0
powrót
 

diskuze k tématu: Auto do 400 000

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, japonská vozidla, korejská vozidla, typ vozidla, osobní, volná diskuze
LouskaCZek
ilość wystąpień7
data registracji19.05.2015
Wtorek 19.05.2015 18:09, Auto do 400 000
Zdravím všechny,
potřeboval bych poradit s výběrem vozu do 400 tis. Pro přiblížení mého využívání auta je to tak, že jezdím denně po Praze do práce cca 20 km tam i zpět. Často jezdím na víkendy do Liberce 200 km tam i zpět. Myslím, že za rok najedu tak 15-20 tis km. Čím víc se výběrem auta zabírám tím víc si nejsem jistý jestli mám jít do combi, nebo do něčeho jiného. Je mi 28 a plánuju rodinnu, tzn. že chci něco kam se vejde vpohodě kočárek a budu schopnej ukurtovat děti do sedaček. Přemýšlel jsem nad Fabia 3 combi, ale příjde mi že za stejné peníze se dají sehnat hezčí a lepší auta např. H-I30, nebo Mitsubishi ASX. Pak jsem taky narazil na Toyota Auris Touring Sport. Vzhledem k dennímu využívání na jízdy do práce bych bral spíš benzínový motor. Parkovací senzory, GPS, kamery a pod mi jsou spíše ukradený. Víc bych ocenil třeba tempomat, nebo rovný nákladový prostor v kufru po sklopení sedaček. Těším se na Vaše rady, postřehy a kritiku. Díky
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Wtorek 19.05.2015 22:18, RE: Auto do 400 000
LouskaCZek napisał:
Zdravím všechny,potřeboval bych poradit s výběrem vozu do 400 tis. Pro přiblížení mého využívání auta je to tak, že jezdím denně po Praze do práce cca 20 km tam i zpět. Často jezdím na víkendy do Liberce 200 km tam i zpět. Myslím, že za rok najedu tak 15-20 tis km. Čím víc se výběrem auta zabírám tím víc si nejsem jistý jestli mám jít do combi, nebo do něčeho jiného. Je mi 28 a plánuju rodinnu, tzn. že chci něco kam se vejde vpohodě kočárek a budu schopnej ukurtovat děti do sedaček. Přemýšlel jsem nad Fabia 3 combi, ale příjde mi že za stejné peníze se dají sehnat hezčí a lepší auta např. H-I30, nebo Mitsubishi ASX. Pak jsem taky narazil na Toyota Auris Touring Sport. Vzhledem k dennímu využívání na jízdy do práce bych bral spíš benzínový motor. Parkovací senzory, GPS, kamery a pod mi jsou spíše ukradený. Víc bych ocenil třeba tempomat, nebo rovný nákladový prostor v kufru po sklopení sedaček. Těším se na Vaše rady, postřehy a kritiku. Díky


O ASX jsem taky uvazoval, ale nakonec koupil Auris Touring Sports. Jednak ma ASX horsi crash test nez Auris (auta vazi pritom stejne 1300 kg). Kufr ma ASX mensi bez rovne nakladaci hrany. A pak interier co je o 10-15 let zpet me moc neoslovil.

