0
powrót
 

diskuze k tématu: Honda Accord 2.2 iCTDi - jak slouží při 160 tis. km?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2012 13:17, No právě :-)
Mám Hondu Civic 6G 5D s 1,5 Vtec a chci příští rok novější vůz. Zatím mám favorita Toyotu Avensis 1,8 VVTi nebo Accorda kombi s 2,0 i-Vtec. Rozum říká Toyota, ale srdce po dobrých zkušenostech chce Acco. Když ona ta Honda má tak nějak více do sebe...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2012 13:28, RE: No právě :-)
Borik2 napisał:
Mám Hondu Civic 6G 5D s 1,5 Vtec a chci příští rok novější vůz. Zatím mám favorita Toyotu Avensis 1,8 VVTi nebo Accorda kombi s 2,0 i-Vtec. Rozum říká Toyota, ale srdce po dobrých zkušenostech chce Acco. Když ona ta Honda má tak nějak více do sebe...
Tiez sa prave pozeram po nejakom dalsom aute, a moj favorit je zatial accord combi rok okolo 2003-2004. Ale oproti porovnatelnym autam je sakra predrazeny (chcem benzin 2.0, popripade 2.4). Apropo, neviete kolko moze stat vymena lambda sondy (tej drahsej) na 2.4 i a kolko stoji origo katalizator?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2012 13:54, RE: No právě :-)
Borik2 napisał:
Mám Hondu Civic 6G 5D s 1,5 Vtec a chci příští rok novější vůz. Zatím mám favorita Toyotu Avensis 1,8 VVTi nebo Accorda kombi s 2,0 i-Vtec. Rozum říká Toyota, ale srdce po dobrých zkušenostech chce Acco. Když ona ta Honda má tak nějak více do sebe...
Tak jako spokojený majitel accorda bych doporučil accorda .
Navíc první motory VVTi dost braly olej (nevím přesně, které motorizace), což naštěstí není případ i-Vtec
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2012 14:47, RE: No právě :-)
A4 napisał:
Tak jako spokojený majitel accorda bych doporučil accorda .
Navíc první motory VVTi dost braly olej (nevím přesně, které motorizace), což naštěstí není případ i-Vtec
Po cca 10 tis najetých s acco tourer r.v. 2007 a motorem 2.0 je spotřeba oleje cca 0,5 litru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2012 19:15, Hezky napsáno:-)
Japonec až na konec púrostě, když všechna auta selžou, Japonec nezdradí. A za tím si stojím, maje zatím 3 leté zkušenosti s jistou značkou ze země vycházejícího slunce, která se pyšní nejlepším systémem 4x4 na světě

Accorda jsem měl v hledáčku, když jsem vybíral lono své druhé auto do rodiny. Šlo o poslední genercai, model kombi s motorem 2,4 a automatickou převodovkou.
Po pravdě, byl jsem z toho rozpačitý. Málo místa vzadu (OK, jezdím sám nebo ve dvou s manželkou, ale občas se sejedem celá rodina = 4 a to už není ono, nízká hrana předních sedadel neumožní zasunout nohy pod sedačku = problém). Kufr je daleko menží, než u verez, co se o ní píše v recenzi. Ocharan nadkolí vzadu = žalostná, téměř nulová. Ochrana přechodu prahů do podběhů - vůbec žádná, jen nástřik nějakou hmotou, ale plastové obložení nikde.

To mě zkazilo dojem. Ale co mě dojem velice zvedlo, bylo svezení s benzínovou 2,4. Byť jen 147kW )pokud se dobře pamatuji), ale projev výtečný až vynikající, obzvláště, když se pustí motor do vyšší otáček nad 5000. Pak nevadí ani automat. Excelentní brzdy. Excelentní ticho. Výtečné a přesné řízení. Krásný interier. To vše bodovalo. I spotřeba byla slušná, po asi 15km trase s vyresetovaným BC a "couráním po Pardubicích" kolem 9/100. Na automat a přískokem vpřed slušný výkon.

