0
powrót
 

diskuze k tématu: Honda Accord 2.4 i-VTEC - test spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 06:15, PP
Solidni presnost PP,ale tak to ma byt!
Jinak spotreba je luxusni
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 07:08,
Jo jo, spotřeba je dobrá. Mít pod plynem 190 benzínových koníků a jezdit za 9l/100km je slušný. Motory TFSI Volkswagenu jsou ale ještě úspornější i výkonnější - turbo to je věc ! ! !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 07:41, RE: bez předmětu
Peet napisał:
Jo jo, spotřeba je dobrá. Mít pod plynem 190 benzínových koníků a jezdit za 9l/100km je slušný. Motory TFSI Volkswagenu jsou ale ještě úspornější i výkonnější - turbo to je věc ! ! !
Zalezi jestli chces mit turbo nebo nikoliv.
Tyto motory od hondy s promnenlivym casovanim ventilu maji brutalni zatah ve vysokych otackach,s tim se u zadneho TFSI ani TSI nesetkas!
Turbo je na tah odspodu,nikoliv ve vysokych otackach,teda pokud nemas bi-turbo!
Treba BMW 335i 4x4 coupe...Opravdova lahudka...)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 07:43, RE: bez předmětu
Zigi napisał:
Zalezi jestli chces mit turbo nebo nikoliv.
Tyto motory od hondy s promnenlivym casovanim ventilu maji brutalni zatah ve vysokych otackach,s tim se u zadneho TFSI ani TSI nesetkas!
Turbo je na tah odspodu,nikoliv ve vysokych otackach,teda pokud nemas bi-turbo!
Treba BMW 335i 4x4 coupe...Opravdova lahudka...)
Zigi ty seš chytrej jak radio, už se na to vyser.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 07:55, RE: bez předmětu
Cruise napisał:
Zigi ty seš chytrej jak radio, už se na to vyser.
A ty mi skoc na zada,dik
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 08:57, RE: bez předmětu
Cruise napisał:
Zigi ty seš chytrej jak radio, už se na to vyser.
Cruise: opravdu duchaplný příspěvek. Děkujeme za ujištění, že jsou i hloupější lidé než jsme my
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 09:57, Honda why not:? :o)
Perfektní auto. Velmi dobrý motor dizajn, krivky, interier... Co dodat..
I recenze se mi libila. Tak Accord bych bral:))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 09:57, RE: bez předmětu
Zigi napisał:
Zalezi jestli chces mit turbo nebo nikoliv.
Tyto motory od hondy s promnenlivym casovanim ventilu maji brutalni zatah ve vysokych otackach,s tim se u zadneho TFSI ani TSI nesetkas!
Turbo je na tah odspodu,nikoliv ve vysokych otackach,teda pokud nemas bi-turbo!
Treba BMW 335i 4x4 coupe...Opravdova lahudka...)
zigi má toto vozidlo doma, že nám píše o brutálním zátahu ve vysokých otáčkách?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 10:02, RE: bez předmětu
el napisał:
zigi má toto vozidlo doma, že nám píše o brutálním zátahu ve vysokých otáčkách?
Ne zrovna tohle nemam,ale kamos mel jednu hondu s motorem V-TEC a pri prekroceni cca 5000-5500ot (uz nevim,uz ho totiz nema) se zmenilo casovani ventilu,zmenila se okamzite charakteristika motoru i zvuku a tah do 7000ot byl opravdu brutalni,ale pak ta spotreba v tech otackach,ale i tak to bylo dost lakavy))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 10:42, RE: bez předmětu
Zigi napisał:
Ne zrovna tohle nemam,ale kamos mel jednu hondu s motorem V-TEC a pri prekroceni cca 5000-5500ot (uz nevim,uz ho totiz nema) se zmenilo casovani ventilu,zmenila se okamzite charakteristika motoru i zvuku a tah do 7000ot byl opravdu brutalni,ale pak ta spotreba v tech otackach,ale i tak to bylo dost lakavy))
Tak tomu verim.. Pokud mel V-TEC tak to muselo mit peknou silu:)) Honda je vynikajici auto.
Otec ma Passata 2.0FSi 200 konoveho a to je podobne:o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 10:57, RE: bez předmětu
Zed napisał:
Tak tomu verim.. Pokud mel V-TEC tak to muselo mit peknou silu:)) Honda je vynikajici auto.
Otec ma Passata 2.0FSi 200 konoveho a to je podobne:o)
Jo ale s passatem si neuzijes takovou prdel,prece jen ta vaha toho auta a komfortni nastaveni podvozku srandu dost omezuje.
Preci jen je to spis dalnicni vozidlo.
Myslim ze to mel Civic 1.6 V-TEC 160PS a byl to fakt hukot,porad to vytacel)
Teda nez ho rozbil)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 11:32, RE: bez předmětu
zigi napisał:
Jo ale s passatem si neuzijes takovou prdel,prece jen ta vaha toho auta a komfortni nastaveni podvozku srandu dost omezuje.
Preci jen je to spis dalnicni vozidlo.
Myslim ze to mel Civic 1.6 V-TEC 160PS a byl to fakt hukot,porad to vytacel)
Teda nez ho rozbil)))
Haha, tak to bych nechtel, aby takhle skoncilo moje auto:))) Hondy jdou dobre do vysokych otacek..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 11:33, RE: bez předmětu
Zed napisał:
Haha, tak to bych nechtel, aby takhle skoncilo moje auto:))) Hondy jdou dobre do vysokych otacek..
