0
powrót
 

diskuze k tématu: Honda Accord - jak jezdí po 460 tis.km?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.07.2009 16:39, RE: pěkné čtení , jen ...
Koloss napisał:
Já té spotřebě docela věřím - motor 2.2 bude mít pro dálnici delší zpřevodování a při ustálené rychlosti půjde spotřeba dolů. Nižší stavba vozu té nižší spotřebě nahrává, celkový odpor je dán nejen součinitelem cx (který bude u tohoto vozu dost nízký) ale i celkovou čelní plochou a ta bude nižší než u většiny vozidel. Na okreskách se naopak projeví změny otáček většího motoru, takže spotřeba může trochu vyskočit oproti té dálnici. Taky může autor na okreskách jezdit na pětku, protože motor 2.2 t...
no, vždy se dá najít nějaký "jakože" důvod nebo nějaká okrajová alternativa ... ale v praxi když jedu po dálnici 130-140 tak mám vždy vyšší spotřebu než když jedu po okreskách 90-100 i s tím že občas brzdím a řadím. Čelní plocha, zpřevodování ... ano, hraje to roli, ale marginální. Dominantní vliv hraje odpor vzduchu při vyšší rychlosti a vyšší otáčky (v obou případech normální auta jezdí na nejvyšší rychlostní stupeň). Podtáčení motoru v rychlosti 100km/h na nejvyšší rychlostní stupeň může docházet, ale jen u minima aut, a sice většinou u veeelmi silných a tudíž zpřevodovaných do rychla.
Jelikož autor článku nemá palubní počítač, je velmi pravděpodobné že to co píše o spotřebě je blbost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.07.2009 16:41, RE: Honda Accord 5G
civic napisał:
Bylo to velmi dobré auto. Koupili jsme ho v roce 1994 úplně nové a prodali v roce 1999 se 150 000 km. Je pravda, že šlo o velmi spolehlivé auto. Ta spotřeba může být reálná, protože když jsme se na něm střídali s otcem, každý z nás jezdil jiným způsobem. Pro mně nebyl problém jezdit i za 12l na 100km. Otec zase v pohodě do 8 litrů. Podvozek nebyl zase tak bezchybný jak autor popisuje. Je sice tvrdší a dobře eliminuje náklony, ale zadní náprava dokázala při jízdě na hraně někdy pěkně záludně odsk...
První věcná reakce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.07.2009 17:45, RE: mám jasno
Koloss napisał:
Možná by bylo lépe to rozvést, žádný pocit méněcennosti autora jsem nenašel a naopak - po hóóódně dlouhé době DOBRÁ RECENZE.
Tak napr.
- "Velice malé boční vedení sedaček mi vyhovuje, redaktory Světa Motorů, by Accord asi dovedl k šílentví. "
- "Počet odkládacích prostor ve voze rozhodně není na evropské úrovni, kterou by páni redaktoři čekali"
- "Jízdní vlastnosti jsou jedním slovem vynikající, a to nejen ve srovnání s tehdejšími vozy. Při přesedlání do strýcovy Kia Cerato, která je o 12 let mladší, před japonci jen smekám."
- "Nečekejte žádné zázraky jako u tédéíček, které podle vyjádření jejich majitelů palivo snad i vyrábějí ...."
- "Při dálničním provozu lehce pod 7 litrů"

Ale jinak napsal celkem poctive plusy i minusy, coz je pro recenzi celkem stezejni, takze globalne celkem ok. Kdyz se v tech hondach tak vyzna a pri vybirani jich hodne zavrhnul mohl aspon napsat na co si dat treba pozor, typicke zavady apod.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.07.2009 19:24, RE: nic moc
Koloss napisał:
A četl jsi to vůbec? Podle reakce snad ani ne.
Odstavec (blok) 1) - popis nákupu.
Odstavec 2) - popis auta. Např. Accord je poměrně velký vůz... Interier je na japonce té doby velice pěkný... Všechny ovládací prvky jsou pěkně po ruce... Vzadu je místa dost... Zavazadlový prostor se otevírá táhlem...
