0
powrót
 

diskuze k tématu: Honda Jazz a recenze spokojeného majitele

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
Rover623
ilość wystąpień96
data registracji14.04.2009
Środa 08.01.2014 00:47, Závady
Majitelem popisované závady, tj. klimatizace, vrzající sedačka řidiče a vrzající okna se projevují na bouraném Jazzu. Vrzající okna má na svědomí obvykle neodborná oprava nebo montáž originální stahovačky, ale protože zde lze s oknem i pohnout, jedná se pravděpodobně o neoriginální stahovačku, která je volnější. Vrzající sedadlo má na svědomí většinou fakt, že po nehodě nebylo vyměněno a při nehodě na něm někdo seděl.

Nefunkční klimatizaci jsem na Jazzu nikdy neviděl, chladič se velmi pravděpodobně rozbil při bouračce. Stejně tak ochrana proti korozi, buď je váš mechanik slepej, trpí předsudky a nebo má pravdu a auto už někdo opravoval. Tomu by napovídal i fakt, že tvrdíte že je v autě dost teplo. Jazz má totiž v přepážce otvory pro vhánění studeného vzduchu do interiéru během jízdy. Při opravě se většinou "povede" tyto otvory nějak ucpat a vzduch potom dovnitř proudí pouze přes těleso ventilátoru a to nestačí.

Bohužel, koupit dnes bourané auto, deklarované jako nehavarované je velmi lehké. Současné metody jak zamaskovat stopy po opravách jsou tak účinné, že to kolikrát nepozná ani zkušený mechanik.
reagować
*autofans*
ilość wystąpień159
data registracji21.11.2008
Środa 08.01.2014 08:39, Nestrašte majitele
Já bych to neviděl tak negativně. Antikorozní ochrana je u Hondy opravdu průměrná, to byl důvod proč jsem před koupí ojeté FR-V s počínající korozí zadních lemů dal přednost versu. Prožraný chladič klimatizace není nic vyjímečného v oblastech kde se hodně solí a v posledních letech mě to potkalo např. u volva i opelu. Zahřívání interiéru je způsobeno tvarem karoserie miniMPV s velkou plochou čelního skla která na rozdíl od francouzů nemá termoreflexivní fólii. Navíc tento Jazz pravděpodobně nepochází z japonské fabriky ale někde z Indie kde je spousta japonských dodavatelů (spec. klima denso) nahrazena nějakým místním šuntem dělaným do tropů a ne do prosoleného Kolína. Přeji uživateli ať Jazzík slouží, také jsem nad ním uvažoval pro ženu, ale vzhledem k mizerné nabídce byl problém sehnat vysněný kus. Akorát jsem nepochopil zástavbu LPG, Jazz v benzinu nemá problém jezdit kolem 6 naturalu a motory VTEC pokud mě paměť slouží dobře nemají hydroštely takže přeji hodně štěstí se seřizováním ventilové vůle a přeji ať se na LPG u tohoto auta díváte pozitivně i po dalších 60tkm.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Cztwartek 09.01.2014 15:00, Bouračka a LPG?
Nemyslím, že je nutné strašit majitele nepodloženými zvěstmi o totálce. Chladič klimy může klidně odejít i na Hondě. I když je fakt, že i při menším ťukanci je hned na ráně, zvlášť u pidiaut bez dlouhé kapoty. Jinak nechápu montáž LPG do takového auta. Vždyť to jezdí za hubičku samo o sobě a zbytečně si komplikovat život a riskovat poškození motoru kvůli pár korunám by se mi nechtělo. U V6 nebo V8, kdy jezdím za 12l benzínu nebo 14 plynu to už smysl dává.
reagować
David Ostrava
ilość wystąpień1
data registracji07.03.2013
Środa 15.01.2014 16:45, RE: předchozí komentáře a vyjádření AUTORA RECENZE
Jsem autorem celé recenze a musím říci, že vůle u stažených oken byla popisována i majitelem nového Jazzu, to samé se časem projevilo stejnému majiteli u sedačky, takže se nedá na základě těchto neduhů tvrdit, že auto bylo bouráno. Navíc to občasné povrznutí se objeví jen u váhy přes 90kg a např. při poposednutí, nic vážného. To samé klimatizace, její chladič, je především v zimě na dost exponovaném místě a v kombinaci se solí, sněhu, kamínků apod. prostě za 5-6 let odejde, ty jednotlivé přepážky se drolily.
Jinak zmiňované slabší chlazení auta: Jazz prostě nemá tak silný ventilátor jako měla např. moje předchozí Corsa, toť vše.
Co se týče montáže LPG, tak prostě čas ukáže, zda to byla dobrá investice - pokud auto vydrží min. 200 tisíc km, budu jednoznačně happy.
Celkově jsem s autem velmi spokojen, pár chybiček jsem vypsal, ať zde auto jen nechválím:)