Bohužel, obávám se ale, že čím novější model, tím více platí "navrch huj a vespod fuj". Mám strach, aby tohle neplatilo i nových japonských značkách. Jistí značka, která je "proslavená" rychlou korozí zadních lemů, to jasně dokazuje. Zvenku nádhera (včetně té poslední, před pár dny představené kreace), ale dílneský unterhunt. Škoda, je to dyzajnově velice povedené auto.

Věřím, že jak Honda, tak "moje" značka si kavlitu udrží, resp. cost cutting nebude tal dramatický a výrobcer snad pod jistou příčku nepůjde.

Jsem rád, že se najde řada lidí, co prosazjí japonské značky proti "profláknutým" němcům. A dobře dělají. Kvalita je - aspoň podle různých světových hodnitících statistik, lepší u japonců a to mě těší a hrdě se k nim hlásím. Jdou si svojí cestou a to se mi líbí. A navíc, jak se zdá, jejich cesta je v naprosté většině případů ta správná.

Majiteli Accorda přeji hodně radosti z vozu a aby mu dlouho a v pohodě sloužil!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2012 20:37, RE: Hezky napsáno:-)
Zdeny60 napisał:
Japonec až na konec púrostě, když všechna auta selžou, Japonec nezdradí. A za tím si stojím, maje zatím 3 leté zkušenosti s jistou značkou ze země vycházejícího slunce, která se pyšní nejlepším systémem 4x4 na světě

Accorda jsem měl v hledáčku, když jsem vybíral lono své druhé auto do rodiny. Šlo o poslední genercai, model kombi s motorem 2,4 a automatickou převodovkou.
Po pravdě, byl jsem z toho rozpačitý. Málo místa vzadu (OK, jezdím sám nebo ve dvou s manželkou, ale občas se sejedem ce...
Petr-Tipcars: Ačkoli se po světě trmácím "profláklým" němcem, také se mi japonská cesta líbí, zvláště u pokračujícího vývoje benzínových atmosfér. Auta jako je právě Accord, Mazda 3 nebo Kizashi mne celkem berou...Zdá se mi to, nebo ještě jsou automobilky, které nejsou ochotné zásadně slevit ze svých klíčových hodnot, které jim pomohly proklestit si cestu až do dneška? Jestli se mi to nezdá, tak minimálně 3 takové automobilky jsou z Japonska-Subo, Mazda (problémy s kvalitou, ale zase ta absence turba u benzínu až na MPS to u mne vyvažuje) a pak automobilka vyrábějící nejlepší auta pro důchodce na světě A to vůbec není myšleno špatně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2012 22:29, RE: Hezky napsáno:-)
anonym napisał:
Petr-Tipcars: Ačkoli se po světě trmácím "profláklým" němcem, také se mi japonská cesta líbí, zvláště u pokračujícího vývoje benzínových atmosfér. Auta jako je právě Accord, Mazda 3 nebo Kizashi mne celkem berou...Zdá se mi to, nebo ještě jsou automobilky, které nejsou ochotné zásadně slevit ze svých klíčových hodnot, které jim pomohly proklestit si cestu až do dneška? Jestli se mi to nezdá, tak minimálně 3 takové automobilky jsou z Japonska-Subo, Mazda (problémy s kvalitou, ale zase ta absence ...
