výlety, atd. do nějakých 15.000 km ročně bych volil 2,2 16V benzín. Dlouhodobá spotřeba do 9 litrů (dálková na výletech klidně pod 8) by snad měla jít financovat a odměnou bude absence fatálních závad s cenovkou 40.000,- Kč. Ne že by se náhodou neobjevilo již nepotřebné auto po provedeném velkém servisu, ale takové štěstí není zcela běžné. A za cenu repase vstřikování u dieslu je v podstatě generálka benzínu Ale aby ten benzín nebyl zase tak snadný. Je tu jisté riziko vysoké spotřeby oleje, což u koupi prostě nepoznáte. Dále se může stát, že třeba výfuk nebude dostupný v druhovýrobě, protože na tak málo prodaných benzínových kusů se prostě nevyplatí vyrábět a držet skladem.


V čem je 2,2 HDi nespolehlivý? Hodila by se osobní zkušenost... 2,2 benzín ve vysoké 807 do 9 litrů? S tím má problém i placatá 407
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Wtorek 07.04.2015 11:52, osobni zkusenost s 807
Mam skoro se vsemi naftovymi pezoty,takze i s 807.konkretne 2.0hdi 79 kw FAP.Rocnik 2003/4.prodan kamaradovi s 220tkm.na motor ani prevodo ku nesahnuto,v cca 70tkm instalovan power box a vykon zvysen na 97kw.spotreba 6,5-7,5l/100.nafta,jaka zrovna byla u pumpy,kde jsem uz musel tankovat,tedy zadne speciality.rocni najezd jsem mel cca70tkm a lil jssm jen naftu a v linzi,kam jsem jezdil na ser is,oleje filtry.za celou dobu 1zavada-kousle rizeni zadni stahovacky,reseno na zaruku (jinak jednotka by stsla asi 6tczk bez pracd).auto je delnik.uveze dost nakladu.prostor o rovsky,ale vpredu nelze natahnout nohy.asfalt netrhal ani po zvyseni vykonu,ale v D na dalnici tech 180 jel.za sebe mohu doporucit.jo,a na rozdil od kie nehnije.k tomu fapu-za celych asi 220tkm jsem o nem nevedel.
reagować
Michal 22
ilość wystąpień51
data registracji09.10.2008
Wtorek 07.04.2015 18:41, RE: Kia Carnival nebo Peugeot 807
Pepe napisał:
Michal 22 napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, protože čekáme do rodiny třetí přírustek, potřebujeme větší auto. Stávající Laguna kombi 1. generace je sice (navzdory všeobecnému mínění) spolehlivá a taky relativně prostorná, ovšem dostat do ní tři autosedačky je značný problém. Uvažujeme tedy konkrétně o vozidlech Kia Carnival nebo Peugeot 807 (Citroen C8, Lancia Phedra nebo Fiat Ulysse), oboje ročník minimálně 2005. Jde nám o prostornost, 7 místné provedení, spolehlivost a praktičnost. Sportovní vlastnosti a vzhled jsou spíše až na posledním místě. V případě těchto vozidel preferuji naftu, LPG jsme vyloučili úplně. Rád bych znal Váš názor na tyto vozidla, co se právě spolehlivosti a provozních nákladů týká. V případě naftových motorů u Peugeotu se přikláním k motoru 2.2HDi, dvoulitr mi přijde na takové auto slabý. Děkuji za odpověď.
Předřečník již zhodnotil Kiu Carnival. Podle toho, co jsem četl, tam každý motor není žádný zázrak.U čtyřčat patří 2,2 HDI k těm méně spolehlivým motorům. U dieslu je větší jistota s 2,0 HDI, ale konkrétní kód nevím, to vyčtete v Peugeot-fóru. Nevím, jaký je váš nájezd a způsob použití, ale pro typický rozvoz dětí, výlety, atd. do nějakých 15.000 km ročně bych volil 2,2 16V benzín. Dlouhodobá spotřeba do 9 litrů (dálková na výletech klidně pod 8) by snad měla jít financovat a odměnou bude absence fatálních závad s cenovkou 40.000,- Kč. Ne že by se náhodou neobjevilo již nepotřebné auto po provedeném velkém servisu, ale takové štěstí není zcela běžné. A za cenu repase vstřikování u dieslu je v podstatě generálka benzínu Ale aby ten benzín nebyl zase tak snadný. Je tu jisté riziko vysoké spotřeby oleje, což u koupi prostě nepoznáte. Dále se může stát, že třeba výfuk nebude dostupný v druhovýrobě, protože na tak málo prodaných benzínových kusů se prostě nevyplatí vyrábět a držet skladem.