reagować
inza
ilość wystąpień5
data registracji17.10.2008
Poniedziałek 20.01.2014 23:09, spotřeba atd.
S Jazzem minulé generace jsme najeli víc jak 50tis (s ojetým, ne novým) - v podstatě bez problémů.
Naprosto souhlasím s příspěvkem, že LPG do Jazzu je nesmysl, auto jezdí do 6litrů i když se honí, takže jezdit za 8-10 LPG dle mého nedává žádný ekonomický smysl.
reagować
inza
ilość wystąpień5
data registracji17.10.2008
Poniedziałek 24.08.2015 06:48, Jazz - LPG
Jazz je super auto s relativně levným provozem i v základu. V běžných případech jezdí tento motor s průměrem rozhodně do 6 litrů. Pokud LPG jezdí průměrně za 8, nevychází návratnost celé investice zrovna nejlépe. Řada lidí totiž nepřizná spotřebu benzínu (cca 5-10% spotřeby LPG), takže řekněmě kolem 0,5 litru u Jazzu. benzín je nyní kolem 31 Kč, při spotřebě cca 5,7 je tedy náklad při provozu na benzín pouze palivo 1,77 Kč / km. LPG je v současnosti kolem 14,5, tedy spotřeba náklad na palivo včetně benzínu je 1,34 Kč / km. U takto malé spotřeby benzínu při provozu na LPG by je totiž vhodné tankovat aditivované benzíny u kterých se neuvolňuje voda, takže nějakou Vervu za 35 u Benziny
Úspora je 0,43 Kč na 1 km a to nepočítám další věci - tedy měla by být pravidelná revize LPG po 10tis (cca 500Kč - většina majitelů nedělá), pravidelný servis LPG po 10tis (pár korun za filtr) a případné vyšší riziko dalších závad + seřizování. Takže odhadem celková úspora vychází kolem 0,3 Kč / km takže při předpokládaném nájezdu 200tis je celková úspora maximálně 60tis Kč. To u 200tis km rozhodně nevyváží investici do LPG a jeho servis (ten u 200tis km bude v řádech tisíců nebo desetitisíců).

U aut s větším objemem LPG chápu a samozřejmě také používám.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 24.08.2015 22:40, RE: Závady
Rover623 napisał:
Majitelem popisované závady, tj. klimatizace, vrzající sedačka řidiče a vrzající okna se projevují na bouraném Jazzu. Vrzající okna má na svědomí obvykle neodborná oprava nebo montáž originální stahovačky, ale protože zde lze s oknem i pohnout, jedná se pravděpodobně o neoriginální stahovačku, která je volnější. Vrzající sedadlo má na svědomí většinou fakt, že po nehodě nebylo vyměněno a při nehodě na něm někdo seděl. Nefunkční klimatizaci jsem na Jazzu nikdy neviděl, chladič se velmi pravděpodobně rozbil při bouračce. Stejně tak ochrana proti korozi, buď je váš mechanik slepej, trpí předsudky a nebo má pravdu a auto už někdo opravoval. Tomu by napovídal i fakt, že tvrdíte že je v autě dost teplo. Jazz má totiž v přepážce otvory pro vhánění studeného vzduchu do interiéru během jízdy. Při opravě se většinou "povede" tyto otvory nějak ucpat a vzduch potom dovnitř proudí pouze přes těleso ventilátoru a to nestačí. Bohužel, koupit dnes bourané auto, deklarované jako nehavarované je velmi lehké. Současné metody jak zamaskovat stopy po opravách jsou tak účinné, že to kolikrát nepozná ani zkušený mechanik.


