0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojetý Hyundai H-1: potěší početnou rodinu?

kategorie zaszeregowania tematu: korejská vozidla
mupet
ilość wystąpień24
data registracji01.02.2011
Piątek 01.04.2016 13:39, H1 tour
zdar tazateli, toto auto mám od r 2008, tehdejší novinka...hodně info se dá najít na hyundaiclub.net
pokud by byl zájem, přidám i svou trošku do mlýna klidně se ptej
reagować
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Piątek 01.04.2016 15:26, ceny servisu
Mě by odradily ceny náhradních dílů. FAP za cca 100 000,- je likvidační Z druhé strany je to pohodlné a docela hezké auto
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Poniedziałek 04.04.2016 10:07, RE: H1 tour
mupet napisał:
zdar tazateli, toto auto mám od r 2008, tehdejší novinka...hodně info se dá najít na hyundaiclub.net pokud by byl zájem, přidám i svou trošku do mlýna klidně se ptej


Dobrý den, napište prosím o svém Hyundai recenzi. http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Budeme potěšeni.
reagować
mupet
ilość wystąpień24
data registracji01.02.2011
Wtorek 05.04.2016 08:30, stručně
H1 tour 125kW rv 2008
MOTOR - vynikající, motor má 125kW a skoro 400Nm, takže i když prázdné auto váží téměř 2300kg, dá se s ním vcelku svižně popojíždět. Spotřeba ve městě cca 10l, dálnice do 130km/h, nebo dálková jízda cca 8,5. Nejvetším překvapením byla maximálka, kde plně naložené auto (kapela + nástroje) jelo dle tachometru 215km/h (dle GPS 200), ale to jen jako zajímavost.
PŘEVODOVKA - bohužel jen 5ti stupňová, motor by klidně dlouhou 6ku zvládl, dráhy řazení delší, ale nijak tragické
INTERIÉR - celkem hezky proveden, palubka dokonce z měkkých plastů, ergonomicky v pořádku, palubní "počítač" (to je ale silné slovo) neumí venkovní teplotu, ani okamžitou spotřebu, nic co umí koncernové již od roku 1998, ukatuje jen dojezd, prům rychlost ...prostě na hovno, obě přední sedadla výškově stavitelná a relativně pohodlná (i po 1000km cestě). zadní lavice, dělená 1/3 a 2/3, posuvná cca 50 cm, opěradla každé zvlášt polohovatelné. 1. NEVÝHODOU je nemožnost aretace lavice v přední poloze (úplně za předními sedadly když chcete převážet náklad). 2. NEVÝHODOU je nemožnost sklopení opěradel úplně na sedáky, nebo naopak úplně do vodorovné polohy se sedáky, lze to jen v omezeném úhlu. 3.NEVÝHODOU je nemožnost jednoduché demontáže (vycvaknutí) sedadel jako u Transporteru-vše se musí šroubovat. Pokud je auto 8mi místné, tak poslední lavice je také napevno přišroubována a ani není posuvná...VARIABILITA NULOVÁ.
EXTERIÉR - dvoje posuvné boční dveře, litá kola, ochranné boční plasty - vzhled se korejcům povedl
ZÁVADY po ujetí cca 130tis km
3x kompletně popraskaná přední světla (měněno v záruce)
1x odešlo turbo (asi měsíc po záruce)
10x řešen problém nefungujícího centrálního zamykání na posuvných dveřích
1x čidlo abs + další drobnosti

auto jsem měl jako firemně-rodinné a jezdil jsem s ním jen já.
jo...a je to zadokolka...takže i přes esp se s prázdným autem dá dostat do hodně těžkých situací

pokud bych měl doporučit, koukl bych po VW CARAVELLE T4
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Wtorek 05.04.2016 09:07, RE: stručně
mupet napisał:
H1 tour 125kW rv 2008MOTOR - vynikající, motor má 125kW a skoro 400Nm, takže i když prázdné auto váží téměř 2300kg, dá se s ním vcelku svižně popojíždět. Spotřeba ve městě cca 10l, dálnice do 130km/h, nebo dálková jízda cca 8,5. Nejvetším překvapením byla maximálka, kde plně naložené auto (kapela + nástroje) jelo dle tachometru 215km/h (dle GPS 200), ale to jen jako zajímavost. PŘEVODOVKA - bohužel jen 5ti stupňová, motor by klidně dlouhou 6ku zvládl, dráhy řazení delší, ale nijak tragickéINTERIÉR - celkem hezky proveden, palubka dokonce z měkkých plastů, ergonomicky v pořádku, palubní "počítač" (to je ale silné slovo) neumí venkovní teplotu, ani okamžitou spotřebu, nic co umí koncernové již od roku 1998, ukatuje jen dojezd, prům rychlost ...prostě na hovno, obě přední sedadla výškově stavitelná a relativně pohodlná (i po 1000km cestě). zadní lavice, dělená 1/3 a 2/3, posuvná cca 50 cm, opěradla každé zvlášt polohovatelné. 1. NEVÝHODOU je nemožnost aretace lavice v přední poloze (úplně za předními sedadly když chcete převážet náklad). 2. NEVÝHODOU je nemožnost sklopení opěradel úplně na sedáky, nebo naopak úplně do vodorovné polohy se sedáky, lze to jen v omezeném úhlu. 3.NEVÝHODOU je nemožnost jednoduché demontáže (vycvaknutí) sedadel jako u Transporteru-vše se musí šroubovat. Pokud je auto 8mi místné, tak poslední lavice je také napevno přišroubována a ani není posuvná...VARIABILITA NULOVÁ.EXTERIÉR - dvoje posuvné boční dveře, litá kola, ochranné boční plasty - vzhled se korejcům povedlZÁVADY po ujetí cca 130tis km3x kompletně popraskaná přední světla (měněno v záruce)1x odešlo turbo (asi měsíc po záruce)10x řešen problém nefungujícího centrálního zamykání na posuvných dveřích1x čidlo abs + další drobnostiauto jsem měl jako firemně-rodinné a jezdil jsem s ním jen já.pokud bych měl doporučit, koukl bych po VW CARAVELLE T4


Dobrý den, šlo by Vaše zkušenosti vložit sem?: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.