V čem je 2,2 HDi nespolehlivý? Hodila by se osobní zkušenost... 2,2 benzín ve vysoké 807 do 9 litrů? S tím má problém i placatá 407


"Nebrat 2,2 HDI" píšou v Peugeot-clubu na fóru. Je tam nějaké riziko fatální závady, jejíž odstranění představuje zdvojnásobení hodnoty vozu. Proč tomu tak je si už nepamatuji a ani se po tom nepídím, protože uvedené auto bych bral jen v benzínu. Osobní zkušenost je jen s klonem předchozí 806-ky. Nechci se tu pořád dokola opakovat, ale s dvoulitrovým benzínem touhle krabicí jezdím do 8,5 litru a nejsem brzda provozu. Potvrzeno jedním bývalým majitelem taky benzínového dvoulitru, od něhož jsem na bazošu kupoval střešní nosič. Předpokládám, že 807-ka je tak o 100 kg težší, tak jsem to zvedl na 9 litrů. Samozřejmě ale nejde jezdit po dálnicích v nelegálních rychlostech, to pak letí prudce nahoru...
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Wtorek 07.04.2015 21:49, RE: Kia Carnival nebo Peugeot 807
Michal 22 napisał:
Pepe napisał:
Michal 22 napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, protože čekáme do rodiny třetí přírustek, potřebujeme větší auto. Stávající Laguna kombi 1. generace je sice (navzdory všeobecnému mínění) spolehlivá a taky relativně prostorná, ovšem dostat do ní tři autosedačky je značný problém. Uvažujeme tedy konkrétně o vozidlech Kia Carnival nebo Peugeot 807 (Citroen C8, Lancia Phedra nebo Fiat Ulysse), oboje ročník minimálně 2005. Jde nám o prostornost, 7 místné provedení, spolehlivost a praktičnost. Sportovní vlastnosti a vzhled jsou spíše až na posledním místě. V případě těchto vozidel preferuji naftu, LPG jsme vyloučili úplně. Rád bych znal Váš názor na tyto vozidla, co se právě spolehlivosti a provozních nákladů týká. V případě naftových motorů u Peugeotu se přikláním k motoru 2.2HDi, dvoulitr mi přijde na takové auto slabý. Děkuji za odpověď.
Předřečník již zhodnotil Kiu Carnival. Podle toho, co jsem četl, tam každý motor není žádný zázrak.U čtyřčat patří 2,2 HDI k těm méně spolehlivým motorům. U dieslu je větší jistota s 2,0 HDI, ale konkrétní kód nevím, to vyčtete v Peugeot-fóru. Nevím, jaký je váš nájezd a způsob použití, ale pro typický rozvoz dětí, výlety, atd. do nějakých 15.000 km ročně bych volil 2,2 16V benzín. Dlouhodobá spotřeba do 9 litrů (dálková na výletech klidně pod 8) by snad měla jít financovat a odměnou bude absence fatálních závad s cenovkou 40.000,- Kč. Ne že by se náhodou neobjevilo již nepotřebné auto po provedeném velkém servisu, ale takové štěstí není zcela běžné. A za cenu repase vstřikování u dieslu je v podstatě generálka benzínu Ale aby ten benzín nebyl zase tak snadný. Je tu jisté riziko vysoké spotřeby oleje, což u koupi prostě nepoznáte. Dále se může stát, že třeba výfuk nebude dostupný v druhovýrobě, protože na tak málo prodaných benzínových kusů se prostě nevyplatí vyrábět a držet skladem.
V čem je 2,2 HDi nespolehlivý? Hodila by se osobní zkušenost... 2,2 benzín ve vysoké 807 do 9 litrů? S tím má problém i placatá 407
"Nebrat 2,2 HDI" píšou v Peugeot-clubu na fóru. Je tam nějaké riziko fatální závady, jejíž odstranění představuje zdvojnásobení hodnoty vozu. Proč tomu tak je si už nepamatuji a ani se po tom nepídím, protože uvedené auto bych bral jen v benzínu. Osobní zkušenost je jen s klonem předchozí 806-ky. Nechci se tu pořád dokola opakovat, ale s dvoulitrovým benzínem touhle krabicí jezdím do 8,5 litru a nejsem brzda provozu. Potvrzeno jedním bývalým majitelem taky benzínového dvoulitru, od něhož jsem na bazošu kupoval střešní nosič. Předpokládám, že 807-ka je tak o 100 kg težší, tak jsem to zvedl na 9 litrů. Samozřejmě ale nejde jezdit po dálnicích v nelegálních rychlostech, to pak letí prudce nahoru...