Koupil jsem Auris TS 1,6 benzin lehce pres 400 tis. Byly v tom i zimni pneu na alu diskach v cene. Tempomat to ma i parkovaci kameru, vcetne automatickeho parkovani do rady aut, bezklicove otevirani dveri, automaticke svetla a sterace. Celkem rychle se na tyhle veci zvyka.
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Środa 20.05.2015 05:32, RE: Auto do 400 000
Petr S napisał:
LouskaCZek napisał:
Zdravím všechny,potřeboval bych poradit s výběrem vozu do 400 tis. Pro přiblížení mého využívání auta je to tak, že jezdím denně po Praze do práce cca 20 km tam i zpět. Často jezdím na víkendy do Liberce 200 km tam i zpět. Myslím, že za rok najedu tak 15-20 tis km. Čím víc se výběrem auta zabírám tím víc si nejsem jistý jestli mám jít do combi, nebo do něčeho jiného. Je mi 28 a plánuju rodinnu, tzn. že chci něco kam se vejde vpohodě kočárek a budu schopnej ukurtovat děti do sedaček. Přemýšlel jsem nad Fabia 3 combi, ale příjde mi že za stejné peníze se dají sehnat hezčí a lepší auta např. H-I30, nebo Mitsubishi ASX. Pak jsem taky narazil na Toyota Auris Touring Sport. Vzhledem k dennímu využívání na jízdy do práce bych bral spíš benzínový motor. Parkovací senzory, GPS, kamery a pod mi jsou spíše ukradený. Víc bych ocenil třeba tempomat, nebo rovný nákladový prostor v kufru po sklopení sedaček. Těším se na Vaše rady, postřehy a kritiku. Díky
O ASX jsem taky uvazoval, ale nakonec koupil Auris Touring Sports. Jednak ma ASX horsi crash test nez Auris (auta vazi pritom stejne 1300 kg). Kufr ma ASX mensi bez rovne nakladaci hrany. A pak interier co je o 10-15 let zpet me moc neoslovil. Koupil jsem Auris TS 1,6 benzin lehce pres 400 tis. Byly v tom i zimni pneu na alu diskach v cene. Tempomat to ma i parkovaci kameru, vcetne automatickeho parkovani do rady aut, bezklicove otevirani dveri, automaticke svetla a sterace. Celkem rychle se na tyhle veci zvyka.


Auris je za 400 000 momentálně nejlepší volbou kombi na trhu,teda pokud někdo není zaslepen nápisem Škoda a českými vlaječkami na autě.
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Środa 20.05.2015 09:14, RE: Auto do 400 000
stréc od piva napisał:
Petr S napisał:
LouskaCZek napisał:
Zdravím všechny,potřeboval bych poradit s výběrem vozu do 400 tis. Pro přiblížení mého využívání auta je to tak, že jezdím denně po Praze do práce cca 20 km tam i zpět. Často jezdím na víkendy do Liberce 200 km tam i zpět. Myslím, že za rok najedu tak 15-20 tis km. Čím víc se výběrem auta zabírám tím víc si nejsem jistý jestli mám jít do combi, nebo do něčeho jiného. Je mi 28 a plánuju rodinnu, tzn. že chci něco kam se vejde vpohodě kočárek a budu schopnej ukurtovat děti do sedaček. Přemýšlel jsem nad Fabia 3 combi, ale příjde mi že za stejné peníze se dají sehnat hezčí a lepší auta např. H-I30, nebo Mitsubishi ASX. Pak jsem taky narazil na Toyota Auris Touring Sport. Vzhledem k dennímu využívání na jízdy do práce bych bral spíš benzínový motor. Parkovací senzory, GPS, kamery a pod mi jsou spíše ukradený. Víc bych ocenil třeba tempomat, nebo rovný nákladový prostor v kufru po sklopení sedaček. Těším se na Vaše rady, postřehy a kritiku. Díky
O ASX jsem taky uvazoval, ale nakonec koupil Auris Touring Sports. Jednak ma ASX horsi crash test nez Auris (auta vazi pritom stejne 1300 kg). Kufr ma ASX mensi bez rovne nakladaci hrany. A pak interier co je o 10-15 let zpet me moc neoslovil. Koupil jsem Auris TS 1,6 benzin lehce pres 400 tis. Byly v tom i zimni pneu na alu diskach v cene. Tempomat to ma i parkovaci kameru, vcetne automatickeho parkovani do rady aut, bezklicove otevirani dveri, automaticke svetla a sterace. Celkem rychle se na tyhle veci zvyka.
Auris je za 400 000 momentálně nejlepší volbou kombi na trhu,teda pokud někdo není zaslepen nápisem Škoda a českými vlaječkami na autě.


