0
powrót
 

diskuze k tématu: Honda Civic 1.6 VTi (Type R)

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.08.2006 17:33, RE: 1.6 VTi Type R ???
anonym napisał:
tento typ civicu type-r byl, ale pouze pro japonský a anglický trh. více na http://www.hondaclub.cz/default.asp?what=a&a_id=502&s_id=13

Jinak tuhle Hondu bych taky rád vlastnil. Mám civic coupé, ktrý je sice taktéž 1,6, ale má bohužel jen 105 koní. Ale i tak dokáže s autem pořádně zacvičit. Díky vysokootáčkovému motoru dá na rozjezd zabrat i mnohem silnějším autům. Brzdy jsou relativně slabší. Zdá sem mi, že to je u všech hond stejný. Po delším brždění brzdy měknou a už to není ono. Stejný prob...
zdravím všechny a musím říct že se mi líbí ta kritika a zuřivost 80% pisatelů. Zkuste se tím autem někdy projet a uvidíte sami. Toto je asi první zkušenost s hondou co tady vidím. škoda že není delší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.08.2006 18:22, RE: 1.6 VTi Type R ???
civic 1.8 napisał:
zdravím všechny a musím říct že se mi líbí ta kritika a zuřivost 80% pisatelů. Zkuste se tím autem někdy projet a uvidíte sami. Toto je asi první zkušenost s hondou co tady vidím. škoda že není delší.
Super motor je 1.5 V-Tec 84Kw. Na objem 1.5 je to nenormálne žihadlo. Na dvojku vytočí 120kmh.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.08.2006 19:57, RE: 1.6 VTi Type R ???
annonym napisał:
Autorem popisovaný auto je skutečně Civic Type-R ale předchozí generace, ten měl 1.6, dvoulitr měla poslední generace která vypadá jak malý MPV, no prostě divně... chytráku
Není tomu tak. Popisovaný vůz není Type-R, jde o Vti, které má motor 1.6l 160 koní. Šestá generace Type-R měla také motor o obsahu 1.6l, ale o výkonu 185 koní, do Evropy se nedovážel. CTR o obsahu 2.0l byla až v sedmé generaci.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.08.2006 20:57, Trocha do mýna
Jen 2 věci - se slabým nebo úplně bez posilovače se teprve ukáže, jakej seš sporťákovej frajer. A s tou klimou - co zkusit zajet do servisu alespoň na doplnění? (Nejlépe každé 2 roky). Pa
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.08.2006 21:44, RE: Trocha do mýna
Pepe napisał:
Jen 2 věci - se slabým nebo úplně bez posilovače se teprve ukáže, jakej seš sporťákovej frajer. A s tou klimou - co zkusit zajet do servisu alespoň na doplnění? (Nejlépe každé 2 roky). Pa
Klima je tady slabší,ale stačí!!! Kdo taky by chtěl mít v autě 18´C ???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.08.2006 21:50, sci-fi
No ty máš dost frájo. Tipuju ti tak čerstvých 18.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.08.2006 00:21, Civic
osobně mám taky 1,6 vti pruměrnou spotřebu na nádrž mam 9,5 a to auto nešetrím,jinak se dá jezdit za 7 litrů mám model 2000 po faceflitu s klimou problém nemám,podvozek bych rekl že by mohl být o něco tvrdší auto se pří rychlých průjezdech zátaček naklání,k motoru nemám žádnou výtku,originální sedačky by mohli mít lepší boční vedení,vzhledem k vykonu vozu bych jeste ocenil lepší brzdy pří brzdeni z vysokych rychlostí celkem rychle vadnou,vůz mám dva roky najel jsem na něm 40 tisíc celkově mám na tochometru 140 tisíc neměl jsem jedinou závadu,slabina je výfukové potrubí ale to je u všech civicu aspon co vím.s vozem jsem velice spokojen auto je nenáročné na opravy,relativně nizké náklady na provoz na vykon 160 k vyšší cena vozu ale za kvalitu se platí ve své třide patří civic 1996-2001 mezi nejspolehlivější auta
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.08.2006 09:24, Uroven
Uprimne, kdyz tady ctu vymazlene prispevky jak ceskych tak i nekterych zahranicnich kolegu , mam strach napsat recenzi na moje Accordy ( 2ks ) 3g . Protoze predstava, ze se akorat dozvim, čo to bolo do boha za recenziu a že dovolenková úroveň prispevkov je naozaj otrasná, a zkus se projet v STi frajere, atd. atd. , me rozhodne nenaplnuje touhou neco psat ......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.08.2006 10:11, RE: 1.6 VTi Type R ???
anonym napisał:
tento typ civicu type-r byl, ale pouze pro japonský a anglický trh. více na http://www.hondaclub.cz/default.asp?what=a&a_id=502&s_id=13

