Derec napisał:
Pan Pavel svoji Elantru snaživě propaguje .. tento článek je od 24.1. na autorecenzi.cz... Mám Elantru 2003 a až na spotřebu, která nejde na dálky nejde pod 6,5 a na couračky pod 7,5 na 100 je to fajn auto.. za 5l na 100 se mi teda ještě nikdy za tu dobu nepodařilo a to nejezdím jak kaňour. Auto má odkrouceno přes 100tis. km a jediná závada bylo v 95tis. nefunkční podávací čerpadlo (6,5tis. v autorizovaném s.), to že v 75tis. mi odešla obě zadní ložiska je jako nedostatek všeobecně známé. Pro za...
Do soukromí Elantru ANO, služební vůz NE! V naší sekci firmy sice Elantru nemáme (šéf je zarytý příznivec VW), ale na divizi v Ostravě koupili 2 kousky na zkoušku. Po roce tato auta po 90.000 km byla nabídnuta k prodeji před ukončením leasingu. Překvapivé! Chtěl jsem do toho jít a za skvělé peníze auto koupit sestře. Zamluvil jsem si termín, přijel do OV a šel jsem auto vyzkoušet. Do auta jsem si sedl, nastartoval, udělal kolečko po areálu, párkrát ostřeji zatočil v 50 km rychlosti a už jsem ani za bránu nevyjel. Pětku jsem ani řadit nemusel, protože jestli byla v takovém stavu jako ostatní rychlostní stupně, zřejmě by se rozsypala převodovka. Možná kdyby se vyměnily čepy, silentbloky, těsnění nebo jánevímco na nápravách, snad by to šlo. Zkrátka DĚS!
Jasně, služební auto v Čechách je kára osedlaná prasetem. Ale na druhou stránku tady se pozná spolehlivost. Mezi námi (snad tady šéf nechodí..) ono to není slavné ani s těmi VW, ale několikrát lepší než u Elantry. Ještě dodatek: nejmenší náklady na údržbu (účetně doložené, neříkám tím počet oprav!) vykazují starší Oktávky a šéfův Passat je na tom úplně nejlépe.