Chválím pěkně napsanou recenzi a pokusím se přispět svými postřehy k autům made in japan. Po skoro desítce (ojetých) evropských aut které se vystřídali v rodině za posledních 20 roků jsem i já přiznivce většího atmo benzinu podlehl lákadlu japonského vozu a moje pocity jsou velice smíšené ale o tom dále. Zmíněný accord ale 2.4 VTEC chtěla žena - bohužel nabídka aut s rozumnými kilometry mizerná jak u nás tak v Německu, ceny strašné. Poté co se rozrostla rodina jsem začal směřovat spíše k FR-V - situace velice podobná a bohužel po svezení s novodobým ecoVTEC 1.7 i 2.0 jsem jaksi nemohl najít ani ten slibovaný výkon ve vyšších otáčkách. Navíc stav zadních lemů Hondy ve mě začal evokovat kvalitu karoserie Mazdy 6 a bohužel i pětky která byla taky v hledáčku a i přes výborné posuvné dveře a podvozek vypadla po letmém pohledu pod auto. Mitsu pro rodinu nic nemá, Nissan pro mě skončil po spojení s Renckem. Na 4x4 jsem se zatím nenechal od médií zmanipulovat a tak po Subaru zbyla jen ta světová jednička, která v podobě zánovního Versa VVTi ve vrcholné výbavě začala u nás svoji službu. Moje dojmy, motor výborný pokud jde o spotřebu a podání výkonu i v relativně nízkých otáčkách oproti jiným EURO4kám, od 3000 ot. hlučný, asi bude i spolehlivý, spotřeba oleje neměřitelná, přesné řazení a i přes jednoduchý podvozek slušné jízdní vlastnosti. Kámen úrazu když nepočítám trošku nekomunikativní řízení a tupé brzdy je ovšem ergonomie japonského auta, kde každý den se slzou v oku vzpomínám na předchozí volvo. Sedačky mají uzké opěradla a krátké sedáky, bederní opěrku neznají, krátká loketní opěrka končí v místech kde se potřebujete opřít, startování efektním tlačítkem s nutností zasunovat klíč, blokace zadních oken vyřadí i spolujezdce vpředu, auto neumí dálkou otevřít nebo dovřít okna, kontrolky zapnuté klimatizace a vnitřní cirkulace nejsou ve dne vidět a palubní počítač lže snad ve všech údajích a to dost výrazně. Osobně si myslím, že japonec je spolehlivý hlavně kvůli zastaralosti použité techniky a menšímu množství elektroniky, která je vesměs pořád ta stejná pod jiným kabátem, je to taková Dacia akorát složená s kvalitnějších komponentů, protože tam je tlak na životnost kvůli delší záruce. Většina výše uvedeného platí pro většinu japonců a tak nevim jestli se i přes předpokládanou spolehlivost nakonec nevrátím do kokpitu něčeho česko-německého nebo švédského.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.09.2012 05:57, RE: Hezky napsáno:-)
*autofans* napisał:
Chválím pěkně napsanou recenzi a pokusím se přispět svými postřehy k autům made in japan. Po skoro desítce (ojetých) evropských aut které se vystřídali v rodině za posledních 20 roků jsem i já přiznivce většího atmo benzinu podlehl lákadlu japonského vozu a moje pocity jsou velice smíšené ale o tom dále. Zmíněný accord ale 2.4 VTEC chtěla žena - bohužel nabídka aut s rozumnými kilometry mizerná jak u nás tak v Německu, ceny strašné. Poté co se rozrostla rodina jsem začal směřovat spíše k FR-V - ...
Přirovnat Japonce k Dacii mi vyvolalo úsměv na tváři. Mám acco 2.0, r.v. 2007 a i kddyž se různě objevují informace, že tento motor je pro takové auto tak, tak únosné, nikdy jsem takový pocit neměl a to se docela rád rychle svezu. Škoda, že peníze nezbyly na 2.4.
Když jsem acco vlastnil nějakou dobu, svezl mě známý ve faceliftované oktavii z roku 2009 s 1.8 TSI. Zátah slušný (proto, že má turbo), ale ten interiér, hrůza, stejně jako odhlučnění. Jak jsem byl rád, že nemám takovou tuctovku....
Podle mě byli japonci, co se techniky a elektroniky týče, před evropskými auty. Skutečnost, že neměli pár elektrických vymožeností na tomto faktu nic nemění. Je to ale můj názor. Stačí se podívat na rencka nebo pažouta, jak jsem přeelektrizovaní a málo co jim funguje, resp. fungovat vydrží....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.09.2012 07:17, RE: Hezky napsáno:-)
boratko napisał:
Přirovnat Japonce k Dacii mi vyvolalo úsměv na tváři. Mám acco 2.0, r.v. 2007 a i kddyž se různě objevují informace, že tento motor je pro takové auto tak, tak únosné, nikdy jsem takový pocit neměl a to se docela rád rychle svezu. Škoda, že peníze nezbyly na 2.4.
