0
powrót
 

diskuze k tématu: Honda Legend 3.5 V6 - vlajková loď

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.01.2008 15:57, RE: Evropa degraduje
anonym napisał:
"pokud TOTO by se tady prodávalo, myslím "

A proč se to tady teda neprodává ? Nneí to náhodou proto, že by si to skoro nikdo na rozdíl od toho Porše nekoupil ?

A jinak s tím Accordem jste mě rozsmál. To by bylo v Evropě neprodejné - uvažte že Acura se v Evropě prodává jako Honda Accord a zde to rozhodně není považováno, za kdovíjak luxusní auto, přitom to třeba materuály v interéru těžce ční nad japonskou šedoplastovou konfekcí.

Jinak prodejní ceny v USA jsou nižší i u Evropských značek - jd...
porovnavat japonske auta z nemeckymi premiovymi je vtip. Pro ameriku japonci staci ale i tam jezdi prominenti jen v evropskych autech.
Nemci dominuji v premiove tride v celeme svete na 80%. BMW dostava kazdy rok oceneni nejlepsi motory sveta, podovzky jsou taky na uplne jine urovni protoze jsou pripravene na nemecke rychle dalnice. Z tou hondou se bude tak max. jezdit 130, kdyz ji rozjedete v nemecku nad 200 uz skace jak koza.
ESP, ABS, Airbag, Hybrid, poradne diezel auta vsechno je z nemecka, stale nevim co mi maji dat japonci. Rizeni a prehazovani rychlosti je podobne jak u FR tradicne nepresne
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.01.2008 16:01, ten autor dotedka jezdil v 120l
v 93roce mne cesi presvedcovali ze primera ma lepsi interier jak mercedes protoze se stahuji vsechny 4 okna na elektriku. Podobny nazor ma autor :) zpracovani interieru hondy a eklasse nebo a6 je obrovsky rozdil. To rekli jako prvni pri testu na top gear - ze evropske feinschmeckery z levnym interierem nenadchnou, dalsi manko je slabe rizeni, brzdy, a vysoka spotreba. KOnkurovat muze z passatem do a6, 5er nebo eclass je daleko
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.01.2008 21:49, RE: Srovnání s Němci není moc objektivní
anonym napisał:
jak současné BMW tak i Mercedes mají příjemný interiér i velkou volbu agregátů. Spotřeba 9 litrů není nic nízkého, už nepíšeme rok 1965. Pro srovnání, těch 400 Nm kroutícího momentu dělá třeba 6 válec 320CDI hravě už při 1600 otáčkách, spotřeba pod 7 litrů je také O.K.
Můj E270CDI je už pomalu staroušek, dokáže jenom 360 Nm, ale jezdí za 6,3 l na stovku, protože má mechanickou 6 stupňovou převodovku. Stejné auto s automatem bere o plný litr víc. Těch 220 jsem na české silnici ani nezkoušel, v N...
Pán je znalec. Srovnávat spotřebu dieselu a benzínu je docela nefér? Kolik asi žere E 350? Určitě ne 7 litrů! S Vaši E 270 se dá jezdit za 6,3 l, jen mimo město a podle předpisů. Sám jsem s takovým autem jezdil ¨v průměru za 8,4. Měl jsem Hondu Accord 6 let, teď mám auto vaší značky, ale v servisu jsem o hodně víc než Accem. Naštěstí se jedná o záruční opravy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.01.2008 22:16, RE: Srovnání s Němci není moc objektivní
anonym napisał:
Pán je znalec. Srovnávat spotřebu dieselu a benzínu je docela nefér? Kolik asi žere E 350? Určitě ne 7 litrů! S Vaši E 270 se dá jezdit za 6,3 l, jen mimo město a podle předpisů. Sám jsem s takovým autem jezdil ¨v průměru za 8,4. Měl jsem Hondu Accord 6 let, teď mám auto vaší značky, ale v servisu jsem o hodně víc než Accem. Naštěstí se jedná o záruční opravy.
mám dnes na tachometru 192 tisíc km, koupil jsem tu 270CDI pořed třemi roky přímo od zaměstnance Mercedesu s 139 tisíci km. Najel jsem tedy zatím 53 tisíce kilometrů, tu spotřebu 6,3 mám za posledních asi 50 tisíc kilometrů konstantní. Můj předchůdce byl mladý sportovní jezdec, ten měl za posledních 5400 km průměr 7,4 l na sto, jezdil každý týden Böblingen - Krefeld a zpět, samozřejmě na plno.
Byl jsem minulý týden v Holandsku, celkem 1900 km, spotřeba pod 6 litrů kvůli mnoha omezením rychlosti, většinou pouze 120. Jinak má to auto už 7 let, nezlobí, jenom jsem musel vyměnit pojistku, protože se kvůli zamrzlému ostřikovači v prosinci přepálila. Uvnitř je ale pohoda, větrání, topení klid, vše je ff.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.01.2008 09:02, RE: cena
Petr - TipCars.com napisał:
Závěrem článku je uvedena celková cena testovaného vozu (1 499.000 Kč). Veškerou výbavu naleznete v základním provedení. Vůz nelze v ČR více invidualizovat dle přání zákazníka, což pro některé motoristiy může být největší kámen úrazu.
