0
powrót
 

diskuze k tématu: Jak čelit konkurentům? Najít si spojence

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.12.2009 13:15, Fr. a Jap. jen to ne!
Zdravím, běhá mi mráz po zádech, když čtu, že by se opět spojila japonská automobilka s francouzskou... V případě Nissanu s Renaultem, se to má tak, že dřívější kvalita a trvanlivost Nissanu je tatam, tyto japonské vozy přišli o své kvality a dle mého názoru klesli na úroveň Renaultu.
Jen doufám, že podobně nedopadnou i ti ostatní... a japonské vozy si zachovají své klady, pro které si je kupujeme...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.12.2009 14:56, RE: Fr. a Jap. jen to ne!
nokunoka napisał:
Zdravím, běhá mi mráz po zádech, když čtu, že by se opět spojila japonská automobilka s francouzskou... V případě Nissanu s Renaultem, se to má tak, že dřívější kvalita a trvanlivost Nissanu je tatam, tyto japonské vozy přišli o své kvality a dle mého názoru klesli na úroveň Renaultu.
Jen doufám, že podobně nedopadnou i ti ostatní... a japonské vozy si zachovají své klady, pro které si je kupujeme...
Kdyby kvalita bylo to jediné, co požaduje zákazník, moc francouzkých aut vychom na silnicích nepotkali. Nicméně opak je pravdou, potkáváme spoustu Citroënů, Peugeotů i Renaultů. Takže jak vidno, francouzké automobilky mají stále co nabídnout. Ač jsem nepříznivec naftových splodin, musím pochválit například renaultí 1.5 dCI 77kW, který nemá v malých či užitkových autech konkurenci.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.12.2009 15:12, RE: Fr. a Jap. jen to ne!
nokunoka napisał:
Zdravím, běhá mi mráz po zádech, když čtu, že by se opět spojila japonská automobilka s francouzskou... V případě Nissanu s Renaultem, se to má tak, že dřívější kvalita a trvanlivost Nissanu je tatam, tyto japonské vozy přišli o své kvality a dle mého názoru klesli na úroveň Renaultu.
Jen doufám, že podobně nedopadnou i ti ostatní... a japonské vozy si zachovají své klady, pro které si je kupujeme...
To bych chtěl vidět, jestli byl Nissan kvalitnější, než se spojil s Renaultem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.12.2009 07:47, RE: Fr. a Jap. jen to ne!
nokunoka napisał:
Zdravím, běhá mi mráz po zádech, když čtu, že by se opět spojila japonská automobilka s francouzskou... V případě Nissanu s Renaultem, se to má tak, že dřívější kvalita a trvanlivost Nissanu je tatam, tyto japonské vozy přišli o své kvality a dle mého názoru klesli na úroveň Renaultu.
Jen doufám, že podobně nedopadnou i ti ostatní... a japonské vozy si zachovají své klady, pro které si je kupujeme...
No, ono se to tak prostě říká, a nikdo tomu moc nerozumí. Už jen z ekonomického hlediska - nikdy se nestane, aby neúspěšný subjekt začal skupovat maoritu v subjektu úspěšném. Panuje spousta mítů a nekvalitě francouzkých aut. Stejně tak, jako panuje spousta mítů o kvalitě japonských aut. Statisticky se kvalita aut liší spíše zanedbatelnými procenty. Daleko objektivnějsí by bylo, zjištění jaký který vůz dostává, či naopak nedostává patřičnou péči. Co je nám platné vědět, že BMW 7 prošlo technickou bez problémů, když asi všichni tušíme, že majitel sedmičky prostě zavčas poslal svého šoféra na garančku. To je vše. To se patrně nestane majitelce nějakého fiatu brava, či jiné oproti sedmičce "popelnici". Takže bych kvalitu či nekvalitu některých aut nechal spíše na všeobecném povědomí danného národa. V mysli mnoha českých řidičů je to, že auta japonská jskou velice kvalitní, v jiné zemi už to třeba platit nemusí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.12.2009 10:36, RE: Fr. a Jap. jen to ne!