Aha, takže u nafty je to vyčtené, bez uvedení oné "fatální závady" a vlastně jakýchkoliv konkrétních specifikací, u benzínu odhad. Tak to potom jo.
reagować
Michal 22
ilość wystąpień51
data registracji09.10.2008
Wtorek 07.04.2015 23:49, RE: Kia Carnival nebo Peugeot 807
Pepe napisał:
Michal 22 napisał:
Pepe napisał:
Michal 22 napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, protože čekáme do rodiny třetí přírustek, potřebujeme větší auto. Stávající Laguna kombi 1. generace je sice (navzdory všeobecnému mínění) spolehlivá a taky relativně prostorná, ovšem dostat do ní tři autosedačky je značný problém. Uvažujeme tedy konkrétně o vozidlech Kia Carnival nebo Peugeot 807 (Citroen C8, Lancia Phedra nebo Fiat Ulysse), oboje ročník minimálně 2005. Jde nám o prostornost, 7 místné provedení, spolehlivost a praktičnost. Sportovní vlastnosti a vzhled jsou spíše až na posledním místě. V případě těchto vozidel preferuji naftu, LPG jsme vyloučili úplně. Rád bych znal Váš názor na tyto vozidla, co se právě spolehlivosti a provozních nákladů týká. V případě naftových motorů u Peugeotu se přikláním k motoru 2.2HDi, dvoulitr mi přijde na takové auto slabý. Děkuji za odpověď.
Předřečník již zhodnotil Kiu Carnival. Podle toho, co jsem četl, tam každý motor není žádný zázrak.U čtyřčat patří 2,2 HDI k těm méně spolehlivým motorům. U dieslu je větší jistota s 2,0 HDI, ale konkrétní kód nevím, to vyčtete v Peugeot-fóru. Nevím, jaký je váš nájezd a způsob použití, ale pro typický rozvoz dětí, výlety, atd. do nějakých 15.000 km ročně bych volil 2,2 16V benzín. Dlouhodobá spotřeba do 9 litrů (dálková na výletech klidně pod 8) by snad měla jít financovat a odměnou bude absence fatálních závad s cenovkou 40.000,- Kč. Ne že by se náhodou neobjevilo již nepotřebné auto po provedeném velkém servisu, ale takové štěstí není zcela běžné. A za cenu repase vstřikování u dieslu je v podstatě generálka benzínu Ale aby ten benzín nebyl zase tak snadný. Je tu jisté riziko vysoké spotřeby oleje, což u koupi prostě nepoznáte. Dále se může stát, že třeba výfuk nebude dostupný v druhovýrobě, protože na tak málo prodaných benzínových kusů se prostě nevyplatí vyrábět a držet skladem.
V čem je 2,2 HDi nespolehlivý? Hodila by se osobní zkušenost... 2,2 benzín ve vysoké 807 do 9 litrů? S tím má problém i placatá 407
"Nebrat 2,2 HDI" píšou v Peugeot-clubu na fóru. Je tam nějaké riziko fatální závady, jejíž odstranění představuje zdvojnásobení hodnoty vozu. Proč tomu tak je si už nepamatuji a ani se po tom nepídím, protože uvedené auto bych bral jen v benzínu. Osobní zkušenost je jen s klonem předchozí 806-ky. Nechci se tu pořád dokola opakovat, ale s dvoulitrovým benzínem touhle krabicí jezdím do 8,5 litru a nejsem brzda provozu. Potvrzeno jedním bývalým majitelem taky benzínového dvoulitru, od něhož jsem na bazošu kupoval střešní nosič. Předpokládám, že 807-ka je tak o 100 kg težší, tak jsem to zvedl na 9 litrů. Samozřejmě ale nejde jezdit po dálnicích v nelegálních rychlostech, to pak letí prudce nahoru...
Aha, takže u nafty je to vyčtené, bez uvedení oné "fatální závady" a vlastně jakýchkoliv konkrétních specifikací, u benzínu odhad. Tak to potom jo.


