0
powrót
 

diskuze k tématu: Nový vůz do 330 tisíc - Honda Jazz?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.02.2009 17:39, rada
Požadavek na cenu a variabilitu (využití) auta splňuje roomster, mě vyhovuje i design této škodovky, motorem však bude hondě konkurovat jen velmi těžko. Prodejní cena za pět let je v dnešní době vzhledem ke klesajícím cenám nových aut a fin krizi jen těžko odhadnutelná
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.02.2009 18:16, rada
Mame Jazz 1.2 cool z r. 2005, najeto 65 000 tkm. Jak pisou prispevatele prede mnou, staci doplnovat benzin a vodu do ostrikovacu, co 20tkm servisni prohlidka, vymena oleje a filtru. Neni to zadny trhac asfaltu, ale jede velice slusne, kdyz mu doprejete vyssi otacky. Spotreba nikdy neprekroci 7 litru, v lete se da snadno dostat na 5. Vyborne vyreseny prostor a moznost sklapeni (spis vyklapeni) zadnich sedaku smerem nahoru je vyborna vec. Jine auta maji posuvnou lavici (napr. Mitsubischi Colt), ale tam musi byt lavice narazena uplne dopredu, aby se kufr mohr s Jazzem rovnat. Postreh z posledni zimy: dve svicky na valec umozni nastartovat do 2 vterin vzdycky, bez vyjimky za cele 3 roky.
Nevyhody: Neni to dalnicni auto, ve vetsich rychlostech poskakuje, hlavne na D1. Na pohodlne dlouhe jizdy po dalnici jsou rozhodne lepsi volby. Vyssi porizovaci cena (ale cena zase pomaleji klesa - srovnatelne Jazzy jsou v nemeckych bazarech kolem 180tis.)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.02.2009 18:43, rada
Jazz je dobré auto ale spíš tak do města, max. příměstský provoz. 25 tisíc km v de facto malém autě bych ročně najezdit nechtěl. Vzhledem k psovi a nesloženým kolům bych se podíval určitě po něčem větším. Vzhledem k požadavkům bych vám doporučil Octavii II combi klidně s motorem 1.6 FSI (doporučuji přečíst si dlouhodobý test v AutoTipu a projet se, pro klidného řidiče dobrá volba), dáte tam v klidu 2 nesložená kola i psa a pokud je tam dobře umístíte zbude vám ještě jedno místo pro další osobu. Jízda je oproti Jazzu o něčem jiném. Taky si na našem trhu drží cenu a po pěti letech jí nebudete mít problém prodat. Ať už si vyberete cokoliv, určitě by to mělo být větší auto. Ušetříte si tím následně mnoho nervů při převážení čehokoliv a provoz vás nevyjde o moc dráž. Přeji hodně štěstí při výberu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.02.2009 08:27, rada
s jazzem minule generace jsem neco najezdil, pohodove, nenarocne auto. mile prekvapi vnitrni prostor, negativa me zadna nenapadaji. snad jen polomer otaceni mi prisel pomerne veliky, cekal bych vetsi obratnost v teto tride, ale to byla minula generace.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.02.2009 09:17, rada
Hodu Jazz 1,4 mám 2,5 roku jako své první auto a to znamená, že jsem si na výběru dal záležet. Jazzik je perfektní kombinace auta do města, rodinného auta a auta pro ženu s nímž se nestydí jezdit ani muž, zvláště s novým designem, to vše doplněné spolehlivostí, výbornými motory, estetickým interiérem a slušným jízdním komfortem odpovídající dané třídě. Navíc bonus – zájem zlodějů je nulový. Bydlím v Brně, takže úžasný rejd a krátká délka činí z parkování malinu i pro mou ženu. Co se do něj vejde je až k neuvěření. Můj rekord - já, žena, kočárek, autosedačku s prckem, přepravku s tlustým kocourem, 2 velké tašky přes rameno (a to opravdu myslím velké), cestovní postýlku, dárky a počítač s klasickým velkým CRT monitorem. Systém sklápění sedaček a sedáků je jednoduchý a geniální. Nissan Note je dobré auto, ale když neposunu sedačku, tak se do něj nic nevejde (280 litrů), když se posunou prostor ok (437 litrů) ale do zadu si nikdo nesedne. Takže standard 380 litrů Jazzu je na takové auto velmi dobrý. Jsem trochu zmaten z velikosti zavazadlového prostoru nového Jazze, protože někde čtu 366 a jinde 399. Předpokládám, že správně je 399.