T.J. napisał:
No, ono se to tak prostě říká, a nikdo tomu moc nerozumí. Už jen z ekonomického hlediska - nikdy se nestane, aby neúspěšný subjekt začal skupovat maoritu v subjektu úspěšném. Panuje spousta mítů a nekvalitě francouzkých aut. Stejně tak, jako panuje spousta mítů o kvalitě japonských aut. Statisticky se kvalita aut liší spíše zanedbatelnými procenty. Daleko objektivnějsí by bylo, zjištění jaký který vůz dostává, či naopak nedostává patřičnou péči. Co je nám platné vědět, že BMW 7 prošlo technickou...
Něco na těch původních japončících asi bude:
Nissan Primera r.v.1998 150tis.km.koup.nový-na autě nebyla jediná závada kromě spotřebních věcí(gumy,destičky,žárovka a filtry)Nissan Maxima r.v.2001 180tis.km koupen ojetý během roku provozu ani jedna závada..(ještě orig.baterie)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.12.2009 13:30, RE: Fr. a Jap. jen to ne!
bruno napisał:
Něco na těch původních japončících asi bude:
Nissan Primera r.v.1998 150tis.km.koup.nový-na autě nebyla jediná závada kromě spotřebních věcí(gumy,destičky,žárovka a filtry)Nissan Maxima r.v.2001 180tis.km koupen ojetý během roku provozu ani jedna závada..(ještě orig.baterie)
Dobře, že zmiňujete Primeru. Její tehdejší kvality jí nelze upřít, dále Almera, právě o těchto Nissanech je řeč. Ano, hodně udělá zacházení, o tom není žádných pochyb, ale proč tedy na některé vozy lidé nadávají a jiné chválí...? Protože zkrátka některé vozy stojí za starou belu a jiné naopak. Některé jsou zase jakýmsi průměrem, zlatou střední, vozy, které nenadchnou, ale ani neurazí. Každé auto si vybuduje svou pověst a pokud na něj nadává valná část majitelů, tak na tom asi něco bude... Nikdo nemůže vyzkoušet všechno na trhu a koupě vozu je vždy sázkou do loterie.
Co se týče starších Nissanů, byly to, jak se lidově říká, držáky. Co japonské podvozky a jejich výdrž? Je to snad mýtus? Ne. Vždy byly bez konkurence. Např. má Mazda, ocel je tam, kde má být, narozdíl od všudypřítomného hliníku konkuretů a vo tom to je... ;o)
Žádné auto není dokonalé, ale jsou auta vyloženě špatná a pak ta skvělá a jejich pověst nepsali žádní statistici, nýbrž jejich uživatelé...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.12.2009 11:26, RE: Fr. a Jap. jen to ne!
nokunoka napisał:
Dobře, že zmiňujete Primeru. Její tehdejší kvality jí nelze upřít, dále Almera, právě o těchto Nissanech je řeč. Ano, hodně udělá zacházení, o tom není žádných pochyb, ale proč tedy na některé vozy lidé nadávají a jiné chválí...? Protože zkrátka některé vozy stojí za starou belu a jiné naopak. Některé jsou zase jakýmsi průměrem, zlatou střední, vozy, které nenadchnou, ale ani neurazí. Každé auto si vybuduje svou pověst a pokud na něj nadává valná část majitelů, tak na tom asi něco bude... Nikdo ...
Tak holt nezbejvá nic jinýho, než rozbít prasátko, a frantíky přeplatit... Ty woe, takový rozumy jsou jak po desátým základním. Kolik se prodá Mitsu Outl. s vlastním benz. motorem, a kolik s HDI? A to nemluvím o tom, že i s TDi od VW díru do světa M neudělalo. Prostě spojenectví je přínos pro oba...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.12.2009 13:42, RE: Fr. a Jap. jen to ne!
Pepe napisał:
Tak holt nezbejvá nic jinýho, než rozbít prasátko, a frantíky přeplatit... Ty woe, takový rozumy jsou jak po desátým základním. Kolik se prodá Mitsu Outl. s vlastním benz. motorem, a kolik s HDI? A to nemluvím o tom, že i s TDi od VW díru do světa M neudělalo. Prostě spojenectví je přínos pro oba...
Ano, je to přínos pro oba, ale podle toho, kdo se s kým spojí... Mnohdy to nemusí znamenat přínos pro zákazníky...