O hezkých pár desítek tisíc se dá koupit levnější megane grandtour 1,6 benzín (tempomat, omezovač rychlosti, zadní parkovací senzory, vyhřívané sedačky, Alu kola, metalíza,...). Nicméně pokud finance dovolí, taky bych já osobně šel spíš do aurise.
reagować
zeneva
ilość wystąpień75
data registracji24.08.2009
Środa 20.05.2015 10:04, Co jete?
A co ojete auto? Vyssi trida, silnejsi motor, vetsi kufr? Nezvazoval jste dvoulete, najeto do 50 tis, daji se sehnat pekne kousky. a neprodelate na nem tolik v ramci amortizace.
Mel jsem velke stesti a koupil jsem 5 let starou Mazdu 6, najeto jen 26 tis km (nestocene!!!!) za 220 tis.
Mam ji 5 let, najel jsem 95 tis km a bez problemu.
u noveho auta mate sice zaruku, ale podminena navstevami autorizovanych servisu - zjistete si i tyto naklady,at nejste rozcarovany dalsi vec je pojistka (havarijni) - na auto za 400 tis je urcite vyssi nez na auto za 200.
Jestli neni lepsi koupit dvakrat ojete nez jednou nove....
Ale je to volba kazdeho.
Co se tyka kocarku, doporucuji dojit do autosalonu a vyzkouset, pokud nemate preferenci znacky.
A idealne si vybrane auto pujcit na vikend a jezdit s nim.
V praci jsme meli sluzebniho Fluence, na prvni pohled OK, ale cestou do Bratislavy a zpet a hlavne v noci jsem zjistoval, ze mi nektere detaily dost otravuji zivot (vzdalenost pacek na blinky a sterace od volantu, nelogicky tempomat nutny ovladat dvema rukama, radio blbe pristupne za radici pakou, odrazejici se lampicka vnitrniho osvetleni ve zpetnem zrcatku... U sluzebniho si zvyknete, ale u sveho bych byl dost otravenej.
Drzim palce, at dobre vyberete.

reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Środa 20.05.2015 10:23, RE: Co jete?
zeneva napisał:
A co ojete auto? Vyssi trida, silnejsi motor, vetsi kufr? Nezvazoval jste dvoulete, najeto do 50 tis, daji se sehnat pekne kousky. a neprodelate na nem tolik v ramci amortizace.Mel jsem velke stesti a koupil jsem 5 let starou Mazdu 6, najeto jen 26 tis km (nestocene!!!!) za 220 tis. Mam ji 5 let, najel jsem 95 tis km a bez problemu.u noveho auta mate sice zaruku, ale podminena navstevami autorizovanych servisu - zjistete si i tyto naklady,at nejste rozcarovany dalsi vec je pojistka (havarijni) - na auto za 400 tis je urcite vyssi nez na auto za 200. Jestli neni lepsi koupit dvakrat ojete nez jednou nove....Ale je to volba kazdeho. Co se tyka kocarku, doporucuji dojit do autosalonu a vyzkouset, pokud nemate preferenci znacky.A idealne si vybrane auto pujcit na vikend a jezdit s nim. V praci jsme meli sluzebniho Fluence, na prvni pohled OK, ale cestou do Bratislavy a zpet a hlavne v noci jsem zjistoval, ze mi nektere detaily dost otravuji zivot (vzdalenost pacek na blinky a sterace od volantu, nelogicky tempomat nutny ovladat dvema rukama, radio blbe pristupne za radici pakou, odrazejici se lampicka vnitrniho osvetleni ve zpetnem zrcatku... U sluzebniho si zvyknete, ale u sveho bych byl dost otravenej.Drzim palce, at dobre vyberete.