Odstavec 3) Popis motoru a podvozku. Bez názoru na změnu stavu po půlmilionu ujetých km.
Odstavec 4) "Jízdní vlastnosti jsou jedním slovem vynikající..."
Odstavec 5+6) Trocha kritiky, v podstatě jediné relevantní informace o stavu auta.
Odstavec 7) Obecné vychvalování ve stylu "nic se nerozbíjí". Ale nějakou vypovídací informaci to má, proč ne.
Takže - ČETL...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.07.2009 22:48,
Ty spagetozrouty si nech ty vysokoskolskej chudaku
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.07.2009 07:04, RE: bez předmětu
ALFISTA napisał:
Ty spagetozrouty si nech ty vysokoskolskej chudaku
Ahojte, neviem čo sa niekomu na tej recenzií nepáči. Mala úvod, stred aj záver. Popísal čo sa mu na aute páči a takisto aj zápory. Sú tu uverejnené oveľa horšie recenzie (táto je vcelku fajn), tak nechápem o čo komu ide. Fakt je ten, že tieto autá boli naozaj dobré. A pre ľudí zabŕdajúcich do spotreby, napísal čo napísal, načo tu rozvádzate blbosti štýlu ako sa chodí po diaľnici, koeficienty a pod. blbosti. Tak mu tak tá spotreba vychádza a hotovo. A keby bola aj o liter alebo dva väčšia (lakomí nečítajte), nech veď ide o auto z 1993-ho. U nás vtedy z výrobných liniek padali Favority so spotrebou takou istou, len ten výkon im chýbal. A že auto porovnával s nejakou Kiou, no tak proste porovnával niečo s niečím v čom sa viezol. A bodka. Komentovať túto skutočnosť budú v diskusii len ľudia, ktorí chcú zámerne rýpať, istotne je to lepšie, ako keby to porovnal s nejakým autom, v ktorom v živote nesedel. Nie každí, sa vozí každý deň na inom aute, že? A inak mal pravdu. Neukameňujte ma, ale tiež som mal Hondu z 1993-ho a keď to porovnám s kamarátovou Kiou Rio (čo je naozaj o dosť novšie auto), je to proste úbohé. Hrozné plasty, hrozný interiér a podvozok podobný tomu, ktorý som mal na Favorite. Honda bola 100-krát lepšia.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.07.2009 13:38, RE: Accord 2.0 nebo 2.2?
Koloss napisał:
Já bych si těma dvěma vačkama nebyl úplně jistý. Nechce se mi to hledat, ale Honda myslím dělala 16ventilové motory s jednou vačkovou hřídelí, ale hádat se nebudu. Pokud to je 2.2, pak bych nečekal ve 130 otáčky 4000, ale spíš těch 3500, jak se tu někde psalo. A pokud to bude 2.2 a otáčky 3500, tak spotřebě 7 litrů na dálnici věřím. Moje Mondeo 2001 má 2.0, točí 3700 a spotřeba je lehce pod 8, přičemž je vyšší, těžší a nemá tak hladkou karosérii.

Ale 110kW = 150 koní.
Mel jsem kdysi 626ku 2 litr 8mi ventil a ta na dalnici pri 130 tocila jen 3200 otacek.
Mazda 6, 2 litr, 16 ti ventil mi toci tusim kolem 3600 ot, ale nepamatuju si to uplne presne. 130 tachometrovych vetsinou nejezdim
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.07.2009 13:43, RE: bez předmětu
Svoro1 napisał:
Ahojte, neviem čo sa niekomu na tej recenzií nepáči. Mala úvod, stred aj záver. Popísal čo sa mu na aute páči a takisto aj zápory. Sú tu uverejnené oveľa horšie recenzie (táto je vcelku fajn), tak nechápem o čo komu ide. Fakt je ten, že tieto autá boli naozaj dobré. A pre ľudí zabŕdajúcich do spotreby, napísal čo napísal, načo tu rozvádzate blbosti štýlu ako sa chodí po diaľnici, koeficienty a pod. blbosti. Tak mu tak tá spotreba vychádza a hotovo. A keby bola aj o liter alebo dva väčšia (lakom...
