0
powrót
 

diskuze k tématu: Hyundai i20 1.6 CRDi - jejím revírem je i dálnice

kategorie zaszeregowania tematu: korejská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.08.2009 11:02, Překvapení
Líbí se mi, pane Šikle, Vaše dnešní recenze. Volil bych však jako běžný řidič s ohledem na peněženku základní motorizaci. Je naprosto dostatečná pro všechny druhy jízdy /s výjimkou sportu/. A čím Vás 1,2 stále překvapuje?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.08.2009 11:11, Srovnání s accentem
Když tak uvažuji nad nabídkou Hyundaie, volil bych spíš Accenta s 1,4 benzínem. Za stejnou cenu bych dostal trochu víc auta. Co Vy na to?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.08.2009 12:01, RE: Srovnání s accentem
donald napisał:
Když tak uvažuji nad nabídkou Hyundaie, volil bych spíš Accenta s 1,4 benzínem. Za stejnou cenu bych dostal trochu víc auta. Co Vy na to?
Klasické dilema menší auto se silnějším motorem versus větší se slabším motorem :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.08.2009 12:06, tech údaje
Mate prohozene v tabulce hodnoty zrychleni a max. rychlosti.

Kdyz pisete o nadprumerne pruznosti, bylo by hezke doplnit to nejakymi cisly. To zrychleni z 0-100 jak pisete zrovna oslnive neni. S takovym vykonem by ho melo dosahnout i auto min. o tridu vyse.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.08.2009 12:11, RE: Srovnání s accentem
donald napisał:
Když tak uvažuji nad nabídkou Hyundaie, volil bych spíš Accenta s 1,4 benzínem. Za stejnou cenu bych dostal trochu víc auta. Co Vy na to?
Koukám na ceny Accentu...je to poměrně starý model pocházející z dob, kdy korejci za japonskou a evropskou konkurencí zaostávali aspoň o jednu generaci. Na druhou stranu je cena výborna. Kdybych teď (nedej Bože) přišel o milované Polo Classic a rozhodl se pro nové auto (což není pravděpodobné), volil bych:
a) levně malý sedan (do kterého by se v pohodě vešel složený kočárek Maxikoza) - výběhová Cordoba Pepe (vyprodávájí ji i pod 230tis.) či výběhový Accent
b) kombík i30CW/sídCW (sice vyhrává rozum nad srdcem, ale poměr ceny/užitné hodnoty/výbavy je asi ve své třídě bezkonkurenční).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.08.2009 12:40, RE: Překvapení
donald napisał:
Líbí se mi, pane Šikle, Vaše dnešní recenze. Volil bych však jako běžný řidič s ohledem na peněženku základní motorizaci. Je naprosto dostatečná pro všechny druhy jízdy /s výjimkou sportu/. A čím Vás 1,2 stále překvapuje?
Základní motorizace je právě jedna-dvojka, která mě při každé jízdě mile překvapuje .-) Pro i20 je dostatečně výkonná, poskytuje kultivovaný chod a je úsporná. A cena srovnatelná s tříválcovou Fabií mluví jasně pro
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.08.2009 12:45, RE: Srovnání s accentem
donald napisał:
Když tak uvažuji nad nabídkou Hyundaie, volil bych spíš Accenta s 1,4 benzínem. Za stejnou cenu bych dostal trochu víc auta. Co Vy na to?
Voliv bych i20, Accent sice přijde s 1.4 na stejné peníze, ale rozhodně si s ním neužijete tolik zábavy. Navíc budete zklamán ze řazení, které je s tímto motorem doslova tragické. Čtrnáctistovka se navíc v Accentu projevuje nemastně a neslaně. K Accentu se více hodí 1.5 CRDi.

Pokud toužíte po větším voze, sáhněte rozhodně po i30, klidně se základní 1.4, která bohatě postačí (stejně jako u Cee´du)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.08.2009 12:52, RE: tech údaje
mikes napisał:
Mate prohozene v tabulce hodnoty zrychleni a max. rychlosti.