k té pojistce-rozhodně bude dražší havarijko na dvouletou ojetinu s pořizovačkou 800 než na funglofku za 400
reagować
kubesak
ilość wystąpień29
data registracji23.09.2013
Środa 20.05.2015 13:35, Pojištění
Pojištění se dá sjednat na aktuální tabulkovou cenu auta - to znamení, že pojistka na dvouletou ojetinu, která nová stála 800tis nemusí být vyšší, než na novotu za 400 Tož tak - vlastní zkušenost.
reagować
kubesak
ilość wystąpień29
data registracji23.09.2013
Środa 20.05.2015 13:39, Pojištění
Abych nebyl za blbce...Samozřejmě za předpokladu, že amortizace dvouletýho auta s pořizovačkou 800 tis již spadla ke ´400 tis, potom je to pojištění stejné...
reagować
zeneva
ilość wystąpień75
data registracji24.08.2009
Środa 20.05.2015 13:59, Pojisteni
pojisteni by melo byt podle aktualni ceny, ne? Proc platit pojistku na auto za 800, kdyz je jeho hodnota po dvou letech 500? Nebo existuje pojistovna, ktera Vam pak zaplati cenu noveho auta v pripade odcizeni nebo totalni skody?
reagować
cobo
ilość wystąpień43
data registracji05.03.2015
Środa 20.05.2015 14:14, pojištění
No ono to tak úplně není, neboť nemusí jít jen o totální škodu či krádež. Oni uvažují že oprava původně dražšího vozu prostě stojí víc, takže to nejde jen brát podle aktuální ceny. Když budeš mít drobnou nehodu na starým mercedesu anebo na stejně hodnotný nový fabce tak oprava bude prostě různě nákladná a tohle riziko si pojišťovna chce pokrýt. Nejsem expert a jen si to takhle lajcky zdůvodňuju... ;)
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Środa 20.05.2015 17:04, RE: Pojištění
kubesak napisał:
Abych nebyl za blbce...Samozřejmě za předpokladu, že amortizace dvouletýho auta s pořizovačkou 800 tis již spadla ke ´400 tis, potom je to pojištění stejné...


Při sjednávání pojistky se uvádí jestli se jedná o nové auto a některé pojišťovny na nové auto dávají slevu. Možná proto, že cena nového auta zpočátku rychle klesá. Na Auris v původní ceně přes 400 tisíc platíme jen 6700 kč ročně za povinné i havarijní dohromady. Je v tom po dobu 3 let služba GAP kdy při krádeži nebo totálce pojišťovna vyplatí původní cenu auta. Pojištěné je to přes Toyota Finance, v reálu to pojišťuje tuším Alianz.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Środa 20.05.2015 17:46, RE: Auto do 400 000
stréc od piva napisał:
Petr S napisał:
LouskaCZek napisał:
Zdravím všechny,potřeboval bych poradit s výběrem vozu do 400 tis. Pro přiblížení mého využívání auta je to tak, že jezdím denně po Praze do práce cca 20 km tam i zpět. Často jezdím na víkendy do Liberce 200 km tam i zpět. Myslím, že za rok najedu tak 15-20 tis km. Čím víc se výběrem auta zabírám tím víc si nejsem jistý jestli mám jít do combi, nebo do něčeho jiného. Je mi 28 a plánuju rodinnu, tzn. že chci něco kam se vejde vpohodě kočárek a budu schopnej ukurtovat děti do sedaček. Přemýšlel jsem nad Fabia 3 combi, ale příjde mi že za stejné peníze se dají sehnat hezčí a lepší auta např. H-I30, nebo Mitsubishi ASX. Pak jsem taky narazil na Toyota Auris Touring Sport. Vzhledem k dennímu využívání na jízdy do práce bych bral spíš benzínový motor. Parkovací senzory, GPS, kamery a pod mi jsou spíše ukradený. Víc bych ocenil třeba tempomat, nebo rovný nákladový prostor v kufru po sklopení sedaček. Těším se na Vaše rady, postřehy a kritiku. Díky
O ASX jsem taky uvazoval, ale nakonec koupil Auris Touring Sports. Jednak ma ASX horsi crash test nez Auris (auta vazi pritom stejne 1300 kg). Kufr ma ASX mensi bez rovne nakladaci hrany. A pak interier co je o 10-15 let zpet me moc neoslovil. Koupil jsem Auris TS 1,6 benzin lehce pres 400 tis. Byly v tom i zimni pneu na alu diskach v cene. Tempomat to ma i parkovaci kameru, vcetne automatickeho parkovani do rady aut, bezklicove otevirani dveri, automaticke svetla a sterace. Celkem rychle se na tyhle veci zvyka.
Auris je za 400 000 momentálně nejlepší volbou kombi na trhu,teda pokud někdo není zaslepen nápisem Škoda a českými vlaječkami na autě.