Svým příspěvkem jsem chtěl naznačit, že koupě 10 let starého turbodieslu nemusí být šťastná volba. Uvedl jsem zdroj, kde se o tom lze dočíst. Zároveň jsem dal svou zkušenost s reálnou spotřebou v o generaci starším modelu (ale už s motorem, který se později montoval i do 807). Tazatel se musí sám rozhodnout, čemu dá přednost. Já se jen snažím pomoci s dohledáním zdrojů relevantních informací, protože tady moc lidí z praxe bohužel nepřispívá...

P.S. Stejně mám pocit, že čím víc toho člověk zjistí a načte, o to větší vraždu koupí. U nás je takové přísloví - čím blbější sedlák, o to má větší brambory. Mám spoustu známých, kteří vlezli do bazaru, vzali auto protože je hezky červený a jezdí a jezdí... A ti, co to pořád řešili, sjezdili republiku než něco vybrali, nakonec jezdí od servisu k servisu.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Środa 08.04.2015 11:26, Nevymýšlejte nesmysly
a kupte Seat Alhambra s 1,9 TDI, při menším nájezdu ideální 1,8T (ale těch je bohužel dost málo). Oba motory jsou povedené, zná je každý garážník a servis nestojí jmění. Elektrika je v Seatu jednoduchá a auto je to celkově bytelné. Stačí povko s připojištěním proti krádeži a máte vystaráno. Ten Hjondééé nebo Kia nad čím jste přemýšlel je úplný nesmysl a když už bych musel do Peugeotu a jeho sourozenců, tak jedině s 2,0 Hdi - je sice slabší ale oproti 2,2 způsobuje míň sebevražd majitelů. Větším problémem může být elektrika, která když se u 807 začne jednou mr*at, tak je to začátek konce. Zvlášť náchylná je u špatně opravených kusů do kterých proniká vlhkost.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Środa 08.04.2015 16:53, RE: Nevymýšlejte nesmysly
Paul napisał:
a kupte Seat Alhambra s 1,9 TDI, při menším nájezdu ideální 1,8T (ale těch je bohužel dost málo). Oba motory jsou povedené, zná je každý garážník a servis nestojí jmění. Elektrika je v Seatu jednoduchá a auto je to celkově bytelné. Stačí povko s připojištěním proti krádeži a máte vystaráno. Ten Hjondééé nebo Kia nad čím jste přemýšlel je úplný nesmysl a když už bych musel do Peugeotu a jeho sourozenců, tak jedině s 2,0 Hdi - je sice slabší ale oproti 2,2 způsobuje míň sebevražd majitelů. Větším problémem může být elektrika, která když se u 807 začne jednou mr*at, tak je to začátek konce. Zvlášť náchylná je u špatně opravených kusů do kterých proniká vlhkost.


Může už mi někdo konečně specifikovat, v čem je ta 2,2 tak zvláštní? Jakože bych konečně pochopil, že už tady dávno nemám bejt
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Środa 08.04.2015 20:11, RE: Nevymýšlejte nesmysly
Pepe napisał:
Paul napisał:
a kupte Seat Alhambra s 1,9 TDI, při menším nájezdu ideální 1,8T (ale těch je bohužel dost málo). Oba motory jsou povedené, zná je každý garážník a servis nestojí jmění. Elektrika je v Seatu jednoduchá a auto je to celkově bytelné. Stačí povko s připojištěním proti krádeži a máte vystaráno. Ten Hjondééé nebo Kia nad čím jste přemýšlel je úplný nesmysl a když už bych musel do Peugeotu a jeho sourozenců, tak jedině s 2,0 Hdi - je sice slabší ale oproti 2,2 způsobuje míň sebevražd majitelů. Větším problémem může být elektrika, která když se u 807 začne jednou mr*at, tak je to začátek konce. Zvlášť náchylná je u špatně opravených kusů do kterých proniká vlhkost.
