0
powrót
 

diskuze k tématu: Honda Civic Aerodeck

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.12.2007 19:46, Libor
civic 1.8Vtec je krásný stroj, dobrý podvozek,motor atd. nicméně recenzent to přehání a fakt je to psáno v duchu moje auto je nej a nic lepšího neexistuje! To že mají staré hondy tenké plechy to ví každý sám jsem měl 1.5 civica..prot taky váha pouze 900kg..že 1.8Vtec by vklidu mohla soutěžit s 2.8 je dosti realné a na sprintech by možná i určo vyhrála..ty auta jsou lehký a poměr výkon/váha je jasný index.Pravda je, že nad 4000-5000tis ot. je civic hlučný. A pro info při 130km/h točí asi 3600ot. a spotřeba je kolem 7l, protože dokud nesepne Vtec tak je to skromné autíčko a jinak po dálnici ve vyšších rychlostech cca 8-10l.Zkratka nízké, lehlké auto s dostatečným výkonem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.12.2007 19:53, libor
a ještě jedna věc. měl jsem i 320d a jako auto bez chybi mi to nepřišlo..Nedostatečný výkon, vysoká váha,rychlé opotřebování interiéru, nízká životnost náprav a zadních ložisek..330d je určo svižnější a tišší nafták ale myslím, že existuje dost slušných variant naftových commonrailů co nabídnou téměř shodný výkon při nižším objemu..Faktem je, že je to 6V a to je znát...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.12.2007 20:15, RE: V-TEC břitva
anonym napisał:
a ještě jedna věc. měl jsem i 320d a jako auto bez chybi mi to nepřišlo..Nedostatečný výkon, vysoká váha,rychlé opotřebování interiéru, nízká životnost náprav a zadních ložisek..330d je určo svižnější a tišší nafták ale myslím, že existuje dost slušných variant naftových commonrailů co nabídnou téměř shodný výkon při nižším objemu..Faktem je, že je to 6V a to je znát...
Měl jsem Hondu 1,5V-TEC 84KW a taky to nejelo špatně, ale nyní mám, jak píšeš moderní common rail a je takové klidnější, ale líbivější svezení. Už jsem se vybláznil a teď mi vyhovuje spíš ten krouťák a to, že nemusím moc řadit a točit. Jinak tyto motory určitě nezatracuji a pokud bych nejkezdil takové štreky a jezdil převážně po městě, tak se k benzínu určo vrátím. To co umějí japonci, to neumí nikdo-malý obsah, bez trurba a brutální výkon za malou spotřebu!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.12.2007 21:23, RE: libor
anonym napisał:
a ještě jedna věc. měl jsem i 320d a jako auto bez chybi mi to nepřišlo..Nedostatečný výkon, vysoká váha,rychlé opotřebování interiéru, nízká životnost náprav a zadních ložisek..330d je určo svižnější a tišší nafták ale myslím, že existuje dost slušných variant naftových commonrailů co nabídnou téměř shodný výkon při nižším objemu..Faktem je, že je to 6V a to je znát...
mě to taky nepřijde bez chybi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.12.2007 21:53, krakatit
V motoru chytnou saze a kdejaký superb nemá šanci moji hondu dohnat (0-100 za 9 s, v/max 220 km/h).