byla, ale ani Honda z 93.roku drahý slovenský bratře nepojede při 130km/h za 7l.......Leda tak při 80km/h, nebo z kopce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.07.2009 20:48, RE: bez předmětu
mirpie napisał:
byla, ale ani Honda z 93.roku drahý slovenský bratře nepojede při 130km/h za 7l.......Leda tak při 80km/h, nebo z kopce.
Potěšila mě zmínka o příbůzném Roverovi 600, mají spolu hodně společného a mám tyhle auta moc rád. Díky tomu můžu recenzi porovnat a opravdu jí autor dobře vystihnul. Mimochodem osvětlení neni ani u Roveru lepší, většina kolegů to přiznává. Na druhou stranu nová lampa se v druhovýrobě vůbec nesežene, takže jediná volba je koupit originál kolem 6000kč/kus z anglie, nebo z vrakáče starou za 3000,- která je ovšem už taky osleplá. U Accordu to bude určitě jednodušší...
Akorát s tou výškou je to jinak. Já měřím 2m a na posed si nemůžu stěžovat. Je to sice o fous, ale mezi hlavou a stropnicí nějakej ten kousek je a to mám stropnici nižší, díky šíbru. Na zadní sedadlo si ovšem za mne nikdo normální, natož pohodlně nesedne. Boční vedení sedaček je opravdu malé a to mám sedadla již po faceliftu, na druhou stranu jsem taky radši za obyčejné, protože ty s velkým bočním vedením se moc dlouho nedožijí, alespoň né v neroztrhaném stavu...
Karosérii musel asi předchozí majitel důkladně vystříkávat voskem, nebo nejezdil moc v dešti, protže většina těhle aut je kolem 200.000km napadena korozí na zadních lemech.
Ta spotřeba by mi přišla taky reálná, když po dálnici jede konstantní rychlostí, než někde po okreskách, kde se musí dobrždovat do vesnic, různé předjíždění překážek...

Tak přeji ať Vám Accord ještě dobře poslouží



reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.07.2009 22:01, RE: bez předmětu
Roman620ti napisał:
Potěšila mě zmínka o příbůzném Roverovi 600, mají spolu hodně společného a mám tyhle auta moc rád. Díky tomu můžu recenzi porovnat a opravdu jí autor dobře vystihnul. Mimochodem osvětlení neni ani u Roveru lepší, většina kolegů to přiznává. Na druhou stranu nová lampa se v druhovýrobě vůbec nesežene, takže jediná volba je koupit originál kolem 6000kč/kus z anglie, nebo z vrakáče starou za 3000,- která je ovšem už taky osleplá. U Accordu to bude určitě jednodušší...
Akorát s tou výškou je to jina...
S temi svetlomety to neni takova tragedie. Zakladem je nekupovat noname zarovky ze supermarketu, ale koupit nejake normalni s dobrou svitivosti (OSRAM, PHILIPS, ...). To praskani zarovek H1 v hlavnich svetlometech muzu potvrdit, v Roveru 600 je to stejne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 08.07.2009 16:56, RE: bez předmětu
AnderN napisał:
S temi svetlomety to neni takova tragedie. Zakladem je nekupovat noname zarovky ze supermarketu, ale koupit nejake normalni s dobrou svitivosti (OSRAM, PHILIPS, ...). To praskani zarovek H1 v hlavnich svetlometech muzu potvrdit, v Roveru 600 je to stejne.