Náš bývalý bouraný Yaris čekal venku 3 týdny než si ho převezme auto opravce, který ho jako totálku vyhrál v aukci. Jeho plán byl auto opravit a prodat. Na bouraných částech byla po těch třech týdnech vidět už slušná koroze. Když jsem to viděl, tak jsem budoucího majitele v duchu politoval. Pokud se ty korodované části přelakují, tak je otázka jak dlouho bude trvat než to znova rozkvete...
reagować
AlPro
ilość wystąpień1
data registracji27.08.2015
Cztwartek 27.08.2015 19:43, Honzda Jazz 1,2 (2009)
S Jazzem jsem najel zatím cca 50 tis. km - bez nejmenší závady. V ČR jsou stále tato malá auta málo rozšířená. Byl jsem překvapen, kolik jich jezdí např. v Británii a ve světě vůbec. K přednostem patří především výborná variabilita prostoru, nízká spotřeba - lze s tím jezdit i za 4,3 l pokud jedete do 90km/h. Jinak je ta spotřeba kolem 5 l. Auto má dobrou ergonomii palubní desky, výborně se ovládá, má přesné řazení, vynikající kotoučové brzdy na všech kolech. Velkorysý prostor v kabině - větší než mnohé auta vyšší třídy.
Nevýhodou je, že okno u spolujezdce nemá dojezd, ale to je zanedbatelný detail. Velkou výhodou v ČR je to, že auto není okoukané - vzhledem k vysoké ceně, za kterou si mnozí koupil spíše Golfa, je jich poměrně málo. Je to dost sofistikované auto s výbornou manévrovatelností, nejen ve městě. Motor 1,2 (66kw) mu dodá dost výkonu i do všech českých hor - i když se musí více řadit. Z auta je rovněž výborný výhled (obrovské přední sklo sahající až tam, kde má většina aut polovinu kapoty - někdy, zejména ve městě někdy trochu vadí A-sloupek, ale to se týká do určité míry každého auta. Motor je tichý, při volnoběhu není slyšet a několikrát se mi už stalo, že jsem startoval nastatované auto Ukazatel míry paliva v nádrži ukazuje nulu, když je v nádrži minimálně ještě 5 litrů. Na dálnici jede v pohodě do 140 km/h, ale jakoby to už bylo na hranici jeho konstrukčních možností. Je to spíše auto do města, na okrsky, na vysočinu - není na transkontinentální cesty, ale po střední Evropě je to OK. Vzhledem k síle motoru a neagresivní koncepci vás to auto téměř nutí se za volantem chovat rozvážně. Úzká kola nedobře "žehlí" opravdu velké díry na silnici - a celkově je podvozek nízko, takže to není vhodné na polní cesty atd. Ale dobře sedí a je dosti agilní - někdy působí jako vznášedlo, zejména ve městě má vynikající odpich... Celkově je Jazz něco mimořádného a vysoká cena je v mnoha ohledech odůvodněná.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Piątek 28.08.2015 09:15, RE: Honzda Jazz 1,2 (2009)
AlPro napisał:
S Jazzem jsem najel zatím cca 50 tis. km - bez nejmenší závady. V ČR jsou stále tato malá auta málo rozšířená. Byl jsem překvapen, kolik jich jezdí např. v Británii a ve světě vůbec. K přednostem patří především výborná variabilita prostoru, nízká spotřeba - lze s tím jezdit i za 4,3 l pokud jedete do 90km/h. Jinak je ta spotřeba kolem 5 l. Auto má dobrou ergonomii palubní desky, výborně se ovládá, má přesné řazení, vynikající kotoučové brzdy na všech kolech. Velkorysý prostor v kabině - větší než mnohé auta vyšší třídy. Nevýhodou je, že okno u spolujezdce nemá dojezd, ale to je zanedbatelný detail. Velkou výhodou v ČR je to, že auto není okoukané - vzhledem k vysoké ceně, za kterou si mnozí koupil spíše Golfa, je jich poměrně málo. Je to dost sofistikované auto s výbornou manévrovatelností, nejen ve městě. Motor 1,2 (66kw) mu dodá dost výkonu i do všech českých hor - i když se musí více řadit. Z auta je rovněž výborný výhled (obrovské přední sklo sahající až tam, kde má většina aut polovinu kapoty - někdy, zejména ve městě někdy trochu vadí A-sloupek, ale to se týká do určité míry každého auta. Motor je tichý, při volnoběhu není slyšet a několikrát se mi už stalo, že jsem startoval nastatované auto Ukazatel míry paliva v nádrži ukazuje nulu, když je v nádrži minimálně ještě 5 litrů. Na dálnici jede v pohodě do 140 km/h, ale jakoby to už bylo na hranici jeho konstrukčních možností. Je to spíše auto do města, na okrsky, na vysočinu - není na transkontinentální cesty, ale po střední Evropě je to OK. Vzhledem k síle motoru a neagresivní koncepci vás to auto téměř nutí se za volantem chovat rozvážně. Úzká kola nedobře "žehlí" opravdu velké díry na silnici - a celkově je podvozek nízko, takže to není vhodné na polní cesty atd. Ale dobře sedí a je dosti agilní - někdy působí jako vznášedlo, zejména ve městě má vynikající odpich... Celkově je Jazz něco mimořádného a vysoká cena je v mnoha ohledech odůvodněná.


Dobrý den, budeme rádi, když se o svém voze rozepíšete více a vložíte svou vlastní recenzi zde http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.