Může už mi někdo konečně specifikovat, v čem je ta 2,2 tak průserová? Jakože bych konečně pochopil, že už tady dávno nemám bejt


ono si stačí zadat do strejdy gůgla patřičné zadání a vyjede to, prý tam byly sw problémy u řídících jednotek-vstřikování paliva, špatně to dávkovalo a dost motorů zkolabovalo s propálenými písty apod. a dále byly vadné plastové vodící lišty rozvodů které rády praskaly...byly na to svolávací akce. dle vyjádření nějakého člověka z pežotího fóra ´´padaly jak zralý hrušky´´. nevím jestli se náhodou nejednalo jen o konkrétní sérii motorů, tenhle motor nechci tak se tím do hloubky zabývat nehodlám. s dětmi asi nechtějí závodit, vsadil bych na jistotu a větší výběr s dvoulitrem.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Środa 08.04.2015 22:12, RE: Nevymýšlejte nesmysly
tomaskrtek napisał:
Pepe napisał:
Paul napisał:
a kupte Seat Alhambra s 1,9 TDI, při menším nájezdu ideální 1,8T (ale těch je bohužel dost málo). Oba motory jsou povedené, zná je každý garážník a servis nestojí jmění. Elektrika je v Seatu jednoduchá a auto je to celkově bytelné. Stačí povko s připojištěním proti krádeži a máte vystaráno. Ten Hjondééé nebo Kia nad čím jste přemýšlel je úplný nesmysl a když už bych musel do Peugeotu a jeho sourozenců, tak jedině s 2,0 Hdi - je sice slabší ale oproti 2,2 způsobuje míň sebevražd majitelů. Větším problémem může být elektrika, která když se u 807 začne jednou mr*at, tak je to začátek konce. Zvlášť náchylná je u špatně opravených kusů do kterých proniká vlhkost.
Může už mi někdo konečně specifikovat, v čem je ta 2,2 tak průserová? Jakože bych konečně pochopil, že už tady dávno nemám bejt
ono si stačí zadat do strejdy gůgla patřičné zadání a vyjede to, prý tam byly sw problémy u řídících jednotek-vstřikování paliva, špatně to dávkovalo a dost motorů zkolabovalo s propálenými písty apod. a dále byly vadné plastové vodící lišty rozvodů které rády praskaly...byly na to svolávací akce. dle vyjádření nějakého člověka z pežotího fóra ´´padaly jak zralý hrušky´´. nevím jestli se náhodou nejednalo jen o konkrétní sérii motorů, tenhle motor nechci tak se tím do hloubky zabývat nehodlám. s dětmi asi nechtějí závodit, vsadil bych na jistotu a větší výběr s dvoulitrem.


Tak tenhle motor provozuju přes 200tkm, znám dost lidí, co ho mají taky (i v C8, což je sestra 807) a NIKDO podobný problémy nezaznamenal. On holt net snese cokoliv. Takže opět PRÝ (vypovídací hodnota NULA) versus OSOBNÍ zkušenosti moje, a lidí, co znám. Sorry, ale tohle nemá šanci kohokoliv přesvědčit, to jsou "argumenty" jak stehno. Tu 2,2 bych do 807 bral určitě radši, ne kvůli závodění, ale kvůli jakžtakž solidnímu jízdnímu projevu a agilitě. O daleko lepší převodovce ani nemluvě.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 09.04.2015 09:00, RE: Nevymýšlejte nesmysly
Pepe napisał:
tomaskrtek napisał:
Pepe napisał:
Paul napisał:
a kupte Seat Alhambra s 1,9 TDI, při menším nájezdu ideální 1,8T (ale těch je bohužel dost málo). Oba motory jsou povedené, zná je každý garážník a servis nestojí jmění. Elektrika je v Seatu jednoduchá a auto je to celkově bytelné. Stačí povko s připojištěním proti krádeži a máte vystaráno. Ten Hjondééé nebo Kia nad čím jste přemýšlel je úplný nesmysl a když už bych musel do Peugeotu a jeho sourozenců, tak jedině s 2,0 Hdi - je sice slabší ale oproti 2,2 způsobuje míň sebevražd majitelů. Větším problémem může být elektrika, která když se u 807 začne jednou mr*at, tak je to začátek konce. Zvlášť náchylná je u špatně opravených kusů do kterých proniká vlhkost.
Může už mi někdo konečně specifikovat, v čem je ta 2,2 tak průserová? Jakože bych konečně pochopil, že už tady dávno nemám bejt
ono si stačí zadat do strejdy gůgla patřičné zadání a vyjede to, prý tam byly sw problémy u řídících jednotek-vstřikování paliva, špatně to dávkovalo a dost motorů zkolabovalo s propálenými písty apod. a dále byly vadné plastové vodící lišty rozvodů které rády praskaly...byly na to svolávací akce. dle vyjádření nějakého člověka z pežotího fóra ´´padaly jak zralý hrušky´´. nevím jestli se náhodou nejednalo jen o konkrétní sérii motorů, tenhle motor nechci tak se tím do hloubky zabývat nehodlám. s dětmi asi nechtějí závodit, vsadil bych na jistotu a větší výběr s dvoulitrem.
