0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké koupit auto do 60 tis. Kč?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, ostatní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 11:47, Je to blbec?
Škoda, že si do těch podmínek ještě nezadal maximální stáří vozu do tří let...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 12:01, Prodejnost
Požadavek na prodejnost je asi nejvážnější chyba. Jestliže chci auto prodejné, pak to znamená že cena je spíše vyšší, a tím pádem při stejných penězích koupím starší, opotřebovanější, potenciálně poruchovější.

Moje obecná rada - vybírat právě z vozů méně prodejných, tím pádem se dostanu k zachovalejším kouskům. To jsou auta velká, nejlépe střední třída, která se starším lidem už nehodí, s větším motorem, to ještě sníží cenu. Větší auto je lépe dimenzované, na výrobě se nemuselo tolik šetřit vzhledem k jeho prodejní ceně, když bylo nové. Bude bezpečnější než malé vozy stejného roku výroby díky větším deformačním zónám. Mezi japoncema se dají najít dobrý auta a protože se lidi často nesmyslně obávají drahých náhradních dílů, tak jsou oproti třeba německým cenou níž. Třeba Mazda 626, nebo Honda Accord, Nissan Primera. Z evropy by můj favorit bylo Mondeo, měl jsem rok 1993 a nesloužilo špatně. Korejce v téhle cenové relaci raději ne. Dvoulitr je dobrá volba, někdy dokážou být úsporné i větší motory, ale to už je spíš vyjímka.

A osobně bych si na opravy nechal víc než 10% ceny, rozhodně je potřeba počítat hned s rozvodama (nejméně 6000), v téhle ceně se těžko dozvím kolik má auto skutečných kilometrů a kdy je kdo dělal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 12:12, RE: Povinne ruceni
anonym napisał:
Osliku - jestli ze chces levne povinne ruceni, vyhledej maklere udela ti vybornou cenu. Uvedu ceny ktere ma makler u ktereho jsem pojisteny.
OBSAH CENA OBSAH CENA
do ccm. Kč/rok do ccm. Kč/rok
1000 1450,- 1850 2990,-
1250 1930,- 2000 4620,-
1350 2110,- 2500 4900,-
1650 2730,- nad 2500 6510,-

Zakladni cena bez bonusu.
připojuji se, prosím o uvedení podrobností kde hledat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 12:25, Tleskám
Tleskám ,konečně inteligentní text od Tipcarsu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 12:28, RE: Je to blbec?
anonym napisał:
Škoda, že si do těch podmínek ještě nezadal maximální stáří vozu do tří let...
Myslím, že tazatel nás žádá o radu a ne o to, abychom si z něho tady blbě utahovali.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 12:45, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Pane kolego asi vám unikl finanční limit 60000.-Kč,čtěte pozorně muj článek a zjistite v něm skoro vše.
Neunikl - Mazdy, Nissany a Mitsu kolem roku 1998 se dají najít i pod 2000 eurA 60 000 Kč je tak asi 2300 eur. Plus tak 200 Eur různé poplatky a pojištění na převoz a jsme plusmínus na té sumě.
Ostatně za podobné peníze pár kousků jistě najdete i na tipcars.cz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 12:53, RE: Se ten člověk pomátl ne??? :-)
anonym napisał:
jasně, takže k tomu co jste napsal je logické, ale pozor: pán má PŘECE zájem o spolehlivost (pochybuji), spotřeba (pochybuji), solidní dynamika motoru (možná), pěkný nadčasový design (vyloučeno dobrá prodejnost (už nikoliv). Takže???? Za 60.000 Kč je to vše absolutní nesmysl..
Tak spolehlivost mají tihle Japové odost lepší než stejně stará Evropa. Spotřeba úplně nejnižší asi nebude, ale zase nežerou olej a právě na servisu věcí, které by u evropana odešly, se u japonce zase něco ušetří. Vizáž Toyoty (nebo Subaru) bývá děsná, ovšem Micubiši nebo Nissany jsou dle mého celkem pohledná vozítka. A co se týká zůstatkové hodnoty - ta mu za 5 let klesne téměř k nule u všeho (pokud to nebude dobře udržovaný veterán).
Pokud někdo čeká za 60 úplně dokonalý vůz, je asi mimo. Co navrhujete lepšího?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 13:32, RE: Prodejnost
Kolodмj napisał:
Požadavek na prodejnost je asi nejvážnější chyba. Jestliže chci auto prodejné, pak to znamená že cena je spíše vyšší, a tím pádem při stejných penězích koupím starší, opotřebovanější, potenciálně poruchovější.

