Pepe napisał:
Tak holt nezbejvá nic jinýho, než rozbít prasátko, a frantíky přeplatit... Ty woe, takový rozumy jsou jak po desátým základním. Kolik se prodá Mitsu Outl. s vlastním benz. motorem, a kolik s HDI? A to nemluvím o tom, že i s TDi od VW díru do světa M neudělalo. Prostě spojenectví je přínos pro oba...
Ano, je to přínos pro oba, ale podle toho, kdo se s kým spojí... Mnohdy to nemusí znamenat přínos pro zákazníky...
Ano, Mit. používá motory TDi a převodovky od VW, nyní nově od Frantíků a zkuste hádat, proč asi neudělalo díru do světa s vlastním benz. motorem? Protože si každej auto jako kráva koupí s dieselem ;o) trošku logiky to chce.
Suzuki také používá dieselové motory Renault, používalo i Peugeot a pod. A nyní se podíváme na současné japonské diesely (když jsou diesely tolik populární): Toyota - jeden z nejlepších dieselů, Subaru - další z nejlepších dieselů, Honda - třetí z nejlepších dieselů... Pokračovat nemusím. To samé bych mohl říct o podvozcích jap. automobilů, které povětšinou nepodlehly hliníkovému šílenství, v čempak se asi skrývá ta jejich pověstná spolehlivost a výdrž...?
Mluvím za sebe, jako pouhý zákazník, kupec a uživatel a je mi srdečně jedno, jestli je nějaké spojenectví výhodné pro automobilku, jde jen o to, zda bude výhodné pro mne jako pro spotřebitele... čili v jaké kvalitě bude produkt takového spojenectví... Když se vrátím k původní myšlence, např. právě Nissan mě v posledních letech nepřesvěčil.
Ukáže čas, jak které spojenectví dopadne.