Tak tenhle motor provozuju přes 200tkm, znám dost lidí, co ho mají taky (i v C8, což je sestra 807) a NIKDO podobný problémy nezaznamenal. On holt net snese cokoliv. Takže opět PRÝ (vypovídací hodnota NULA) versus OSOBNÍ zkušenosti moje, a lidí, co znám. Sorry, ale tohle nemá šanci kohokoliv přesvědčit, to jsou "argumenty" jak stehno. Tu 2,2 bych do 807 bral určitě radši, ne kvůli závodění, ale kvůli jakžtakž solidnímu jízdnímu projevu a agilitě. O daleko lepší převodovce ani nemluvě.


jasně, oni si lidi jen tak z plezíru vymýšlí báchorky na konkrétní motor a pak to hážou na net. proč by to dělali? samozřejmě net snese všechno a není nad osobní zkušenost, ale co třeba mít trochu soudnosti a připustit že existují lidé co mají s tímhle motorem problém? byť třeba jen v určité sérii...
reagować
Jiri Knop
ilość wystąpień1
data registracji05.04.2015
Cztwartek 09.04.2015 09:47, Peugeot 807 2.2HDi
Rady, zkušenosti a zprostředkované názory se tu rozmnožily. To jsem rád, ale jsem z toho zmatený. Jedno vím jistě, Kiu nebrat. Ale jak je to s tím motorem? Většina z vás doporučuje 2.0 HDi, pro jeho menší poruchovost. Já sem se při svém pátrání dočetl opak. Hodně názoru i zde na Tipcars.com se přiklání k 2.2 HDi. Nemluvě o tom, že dvoulitr mi opravdu přijde pro takové auto slabý. Nejspíš to bude nakonec vše o štěstí. Před 8 lety jsem koupil ojetou Lagunu 1.9 dti a dodnes, po 8 letech a 140 000km, jsem zjistil, že jsem do ní lil jen naftu. Tak snad se mě to štěstí bude držet dál.
A co Renault Grand Espace?
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 09.04.2015 11:31, RE: Peugeot 807 2.2HDi
Jiri Knop napisał:
Rady, zkušenosti a zprostředkované názory se tu rozmnožily. To jsem rád, ale jsem z toho zmatený. Jedno vím jistě, Kiu nebrat. Ale jak je to s tím motorem? Většina z vás doporučuje 2.0 HDi, pro jeho menší poruchovost. Já sem se při svém pátrání dočetl opak. Hodně názoru i zde na Tipcars.com se přiklání k 2.2 HDi. Nemluvě o tom, že dvoulitr mi opravdu přijde pro takové auto slabý. Nejspíš to bude nakonec vše o štěstí. Před 8 lety jsem koupil ojetou Lagunu 1.9 dti a dodnes, po 8 letech a 140 000km, jsem zjistil, že jsem do ní lil jen naftu. Tak snad se mě to štěstí bude držet dál. A co Renault Grand Espace?


výborná volba, rozhodně s třílitrovou naftou, doporučuji!
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Cztwartek 09.04.2015 21:58, RE: Peugeot 807 2.2HDi
Jiri Knop napisał:
Rady, zkušenosti a zprostředkované názory se tu rozmnožily. To jsem rád, ale jsem z toho zmatený. Jedno vím jistě, Kiu nebrat. Ale jak je to s tím motorem? Většina z vás doporučuje 2.0 HDi, pro jeho menší poruchovost. Já sem se při svém pátrání dočetl opak. Hodně názoru i zde na Tipcars.com se přiklání k 2.2 HDi. Nemluvě o tom, že dvoulitr mi opravdu přijde pro takové auto slabý. Nejspíš to bude nakonec vše o štěstí. Před 8 lety jsem koupil ojetou Lagunu 1.9 dti a dodnes, po 8 letech a 140 000km, jsem zjistil, že jsem do ní lil jen naftu. Tak snad se mě to štěstí bude držet dál. A co Renault Grand Espace?