Kdyz pisete o nadprumerne pruznosti, bylo by hezke doplnit to nejakymi cisly. To zrychleni z 0-100 jak pisete zrovna oslnive neni. S takovym vykonem by ho melo dosahnout i auto min. o tridu vyse.
Díky, údaje prohodím

Ano, zrychlení 0-100 km/h není nikterak oslnivé. Předností této motorizace je pružné zrychlení ve vyšších rychlostech. Například na dálnici poskytuje mezi 100-150 km/h (Německo) velmi dobré hodnoty, kdy i20 ujede i papírově silnějším a samozřejmě těžším vozům ... To je její hlavní přednost. Jinak koupě této varianty nedává příliš smysl a normálně smýšlejícím řidičům doporučuji základní zážehovou 1.2, která bohatě postačí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.08.2009 13:16, RE: Srovnání s accentem
Petr - TipCars.com napisał:
Voliv bych i20, Accent sice přijde s 1.4 na stejné peníze, ale rozhodně si s ním neužijete tolik zábavy. Navíc budete zklamán ze řazení, které je s tímto motorem doslova tragické. Čtrnáctistovka se navíc v Accentu projevuje nemastně a neslaně. K Accentu se více hodí 1.5 CRDi.

Pokud toužíte po větším voze, sáhněte rozhodně po i30, klidně se základní 1.4, která bohatě postačí (stejně jako u Cee´du)
Díky za dobrou radu. Úvahy jsou zatím jen hypotetické, protože mám elantru CRDi s nájezdem pod 70 tisíc km a slouží skvěle.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.08.2009 14:14, RE: tech údaje
Petr - TipCars.com napisał:
Díky, údaje prohodím

Ano, zrychlení 0-100 km/h není nikterak oslnivé. Předností této motorizace je pružné zrychlení ve vyšších rychlostech. Například na dálnici poskytuje mezi 100-150 km/h (Německo) velmi dobré hodnoty, kdy i20 ujede i papírově silnějším a samozřejmě těžším vozům ... To je její hlavní přednost. Jinak koupě této varianty nedává příliš smysl a normálně smýšlejícím řidičům doporučuji základní zážehovou 1.2, která bohatě postačí.
Taky se marně snažím najít cílovou skupinu této varianty auta...pro jupíky to není stylová prémiovka podporující image, na rodinné auto je malé a drahé, na služební malé a/nebo drahé. Jedině nějaký singlák či málodětný pár se slušným příjmem, který je limitován parkovacím prostorem (motorka v garáži, památkově chráněná vrata, parkování ve dvoře pavlačového domu...), auto pro ně není statusový symbol, nemají velké nároky na kufr, chtějí mít výkonovou rezervu a dobrý pocit ze spotřeby.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.08.2009 21:49, I20iI30
V benzínové I20 1,2 jsem měl možnost se projet a mohu potvrdit pohodové svezení s dostačující dynamikou. Už se těším na nějakou tu recenzi benzínové I30 1,6. Totiž zvažuji toto auto ve verzi kombi (1,6_92kW) ale také se mi líbí i Toyota Corolla kombi (1,6_81kW) - facelift po r.2002. Obě jsem zkoušel a je to na zváženou. Hyundai (I30) je tu krátce, je samozřejmě novější a dražší, ale otázka co s ním udělá větší km nájezd. Korejci se dneska učí rychle, ale otázka jestli ty jejich věci i nějakou dobu vydrží...:) Corolla by měla vydržet i nějaký ten km a spolehlivá by snad měla být také. Do třetice by snad ještě mohl konkurovat Ford Focus 1,6 VCT 85KW, ale ten jsem neměl možnost projet a nikdo ze známých ho nemá...takže fakt nevím. Všichni 3 jsou na tom asi výkonově podobně (alespoň točivý moment). No ale největší spolehlivost bude asi na straně té Toyoty...zkuste poradit...:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.08.2009 11:28, RE: I20iI30
Funkota napisał:
V benzínové I20 1,2 jsem měl možnost se projet a mohu potvrdit pohodové svezení s dostačující dynamikou. Už se těším na nějakou tu recenzi benzínové I30 1,6. Totiž zvažuji toto auto ve verzi kombi (1,6_92kW) ale také se mi líbí i Toyota Corolla kombi (1,6_81kW) - facelift po r.2002. Obě jsem zkoušel a je to na zváženou. Hyundai (I30) je tu krátce, je samozřejmě novější a dražší, ale otázka co s ním udělá větší km nájezd. Korejci se dneska učí rychle, ale otázka jestli ty jejich věci i nějakou do...
/Ne/spolehlivosti Hyundai i30 bych se vůbec nebál. Hyundai obecně zejména u novějších modelů si může dovolit poskytovat královské garance. V USA, kde prodává velké množství vozů, dává víc než pětiletou záruku. Obvykle je to bez omezení kilometrů.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.