no to je fakt super zrychleni? a tim se chlubis? auto se 124kW a takovou hmotnosti??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.12.2007 22:02, RE: Libor
anonym napisał:
civic 1.8Vtec je krásný stroj, dobrý podvozek,motor atd. nicméně recenzent to přehání a fakt je to psáno v duchu moje auto je nej a nic lepšího neexistuje! To že mají staré hondy tenké plechy to ví každý sám jsem měl 1.5 civica..prot taky váha pouze 900kg..že 1.8Vtec by vklidu mohla soutěžit s 2.8 je dosti realné a na sprintech by možná i určo vyhrála..ty auta jsou lehký a poměr výkon/váha je jasný index.Pravda je, že nad 4000-5000tis ot. je civic hlučný. A pro info při 130km/h točí asi 3600ot. ...
Jelikož zde zaznělo mnoho nepřesností, musím sem taky něco napsat.
Civic 1,8 VTi je anglický model kompletně vyvinutý a vyrobený v britském závodu ve Swindonu. Interiér je převzatý z Roveru řady 400, odhlučnění je oproti japonským hondám lepší. Přední část skeletu karoserie vychází z 5. generace Civicu vyráběného v letech 92-95. Tuhost karoserie je na dnešní poměry zoufalá, ani sériově montované rozpěry to nezachrání. Kvalita zpracování i použité materiály jsou horší než u japonských verzí.
Motor je vyroben v japonsku, jedná se o 1,8DOHC VTEC převzatý z americké Integry GSR. Převodovka pochází rovněž z japonska, má úzkou sportovní kulisu a jako jedna z mála disponuje Torsenským diferenciálem. Převody jsou krátké, při 130 kmh motor točí cca 4300 otáček. U tohoto motoru nemají otáčky na spotřebu tak velký vliv, protože motor dosahuje nejlepší plnící účinnosti ve vyšších otáčkách. Systém DOHC-VTEC spíná při 4800 otáčkách a mění se časování a ZDVIH jak sacích, tak výfukových ventilů a to skokově přepnutím ventilových vahadel na ostré vačky (2x víc vaček na jednom vačkovém hřídeli). Další změna nastává při 6200 otáčkách, kdy se přepíná sací potrubí na kratší cestu. Maximum točivého momentu je 166N.m při 6800 otáčkách, avšak, už od 2500 otáček je k dispozici 80% maxima točivého momentu. Maximum výkonu je při 7600 otáčkách, omezovač zasahuje při 8200 otáčkách. Takto sportovně laděný motor se opravdu nenajde v žádném jiném kombíku, tím nemyslím hodnoty výkonu, ale naladění motoru do určitých otáček. Brzdy tohoto vozu jsou i s náboji kol převzaty z větších modelů hond, rozteč šroubů kol je větší než u standardního Civica. Brzdy poskytují zoufalý brzdný komfort, s originálním obložením je náběh až nepříjemně pozvolný. Výkon brzd, ač je nejlepší z do té doby vyráběných Civiců, je na dnešní poměry trochu slabý. Podvozek je u modelu VTi odladěn poměrně dobře. Ovládání auta nemusí být každému sympatické, spojkový pedál má krátký zdvih a k sešlápnutí je třeba nezvykle velké síly, řízení jde velmi ztuha.
Celkově je to velmi osobité auto, je trochu škoda, že spousta dílů pochází nebo vychází z podstatně starších modelů hond, jakoby se výrobce bránil technickému pokroku.
Ivoss
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.12.2007 16:52, RE: Krásná Honda
kuko napisał:
Jak jsem už psal při nedávné recenzci na stejný vůz, Honda Civic Aerodeck je pro mě jedno z nejhezčích kombi v nižší střední třídě.

Ta poslední fotka v druhé řadě nevznikla náhodou na velkém dálničním odpočívadle cca 50-60 kiláků od Brna (je tam pumpa+McDonald+motorest)? Asi jo, že? Já tám zastavuji také, venčím tam psa a pak si dáme něco na zub.
Máte pravdu, je focená pred mcdonaldem. Nutna pauza pri ceste z Prahy. A jeste se omlouvam lidem, kteri maji pocit, ze jsou me radky dost zaujate. Ony asi dost zaujate jsou, ale bouhuzel ja ne svem aute moc chyb nevidim... Berte to tak, jak to je.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.12.2007 17:06, RE: krakatit
anonym napisał:
V motoru chytnou saze a kdejaký superb nemá šanci moji hondu dohnat (0-100 za 9 s, v/max 220 km/h).


