0
powrót
 

diskuze k tématu: Jak vyřešit nižší výkon u Hondy Accord 2.0 i-VTEC?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.05.2011 15:18, RE: rady???
gablenz napisał:
Ty jsi typický pošuk v šusťákách se zlatým řetězem, co? Vole, pi*o, vono to je po důchodci, co to jako, pí*o málo protáh, ty vole, to je jasný..., Pak přišel hustokchár fávo, pi*o, to sem vole sundal zlatey řetěz, aby to bylo lehčí, párktát to protáh, pi*o a jelo to, chlapi, to jelo! Zrychlení za 8,7... Tebe bych rád poznal v reálu...
Ano, dá se takto reagovat nebo se dá napsat: "Myslím, že se mýlíš." a uvést argumenty." Já osobně preferuji ten druhý způsob nicméně moje válka tohle není. Bohužel tyhle invektivy ještě více shazují Tvoje původní příspěvky, které nějakou hodnotu mají (někdy skrytou pod težko-překonatelným obalem v podobě extrémismu).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.05.2011 15:24, RE: Blbé dotazy
gablenz napisał:
1) Úbytek výkonu je u takhle ojeté plečky normální. Navíc dlouhé a těžké kombi s 250 000 km. Nevěř tomu údaji na počítadle... Taky ber v potaz, že už to ani po těch 156 000 mebude mít ten tovární výkon, ale tak o 15 procent míň.

2) Tovární hodnoty jsou většinou vylhané. A i ty vylhané dosáhne jen profi jezdec za ideálních podmínek. Normální řidič si vždycky musí nějakou tu sekundu připočítat..., ono zrychlit za 9,5 na sto, to už chce fakt umět a extrémně rychle kmitat.

3) Ohledně té rady ...
keby mu to malo 80-120 spravit na 6 za 13,5s tak by musel mat pod kapotou 8valec
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.05.2011 16:18, RE: rady???
David V napisał:
Ano, dá se takto reagovat nebo se dá napsat: "Myslím, že se mýlíš." a uvést argumenty." Já osobně preferuji ten druhý způsob nicméně moje válka tohle není. Bohužel tyhle invektivy ještě více shazují Tvoje původní příspěvky, které nějakou hodnotu mají (někdy skrytou pod težko-překonatelným obalem v podobě extrémismu).
Gablenzi: tím ti slušně naznačil, že se chováš jako přechytralej idiot. Musel jsem ti to přeložit, protože pro Tebe je zase Davidův styl těžko překonatelným obalem. Snad tím naše přítelství neutrpělo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.05.2011 17:02, RE: rady???
gablenz napisał:
Ty jsi typický pošuk v šusťákách se zlatým řetězem, co? Vole, pi*o, vono to je po důchodci, co to jako, pí*o málo protáh, ty vole, to je jasný..., Pak přišel hustokchár fávo, pi*o, to sem vole sundal zlatey řetěz, aby to bylo lehčí, párktát to protáh, pi*o a jelo to, chlapi, to jelo! Zrychlení za 8,7... Tebe bych rád poznal v reálu...
stačí říct, ale dopředu upozorňuji že jsem stopadesátikilový, téměř dvoumetrový hanácký synek, do fitka mě už nepouští, že ji to prý ničím, žigulíka jsem zvednul za přední nárazník a v neděli na oběd mi stačí kačena a dvě knedle, a jako zákusek bych si dal třeba tebe, šmudlo?! tak kdy dorazíš?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.05.2011 18:25, RE: A ještě
David V napisał:
Kdyby klikovka v těch točkách párkrát pleskla do hladiny oleje, tak ten motor vyskočí z auta. Tam je větší vůle než pár mm. Ke kontaktu kliky s hladinou oleje nesmí dojít. To ozubená kola v převodovce se mažou broděním.
To by nebyl první případ, o kterém jsem slyšel.Ten olej zase tak tuhej není, aby tu klikovku až tak moc ubrzdil, ale vnitřní odpory to zvýšit dokáže. A přitom stačí, aby tu výměnu oleje nechali na nějakým mladým, protože na tom není co zkazit a on bude lít, dokud olej nebude po horní rysku a nenapadne ho, že ho spousta ještě teče dolů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.05.2011 08:51, RE: Blbé dotazy a odpovedi
gablenz napisał:
1) Úbytek výkonu je u takhle ojeté plečky normální. Navíc dlouhé a těžké kombi s 250 000 km. Nevěř tomu údaji na počítadle... Taky ber v potaz, že už to ani po těch 156 000 mebude mít ten tovární výkon, ale tak o 15 procent míň.

2) Tovární hodnoty jsou většinou vylhané. A i ty vylhané dosáhne jen profi jezdec za ideálních podmínek. Normální řidič si vždycky musí nějakou tu sekundu připočítat..., ono zrychlit za 9,5 na sto, to už chce fakt umět a extrémně rychle kmitat.

3) Ohledně té rady ...
Honda Accord 2.0i VTEC 114kW ma omezovac a 6.700 otackach.
Na 2ku to skutecne 100 nepojede, i kdyz jen o fous.
Na druhou stranu - reci o tom, jak nelze dosahnout tovarnich hodnot, jak ma Hondackej motor po 150.000 o 15% nizsi vykon apod. - to je usmevne.

a) je poreba umet vyuzit vyhody Honda motoru - temi vyhodami rozhodne neni zatah v nisich otackach !!! Ale naopak neztrata vykonu az do omezovace - tzn. jednicku vytocit tesne pod omezovac, dvojku tesne pod omezovac a pak trojku.

b) tlaky na valcich

c) diagnostika auta na PC (i kdyz nesviti RJ, muze tam byt ulozena nejaka chyba)

d) dekarbonizace

e) stav vyfuku

Jinak ten samy motor (K20A) je s jinou vackou a jinym programem v RJ davan do Hondy Civic Type-S, kde nema 114W, ale 170 kW. A drzi. Takze 150.000 je pro tenhle motor pri dobrem zachazeni (spravny olej meneny vcas) ani ne 1/3 zivotnosti. I tech 250.000 je furt pred pulkou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.05.2011 15:46, RE: rady???
tomaskrtek napisał:
stačí říct, ale dopředu upozorňuji že jsem stopadesátikilový, téměř dvoumetrový hanácký synek, do fitka mě už nepouští, že ji to prý ničím, žigulíka jsem zvednul za přední nárazník a v neděli na oběd mi stačí kačena a dvě knedle, a jako zákusek bych si dal třeba tebe, šmudlo?! tak kdy dorazíš?
Hanácký synek? Tak to vysvětluje vše...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.05.2011 15:48, RE: Blbé dotazy
nstar napisał:
keby mu to malo 80-120 spravit na 6 za 13,5s tak by musel mat pod kapotou 8valec
Ne, dvanactiválec..pak by to možná šlo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.12.2011 09:12, RE: rady???
Tomi napisał:
Gablenzi: tím ti slušně naznačil, že se chováš jako přechytralej idiot. Musel jsem ti to přeložit, protože pro Tebe je zase Davidův styl těžko překonatelným obalem. Snad tím naše přítelství neutrpělo.
Vy jste to nepochopili !!! Gablnz jen využil dotazu aby se nám tady mohl vychlubit s čím už jel a jaký je borec a skutečný počet ujetých kilometrů nám řekne při poslechu motoru po telefonu )) Hele a v Rusku už jsi byl ???
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.