Jo jo,ve vyskach to slape super.
PS:ja mu rikal ze to jednou rozbije,jezdil s tim jag hovado))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 12:05, RE: bez předmětu
Zigi napisał:
Jo jo,ve vyskach to slape super.
PS:ja mu rikal ze to jednou rozbije,jezdil s tim jag hovado))
Možná dnes všechny diskutijící zde zklamu. Ale tento Accord není tak sportovně naladěn jak by se mohlo zdát. Jeho podvezek je příjemně tvrdší, nikoli tvrdý a 100% pevný. Při běžných rychlostech vše v pořádku. Sedí jako přilepený. Ale např. v táhlé zatáčce při vysoké rychlosti se vlní jako housenka a schází pocit jistoty, což je dáno právě tím, že podvozek je komfortnějšího charakteru. Přesto považuji nastavení podvozku za velmi zdařilé (kompromis se povedl).
A ještě dodatek k otáčkách a výkonu: papírový výkon vypadá velmi oslnivě, ale v praxi si ho nikdy neužijete plnou měrou. Motor mi přišel jakoby utlumený a může za to absence totální výkonností špičky. Žádný vrchol nečekejte. Motor táhne dostatečně a zároveň lineárně až do vysokých otáček, které jsou pro konkurenci v zakázaném pásmu. A právě zde je největší výhoda motorů Honda. Táhnout stále, ale rozhodně tomu není tak, že do pěti tisíc se nic neděje a pak kopanec a hurá kupředu. Tak to ne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 12:15, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com napisał:
Možná dnes všechny diskutijící zde zklamu. Ale tento Accord není tak sportovně naladěn jak by se mohlo zdát. Jeho podvezek je příjemně tvrdší, nikoli tvrdý a 100% pevný. Při běžných rychlostech vše v pořádku. Sedí jako přilepený. Ale např. v táhlé zatáčce při vysoké rychlosti se vlní jako housenka a schází pocit jistoty, což je dáno právě tím, že podvozek je komfortnějšího charakteru. Přesto považuji nastavení podvozku za velmi zdařilé (kompromis se povedl).
A ještě dodatek k otáčkách a výkonu:...
Taky za to muze trosku jina hmotrnost a nastaveni vykonove charakteristiky.
U civicu 1.6 V-TEC z roku 1995 to bylo trosku jinak.
JInak toho Accorda bych bral
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 13:34, RE: bez předmětu
Zigi napisał:
Taky za to muze trosku jina hmotrnost a nastaveni vykonove charakteristiky.
U civicu 1.6 V-TEC z roku 1995 to bylo trosku jinak.
JInak toho Accorda bych bral
to zigi:
Civica si koupila toho novyho sestra ale jenom 1.4i takze slabota:o(
Ale pro devcata je to akurat.. Prej tam budou ted delat motory s 200 konmi pod kapotou. Sportline mozna?! :)
Jo V-TEC by to chtelo..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 13:37, RE: bez předmětu
Zed napisał:
to zigi:
Civica si koupila toho novyho sestra ale jenom 1.4i takze slabota:o(
Ale pro devcata je to akurat.. Prej tam budou ted delat motory s 200 konmi pod kapotou. Sportline mozna?! :)
Jo V-TEC by to chtelo..
Ten novej civic se mi libi jen v 3dv.,jinak 1.4 nic moc,ale pro zenskou jeste silne))
Jinak tech 200PS tam fakt bude,v ostre verzi Type-R.
Nechapu jak mohou vydolovat z atmosferickeho 2 litra 200PS!
Kazdy k tomu honi turbo a oni V-TEC!
JInak myslim ze to bude narez!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 13:48, RE: bez předmětu
Zigi napisał:
Ten novej civic se mi libi jen v 3dv.,jinak 1.4 nic moc,ale pro zenskou jeste silne))
Jinak tech 200PS tam fakt bude,v ostre verzi Type-R.
Nechapu jak mohou vydolovat z atmosferickeho 2 litra 200PS!
Kazdy k tomu honi turbo a oni V-TEC!
JInak myslim ze to bude narez!
Plne souhlasim. Taky sem z toho nechapal. Ale ta cena bude prekrasne velka:)))) Bude to silne .... jeste kdyz si predstavim nacipovat to..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 13:56, RE: bez předmětu
Zed napisał:
Plne souhlasim. Taky sem z toho nechapal. Ale ta cena bude prekrasne velka:)))) Bude to silne .... jeste kdyz si predstavim nacipovat to..
Chipovat to bude asi skoda,uz tak 200PS bude poradny ohen pod kotlem!
U nekterych aut se cena proste neresi)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.12.2006 14:11, RE: bez předmětu
zigi napisał:
Chipovat to bude asi skoda,uz tak 200PS bude poradny ohen pod kotlem!
U nekterych aut se cena proste neresi)))
Jenom vyskoušet:o)) Ne ten vykon je i bez toho silny jak prase. Jo ted sem koukal na starsi clanky a tam je prezentovna civica ale sedan ten se mi az tak nelibi. Lepsi je hatchbag:)
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.