Ono je až k nevíře, jak "fundovaně" dokážou radit lidé, co provozujou benzínová auta s minimálním nájezdem. Všude radí "volte benzín, nejlépe V8 s plynem", ale jakmile se jiná kategorie lidí baví o naftovém pohonu, opět přispěchají do debaty se zaručeně ověřenými informacemi. Sice jen vyčtené z netu (a původně pochycené třeba mezi třetím pětipivem a pádem pod stůl v restauraci), to jim ale nebrání ve vehementní argumentaci. Třeba proti člověku, kterej uvedený motor provozuje hezkou řádku km (aktuálně 342tkm). Ten je potom táááákle malinkatej, protože to někdo někde napsal. To ani nemá cenu komentovat. Jednoduše řečeno - dvoulitr bude opravdu slabý, utahaný. Pokud možno vyberte auto bez tažného. Popravdě, motor bude to poslední, co na autě odejde. Spíš to budou různá čidla, ložiska, čepy, ramena. Plus elektrika, zlobí elektrické zavírání dveří. Připojuju se k názoru, že Lancia bude při +- stejné ceně nejlépe vybavená + lepší čalounění.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 09.04.2015 22:29, RE:
Dobrý den. Kia Carnival na tom není se spolehlivostí příliš dobře. Benzínový šestiválec o objemu 2.5 litru není dobrou volbou, trpí řadou závad, poměrně lehce se ve velkém a těžkém voze přehřeje a k zadření je potom už jen krůček. Lepší volbou je tedy diesel 2.9 CRDi. Co se týká nejčastějších závad, podvozek je celkově poddimenzovaný vzhledem k velikosti vozu, známé jsou problémy se servořízením a slabými brzdami do modernizace v roce 2001. U Citroënu C8 nebo Peugeotu 807 jsou diesely HDi velmi dobrou volbou. Jednotky jsou velmi pružné a mají nízkou spotřebu. Občas kvůli naší nekvalitní naftě odcházejí vstřikovače systému Common-Rail. Vůz by Vám měl sloužit bez vážnějších poruch.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 10.04.2015 09:11, RE: Peugeot 807 2.2HDi
Pepe napisał:
Jiri Knop napisał:
Rady, zkušenosti a zprostředkované názory se tu rozmnožily. To jsem rád, ale jsem z toho zmatený. Jedno vím jistě, Kiu nebrat. Ale jak je to s tím motorem? Většina z vás doporučuje 2.0 HDi, pro jeho menší poruchovost. Já sem se při svém pátrání dočetl opak. Hodně názoru i zde na Tipcars.com se přiklání k 2.2 HDi. Nemluvě o tom, že dvoulitr mi opravdu přijde pro takové auto slabý. Nejspíš to bude nakonec vše o štěstí. Před 8 lety jsem koupil ojetou Lagunu 1.9 dti a dodnes, po 8 letech a 140 000km, jsem zjistil, že jsem do ní lil jen naftu. Tak snad se mě to štěstí bude držet dál. A co Renault Grand Espace?
Ono je až k nevíře, jak "fundovaně" dokážou radit lidé, co provozujou benzínová auta s minimálním nájezdem. Všude radí "volte benzín, nejlépe V8 s plynem", ale jakmile se jiná kategorie lidí baví o naftovém pohonu, opět přispěchají do debaty se zaručeně ověřenými informacemi. Sice jen vyčtené z netu (a původně pochycené třeba mezi třetím pětipivem a pádem pod stůl v restauraci), to jim ale nebrání ve vehementní argumentaci. Třeba proti člověku, kterej uvedený motor provozuje hezkou řádku km (aktuálně 342tkm). Ten je potom táááákle malinkatej, protože to někdo někde napsal. To ani nemá cenu komentovat. Jednoduše řečeno - dvoulitr bude opravdu slabý, utahaný. Pokud možno vyberte auto bez tažného. Popravdě, motor bude to poslední, co na autě odejde. Spíš to budou různá čidla, ložiska, čepy, ramena. Plus elektrika, zlobí elektrické zavírání dveří. Připojuju se k názoru, že Lancia bude při +- stejné ceně nejlépe vybavená + lepší čalounění.

no nekecej že se mnou také v něčem souhlasíš )) pokud si přečteš mé příspěvky tak jsem napsal že za mě benzín s plynem (a nejlépe v Lancii), což ale tazatel vylučuje, tedy naftu. a že pežotí nafty jsou v pohodě. potom jsi se ptal čím že jako trpí 2.2HDi tak jsem se podíval na fóra a hodil to do placu, pouhé názory lidí kteří s ní jezdí-jezdili-servisovali. vzhledem k tomu že se jich prodalo asi pár desítek či stovek tisíc tam nějaké problémy najdeš. ty máš bezproblémový kus, nebo se k němu umíš chovat, uznej že to dělá taky hodně. jak už jsem někde psal-i blbuvzdorný VQ35 jeden šulin odvařil za pár tisíc. ale následně jsem doporučil dvoulitrovou naftu s tím že jich bude víc, nebo ne? větší výběr, větší šance najít pěkný kus. a dodal jsem že na ježdění s dětma to stačí. tak co se do mě kurva navážíš? i když jsem jezdil 40 za rok tak jsem jezdil třílitrovým benzínem, prostě mě to sedí víc. máš s tím nějaký problém?