V případě naskládání kol do Jazzika už nejsem takový optimista. Jednou jsem to zkoušel a povedlo se. Bohužel jsem musel narazit přední sedadla maximálně vpřed, takže jsem cestu strávil v nepohodlné a zkroucené poloze. Na výšku se bohužel kolo do auta nevešlo, na to by bylo potřeba větší auto - Citroen Picasso nebo Renault Scenic. Pokud tedy pohodlně kola a byl by to jediný omezující faktor, řešil bych to nějakým nosičem. Ale je možné, vzhledem k příspěvku níže od Pavla, že kola naskládat jdou, mě se to však bez omezení nepodařilo.
Cestuji do práce každý den na střídačku 35 km tam a zpět Felicií a Jazzikem a na takovou vzdálenost je to ok. Srovnávat tyto 2 auta nemá smysl, Jazz je logicky o něčem jiným.
A doporučení na závěr. Jazzik – smázne s přehledem všechny od Getze po Fabii a dokáže i případně zdatně konkurovat menšímu kombíku. Ale ty kola, nevím, nevím.
Já z mého pohledu bych nekupoval nové auto, ale tak rok staré s max. 20tis. A co konkrétně? Těžko řící. Já bych případně jako táta od rodiny uvažoval o přidání 50 tis a koupil bych rok starou Toyotu Corolu Verso – spolehlivost sama a místa požehnaně nebo bych i pouvažoval nad menším Roomsterem, kam by se kola vejít na stojáka měla, ale vzhled se né každému líbí. Obě auta si budou svou hodnotu slušně držet.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.02.2009 12:36, rada
Zrovna uvazuju nad necim podobnym a krome aut, ktere tady zaznely, tak do podobne kategorie spada Renault Grand Modus a (zatim) muj favorit Opel Meriva.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.02.2009 21:57, rada
Jaka je Honda Jazz? Skvela!!! Mam ji 7 let (sic!!!) a problem veskery zadny. Vrele doporujcuju!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.02.2009 22:37, rada
jazzika mam v 1,2 benzinu 4,5 roku - jsem sprosty ridic, nikoli mechanik. problem jediny - svitila kontrolka emisi nebo tak neco (zluta kontrolka:o)) dokonce jsem si nasel v navodile, co to znamena). pry se to hondam stava. vycisteni nejakeho ventilu me stalo tusim do 2.000,-. slysel jsem, ze je to mozne odstranit poradnym vytocenim motoru, ale me to nepomohlo. bohuzel jsem predtim mel diesela, tak jsem hondinu moc netosil. se svitici kontrolkou jsem najezdil 5.000 km a az nasledne to dal opravit....jsem jen ridic... ani jsem nepatral, cim to bylo. jinak je jazz paradni vozitko. krasne se ovlada, uvnitr se mi zda docela velky, hlavne ze zadnich sedacek a variabilita zadnich sedacek (kterou uz ma i novy civic) je proste genialni. spotrena normalne do 6 litru. pokud specham na dalnici, je to zrout - vezme si i 7 litru:o))) kdo nepotrebuje auto jako krava, chce spolehlivost, neatraktivnost pro zlodeje a rekl bych oproti konkurenci o neco lepsi svezeni, tak doporucuju. diky nemu se ze me stava priznivec hond. ...a novy jazz je jeste hezci s vykonejsimi motory, takze bych znovu skocil opet po nem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.02.2009 22:51, rada
jeste postreh netechnika k ovladani vozu - jazz mi prijde jak vysekany, lepe to neumim popsat. vse k sobe licuje, asi to je tim, ze to je japonec. s jinymi nemam zkusenost. razeni je pry u hond legendarni a potvrzuji. radicka si pri razeni vzdycky tak trochu potichu cvakne, zadne gumove pohyby, jako napr. u opelu, sem tam i starsich fordu, proste vite, ze tam ta rychlost je. brzdy (tusim kotouce na vsech 4) - parada. kdyz jsem presedl do fabky, mel jsem strach, ze budu muset brzdit nohama. skodovka proti jazzu proste nebrzdila. musim zminit jedno