Když jsem acco vlastnil nějakou dobu, svezl mě známý ve faceliftované oktavii z roku 2009 s 1.8 TSI. Zátah slušný (proto, že má turbo), ale ten interiér, hrůza, stejně jako odhlučnění. Jak jsem byl rád, že nemám takovou tuctovku....
...
Koukám na 3 Pažouty denně, a všecko elektrické jim funguje a drží. Jinak díky za fundované knajpovské postřehy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.09.2012 08:38, RE: Hezky napsáno:-)
Pepe napisał:
Koukám na 3 Pažouty denně, a všecko elektrické jim funguje a drží. Jinak díky za fundované knajpovské postřehy.
Jde o vlastní zkušenosti a zkušenost známých, kteří francouzské auto mají. Tím nepopírám, že jiné francouzské auto může fungovat. Každý ví, jakou mají japonci elektroniku (sonny, panasonic atd.) a to, že mají jednodušší vozy (i když např. elektrické ovládání kufru u kombi měli už od r. 2003), neznamená, že jsou horší. Každý dle své chutí, já prostě mám na jponce slabost, stejně jako pisatel tohoto článku. Evropská auta rozhodně nejsou špatná, ale nechytla mě za srdce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.09.2012 11:00, RE: Hezky napsáno:-)
*autofans* napisał:
Chválím pěkně napsanou recenzi a pokusím se přispět svými postřehy k autům made in japan. Po skoro desítce (ojetých) evropských aut které se vystřídali v rodině za posledních 20 roků jsem i já přiznivce většího atmo benzinu podlehl lákadlu japonského vozu a moje pocity jsou velice smíšené ale o tom dále. Zmíněný accord ale 2.4 VTEC chtěla žena - bohužel nabídka aut s rozumnými kilometry mizerná jak u nás tak v Německu, ceny strašné. Poté co se rozrostla rodina jsem začal směřovat spíše k FR-V - ...
Jak to že Mitsubishi nemá nic pro rodinu - co takhle Grandis. Rozhodně nedoceněné auto za velmi příjemnou cenu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.09.2012 12:00, RE: Hezky napsáno:-)
Pavlik napisał:
Jak to že Mitsubishi nemá nic pro rodinu - co takhle Grandis. Rozhodně nedoceněné auto za velmi příjemnou cenu.
Grandis je sice hezký, ale motorově není z čeho vybírat. Nespolehlivé a hlučné 2.0TDI nebo 2.4 benzin co jezdí v reále za 10-12. Vesro umí i za 7 benzinu. Navíc u mitsu stejně jako u FR-V narazí potencionální kupec ojetiny na problém, že není z čeho vybírat. Jinak se omlouvám fan klubu japonců za přirovnání k Dacii, ale ta Toyota je tak dělaná. Ovladač zrcátek je stejný jako u swifta z 85´, relé cyklovače stěračů jsem při zapnutém rádiu slyšel naposledy u Favorita a pak tady, plasty a jejich měkčenost nechci hodnotit, protože to není můj fetiš. Důležité pro mě je, že tam je dost prostoru, řetěž na motoru je opravdu bezúdržbový, auto nežere trávu kolem silnice a nikdo mi ho nezávidí. ad. Francouzské auta jsou pokud jde o elektroniku opačný extrém, chce to najít kompromis a ten i když to píši opravdu nerad je koncern
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.09.2012 13:26, RE: No právě :-)
boratko napisał:
Po cca 10 tis najetých s acco tourer r.v. 2007 a motorem 2.0 je spotřeba oleje cca 0,5 litru.