no to je fakt super zrychleni? a tim se chlubis? auto se 124kW a takovou hmotnosti??
Nechlubim...Jen konstatuji, protoze to znam z vlastni zkusenosti. Udal jsem hodnoty, ktere mam sam vyzkousene a muj nazor je, ze auto ktere zvladne 100 pod 10 s uz neco dokaze...Za dalsi se tu jeste vratim ke srovnavani se Superbem 2,8. Ja jsem v clanku zamerne uvedl "kdejaky Superb", nenapsal jsem "Superb 2,8 o vykonu 142 KW". A jeste jedna vec. Ze jsem napsal, ze je Civic sportovneji strizeny a ze je vedle nej Octavia neohrabana, to je pouze muj nazor. Me je jasne ze Octavia je ve spouste dalsich veci lepsi, ale prave v designu, pro me neni! A nikdy jsem nerekl ani nenapsal ze moje auto je nejlepsi. Na druhou stranu uznavam, ze jsem v euforii zapomel na zaporne vlastnosti, ale tech pro me tolik neni.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.12.2007 17:10, RE: neodborník
anonym napisał:
Myslel jsem že v 42 letech mají lidé pubertu dávno za sebou, toť teorie. Ale u Hondistů je puberta zjevně hodně posunutá, jako u zde přispívajícího typického exempláře.
Vite, ja si celkem uzivam, ze se v 42 letech dokazu pro neco nadchnout...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.12.2007 17:29, RE: Skoda rulezzz,,simply clever
Šakal napisał:
Tato Honda se mi vždycky moc líbila, ale v době, kdy jsem ji chtěl byla ještě ukrutně drahá a nyní u že trochu stará. Jinak souhlasím s tvrzením, že je to jeden z nejhezčích kombíků ve své třídě. (o třídu výš AR156 sportwagon) Pisatele trošičku nechápu a to zejména v hodnocení- horší dílenské zpracování a opotřebování materiálů. Osobně jsem kdysi měl Civic sedan 1,5, ale právě dílenské zpracování a kvalita materiálů bylo to, v čem byl hodně naprůměrný! Jinak se i moc líbí to nadšení, ať Vám d...
Jak uz tady Ivoss napsal, aerodeck je vyrabeny v UK a tudiz se od japanu dot lisi...Zpracovani v interieru opravdu neni dvakrat nejzdarilejsi...Po 6 letech se mi nafouklo tapicirovani na levych dverich, loupe se volant a o nevzhlednych 0,5cm tlustych mezerach mezi nekterymi dily ani nemluvim...A jak uz jsem psal do skodovek se nenavazim, ale jelikoz s nimam mam zkusenosti, tak srovnavam...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.12.2007 17:31, RE: láska
anonym napisał:
Už chybělo jen napsat že jí to po večerech cpeš do véfuku zamilovený mladíku
Ja ne, ale vas uz to asi napadlo kdyz o tom tak horlive pisete, ze?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.03.2008 22:46, RE: Krásná Honda
anonym napisał:
Máte pravdu, je focená pred mcdonaldem. Nutna pauza pri ceste z Prahy. A jeste se omlouvam lidem, kteri maji pocit, ze jsou me radky dost zaujate. Ony asi dost zaujate jsou, ale bouhuzel ja ne svem aute moc chyb nevidim... Berte to tak, jak to je.
Ale musim uznat, ze ta Vase Honda vypada opravdu krasne ... Jedine co by me zajimalo, jak je to se servisem a nahradnimi dily.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.03.2008 22:53, RE: nadšená recenze
Borik2 napisał:
no, recenze srší nadšením...po přesednutí z Feldy to plně chápu, ale jse škoda, že u nejsou zmíněný i zápory totoho vozu...mám totiž úplně shodné, jen 1,5 Vtec a 5d kastli...a slabá místa to auto má, jako každé jiné. Trochu mne mrzí, že na jiná auta jsou tu někdy i kvaltní recenze, ale na Hondy většinou ne. Mám tohle auto rád a velmi dobře se mi v něm jezdí. Asi budu muset napsat svojí recenzi.
Schanim informace. Mohl by jste uvest neco pro priklad? Rozhoduji se o koupi "noveho" auta a jeste jsem porad ve vahani do ceho se pustim.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.02.2010 01:27, RE: no to je zase recenze
David V napisał:
Já se nehádám, jen bych srovnával stejné motory u konkurence, takže nerozumím tomu, proč bych neměl vědět o čem mluvím. Pokud Honda ujede motorům i z jiného "ranku", tím líp pro ni. Asi jsi úplně nepochopil, na co narážím. Mimoto koně jsou fajn, ale jezdí se na točivý moment. Čili si představ 2 motory 1.4 66 kW a 1.8 66 kW, se kterým bude pohodlnější jízda a proč?
A co třeba motor 2.0 i 16 V,66 kW,co na něho říkáte?To je jiný držák....ten jen tak nepřetočíte,ten má omezovač do 170 km/hod.....Jen pár lidí v týhle republice,se s tímto motorem setkalo,a mezi nimi já,jako majitel....jo pánové,tyhle motory se tady neprodávaly,ty byly jen pro Ameriku....a tam je to o něčem jiném....ale díky dotahům z Němec,se jich tady pár objevilo....
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.