Jinak tuhle Hondu bych taky rád vlastnil. Mám civic coupé, ktrý je sice taktéž 1,6, ale má bohužel jen 105 koní. Ale i tak dokáže s autem pořádně zacvičit. Díky vysokootáčkovému motoru dá na rozjezd zabrat i mnohem silnějším autům. Brzdy jsou relativně slabší. Zdá sem mi, že to je u všech hond stejný. Po delším brždění brzdy měknou a už to není ono. Stejný prob...
Bud rád že to nevlastníš, až bude mít takovej kousek najeto cca 180 až 200 tis co zažilo tak dva majitele do 25 let tak bys měl hlavu jako meloun. Tyhle motory co mají najeto kolem 200 tis jsou už za zenitem oproti evropanům. Známej takhle vylágroval CRX, měla 197 tis. Dokud to auto nemá moc najeto je super, technologie a všechno okolo. A taky nd nejsou zrovna zadarmo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.08.2006 12:37, Accord 2.2 VVTi
Bolek napisał:
Bud rád že to nevlastníš, až bude mít takovej kousek najeto cca 180 až 200 tis co zažilo tak dva majitele do 25 let tak bys měl hlavu jako meloun. Tyhle motory co mají najeto kolem 200 tis jsou už za zenitem oproti evropanům. Známej takhle vylágroval CRX, měla 197 tis. Dokud to auto nemá moc najeto je super, technologie a všechno okolo. A taky nd nejsou zrovna zadarmo.
Civic je nakupni taska. Accorda si zkuste....:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.08.2006 13:12, RE: 1.6 VTi Type R ???
Bolek napisał:
Bud rád že to nevlastníš, až bude mít takovej kousek najeto cca 180 až 200 tis co zažilo tak dva majitele do 25 let tak bys měl hlavu jako meloun. Tyhle motory co mají najeto kolem 200 tis jsou už za zenitem oproti evropanům. Známej takhle vylágroval CRX, měla 197 tis. Dokud to auto nemá moc najeto je super, technologie a všechno okolo. A taky nd nejsou zrovna zadarmo.
Ze tvuj znamej odepsal CRX ve 200 tis km (jestli to nebylo vic, protoze nepredpokladam, ze byl prvni majitel), neznamena ze to muzes generalizovat na vsechny Hondy. Zkus se na nejakym foru porozhlidnout po zkusenostech majitelu....A nahradni dily jsou naprosto srovnatelny. Mozna by taky stacilo mrknout se na net...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.08.2006 14:00, RE: 1.6 VTi Type R ???
Dan napisał:
Ze tvuj znamej odepsal CRX ve 200 tis km (jestli to nebylo vic, protoze nepredpokladam, ze byl prvni majitel), neznamena ze to muzes generalizovat na vsechny Hondy. Zkus se na nejakym foru porozhlidnout po zkusenostech majitelu....A nahradni dily jsou naprosto srovnatelny. Mozna by taky stacilo mrknout se na net...
Bolek: Pojd, svezu te ve 2.0 DOHC 16V 1988 najeto papirove 190000km podle stavu zbytku tak 300 000km . Max. rychlost papirove 210kmh, jede 205tachometrovych z nuly na sto dodnes pod 10s. Zadny zrani oleje. Emise v poradku.V cechach nejmin treti majitel, predchozi majitel na udrzbu pekne sral, takze napr. panbuh vi jak dlouho tam byly stary rozvody..... evropsky auto jsem mel akorat Skodu 100, takze to asi tezko srovnam
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.08.2006 11:55, RE: 1.6 VTi Type R ???
annonym napisał:
Autorem popisovaný auto je skutečně Civic Type-R ale předchozí generace, ten měl 1.6, dvoulitr měla poslední generace která vypadá jak malý MPV, no prostě divně... chytráku
Nejsem odborník na Hondy ale Civic VTI TYPE- R se v této generaci skutečně vyráběl. Jednalo se ale o dvoulitrový model (147kw?) s pravostranným řízením, určený pouze pro Japonsko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.08.2006 11:55, RE: 1.6 VTi Type R ???
annonym napisał:
Autorem popisovaný auto je skutečně Civic Type-R ale předchozí generace, ten měl 1.6, dvoulitr měla poslední generace která vypadá jak malý MPV, no prostě divně... chytráku
Nejsem odborník na Hondy ale Civic VTI TYPE- R se v této generaci skutečně vyráběl. Jednalo se ale o dvoulitrový model (147kw?) s pravostranným řízením, určený pouze pro Japonsko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.08.2006 10:28, RE: PŘESNĚ
