Tonny napisał:
Souhlasím,máme dva Civiky ve firmě,jeden úplně stejný a pak verzi kombi,s každým jsem jezdil cca 3roky.Ovšem ta spotřeba,tomu prostě nevěřím,kdybyjste napsal 6,5,možná,s lehkou nohou,ale spíš bych v kombinaci město,mimo město viděl 6,5-7,3.Tyto vozy jezdí velmi svižně,ale za cenu vysokých otáček což se na spotřebě dost projevuje.Jinak obě auta jsme nechali ve firmě na pojížďky a hatchbak r.v.1999 má už 356tis.km a kombi 298tis.km a při pravidelné údržbě žádný problém.Co je ale u těchto aut oprav...
Nechci byt moc hnidopich, ale to, ze nemate u civica teto generace problemy s elektrikou neni az tak vyjimecne, protoze drtiva vetsina civicu nema ABS, nemaji pal. PC, elektricka okna, nemaji temer nic, a jak se rika, co v aute neni se nepos.....Jinak uznavma, ze mechanicky je to auto nadprumerne spolehlive. Motory, hlavne VTI velmi zive, ale za cenu opravdu vysokych otacek a to se hodi vetsinou pro mlade kluky. Kamarad me nekolikrat vezl zakladni 1.5 66kw a jelo to opravdu velice slusne. Nerikam, ze jsem vyznavac pouze nafty, i kdyz je memu srdci blizsi, ale nejak neholduji toceni motoru do cerveneho pole, takze treba pro me idealni motor je bud nejake turbo benzin, treba 1.4 TSI nebo potom neco od 1.8 a vys aby to melo dostatek sil uz od strednich otacek a nebylo potreba jezdit u cerveneho pole. A pak bohuzel, co Japoncum trvalo dlouho byla bezpecnost. Jinak tento civic dobre auticko, na zabavu tak na rok to neni spatne