Ráďa napisał:
zigi: Nemyslím že přehnal, když je to vlastní zkušenost. Možná bude lepší doplnit vysvětlení. Sám na destičky připouštíš 150tkm. Předpokládám, že máš zkušenosti s vozy cca dvoulitr 4,5m jezdící často trochu brzda plyn. Správným vozem je u mě po léta pouze S-klasse (všech generací). Za předpokladu, že původní majitel (kterého znám osobně) strávil většinu času na dálnici na tempomat a nebyl to pruďas. Tak mi opravdu čidlo destiček začalo občas problikávat až chvíli před 200tkm. Navíc destliček máš...
Těch 150t km se dá považovat u spousty lidí za strop a to jsou buď klobouci nebo auta, co jezdí jen dálnice. Normální člověk je rád, když na deskách dá alespoň 100t km, nejčastěji 60-80t km. Osobně dám asi 60tkm, ale uznávám, že jsem nekoupil nějaký extra kvalitní desky a je mi celkem jedno kdy odejdou, koupit nové za 1500-2000 je v poho.
S tím eSkem je ti zajímavý, ale kolik lidí ho u nás má? Možná je to ten správný vůz jak píšeš, ale já žiju v realitě. eSko k životu nepotřebuji a po dálnicích jezdím vyjímečně...
Těch 200t km jsou spíše extrémy a kdybys sám měl to správné auto, sám bys třeba desky odrovnal už v 100t km a co bys potom říkal? Nikdy nevíš kdy je třeba sešlápnout tvrdě brzdu a zabránit kolizi, to pak desky jsou hodně dolů...
Samozřejmě tohle je téma na vyvolání flame :) Něco podobnýho asi jak mi jeden kolega v práci tvrdil, že na origo gumách najel cca 150t km, ne, nemohl jsem to poslouchat...