LOLEK napisał:
DEKTR JE OPĚT MIMO, LANCIA DELTA INTEGRALE ZATÁČKY PRÁVĚ MOC NEUMÍ (PREJ JE TO ZADNÍM DIFERENCIÁLEM)....NEBÁL BYCH SE TU NAHLAS ŘÍCT, ŽE TA HONDA BY DALA TÝ LANČCE NA PRDEL......SBOHEM )))
Tak tomu nevěřte ani náhodou. Delta údajně zatáčí jak o život.Ale je fakt, že sám jsem ji nikdy neřídil (kde taky že?), ale svezl jsem se. A dav kolegové ji mají doma (bavíme se o Delta Mk1 integralle Turbo 16V), ne o té s podvozkem s Fiatu Bravo, ikdyž i ta jede slušně.Ale Civic je Civic.Osobně bych ho bral hned a klidně i třeba 1,4 16V S s 90 ks. Vti je přirozeně o něčem jiném.Podle mě se k Hondě a ke všem sportovně laděným vozům s vysokým měrným výkonem člověk musí chovat ohleduplně (není to žádný Opel s 1,6 a 75 ks ))..) Kdo to vytáčí za studena, tak at se pak nedivý, že mu třeba bere více oleje.(Určitá spotřeba je normální-to je dan za to, že se motor velmi rychle vytáčí). Ovšem třeba podvozek jen samotnou konstrukcí je úžasnej. Které auto této třídy ma víceprvkové nápravy vpředu i vzadu.? U německých vozů to nehledejte.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.08.2006 15:10, RE: 1.6 VTi Type R ???
Zdeněk K. napisał:
Nejsem odborník na Hondy ale Civic VTI TYPE- R se v této generaci skutečně vyráběl. Jednalo se ale o dvoulitrový model (147kw?) s pravostranným řízením, určený pouze pro Japonsko.
pravdu mas ze se delal type-r ale byla to 1,6 a vykon mela 136 kW/185PS
a řizeni bylo napravo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 19.08.2006 06:39,
Jenom zapomněl dodat, že u tehle motoru si nerozumí spojka s motorem. Okolo 100tis nutná výměna. Jinak spolehlivost 100%.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.01.2007 20:31, RE: pisete tu same picoviny
anonym napisał:
Tak se vrať na Slovensko a tam můžeš dělat bububububu
Co máš proti Slovákům ty vemeno zapráskaný? Vyliž si hňupe, vyjadřuj se k autům a nacionalistický kecy si nech pro nějakého čížka. A ten sport ve městě,to je fakt kravina. Přesný označení je myslím 1.6 V-TEC. Dobrý autíčko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.03.2007 16:51, RE: 1.6 VTi Type R ???
Bolek napisał:
Bud rád že to nevlastníš, až bude mít takovej kousek najeto cca 180 až 200 tis co zažilo tak dva majitele do 25 let tak bys měl hlavu jako meloun. Tyhle motory co mají najeto kolem 200 tis jsou už za zenitem oproti evropanům. Známej takhle vylágroval CRX, měla 197 tis. Dokud to auto nemá moc najeto je super, technologie a všechno okolo. A taky nd nejsou zrovna zadarmo.
Já takovýhle auto vlastním a sem rád... Není to sice 1.6VTi ale 1.4i (r.v. 1997) která taky točí 7500ot/min. Má najeto 220 000 km, nikdy ji neřídil člověk starší 25 let. za svých 10 let života se na ni menila jen lamda sonda a olej. A jeste k tomu oleji i po 220 000km si mezi servisními intervaly neveme víc jak 0,5 litru což se o evropské konkurenci říct nedá. Že by byla za zenitem bych si taky nedovolil říct, jezdí stále pekne a mezi evropskou konkurencí by jen tezko hledal auto které by ve stejné objemové třídě jezdilo líp...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.03.2007 17:58, RE: 1.6 VTi Type R ???
Alda napisał:
Já takovýhle auto vlastním a sem rád... Není to sice 1.6VTi ale 1.4i (r.v. 1997) která taky točí 7500ot/min. Má najeto 220 000 km, nikdy ji neřídil člověk starší 25 let. za svých 10 let života se na ni menila jen lamda sonda a olej. A jeste k tomu oleji i po 220 000km si mezi servisními intervaly neveme víc jak 0,5 litru což se o evropské konkurenci říct nedá. Že by byla za zenitem bych si taky nedovolil říct, jezdí stále pekne a mezi evropskou konkurencí by jen tezko hledal auto které by ve s...
Plne súhlasím!