Ano, Mit. používá motory TDi a převodovky od VW, nyní nově od Frantíků a zkuste hádat, proč asi neudělalo díru do světa s vlastním benz. motorem? Protože si každej auto jako kráva koupí s dieselem ;o) trošku logiky to chce.
Suzuki také používá dieselové motory Renault, používalo i Peugeot a pod. A nyní se podíváme na současné japonské diesely (když jsou diesely tolik populární): Toyota - jeden z nejlepších dieselů, Subaru - další z nejlepších dieselů, Honda - třetí z nejlepších dieselů... Pokračovat nemusím. To samé bych mohl říct o podvozcích jap. automobilů, které povětšinou nepodlehly hliníkovému šílenství, v čempak se asi skrývá ta jejich pověstná spolehlivost a výdrž...?
Mluvím za sebe, jako pouhý zákazník, kupec a uživatel a je mi srdečně jedno, jestli je nějaké spojenectví výhodné pro automobilku, jde jen o to, zda bude výhodné pro mne jako pro spotřebitele... čili v jaké kvalitě bude produkt takového spojenectví... Když se vrátím k původní myšlence, např. právě Nissan mě v posledních letech nepřesvěčil.
Ukáže čas, jak které spojenectví dopadne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.01.2010 17:01, RE: Fr. a Jap. jen to ne!
T.J. napisał:
No, ono se to tak prostě říká, a nikdo tomu moc nerozumí. Už jen z ekonomického hlediska - nikdy se nestane, aby neúspěšný subjekt začal skupovat maoritu v subjektu úspěšném. Panuje spousta mítů a nekvalitě francouzkých aut. Stejně tak, jako panuje spousta mítů o kvalitě japonských aut. Statisticky se kvalita aut liší spíše zanedbatelnými procenty. Daleko objektivnějsí by bylo, zjištění jaký který vůz dostává, či naopak nedostává patřičnou péči. Co je nám platné vědět, že BMW 7 prošlo technickou...
no pane prave ta statistika hraje dost velkou roli. auta na spici poruchovosti maji dnes cca. 3,5% porouchanych aut z celku auta na chvostu maji cca. 12%. pokud se podivate podrobne na statistiky TUV ( nebudeme zde polemizovat o tom, jak je tato statistika vypovidajici ) tak na poslednich mistech jsou pravidelne francouzi - PSA+renault a na prednich japonci. napr. v posledne vydanem TUV bylo z prvnich 10 mist 7 japoncu,2x vw ( jedno porshe a golf ) a fiesta. evidentne nerozumite autum a predevsim jejich vyrobe, protoze by jste jinak vedel ze v politice jakosti je dulezita statisticka regulace procesu, kterou francouzi vubec nepouzivaji ( narozdil treba od japoncu ) a proto musi mit uz ciste matematicky ( je to statisticky vyjadreno ) vice poruch na autech... ty vase ´zvesti´ o kvalite japoncu a nekvalite francouzu nejsou ´zvesti´ ale holej fakt, kterej se da i vypomoci slozitejsi statistiky vyjadrit a spocitat ( a divil by jste se, jak presne se ty cisla shoduji ).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 02.01.2010 09:42, RE: Fr. a Jap. jen to ne!
nokunoka napisał:
Ano, je to přínos pro oba, ale podle toho, kdo se s kým spojí... Mnohdy to nemusí znamenat přínos pro zákazníky...
Ano, Mit. používá motory TDi a převodovky od VW, nyní nově od Frantíků a zkuste hádat, proč asi neudělalo díru do světa s vlastním benz. motorem? Protože si každej auto jako kráva koupí s dieselem ;o) trošku logiky to chce.
Suzuki také používá dieselové motory Renault, používalo i Peugeot a pod. A nyní se podíváme na současné japonské diesely (když jsou diesely tolik populární): To...
Tak pokud to bude obnášet jakousi výměnu celků - my dodáme kastli, vy motor a převodovku (protože když budem vyvíjet svoje, tak to bude za 10 let a pár mld jenů, a do tý doby budem v pr.eli) tak to bude fungovat. Ale když se Japonci budou učit od Francouzů (vesměs původem v bývalých koloniích) pracovní nasazení a cit pro stávkaření, tak to asi ku prospěchu nebude.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.