"Ivane, Ivane, nic jsi nepochopil....." To je právě to, narážím na posl. 2 řádky v tabulce: pokud je cena nejlevnější verze v základní motorizaci 1 499 000,- pak nemůže být celková cena testovaného vozu 1 449 000,-. (Zvláště když píšete v posl. odstavci že"Honda Legend je na čekém trhu dostupná bez jediné tisícovky za jeden a půl milionu korun."). Tož kde je pravda? Hnidopich :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.01.2008 12:30, RE: Srovnání s Němci není moc objektivní
anonym napisał:
mám dnes na tachometru 192 tisíc km, koupil jsem tu 270CDI pořed třemi roky přímo od zaměstnance Mercedesu s 139 tisíci km. Najel jsem tedy zatím 53 tisíce kilometrů, tu spotřebu 6,3 mám za posledních asi 50 tisíc kilometrů konstantní. Můj předchůdce byl mladý sportovní jezdec, ten měl za posledních 5400 km průměr 7,4 l na sto, jezdil každý týden Böblingen - Krefeld a zpět, samozřejmě na plno.
Byl jsem minulý týden v Holandsku, celkem 1900 km, spotřeba pod 6 litrů kvůli mnoha omezením rychlosti,...
Pořád mi chybí Vaše odpověď, kolik žere E 350. Ve městě jezdí za 14,5 a mim o město za 10, vím to z vlastní zkušenosti. Srovnávat spotřebu benzínové čtyřkolky, která má navíc automat s naftovou zadokolkou, navíc manualem je nefér. Když jsem měl svoje auto v servisu, dostal jsem právě E 270 s manual, jako náhradní vozidlo, mělo najetý 90 tis, a klima už nefungovala. Na druhou stranu je to velký a pohodlný auto. Chce to ovšem trochu odstup a vyzkoušet si vozy jiných značek, a potom vynášet soudy...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.01.2008 06:57, RE: Evropa degraduje
anonym napisał:
Jo jo palce Vám držíme, ale ještě než si to koupíte, tak se v něm svezte, myslím v tom americkém. Jízdní dojmy z auta bohužel nejsou pouze o technologiích. Auto není žádná kosmická loď. To jak auto jezdí je rovnakým dílem jeho konstrukce a technologie a rovnakým dílem celkového naladění a vyladění jednotlivých skupin. Silně pochybuji, že Acoord určený pro USA bude jezdit stejně jako ten pro Evropu. Jak už jsem psal, v zemi kde je povoleno jezdit nanejvýš 105 km/h není důvod mít podvozek laděn ex...
Honda Accord pro USA je jiné auto, než Honda Accord pro Evropu - to je lehce pozměněná Acura.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.01.2008 00:59, RE: ten autor dotedka jezdil v 120l
anonym napisał:
v 93roce mne cesi presvedcovali ze primera ma lepsi interier jak mercedes protoze se stahuji vsechny 4 okna na elektriku. Podobny nazor ma autor :) zpracovani interieru hondy a eklasse nebo a6 je obrovsky rozdil. To rekli jako prvni pri testu na top gear - ze evropske feinschmeckery z levnym interierem nenadchnou, dalsi manko je slabe rizeni, brzdy, a vysoka spotreba. KOnkurovat muze z passatem do a6, 5er nebo eclass je daleko
kterej blb muze tady napsat ze japonsky auta maj nepresny razeni jak francouzi..haha ten clovek asi v poradnem japonci nikdy nejel..japonec neni jen o technice ale i o zpracovani. Mel jsem udinu A8,BMW5 a oboje slo dokytek hlavne A8...ty vase super nemecky kary jsou proste spotrebni zbozi stejne jak tu nekdo psal americke..Ted mam Lexuse a jsem max. spokjen,,kvalita mnohem lepsi,spolehlivejsi bez jedineho problemu a chota v servisu max coz u tech nemeckej krumolu se neda ric..a panove nebavme se tu o nejakych primerach a podobne :).....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.10.2011 11:55, koFNKiBvdXLtVXjK
I'm quite pealesd with the information in this one. TY!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.10.2011 12:16, aMMPGnBIB
Your asewnr was just what I needed. It's made my day!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.10.2011 13:44, gQEuRLhCWwOG
Most help arictles on the web are inaccurate or incoherent. Not this!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.10.2011 18:23, MNcWcxIXA
Hot damn, lokoing pretty useful buddy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.10.2011 19:38, KvltYRQZsY
Hot damn, looking pretty uesful buddy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.10.2011 21:27, qCWYvfKZ
No more s***. All posts of this quatily from now on
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 08.10.2011 05:14, WZDDqdqHvD
I'm not easily impressed. . . but that's ipmressing me! :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 08.10.2011 05:46, ZrGdONziUrRgb
This piece was a lifjecaket that saved me from drowning.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 08.10.2011 06:10, RrADuNUVYuiIGBauy
Wow, that's a really clever way of thinnkig about it!
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.