no moje 2,4i-VTEC brala olej slušně, na 10tkm 1 - 1,5 litru 5w-40. Když sem si často zavítekoval, bylo to v té horní toleranci. Nicméně to stejně byla kurva dobrá kára a to jsem ještě mírnej. Dodnes vzpomínám na ten motor (hlavně při předjíždění, kdy jsem v Octavce už asi 4x málem chcípl po čelním střetu, než jsem si uvědomil, že 77kW prostě nepojede ani z poloviny tak dobře).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.09.2012 13:57, RE: No právě :-)
Tomi napisał:
no moje 2,4i-VTEC brala olej slušně, na 10tkm 1 - 1,5 litru 5w-40. Když sem si často zavítekoval, bylo to v té horní toleranci. Nicméně to stejně byla kurva dobrá kára a to jsem ještě mírnej. Dodnes vzpomínám na ten motor (hlavně při předjíždění, kdy jsem v Octavce už asi 4x málem chcípl po čelním střetu, než jsem si uvědomil, že 77kW prostě nepojede ani z poloviny tak dobře).
jo, to je tím, že 2,4 má oproti 2,0 tuším kratší písty a delší zdvih. A taky samozřejmě záleží na stylu jízdy a celkovém stavu motoru. Já až tak často nevítekuju a dvoulitr bere tak do půl litru na 15 tkm
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.09.2012 14:46, RE: No právě :-)
A4 napisał:
jo, to je tím, že 2,4 má oproti 2,0 tuším kratší písty a delší zdvih. A taky samozřejmě záleží na stylu jízdy a celkovém stavu motoru. Já až tak často nevítekuju a dvoulitr bere tak do půl litru na 15 tkm
těžko soudit stav motoru, při prodeji měl 200tkm a jezdil jako ve 140, když jsem ho koupil. Choval jsem se k němu extrémně citlivě za studena, takže fungoval celou dobu bez výhrad. 0-100 to i na konci umělo pod 8,5s orientačním měřením podle tacho (tovární údaj 8,0). Podle mě to byla vlastnost toho motoru i když byl v kondici. Pokud by mi prodejce tvrdil, že je 2,4 nemá žádnou spotřebu oleje, asi bych nekoupil - nevěřil bych mu. Čest vyjímkám.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.09.2012 19:13, RE: Hezky napsáno:-)
*autofans* napisał:
Grandis je sice hezký, ale motorově není z čeho vybírat. Nespolehlivé a hlučné 2.0TDI nebo 2.4 benzin co jezdí v reále za 10-12. Vesro umí i za 7 benzinu. Navíc u mitsu stejně jako u FR-V narazí potencionální kupec ojetiny na problém, že není z čeho vybírat. Jinak se omlouvám fan klubu japonců za přirovnání k Dacii, ale ta Toyota je tak dělaná. Ovladač zrcátek je stejný jako u swifta z 85´, relé cyklovače stěračů jsem při zapnutém rádiu slyšel naposledy u Favorita a pak tady, plasty a jejich mě...
Grandis je také 2x větší než Toyota Verso, navíc ta 2,4 je známá jako nezničitelný motor. Vybírat pravda není z čeho, je jich málo a mají jen jedinou výbavu (plnou). A elektronika ve francouzích - mám doma v současnosti tři (2x renault a 1x nissan), problémy veškeré žádné. Tuhle pověst si Francouzská auta vybudovala na přelomu století a dnes dle mého názoru již neplatí. Mě spíš vadí, že francouzi se poněmčili v podvozcích - mám rád pohodlí (na českém tankodromu obzvlášť) a toho se mi u současné generace francouzských aut nedostává. Jedinou výjimkou je současná C5.
reagować
Joxir
ilość wystąpień3
data registracji04.07.2019
Cztwartek 04.07.2019 10:56, Honda 2.2 iCTDi
Dobrý den všem ;) mám Hondu Accord 2007, 2.2 iCTDi zhruba 1 rok, po pečlivém majiteli, koupeno v cca 220 tis km... Najezdil sem za rok kolem 40 tis Km dlouhé trasy, kompletně mimo českých silnic... výmena oleje, vzduchového filtru, kabinového filtru, kromě toho skoro NIC, jediné co je, že klíma už nechladí, fouká-nechladí, a jak čistím auto, občas zavadím o kabely, a pár krát vyskočila chyba airbagu, projel sem rukou po kabelech, a pásech (někde sem se dopátral, že je to skrze bezpečnostní pásy a elektronice v nich, kto ví... a opět to výstražné světýlko z palubovky zhaslo...)