Som slovák, a až sa vám to nezdá môžeme si to vybaviť na fóre CR vs SR...

Ale, ja chcem k veci ... vlastním druhé VTi - jedno bolo 1998 4door sedan EK45, a dnes mám 2000 ročník 3door hatchback. VTi, je v európe predávaný top-model Civicov 6.generácie ... má sériových 118kW, 160 koní, krátkou 5 stupňovou prevodovku presnú a spoľahlivú - nemá konkurenciu medzi európskymi vozidlami do roku 2001-2003 - (po tento rok to dokážem porovnať, lebo som jazdil na nových autách maximálne takýchto nových), možno mu konkuruje vlastná značka, ale kto pozná Hondy, vie čo od nich môže čakať.
Kúpil som si to isté auto od toho istého výrobcu, ten istý model, a preto lebo spoľahlivosť je podľa mňa nadpriemerná - odkedy ich mám a starám sa ja o auto 90tis kilometrov bez problémov, a bez opráv.
Neduhy má niekoľko odlietajúce podblatníky (asi nie sú dimenzované na rýchlosť akými toto auto dokáže jazdiť /ukameňujte ma ale aj ja tomu dávam na okreskách, diaľniciach a v mestách - šprinty medzi semaformi/cez 220 bez problémov), mäkká plechárina - trafím tučnú muchu a mám priehlbinu na plechu, sem tam sa zaparujú svetlomety, a najhoršia vec je - pri nesprávnej údržbe odchádzajúce simeringy ventilov-následne spaľovaním oleja a ukladaním sa spalín na steny valca zodierajú piestne krúžky a musí sa urobiť mini GO motora ... potom ako nové!!! a opotrebenie je ďaleko nižšie ako u EU motorov... dá sa tomu predísť pravidelnou výmenou a správnym olejom, rozvodov, a správnym palivom - lebo aj to pocítite u tejto veľmi vďačnej rakete.
Až budem mať čas napíšem detailnú recenziu tejto ojazdeniny.

Apropo - chcem povedať, že je to úplný blud, že majú po 200tis kilometroch po životnosti - videl som zdochýňajúce EU, US, ASIA autá po 100-150tis kilometroch, a denne sa stretávam s dvomi Hondami blízko 200 tisíc kilometrov - správne servisovanými - a fungujú na úrovni nového európana...

Spoľahlivosť je natoľko vysoká, že si jednoducho neviem ani predstaviť, čo by som si mohol kúpiť, až sa budeme musieť rozlúčiť... ale možno to bude práve civic Type R okolo roku 2002-2004 ... ten má presne vyššie spomenutých 2,0 litrový benziňák ... 147 kW atď ...

Pre presné info -

EU - Civic VTI, 6gen, EK4, 1,6 Vtec - B16A2, 118kW pri 7600 ot/min, tvrdšie pruženie položené o 1,5 cm - 3,5 cm nižšie ako sériovka ...

US - Civic Si/SiR, 6gen, EK3,EK4, 1,6 Vtec B16A2/B16A3/B16A4atď (ale to si pozrite pod google - "honda motor codes" vyhľadávaním) 160/160/170 ps pri 7600/7800/7800 ot/min ... vyrábali a predávali, a boli v obľube najmä coupe verzie, sedany a pri hatchbackoch nasledujúci model ...

EU (UK), US (USDM), JaPaN(JDM) - Civic Type R, 6gen, EK9, 1,6 Vtec B16B, 136kW pri 8200ot/min (hovorí sa mu "Born on the Circuit" :)) najtrdšia verzia civicov, kedy vyrábaná. Odľahčená, trojdverová a najštýlovejšia vo farbe racing bielej od hondy, je zbavená klimátizácie, chýbajú jej zbytočné protihlukové vložky, odľahčená, kde len môže byť... Hovorí sa jej aj posledná skutočná nekomerčná zábava popri Integra Type R - samozrejme...

Ado
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.