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Piątek 10.04.2015 11:24, RE: Peugeot 807 2.2HDi
tomaskrtek napisał:
Pepe napisał:
Jiri Knop napisał:
Rady, zkušenosti a zprostředkované názory se tu rozmnožily. To jsem rád, ale jsem z toho zmatený. Jedno vím jistě, Kiu nebrat. Ale jak je to s tím motorem? Většina z vás doporučuje 2.0 HDi, pro jeho menší poruchovost. Já sem se při svém pátrání dočetl opak. Hodně názoru i zde na Tipcars.com se přiklání k 2.2 HDi. Nemluvě o tom, že dvoulitr mi opravdu přijde pro takové auto slabý. Nejspíš to bude nakonec vše o štěstí. Před 8 lety jsem koupil ojetou Lagunu 1.9 dti a dodnes, po 8 letech a 140 000km, jsem zjistil, že jsem do ní lil jen naftu. Tak snad se mě to štěstí bude držet dál. A co Renault Grand Espace?
Ono je až k nevíře, jak "fundovaně" dokážou radit lidé, co provozujou benzínová auta s minimálním nájezdem. Všude radí "volte benzín, nejlépe V8 s plynem", ale jakmile se jiná kategorie lidí baví o naftovém pohonu, opět přispěchají do debaty se zaručeně ověřenými informacemi. Sice jen vyčtené z netu (a původně pochycené třeba mezi třetím pětipivem a pádem pod stůl v restauraci), to jim ale nebrání ve vehementní argumentaci. Třeba proti člověku, kterej uvedený motor provozuje hezkou řádku km (aktuálně 342tkm). Ten je potom táááákle malinkatej, protože to někdo někde napsal. To ani nemá cenu komentovat. Jednoduše řečeno - dvoulitr bude opravdu slabý, utahaný. Pokud možno vyberte auto bez tažného. Popravdě, motor bude to poslední, co na autě odejde. Spíš to budou různá čidla, ložiska, čepy, ramena. Plus elektrika, zlobí elektrické zavírání dveří. Připojuju se k názoru, že Lancia bude při +- stejné ceně nejlépe vybavená + lepší čalounění.
no nekecej že se mnou také v něčem souhlasíš )) pokud si přečteš mé příspěvky tak jsem napsal že za mě benzín s plynem (a nejlépe v Lancii), což ale tazatel vylučuje, tedy naftu. a že pežotí nafty jsou v pohodě. potom jsi se ptal čím že jako trpí 2.2HDi tak jsem se podíval na fóra a hodil to do placu, pouhé názory lidí kteří s ní jezdí-jezdili-servisovali. vzhledem k tomu že se jich prodalo asi pár desítek či stovek tisíc tam nějaké problémy najdeš. ty máš bezproblémový kus, nebo se k němu umíš chovat, uznej že to dělá taky hodně. jak už jsem někde psal-i blbuvzdorný VQ35 jeden šulin odvařil za pár tisíc. ale následně jsem doporučil dvoulitrovou naftu s tím že jich bude víc, nebo ne? větší výběr, větší šance najít pěkný kus. a dodal jsem že na ježdění s dětma to stačí. tak co se do mě kurva navážíš? i když jsem jezdil 40 za rok tak jsem jezdil třílitrovým benzínem, prostě mě to sedí víc. máš s tím nějaký problém?


Tak já asi nebudu ten, kdo tady má problémy . Ten člověk chtěl radu od lidí, co s tím jezdí. Číst určitě umí a hledat taky. Kupodivu našel něco úplně jinýho . Klidně se považuj za znalce všeho, já ti to neberu. A uber plyn, nikdo se do tebe nenaváží. Nedokážu si představit, jak bys teprve vyváděl, kdybych já trousil vyčtená s tebou nesouhlasná moudra v diskuzi o víceválcových benzínech . To by tě teprve hypertenze prověřila pumpu
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.