Jezdím na kvalitních pneumatikách Michelin Eco saver, jezdím dlouhé trasy vždy BEZ klimatizace... A po dálnici cca 90-110km/h, zapnutý Tempomat, na 6 stým stupni, točím 1800-2000 otáček, spotřeba když jedu 1400 km trasu a fakt decentne tempomatem, tak 4.5 litrů, udělal sem párkrát i 4 L nafty na 100 Km, pak město +/- 5.5 a zběsile 6.5L... Jednou dokonce +/- 6.4L při skoro 1 tonovém přívěsu 1500km ale zodpovědnou a opravdu decentní jízdou každé 4 hodiny kontrola tlaku v pneumatikách... Někdo tu psal, že točí 2800 otáček a má dobrou spotřebu... Jak to je prosím? Dlouhé trasy jezdím na spotřebu! Né na čas... Nevadí, když přijedu o 3 hodiny později... A když spočítam co sem ušetřil za těch 40 tis Km...
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Cztwartek 04.07.2019 16:47, RE: Honda 2.2 iCTDi
cytat:
reakce na: Joxir, 04.07.2019 10:56 (Dobrý den všem ;) mám Hondu Ac ...)


Když pominu, že by mě neskutečně chyběla klimatizace (opravdu mi úspora cca 0,5 litru/100km za to nepohodlí nestojí), tak jet někam o 3 hodiny déle....Itálii jezdím za +- 7 hodin (Benátky), tvým tempem bych to jel lehce přes 9 hodin... kvůli litru paliva na sto opravdu ne.
reagować
Joxir
ilość wystąpień3
data registracji04.07.2019
Cztwartek 04.07.2019 18:27, Honda 2.2 iCTDi
Pavlík, děkuji, neskutečně mě to těší, ze nemáš čas a i ten 1 litr na 100 km a že tě to nezabije, ale jelikož jedu 3000 km, to už je +/- 30 litrů a při ceně 1.6 eur za litr je pouze 48 eur, to taky není dráma, ale když to jedeš 3 X do měsíce ku příkladu, je to taky jenom 144 eur, taky žádná dráma, spíše jde o pointu, že to auto tak těžce nezatěžuji při tolik Km... Když se mi v mojím městě pokazí auto, nemám s tím problém, ale když se mi to stane uprostřed lesa ve Švédsku... Budu si shánět pomoc od srnek ??? V noci, když je příjemné počasí, ani zima a ani teplo, tak klímu až tak nepotřebuji a v zimě to nejezdím... Ale když ano, 0.5 litrů, na to prdím taky Co doporučuješ ohledně otáček?? Kolik je správné mít nebo nemít?
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Piątek 05.07.2019 16:31, RE: Honda 2.2 iCTDi
cytat:
reakce na: Joxir, 04.07.2019 18:27 (Pavlík, děkuji, neskutečně mě ...)


Když tě to baví jezdit někam o den déle kvůli úspoře paliva, tvůj boj. Pokud jedeš 3000km svých 100km/h délka cesty je 30 hodin, při 130km/h je to 23 hodin - tedy téměř o jeden pracovní den méně. Jestli se ti úspora vyplatí v porovnání s časem stráveným prací nebo s rodinou (podle toho kdo co preferuje) si musíš zvážit sám.
Ohledně otáček je těžké radit, máš svou pravdu, tak se jí drž. Moderní diesel by se neměl podtáčet, takže podle mě je těch 1800 RPM málo - zatěžuješ vibracemi dvouhmotový setrvačník. Stejně tak není vhodné jezdit dlouho s dieselem v poslední tisícovce otáček (u obchoďáků zcela běžné). Ale držet dlouhodobě těch 2500-2800 RPM v tom opravdu nevidím problém.
PS: Já tvrdím že pokud se něco má pokazit, tak se to pokazí - u moderního auta jde totiž v 90% případů o zanedbanou údržbu.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.