Pokud ti ale nevadí, že ta 1,6 je v Aurisu zoufale slabá.
V Meganu jede 1,6 o poznání lépe. Osobní zkušenost.
reagować
LouskaCZek
ilość wystąpień7
data registracji19.05.2015
Środa 20.05.2015 19:36, RE: Auto do 400 000
Petr S napisał:
LouskaCZek napisał:
Zdravím všechny,potřeboval bych poradit s výběrem vozu do 400 tis. Pro přiblížení mého využívání auta je to tak, že jezdím denně po Praze do práce cca 20 km tam i zpět. Často jezdím na víkendy do Liberce 200 km tam i zpět. Myslím, že za rok najedu tak 15-20 tis km. Čím víc se výběrem auta zabírám tím víc si nejsem jistý jestli mám jít do combi, nebo do něčeho jiného. Je mi 28 a plánuju rodinnu, tzn. že chci něco kam se vejde vpohodě kočárek a budu schopnej ukurtovat děti do sedaček. Přemýšlel jsem nad Fabia 3 combi, ale příjde mi že za stejné peníze se dají sehnat hezčí a lepší auta např. H-I30, nebo Mitsubishi ASX. Pak jsem taky narazil na Toyota Auris Touring Sport. Vzhledem k dennímu využívání na jízdy do práce bych bral spíš benzínový motor. Parkovací senzory, GPS, kamery a pod mi jsou spíše ukradený. Víc bych ocenil třeba tempomat, nebo rovný nákladový prostor v kufru po sklopení sedaček. Těším se na Vaše rady, postřehy a kritiku. Díky
O ASX jsem taky uvazoval, ale nakonec koupil Auris Touring Sports. Jednak ma ASX horsi crash test nez Auris (auta vazi pritom stejne 1300 kg). Kufr ma ASX mensi bez rovne nakladaci hrany. A pak interier co je o 10-15 let zpet me moc neoslovil. Koupil jsem Auris TS 1,6 benzin lehce pres 400 tis. Byly v tom i zimni pneu na alu diskach v cene. Tempomat to ma i parkovaci kameru, vcetne automatickeho parkovani do rady aut, bezklicove otevirani dveri, automaticke svetla a sterace. Celkem rychle se na tyhle veci zvyka.


Zajímalo by mě jak je na tom ten Auris co se výkonu týká. Přeci jenom je to celkem větší auto a tak abych s tim byl schopnej někde někoho předjet. :D Díky za odpověď
reagować
LouskaCZek
ilość wystąpień7
data registracji19.05.2015
Środa 20.05.2015 19:42, Díky
Děkuji všem za zajímavé odpovědi.