Moje obecná rada - vybírat právě z vozů méně prodejných, tím pádem se dostanu k zachovalejším kouskům. To jsou auta velká, nejlépe střední třída, která se starším lidem už nehodí, s větším motorem, to ještě sníží cenu. Větší auto je lépe dimenzované, na výrobě se nemuselo tolik šetřit vz...
Almera 1,4 16V , 64kW, má rozvodový řetěz (prakticky bezúdržbový), mám (1.majitel) r.v. 99, v provozu od 2000, momentálně najeto 130tis., absolutně bez problémové auto, spotřeba kolem 6litrů, myslím, že kdybych ho chtěl dneska prodat, tak víc než 60 bych za něj nemohl žádat a nový majitel by získal auto, o kterém píše ve svém dotazu. (ale konkrétně já ho prodat nechci, pouze úvaha a reakce na to, že to v případě Almery může být koupě bez dalších servisních nákladů))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 13:43, RE: Je to blbec?
anonym napisał:
Myslím, že tazatel nás žádá o radu a ne o to, abychom si z něho tady blbě utahovali.
Tak ať si tazatel zadá do Áček na internetu limit do 60.000 a pak vybírá z toho, co je. Nemít peníze a ještě si stanovovat parametry, to je opravdu slaboduchost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 13:50, příliš mnoho rkiterií
těch šest kriterií co má tazatel nesplnuje žádná auto! cenu, spotřebu, dynamiku a design by mohl splnovat třeba fiat brava/o, za ty peníze už se jich dá sehnat poměrně dost, ale bude se jednat o nefacelifotvané modely, které se nevyznačoly v některých směrech příliš velkou spolehlivostí, ale určitě by se daly najít o dobré kusy!.....jinak až si tazatel utřídí své myšlenky věřím že si nějaký vůz najde....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 13:59, RE: Prodejnost
anonym napisał:
Almera 1,4 16V , 64kW, má rozvodový řetěz (prakticky bezúdržbový), mám (1.majitel) r.v. 99, v provozu od 2000, momentálně najeto 130tis., absolutně bez problémové auto, spotřeba kolem 6litrů, myslím, že kdybych ho chtěl dneska prodat, tak víc než 60 bych za něj nemohl žádat a nový majitel by získal auto, o kterém píše ve svém dotazu. (ale konkrétně já ho prodat nechci, pouze úvaha a reakce na to, že to v případě Almery může být koupě bez dalších servisních nákladů))
To je přesně ono. Takový auto prodáš až v okamžiku:
a) kdy dostaneš vyjímečnou nabídku na mladší lepší auto, kde máš jistotu, že je tam všechno v pořádku
b) kdy stávajícímu autu přestaneš věřit
c) kdy stávající vůz přestane stačit (máš sedan a potřebuješ kombi)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 14:06, RE: Povinne ruceni
anonym napisał:
připojuji se, prosím o uvedení podrobností kde hledat.
Jj, Triglav, ČPP apod jsou levný, ale plnění to je taky radost ... chudák ten koho Vy potom nabouráte, když nemá vlastní havárku u nějaké slušné pojišťovny je v ... Vím o čem mluvím, dělám likvidátora ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 14:20, RE: Prodejnost
anonym napisał:
Almera 1,4 16V , 64kW, má rozvodový řetěz (prakticky bezúdržbový), mám (1.majitel) r.v. 99, v provozu od 2000, momentálně najeto 130tis., absolutně bez problémové auto, spotřeba kolem 6litrů, myslím, že kdybych ho chtěl dneska prodat, tak víc než 60 bych za něj nemohl žádat a nový majitel by získal auto, o kterém píše ve svém dotazu. (ale konkrétně já ho prodat nechci, pouze úvaha a reakce na to, že to v případě Almery může být koupě bez dalších servisních nákladů))
Rozvodový řetěz je u straších aut vzácnost a tristní výsledky Almery v crashtestu jsou pod úrovní ostatních aut té doby.