Ahoj kolego )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.07.2009 15:56, RE: bez předmětu
Roman620ti napisał:
Ahoj kolego )
měl jsem tu čest vlastnit tuto hondu accord ale s motorem 2,3 SR s 118 kW. Reagoval bych na tu zádní nápravu, která i ve své době na revoluční řešení víceprvkového zavěšení neznamenala žádné extra jízdní vlastnosti. Jak již bylo psáno, při nerovnostech v zatáčkách často odskakovala. Víceprvkové zavěšení mělo navíc za následek zabrání nemalého prostoru v kufru, což navíc díky karoserii sedan a vysoké nakládací hrany udělalo kufr téměř nepoužitelný pro přepravování jakéhokoliv většího břemena. Jinak jsem byl s vozem nadmíru spokojen, najel jsem s ním přes 100 tis. km a nikdy mě nikde nenechalo stát i když jsem se později dočetl, že tento agregát se často zadírá. Jediné vložené peníze byli do údržby což byly brzdy, posledí díl výfuku, spojková sada a po koupi 17" kol jsem musel vyměnit tlumiče. Motor sice vykazoval spotřebu oleje, ale po přečtení servisního manuálu jsem zjistil, že je to u téhle pohonné jednotky normální. Přeji šťastnému majiteli spoustu najetých kilometrů.
Mimochodem i s tímto motorem se dalo jezdít pod 8 litrů při plynulé jízdě na dálnici
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.12.2010 15:00, RE: Honda Accord 5G
civic napisał:
Bylo to velmi dobré auto. Koupili jsme ho v roce 1994 úplně nové a prodali v roce 1999 se 150 000 km. Je pravda, že šlo o velmi spolehlivé auto. Ta spotřeba může být reálná, protože když jsme se na něm střídali s otcem, každý z nás jezdil jiným způsobem. Pro mně nebyl problém jezdit i za 12l na 100km. Otec zase v pohodě do 8 litrů. Podvozek nebyl zase tak bezchybný jak autor popisuje. Je sice tvrdší a dobře eliminuje náklony, ale zadní náprava dokázala při jízdě na hraně někdy pěkně záludně odsk...
A co říkáte na motorizaci Honda accord 2.0 i 16 V 66 kW?Možná,že jste o ní nikdy ani neslyšeli.....já jí vlastnila přes 6 let.....byl to ročník 1992,pravý japonec......byl to dotah z Němec,točivý moment měla stejný jako verze 2.0 i s 96 kW.....a kolik byla jeho spotřeba?Já říkám stejná jako u favorita.....na dálnici ve 120-140 průměr 7 l/100ale tohle byla jiná garda.....tohle byl japončík určený spíše na americký trh,motor se nedá prakticky zničit,je na výdrž....jeho maximálka byla 170 km/hod.tato motorizace se v ČR nikdy neprodávala,jelikož první vozy accord se prodávaly v roce 1993-4......a kde jsem k ní přišla?Náhodou v jednom autobazaru,bylo jí tenkrát 11 let....byla velice zachovalá,motor ve výborné kondici.Jinak za těch 6 let min.oprav,napálená cívka,musel se měnit celý rozdělovač,orig.z vrakáče přišel na 5 tis.Kč,nový vyšel na 16 tis.to byla asi největší investice,pak prasklá pružina nad předním kolem,asi předchozí majitelé v zimě projeli hodně hlubokým výtlukem....jinak mi hondička sloužila spolehlivě a s těžkým srdcem jsem jí prodávala.....měla najeto poctivých 168 tis.km když šla do prodeje....a můj další vůz?Opět značky Honda ale tentokráte již zánovní 1,5 roku starý civic 4D.sedan....v motorizaci 1.8 103 kW i-Vtec,nejlepší motor ve své třídě,podařilo se mi jezdit v kombinovaném režimu za 6,1 l/100 km.....ikdyž v papírech mám uvedeno 6,6 l/100.......a to s ní nejezdím jako nějaký dědeček čepičář......servisáci i dealeři chválí....co víc si přát....zatím mi jezdí bez závad.....dělá mi radost a potěšení z jízdy.......a můžu si směle dopřát i notnou dávku adrenalínu........ooo))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.03.2012 02:00, Pěkná recenze
Prostě Honda je držák, mám CR-V a taky si ji nemohu vynachválit ;)
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.