Co se týká ojetého vozu, tak mám spíše horší zkušenosti. Nejsem v autech uplně kovaný, tak bych rád koupil nové. Škodofil nejsem, proto bloudím ve všech možných značkách. Určitě plánuji si jednotlivé automobilky obejít a užší výběr vozů vyzkoušet. A co Hyundai I-30?
reagować
LouskaCZek
ilość wystąpień7
data registracji19.05.2015
Środa 20.05.2015 19:46, RE: Auto do 400 000
Zdeny60 napisał:
stréc od piva napisał:
Petr S napisał:
LouskaCZek napisał:
Zdravím všechny,potřeboval bych poradit s výběrem vozu do 400 tis. Pro přiblížení mého využívání auta je to tak, že jezdím denně po Praze do práce cca 20 km tam i zpět. Často jezdím na víkendy do Liberce 200 km tam i zpět. Myslím, že za rok najedu tak 15-20 tis km. Čím víc se výběrem auta zabírám tím víc si nejsem jistý jestli mám jít do combi, nebo do něčeho jiného. Je mi 28 a plánuju rodinnu, tzn. že chci něco kam se vejde vpohodě kočárek a budu schopnej ukurtovat děti do sedaček. Přemýšlel jsem nad Fabia 3 combi, ale příjde mi že za stejné peníze se dají sehnat hezčí a lepší auta např. H-I30, nebo Mitsubishi ASX. Pak jsem taky narazil na Toyota Auris Touring Sport. Vzhledem k dennímu využívání na jízdy do práce bych bral spíš benzínový motor. Parkovací senzory, GPS, kamery a pod mi jsou spíše ukradený. Víc bych ocenil třeba tempomat, nebo rovný nákladový prostor v kufru po sklopení sedaček. Těším se na Vaše rady, postřehy a kritiku. Díky
O ASX jsem taky uvazoval, ale nakonec koupil Auris Touring Sports. Jednak ma ASX horsi crash test nez Auris (auta vazi pritom stejne 1300 kg). Kufr ma ASX mensi bez rovne nakladaci hrany. A pak interier co je o 10-15 let zpet me moc neoslovil. Koupil jsem Auris TS 1,6 benzin lehce pres 400 tis. Byly v tom i zimni pneu na alu diskach v cene. Tempomat to ma i parkovaci kameru, vcetne automatickeho parkovani do rady aut, bezklicove otevirani dveri, automaticke svetla a sterace. Celkem rychle se na tyhle veci zvyka.
Auris je za 400 000 momentálně nejlepší volbou kombi na trhu,teda pokud někdo není zaslepen nápisem Škoda a českými vlaječkami na autě.
Pokud ti ale nevadí, že ta 1,6 je v Aurisu zoufale slabá.V Meganu jede 1,6 o poznání lépe. Osobní zkušenost.


Megana bych určitě chtěl vidět na vlastní oči hlavně uvnitř. Nějak mám u renaultu problem s místem pro spolujezdce vpředu. Příjde mi že se tam vždycky kopu děsně do kolen. Ale to může být jenom subjektivní dojem. Celkově na mě působí jejich interiér příliš kosmicky.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Środa 20.05.2015 20:44, RE: Díky
LouskaCZek napisał:
Děkuji všem za zajímavé odpovědi. Co se týká ojetého vozu, tak mám spíše horší zkušenosti. Nejsem v autech uplně kovaný, tak bych rád koupil nové. Škodofil nejsem, proto bloudím ve všech možných značkách. Určitě plánuji si jednotlivé automobilky obejít a užší výběr vozů vyzkoušet. A co Hyundai I-30?


rychlý pokles ceny, drahý servis. nechte si mimo cenu vozu nacenit i plánovaný servis po dobu záruky a budete se divit jaké jsou rozdíly. nejhůř vyšel tuším Peugeot a Citroen, nejlépe překvapivě japonci, před časem někde proběhl test který se mj. věnoval celkovým nákladům tuším na čtyři roky a 100.000km. rozdíly byly propastné. osobně bych volil Civic Tourer 1.8, aktuálně jsou k mání dvě pěkné předváděčky se slevou 100k oproti ceníku, takže do 400k se vejdete na chlup a pokles ceny bude podstatně nižší. ale třeba Opel teď má velké slevy, a určitě i další. jen to chce všechno obejít osobně, na poptávku mejlem kolikrát ani nezareagují.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Środa 20.05.2015 20:45, RE: Díky
LouskaCZek napisał:
Děkuji všem za zajímavé odpovědi. Co se týká ojetého vozu, tak mám spíše horší zkušenosti. Nejsem v autech uplně kovaný, tak bych rád koupil nové. Škodofil nejsem, proto bloudím ve všech možných značkách. Určitě plánuji si jednotlivé automobilky obejít a užší výběr vozů vyzkoušet. A co Hyundai I-30?