Jak napsal DavidV - vy ho za tu cenu neprodáte a tazatel ho za 60 nekoupí ve stavu, jaký máte vy. Pokud bych chtěl auto, kterému můžu věřit, musím koupit fakt dobře (od známého nebo tak), nebo koupit levněji s tím, že si tu údržbu zaplatím sám a pak vím na čem jsem. Sám jsem dvakrát sháněl ojeté auto a vím, že auta, která jsou nabízena na spodní hranici své cenové relace, tak ty by asi tazatel nechtěl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 14:36, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ten člověk uvažuje velice racionákně.Nechci dělat reklamu www.mobule.de ,ale rok výroby 2000 (při troše štěstí 2001)např.suzuki,kia,fiat,škoda f1 a další se dají pořídit do 2200.-e.Když k tomu započítám dopravu, stk a přihlášení za 12000.-Kč,tak jsem v tom za 60000.-Kč (plus,minus).Málo kdy koupím pododné značky aut v čechách výhodněji.Německý auta mají lepší kondici,servis a minulost.
Ukažte mi,kde je nebourana fabka za 2200eu..Nebourané fabije začínají na ceně 3200eu a za tuto cenu se dá koupit i v ČR
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 15:25, RE: Povinne ruceni
anonym napisał:
Jj, Triglav, ČPP apod jsou levný, ale plnění to je taky radost ... chudák ten koho Vy potom nabouráte, když nemá vlastní havárku u nějaké slušné pojišťovny je v ... Vím o čem mluvím, dělám likvidátora ...
Triglav je v háji, ale čpp je pod kooperativou a ta je pod Rakušákama, teď už je v pohodě, vím co říkám, dělám u koo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 15:56, RE: dovoz SRN
anonym napisał:
moje řeč
Tak si zadej rok 2000 , palivo, cena 60000 kč a třeba punto na tipu a pak na mobile
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 16:18,
Auto za pade? Jezdi hromadou, tak kromě lístku nic po tobě chtít nebudou. Za tyhle peníze koupíš auto min. 10 let starý, nutnost častých oprav. Dále benzín, olej, servis, pojištění.. průser velkej pro toho kdo má na auto 50tisíc. A modli se abys to nikam nenakouřil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 16:53, Nemůžu si pomoct
Za 60 000 je fakt nejspolehlivější kára osel a bryčka. Jede sice pomalu, ale moc nežere a občas je s ním psina.
Byl bych velmi opatrný při dovozu z Rajchu. Každej druhej bazarista je Turek, Polák nebo Čech a super výhodná kára za 2000 euro by se mohla sakra prodražit. Já bych v tomto případě koupil jetou felinu, nějakou lepší, protože opravy, který u takovýho auta zákonitě přijdou by nemusely být zas kór moc drahý. Vozit z Rajchu cokoli pod 5 000 euro je podle mýho ptákovina. Střepů je dost i u nás.


PS: A nebo stříbrnou octávku, na hlínách, se supr čupr motorem 1,6 tuším o 55 kw a s parádními bubnovými brzdami vzadu. No a nebo s tím super úsporným TDi s křídlem, co táhne božsky vodcpodu... .

Hýky, hýk

Osel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 16:54, Laguna
Bych vzal Lagunu I po faceliftu nejlepe 3.0 24v:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 17:54, RE: Můžu si pomoct jinde
anonym napisał:
Za 60 000 je fakt nejspolehlivější kára osel a bryčka. Jede sice pomalu, ale moc nežere a občas je s ním psina.
Byl bych velmi opatrný při dovozu z Rajchu. Každej druhej bazarista je Turek, Polák nebo Čech a super výhodná kára za 2000 euro by se mohla sakra prodražit. Já bych v tomto případě koupil jetou felinu, nějakou lepší, protože opravy, který u takovýho auta zákonitě přijdou by nemusely být zas kór moc drahý. Vozit z Rajchu cokoli pod 5 000 euro je podle mýho ptákovina. Střepů je dost i u ...
Jak počítám,tak počítám a stále mi kup v SRN příjde výhodnější.Peguot 206 stáří 5-6 let, který chci koupit přítelkyni přitáhnu 3,7-4tis.éček.Nájezd max. 90tis. km.V našich slavných bazarech bych nekoupil nic.Fabka je vlastně taky střep,který se vyráběl už před 8 lety.Opět omletá píseň,v SRN jsou o trochu lepší silnice,lidi se o auta více starají(v čechách skončí záruka a už se na auto sere) a mají jasnější původ.I 100tis. jsou peníze a proč o ně přijít. Felicii určitě nebrat je to veterán.
reagować
1 2 3 4


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.