GSX1100G napisał:
Dovolím si přidat svůj malý komentář. Týká se dvojčete Kia Venga, což je jako v podstatě zrcadlo. Přes počáteční problémy s extrémním vybíjením baterie celý první rok, kdy dělali v novopackém servisu KIA z bratra (majitele vozu) naprostého debila, se jim nějakou SW úpravou podařilo dát konečně vše do pořádku. Netvrdím, že je auto super excelent - to určitě ne, ale rozhodně ten podvozek není taková tragédie, jak ostatní píší. Pro běžné ježdění bez sportovního ducha je naprosto dostačující a rozhodně převyšující spoustu starých popelnic, které po silnicích jezdí. Nicméně odskakování zadní nápravy je zcela jistě znatelné, ale slovo nebezpečné je hodně nadsazené. Posaz v autě je díky vyšší konstrukci vozu naprosto excelentní, jelikož sedíte v podstatě v křesle, s nohama dolů a ne před sebe. Výborně se nastupuje a vystupuje. Auto je relativně krátké a dobře se s ním parkuje. Ta 16ka bude solidní pro svižnou jízdu, ale počítal bych zde již s vyšší spotřebou. Pokud znáte jeho historii a je od skutečného "známého", který se Vás nesnaží podvést, upřednostnil bych koupi před něčín rádoby lepším bez historie.
Nedotažené jízdní vlastnosti tohoto auta jsou zřejmé i po krátké jízdě - přední náprava není se zadní v souladu a proto to nakopávání. Je pravda, že interiér a uživatelský komfort není špatný, ale třeba právě u starších lidí je "rozhrkanost" podvozku na obtíž, protože z toho bolí záda. Máma se toho auta zbavila fakt rychle, právě z tohoto důvodu. Na kvalitním povrchu se s tím dá jet pohodlně, ale na rozbité silnici olej v zadních tlumičích snadno napění a pak přestane tlumit - a auto začne vyhazovat zadek /nehledě na zdravému rozumu odporujícímu umístění tlumičů mimo osu pohybu nápravy/. Nejde ani tak o rychlost jízdy, ale o povrch silnice. Při brzdění pak brzdíte jen přední nápravou, protože zadní v tu chvíli víc letí vzduchem než jede po silnici. I když jedete normálně a nehrajete si na závodníka, tak se vám to může vymstít...