Pokud i-30 nebrat motor GDI,umí se hodně zanášet karbonem což snižuje životnost motoru.Raději volit klasické mpi,které nevyniká,jak výkonem,tak spotřebou.Navíc Hyundai umí nepříjemně překvapit cenou servisních prohlídek.Píšete,že nejste škodofil,ale zkuste se svézt i octavií 1.4 tsi 103 kw.
reagować
LouskaCZek
ilość wystąpień7
data registracji19.05.2015
Środa 20.05.2015 20:55, RE: Díky
Fanda napisał:
LouskaCZek napisał:
Děkuji všem za zajímavé odpovědi. Co se týká ojetého vozu, tak mám spíše horší zkušenosti. Nejsem v autech uplně kovaný, tak bych rád koupil nové. Škodofil nejsem, proto bloudím ve všech možných značkách. Určitě plánuji si jednotlivé automobilky obejít a užší výběr vozů vyzkoušet. A co Hyundai I-30?
Pokud i-30 nebrat motor GDI,umí se hodně zanášet karbonem což snižuje životnost motoru.Raději volit klasické mpi,které nevyniká,jak výkonem,tak spotřebou.Navíc Hyundai umí nepříjemně překvapit cenou servisních prohlídek.Píšete,že nejste škodofil,ale zkuste se svézt i octavií 1.4 tsi 103 kw.


Škodofil jsem myslel tak, že se nebojím jít do ničeho jiného. Mám fabii, takže sem logicky koukal po nové fabii 3, ale přemýšlím, že bych snesl větší auto. Proto ten výběr větších kombíků. Je možné, že ve finále skončím u nějaké předváděcí octavie... ale rád bych prozkoumal i jiné vody. Díky za reakci.
reagować
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Środa 20.05.2015 20:59, k
tak auris je dobre auto ale podle mě pokud planujete rodinu tak bude asi malé.urcitě pokud možno bych volil nove auto fabia není špatna ale spíše ne. pro mě největší ne jsou benzínové motory a prostor taky nic moc.pokud mate problem s prostorem, asi budete většího vzrustu co nějake mpv ?renault scenic by byl zaty peníze 1,6 benzín pěkný. nebo toyota verso nebo ford b nebo c max tam nevím jestli koruny stačí s hiundajem nemam skušenosti ale nebal bych se .prostě si obejděte salony sedněte si do toho či onoho a vyzkoušejte at se prodejci snaží.
reagować
LouskaCZek
ilość wystąpień7
data registracji19.05.2015
Środa 20.05.2015 21:07, RE: k
kristian2 napisał:
tak auris je dobre auto ale podle mě pokud planujete rodinu tak bude asi malé.urcitě pokud možno bych volil nove auto fabia není špatna ale spíše ne. pro mě největší ne jsou benzínové motory a prostor taky nic moc.pokud mate problem s prostorem, asi budete většího vzrustu co nějake mpv ?renault scenic by byl zaty peníze 1,6 benzín pěkný. nebo toyota verso nebo ford b nebo c max tam nevím jestli koruny stačí s hiundajem nemam skušenosti ale nebal bych se .prostě si obejděte salony sedněte si do toho či onoho a vyzkoušejte at se prodejci snaží.


Líbí se mi Váš klid v odpovědi:D mpv mě taky láká, ale to bych si asi vzal např. Quashqai, ale tam už se asi se 400 K nevejdu.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.