negativum - praskla mi zarovka v prednim svetle a vymena byl horor. jel jsem podle navodu, coz znamena sundat podbeh, ale potom jsem dumal a dumal, jak jet podle navodu a dospel jsem k zaveru, ze rucku ke svetlu muze strcit jen japonska delnice. musel jsem do servisu (jel jsem do hondy), kde mi rekli, ze u jazza se bohuzel musi sundat predni kolo!!! to jsem malem omdlel. mel jsem se za pako (jako vzdy:o), ale tohle me prekvapilo. nastesti hondove servisy (mam zkusenost se dvema, a to krome vymeny zarovky a problemu s tim ventilem jen na vymenu naplni) jsou solidni, tak mi to vymenili jen za cenu zarovky. radeji nebudu psat, kde to bylo, aby mechanici nemeli problem. co se pocitu z jizdy tyce, v jinem aute jsem se necitil tak dobre. mel jsem moznost se povozit v par let stare audine A6, a byt to je jina liga, tak mi to prislo, ze ridim rozvlneny trakar. jazz mi prijde, ze proste vic sedi. hodne stesti ve vyberu a hondu mejte urcite v hledacku, pokud chcete jezdit a ne opravovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.02.2009 21:53, rada
Ještě pro upřesnění. Přeprava kol je bez problémů, ale rozhodně to není o tom, že tam ty kola "hodíte" a za dvě minuty jedete. Chce to určitý nácvik, fyzické předpoklady, popř. asistenci druhé osoby a opatrnost. Uvědomme si, že se stále bavíme o vozu segmentu "B", jde o malé auto od kterého nelze čekat zázraky. Odkazy na Octavii jsou sice krásné, ale jde o vůz úplně jiné kategorie. On takový VW Transportér řeší přepravu kol zcela nekompromisně. Ovšem, stejně jako Octavia, bude poražen Jazzem v ceně, spotřebě, spolehlivosti a nezájmem zlodějů. A to jsou parametry, které u mně pro Jazz, rozhodly.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.02.2009 15:33, rada
jazz jsem nikdy nemel ale doporuciil jsem ho pritelkyni, myslim ze to je super auto, ovsem za tu cenu a na ten pocet kilometru co chces najet za rok bych koupil neco vetsiho a pohodlnejsiho... to je ale na vkusu, z teto tridy je jazz urcite jeden z nejlepsich
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.02.2009 17:05, rada
no nechaj si hondu jazz
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.02.2009 11:59, Poradí Vám.
Když se podíváte na stránky koupě t.zv. referenčních, nebo předváděcích vozidel od r. 2007 - 2008, najdete tam řadu třeba Peugeot 307 SW, Renault Megane, Ford Focus v kombíku. Moc toho najeto nemají. Dobré jsou ty přivezené autorisovaným zástupcem rovnou z Francie, nebo Německa. Jsou super vybavené. Za super ceny. Koupil jsem předloni P 307, najezdil 30 t. km. bez absolutních potíží. Vůbec nelituji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.02.2009 16:02, RE: Poradí Vám.
Abík napisał:
Když se podíváte na stránky koupě t.zv. referenčních, nebo předváděcích vozidel od r. 2007 - 2008, najdete tam řadu třeba Peugeot 307 SW, Renault Megane, Ford Focus v kombíku. Moc toho najeto nemají. Dobré jsou ty přivezené autorisovaným zástupcem rovnou z Francie, nebo Německa. Jsou super vybavené. Za super ceny. Koupil jsem předloni P 307, najezdil 30 t. km. bez absolutních potíží. Vůbec nelituji.
Taky jsem uvažoval o referenčním voze. Jenže ony neslouží jen potencionálním zákazníkům,ale i zaměstnancům (když je vedoucí,hl.technik někam pošle) a tito uživatelé je moc nešetří.Vezl mě mechanik z servisu domů (své sem tam nechával) a to v čem mě vezl bych nechtěl.Není to dogma a neházím všechny do jednoho pytle,ale doufám že to byla jen vyjímka
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.